PDA

Bekijk Volledige Versie : Coloheaven aanbiedingen juli 2003 (nieuw)



Beyonder
16/07/03, 19:27
Hier komen mijn speciale aanbiedingen weer, omdat we een contract hebben afgesloten met een provider die ons een grote hoeveelheid carriers zal leveren kan ik een aantal flatfee verbindingen leveren tegen een goede prijs.

Ik kan de flatfee verbinding afleveren in

- Redbus
- TC1
- TC2
- Nova Axess
- NIKHEF
- SARA

Transportkosten zijn voor alle locaties

Euro 250,- eenmalig
Euro 100,- per maand tot en met 100 mbit ethernet

Je hoeft geen transportkosten te betalen indien je de colocatieruimte ook direct bij ons afneemt.

De flatfee kosten voor de verbindingen indien men niet beschikt over eigen peering verbindingen (NL-IX, AMS-IX)

Setup Euro 400,-
10 mbit Euro 700,- per maand
50 mbit Euro 2500,- per maand
100 mbit Euro 4000,- per maand

Indien men beschikt over eigen peering verbindingen dan rekenen we 15% extra per maand.

Via een andere ISP krijgen we directe transit verbindingen naar:

Abovenet
Globix
Telefonica
Abovenet
Level3
Sprintlink
Alternet
Tiscali
AOL Primehost

Wij zullen zodra wij mensen op deze verbinding aansluiten zelf aangesloten zijn op:

NL-IX (met NL-Transit naar AMS-IX met 110+ peers)
Lambdanet
Carrier1

Effectief hebben we zelf op dat moment:

1000 mbit lambdanet
1000 mbit carrier1
1000 mbit naar ISP met genoende directe uplinks
100 mbit naar NL-IX (kan elk moment naar 1000 mbit)

Deze aanbieding is uitsluitend geldig voor nieuwe klanten. Onze eigen klanten kunnen contact met me opnemen over de mogelijkheden voor henzelf.

Verder zijn de aanbiedingen:

Managed dedicated server
met Cpanel
Pentium IV 2400
512 mb ram
80 gigabyte hdd
300 gigabyte transer per maand
Setup Euro 289,-
Per maand Euro 189,-

22U ruimte
met 1 mbit dataverkeer flatfee of 95% naar wens
Setup euro 175,-
Per maand Euro 250,-

Reseller account NL

Cpanel/WHM
5 gigabyte ruimte
50 gigabyte verkeer
Setup Euro 39,-
Per maand Euro 36,-

Alle prijzen exclusief BTW

dignus
17/07/03, 11:49
Welke provider gaat het om?

Beyonder
17/07/03, 12:57
Het gaat over een provider met zeer veel breedband clienten. Helaas mag ik de naam niet zomaar noemen in dit stadium.

Uiteraard zal het wel gewoon netjes vernoemd worden in de contracten naar klanten.

Dentist
29/07/03, 16:31
Beyonder, kun je ook een leuke windows 2k3 server aanbieding doen?
http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27172

Plons
29/07/03, 20:16
Abovenet
Globix
Telefonica
Abovenet
Level3
Sprintlink
Alternet
Tiscali
AOL Primehost

Van die laatste heb ik nog nooit gehoord, zit dat in nederland ?

ProServe
29/07/03, 21:06
Agja, als je een lijst moet gaan maken met alle isps waar je indirect verbinding mee hebt, dan kan je heel het internet er op zetten.

Plons
29/07/03, 21:39
Origineel geplaatst door ProServe
Agja, als je een lijst moet gaan maken met alle isps waar je indirect verbinding mee hebt, dan kan je heel het internet er op zetten.

Staat wel professioneel zo'n grote lijst ;)

Beyonder
29/07/03, 22:38
Ik geef ook duidelijk aan dat een andere ISP deze verbindingen heeft. Wij worden direct met ze verbonden en zij leveren direct toegang tot diverse transit providers.

Gezien de ISP niet bekend staat als een carrier heeft het (op dit moment) weinig zin om hem te noemen. Daarbuiten hebben we dit afgesproken met de ISP in kwestie.

Plons
29/07/03, 22:40
Is hij al aangesloten dan?

InstantXs
29/07/03, 22:59
ik voel me wel bevoorrecht om het te weten :D

Santario
29/07/03, 23:07
Origineel geplaatst door ProServe
Agja, als je een lijst moet gaan maken met alle isps waar je indirect verbinding mee hebt, dan kan je heel het internet er op zetten.

Aangezien ik de smiley die ik wil gebruiken hier niet kan vinden maar ff als bijlage gedaan... Copyright Fok.nl

superior-is
30/07/03, 00:05
Twee keer Abovenet zelfs.

Plons
30/07/03, 00:53
hoe bedoel je?

Santario
30/07/03, 01:04
Origineel geplaatst door Beyonder
Abovenet
Globix
Telefonica
Abovenet
Level3
Sprintlink
Alternet
Tiscali
AOL Primehost

Dat er 2x Abovenet in je lijstje staat. Typefoutjuh, moet kunnen :)

Plons
30/07/03, 01:28
remon was iets te enthousiast :)

Santario
30/07/03, 01:50
Maar w8 ff... PrimeHost is nu overgenomen door Verio, de DBA naam is dus ook Verio :) Misschien is dat voor sommige wat meer bekend :)

GetHosted
30/07/03, 02:42
Hmmm... Beetje onduidelijk, maar als ik het nu zo'n beetje begrijp krijg je een 100Mbit verbinding flat-fee inclusief TRANSIT mogelijkheid? Of alleen peering?...

Hmmm... Anders is het wel interessant ;)

Beyonder
30/07/03, 12:46
Peers en transit :)

GetHosted
30/07/03, 12:48
Flatfee?!?!...

Dus fileserver neergooien en 100M trekken zou geen probleem zijn? ;)

Of wordt er ook nog eens per Mbit gerekend dan?

Beyonder
30/07/03, 12:52
Nee, 100 mbit trekken zou geen probleem zijn, flatfee is flatfee.

mainswitch
30/07/03, 17:05
maar is het ook dedicated (1op1) of is het shared?

Beyonder
30/07/03, 17:26
Dedicated :)

Galactus
30/07/03, 18:46
hmm,.. misschien ben ik gewoon dom maar wat bedoelen jullie met flat-fee ? :D

Beyonder
30/07/03, 18:59
dat betekent dat je die 100 mbit mag verbruiken zonder bijkomende extra kosten. Dus je krijgt een 100 mbit ethernet verbinding en die mag je zo veel gebruiken als je wenst.

Galactus
30/07/03, 19:32
Dus als ik bij jou dus een 100 mbit verbinding koop, dan kan ik zoveel dataverkeer verbruiken over die 100 mbit als ik maar wil ?
Zonder bijkomende kosten....

Beyonder
30/07/03, 19:35
Juist :)

Galactus
30/07/03, 19:37
en kun je zomaar een lijntje trekken naar 1 van de genoemde datacenters ?
Zou je dan ff een lijntje kunnen trekken naar mijn slaapkamer ? :D
Drenthe ---> nieuw-dordrecht :P

Beyonder
30/07/03, 19:41
Er loopt al een ring tussen de diverse datacentra, dus ik bied geen vaste verbindingen aan naar andere locaties.

GetHosted
30/07/03, 20:14
Als je geen AMS-IX verbinding hebt wordt het wel een klein beetje duur zie ik, daar valt niet over te overleggen?

Beyonder
30/07/03, 23:22
Wat bedoel je daarmee ? als je een AMS-IX verbinding hebt dan is het juist duurder. Als je alle bandbreedte afneemt bij ons dan geld deze deal.

Lijkt me logisch, je betaald Euro 40,- per mbit met deze flatfee rate.

Plons
31/07/03, 00:38
je kan over 100 mbit nooit 100 mbit trekken maar rond de 70 mbit
dus voor 2800 heb ik 100 Mbit flat-fee verbinding?

en ik mag daar voor verkeer over gooien wat ik wil?

Beyonder
31/07/03, 01:10
Je krijgt een 100 mbit ethernet flatrate voor Euro 4000,- per maand full duplex. Ik heb wel vaker meer dan 70 mbit over 100 mbit ethernet getrokken.

Dat er wat verlies is gezien de overhead dat ontken ik niet, maar ik denk dat 100 mbit ethernet flatrate voor Euro 4000,- per maand een hele goede deal is.

Plons
31/07/03, 01:36
Maar daar mag ik overheen gooien aan traffic wat ik wil?

Beyonder
31/07/03, 02:13
Op irc en illegale zaken en spam na, mag je er overheen gooien wat je wilt. Het moet natuurlijk wel voldoen aan onze ToS en AUPmaar dat lijkt me duidelijk.

Fabian
31/07/03, 02:37
Origineel geplaatst door Beyonder
Op irc en illegale zaken en spam na, mag je er overheen gooien wat je wilt. Het moet natuurlijk wel voldoen aan onze ToS en AUPmaar dat lijkt me duidelijk.

Goh, waarom geen IRC ?

GetHosted
31/07/03, 02:37
Hij is 'bang' voor een DDoS, heeft klanten die dat niet waarderen ;)

Beyonder
31/07/03, 08:15
Niemand waardeert een DDoS op zijn netwerk. Ik heb geen zin om de kans op een DDoS te vergroten door IRC te hosten op hetzelfde netwerk als andere content.

Maar er zit wel een speciale uplink voor IRC gebruikers in de planning.

superior-is
31/07/03, 10:19
Origineel geplaatst door Beyonder

Maar er zit wel een speciale uplink voor IRC gebruikers in de planning.

Die staat al een tijdje in de planning, maar waarom zou je het eigenlijk ook doen? Als zakelijke provider er IRC naast gaan doen vind ik erg 'duurig'. Je moet namelijk een aparte uplink hebben en goed scheiden van het huidige netwerk. Echter, IRC gebruikers zijn (vaak) studenten die niet zoveel hebben te spenderen en dus geen dure oplossing willen hebben. Ergo, je moet veel geld uitgeven , maar je moet wel een goedkope dienst leveren.

Sorry voor dit zijstraatje in de aanbieding, maar het viel me even op.

Beyonder
31/07/03, 11:02
Klopt helemaal. Het is echter voornamelijk een dienst die we willen leveren aan onze huidige clienten, gezien zij er toch wel veel vraag naar hebben.

Vandaar :)

Plons
31/07/03, 12:01
En moet ik dan bij jouw staan of ?

GetHosted
31/07/03, 12:06
Origineel geplaatst door Plons
En moet ik dan bij jouw staan of ?

Nee, je hoeft niet persee bij hem te staan, maar is wel weer iets goedkoper:


Origineel geplaatst door Beyonder

Ik kan de flatfee verbinding afleveren in

- Redbus
- TC1
- TC2
- Nova Axess
- NIKHEF
- SARA

Transportkosten zijn voor alle locaties

Euro 250,- eenmalig
Euro 100,- per maand tot en met 100 mbit ethernet

Je hoeft geen transportkosten te betalen indien je de colocatieruimte ook direct bij ons afneemt.

Fabian
31/07/03, 16:09
# host www.coloheaven.nl
Host www.coloheaven.nl not found: 3(NXDOMAIN)


goed spul :)

superior-is
31/07/03, 16:20
Je moet ook de .com hebben. ;)

Fabian
31/07/03, 16:21
Origineel geplaatst door superior-is
Je moet ook de .com hebben. ;)

ohw.. my bad..

Gompie
08/08/03, 05:09
mod edit: crosspost met deze thread (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27566)

Gompie
08/08/03, 05:14
Onderstaand bericht viel mij op.

Het is een onbegrijpelijke zaak dat Coloheaven (lees: Akkermans) nog steeds het webhosting en server hosting gebeuren in Nederland een slechte naam blijft geven.

Wanneer je alles wat hij aanbiedt door 10.000 deelt kom je misschien in de buurt van de waarheid.

Deze pathologische, compulsieve leugenaar blijft verassen met zijn verhaaltjes.

Zou het niet eens een goed ding zijn wanneer alle bonafide web/server hosting bedrijven de handen ineen zouden slaan en een soort keurmerk zouden introduceren.

Al was het alleen maar om deze oplichter voorgoed uit deze business te kunnen weren.

Zodat iedereen die het goed meent op een eerlijke manier kan bijverdienen, zijn boterham kan verdienen, en de klant het gevoel kan geven dat hem een goede service staat te wachten ipv allerlei verborgen kosten, slinkse oplichterspraktijken.

Met dank aan onderstaand bericht geschreven door een mijns inziens bonafide bedrijf:

ProServe
aktieve deelnemer

Geregistreerd: Jul 2002
Locatie:
Berichten: 234
Niet alleen van dit jaar, maar ook de vorige 3
Idomein/Coloheaven/Limit/Group One/Webgate, allemaal 1 en dezelfde persoon.
Neem van mij aan dat Remon Akkermans echt de enige "werknemer" is De rest van z'n "personeelsleden" zijn allemaal verzonnen.
Samen met Tom Dings een van de grotere oplichters op internet gebied. Helaas trappen er tot op heden nog steeds mensen in.

Ahead-IT
08/08/03, 06:49
Wij overwegen gerechtelijke stappen tegen Remond, ik denk dat we wel bewijzen genoeg hebben.

GetHosted
08/08/03, 07:10
Origineel geplaatst door Gompie
Onderstaand bericht viel mij op.

Het is een onbegrijpelijke zaak dat Coloheaven (lees: Akkermans) nog steeds het webhosting en server hosting gebeuren in Nederland een slechte naam blijft geven.

Wanneer je alles wat hij aanbiedt door 10.000 deelt kom je misschien in de buurt van de waarheid.

Deze pathologische, compulsieve leugenaar blijft verassen met zijn verhaaltjes.

Zou het niet eens een goed ding zijn wanneer alle bonafide web/server hosting bedrijven de handen ineen zouden slaan en een soort keurmerk zouden introduceren.

Al was het alleen maar om deze oplichter voorgoed uit deze business te kunnen weren.

Zodat iedereen die het goed meent op een eerlijke manier kan bijverdienen, zijn boterham kan verdienen, en de klant het gevoel kan geven dat hem een goede service staat te wachten ipv allerlei verborgen kosten, slinkse oplichterspraktijken.

Met dank aan onderstaand bericht geschreven door een mijns inziens bonafide bedrijf:

ProServe
aktieve deelnemer

Geregistreerd: Jul 2002
Locatie:
Berichten: 234
Niet alleen van dit jaar, maar ook de vorige 3
Idomein/Coloheaven/Limit/Group One/Webgate, allemaal 1 en dezelfde persoon.
Neem van mij aan dat Remon Akkermans echt de enige "werknemer" is De rest van z'n "personeelsleden" zijn allemaal verzonnen.
Samen met Tom Dings een van de grotere oplichters op internet gebied. Helaas trappen er tot op heden nog steeds mensen in.



Rapporteer dit bericht aan een beheerder | IP: Opgeslagen

Ik weet tot zoverre het verhaal nog niet helemaal van Remon Akkermans en zijn huidige bedrijf Coloheaven, wel weet ik van lang geleden dat Limit geen hit was, Webgate geen hit was (en allebij ook z'n afspraken niet zijn nagekomen). Het verhaal van Coloheaven wordt me steeds duidelijker maar ik heb er weinig mee te maken aangezien ik mijn spullen elders host.

Over het onderwerp een keurmerk beginnen, het is een zeer goed plan, maar bedenk hoeveel waarde er aan gericht zal worden. Niet veel, wat zou het keurmerk nou extra betekenen. Het zelfde alsof ik er echt niet op let of het KEMA keur is of niet, ik koop het toch.

Misschien wordt het straks een hele reclame business een hele pagina van de de telegraaf afkopen en tonen dat je lid bent van het keurmerk terwijl het niet veel voorstelt, en aangezien je erg veel controles moet uitvoeren en blijven uitvoeren omdat de kwaliteit niet achteruit moet gaan heeft het geen echte nut en zou het dus veel geld kosten, aangezien je huidige bedrijven het niet kan laten uitvoeren omdat ze het met zichzelf gaan vergelijken of zichzelf erin gaan betrekken.

Persoonlijk zou ik er wel aan mee willen helpen maar verder houdt het wel ergens op.

Een keurmerk prima idee, maar er zit te veel werk aan gebonden!

(Denk ook bijv. aan de hoeveelheid contracten over het dragen van het keurmerk, of het keuren zichzelf en de zekerheid van de bedrijf zelf of het keuren wel goed zal gaan volgens een standaard!)

---

Te lang bericht op zo'n vroege morgen ;)

Ahead-IT
08/08/03, 14:53
Origineel geplaatst door GetHosted
Te lang bericht op zo'n vroege morgen ;)

08-08-2003 05:10


Dat valt nog mee :)

bin_jackson
08/08/03, 20:38
:S Als dit allemaal echt zo is, dan zie ik ook denk ik maar af van deze aanbieding :(

eXite
08/08/03, 20:40
Ik weet alleen dat heel Coloheaven onbereikbaar is momenteel. Baart me toch enigzins zorgen..

Plons
08/08/03, 22:02
nee hoor, zijn 30 man personeel zit gewoon op kantoor

cridea
08/08/03, 22:07
Maar nog steeds begrijp ik niet wat nu opeens de aanleiding vormt voor de posts van gompie en pcdoc. Heb ik iets gemist?

Plons
08/08/03, 22:26
nee maakt dat uit?

Ahead-IT
08/08/03, 22:39
Origineel geplaatst door byh
Maar nog steeds begrijp ik niet wat nu opeens de aanleiding vormt voor de posts van gompie en pcdoc. Heb ik iets gemist?

Dat we alletwee klant zijn bij Coloheaven en dat we beiden zeer slechte ervaringen hebben met Remond en zijn kinderpraktijken.

Johan-nl
08/08/03, 23:42
Origineel geplaatst door Plons
nee hoor, zijn 30 man personeel zit gewoon op kantoor

Maar ivm het tropenrooster even niet bereikbaar.

m@rcel
09/08/03, 00:38
Remon is, waarschijnlijk met al zijn personeel, op vakantie :) Maar Gompie: Het is niet netjes om 3x hetzelfde bericht te posten, en zeker niet als een modje hem al eerder gesloten heeft:

--
Ik neem aan dat jullie het niet erg vinden als ik dit topic ga sluiten, aangezien Remon al x-keer is gebashed op webhostingtalk. Misschien dat Remon er zelf nog een keer op wil reageren als hij terug is van vakantie, maar dat hoor ik dan wel weer in een PM.

In: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27566
--

Ahead-IT
09/08/03, 00:54
Remond is twee weken geleden al op vakantie geweest.
Een kleine week geleden heeft hij iets tegen me gezegt : Coloheaven en alle andere rotzooi errond gaat/ging overgenomen worden door iemand anders.

Johan-nl
09/08/03, 01:15
Origineel geplaatst door PCDOC
Remond is twee weken geleden al op vakantie geweest.
Een kleine week geleden heeft hij iets tegen me gezegt : Coloheaven en alle andere rotzooi errond gaat/ging overgenomen worden door iemand anders.

Alweer?!

eXite
09/08/03, 01:15
aha, wordt dat een verbetering of..?

Plons
09/08/03, 01:18
is dat nog mogelijk dan? en wat gaat remon doen een nieuwe toko beginnen?

Ahead-IT
09/08/03, 01:31
Origineel geplaatst door eXite
aha, wordt dat een verbetering of..?

Ik vrees voor de zaak :)

eXite
09/08/03, 01:38
Nou ik vind coloheaven niet eens zo verschrikkelijk. De bereikbaarheid is alleen dat wat mij zorgen maakt..

sjaak
09/08/03, 10:21
Origineel geplaatst door PCDOC


Ik vrees voor de zaak :)

Coloheaven B.V. i.o. is een rechtspersoon in oprichting, bij navraag bij de KvK blijkt als deze in faillissement geraakt de functionaris PERSOONLIJK ook failliet gaat.

Het zelfde als bij een eenmanszaak dus.

In het geval van Coloheaven b.v. io is de functionaris; Akkermans, R.J.M. (een zekeren RĂ©mon)

ProServe
09/08/03, 12:21
Je moet voor de grap eens bij rechtspraak.nl op z'n naam zoeken. Ergens Januri 2001 dacht ik.

superior-is
09/08/03, 12:35
Er zijn zelfs onduidelijkheden over zijn naam. :) En voor de zekerheid is dit topic over Remon/Coloheaven gesloten tenzij Remon zelf wil dat deze geopend wordt.

cridea
09/08/03, 12:35
Gompie en pcdoc:

Is er dan recent iets gebeurd ofzo waardoor jullie nu opeens zo fel op hem zijn? Kan me niet herinneren dat dat altijd al zo was.

Of heeft het allemaal betrekking op het feit dat hij nu met vakantie is?