PDA

Bekijk Volledige Versie : Quickhost colocation zomeraanbieding



Fabian
16/07/03, 14:10
Mensen die zoveel mogelijk shit voor zo weinig mogelijk geld willen
hebben kunnen nu stoppen met lezen. Ik lever alleen kwaliteit voor
de juist prijs.


Quickhost colocation zomeraanbieding.

1U - 20 GB -> 550 Per jaar
2U - 20 GB -> 700 Per jaar

50 euro setup
- incl apc masterswitch
- ip adressen naar wens
- gebruik van primary/secondary dns & fallback mx

Datacenter: redbus (Amsterdam)
Coloruimte: Proserve


Informatie over het netwerk waar wij gebruik van kunnen maken
dankzij uplink provider proserve, kun je vinden op
http://www.quickhost.nl/index.php?p=colocation


Alle prijzen excl 19% BTW
Aanbieding geldt alleen voor nieuwe klanten.

Stefan--
16/07/03, 14:20
Helaas al bestaande klant bij Quickhost, daarom kan ik geen gebruik maken van de aanbieding :(

Mijn server hangt inmiddels bijna een jaar bij Quickhost in een rack, en de service bevalt mij uitstekend. De enige merkbare downtime die ik tot nu heb gehad was door een overleden disk in mijn eigen server.

Quickhost levert een super service, vragen worden direct beantwoord en problemen die ik veroorzaak (spam door klanten van mij oa.) worden netjes en eerlijk besproken.

Verbindingen zijn perfect, server is overal goed en snel bereikbaar. En ook al mijn klanten zijn zeer tevreden.



Aanrader !

host3000
16/07/03, 14:24
Origineel geplaatst door Stefan--
Helaas al bestaande klant bij Quickhost, daarom kan ik geen gebruik maken van de aanbieding :(

Mijn server hangt inmiddels bijna een jaar bij Quickhost in een rack, en de service bevalt mij uitstekend. De enige merkbare downtime die ik tot nu heb gehad was door een overleden disk in mijn eigen server.

Quickhost levert een super service, vragen worden direct beantwoord en problemen die ik veroorzaak (spam door klanten van mij oa.) worden netjes en eerlijk besproken.

Verbindingen zijn perfect, server is overal goed en snel bereikbaar. En ook al mijn klanten zijn zeer tevreden.



Aanrader !
we gaan toch niet spammen hè?

Fabian
16/07/03, 14:24
Hahah jammer joh

Misschien kunnen we toch eens praten want iemand voor de reclame is altijd handig en zo te zien ben jij daar errrrrrug goed in :D

denk btw dat zo'n msg beter past op webhosters ofzo

Toon
19/07/03, 16:56
och fabian, ook al hier. Het lijkt net of heel #nl3gta zich herenigt ..

Nl3gta Gaming
19/07/03, 16:56
Origineel geplaatst door Toon
och fabian, ook al hier. Het lijkt net of heel #nl3gta zich herenigt ..

hmm.. daar heeftie nooit gezeten, maar weer ontopic!

Leuk die aanbieding, maar wat betaald een 4u klant?

NLISP
20/07/03, 13:54
in proserve netwerk ?

eXite
20/07/03, 13:57
Toch vraag ik me af hè, wat moet iemand in godsnaam met 20GB traffic? Daar zit je toch in no time overheen? En dan heb je daar een hele server voor aangeschaft...

NLISP
20/07/03, 14:01
nou als je bijvoorbeeld alleen wat emailtjes laat hosten ... of alleen de dns.. dan zou 20 GB wel voldoende zijn. Ligt maar net aan je gebruik. Persoonlijk let ik meer op wat kost de GB prijs achteraf ipv van roekeloos op een aanbieding af te gaan(wat niet inhoud dat fabian zijn aanbieding niet goed is, integendeel proserve netwerk voor zo een prijs is niet niks), das altijd wel handig om te weten.

McRox
20/07/03, 16:11
Origineel geplaatst door eXite
Toch vraag ik me af hè, wat moet iemand in godsnaam met 20GB traffic? Daar zit je toch in no time overheen? En dan heb je daar een hele server voor aangeschaft...

Dan vraag ik me af hè, wat moet iemand in godsnaam met zo'n post! :D

Volgens mij zal Fabian erg tevreden zijn over je reply...

Nl3gta Gaming
20/07/03, 19:41
Ik moet eerlijk zeggen dat ik 20 gb ook erg weinig vind.
Persoonlijk zit ik over de 100gb per server per maand =/

Galactus
20/07/03, 20:08
ik neem toch aan dat je meer dataverkeer kunt inkopen

dus ik zie het probleem niet ?

NLISP
21/07/03, 01:00
a 4 euro per gb achteraf :)

Galactus
21/07/03, 01:05
de helft als je het vooraf doet, dus even een schatting maken van wat je verwacht te verbruiken en voila :)

Misschien dat je nog korting krijgt als je veel afneemt

Fabian
30/07/03, 18:48
Origineel geplaatst door NLISP
in proserve netwerk ?
Jup, enige wat er van mij tussen zit is een 2950

Origineel geplaatst door eXite
Toch vraag ik me af hè, wat moet iemand in godsnaam met 20GB traffic? Daar zit je toch in no time overheen? En dan heb je daar een hele server voor aangeschaft...
Ik ken er genoeg die lang niet bij die 20 GB in de buurt komen.

Origineel geplaatst door Galactus
de helft als je het vooraf doet, dus even een schatting maken van wat je verwacht te verbruiken en voila :)

Misschien dat je nog korting krijgt als je veel afneemt
Die 4 euro achteraf is standaard listprice. Natuurlijk kun je zelf prima van te voren inschatten hoeveel dataverkeer je verbruikt en kun je bij grotere hoeveelheiden traffic, een leukere prijs verwachten.

Fabian
31/07/03, 17:09
Om alle bandbreedte vreters tegemoet te komen zijn er nu ook een aantal 40 GB pakketten toegevoegd. Kijk op http://www.quickhost.nl/index.php?p=colo1u voor de aktie prijzen.

Fabian
31/07/03, 19:42
Origineel geplaatst door Toon
och fabian, ook al hier. Het lijkt net of heel #nl3gta zich herenigt ..

Ik ken heel dat nl3gta niet echt.