PDA

Bekijk Volledige Versie : Ensim Pro resellers



WilcoOnline
15/07/03, 21:54
Hoi Allemaal,

Ik ben opzoek voor een klant en mischien ook wel voor me zelf na goed bevallen. Naar een nederlandse reseller die Ensim Pro verkoopt.

Weet iemand waar ik die kan vinden. Of mochten er hier ook Ensim resellers lopen zouden die mij willen contacten

Alvast bedankt

Andrew
15/07/03, 23:01
Dutchwebhosting ofzo is een reseller van ensim alleen ik zou ensim gewoon bij ensim zelf kopen werkt veel sneller, ik heb gemailt naar dutchwebhosting toen en had na 2 dagen nog geen antwoord over de prijs dus toen heb ik hem maar bij ensim zelf gekocht en binnen 5 minuten had ik de download.

Op de site van ensim zelf kan je de resellers vinden alleen ik raad je aan om hem bij ensim zelf te kopen.

WilcoOnline
16/07/03, 21:04
Origineel geplaatst door Andrew
Dutchwebhosting ofzo is een reseller van ensim alleen ik zou ensim gewoon bij ensim zelf kopen werkt veel sneller, ik heb gemailt naar dutchwebhosting toen en had na 2 dagen nog geen antwoord over de prijs dus toen heb ik hem maar bij ensim zelf gekocht en binnen 5 minuten had ik de download.

Op de site van ensim zelf kan je de resellers vinden alleen ik raad je aan om hem bij ensim zelf te kopen.

Oke da's duidelijke taal.
Bedankt

Mog
16/08/03, 02:00
Zelf bij ensim kopen, zeker als je net ermee begint
reseller ben je bij ensim al vanaf 1000 dollar aan licenties per jaar overigens scheelt je gelijk al 10 tot 20%

Openprovider
11/09/03, 22:30
Wij leveren ze met 10 % korting op de Ensim list prijs. Zodra we de betaling binnen hebben heb jij de licentie.

EgoH
11/09/03, 23:36
Origineel geplaatst door WilcoOnline
Hoi Allemaal,

Ik ben opzoek voor een klant en mischien ook wel voor me zelf na goed bevallen. Naar een nederlandse reseller die Ensim Pro verkoopt.

Weet iemand waar ik die kan vinden. Of mochten er hier ook Ensim resellers lopen zouden die mij willen contacten

Alvast bedankt

Wij gebruiken een buitenlandse.
Kan je 35% korting krijgen en service is perfect.
Ze bellen zelfs nog even op of de license goed doorgekomen is via de e-mail.
License heb je paar uur na bestelling.

Mog
13/09/03, 15:06
Origineel geplaatst door EgoH


Wij gebruiken een buitenlandse.
Kan je 35% korting krijgen en service is perfect.
Ze bellen zelfs nog even op of de license goed doorgekomen is via de e-mail.
License heb je paar uur na bestelling.

En welke mag dat zijn. ^^

EgoH
13/09/03, 15:38
Dat mag ik hier toch niet posten?

Mog
13/09/03, 21:37
Je zou mij bijvoorbeeld kunnen pm'en, dat zou ik wel op prijs stellen.

Domenico
14/09/03, 14:13
Origineel geplaatst door EgoH
Dat mag ik hier toch niet posten?

Lees de regels nog eens door zou ik zeggen.