PDA

Bekijk Volledige Versie : Collega's Overnemen



ddepuydt
15/07/03, 14:44
Nogal wat "kleine webhostertjes" stoppen na enkele jaren om tal van redenen gaande van "verdiend niet genoeg" tot "geen tijd meer sinds ik nieuwe job heb".

De meeste van die mannen dumpen gewoon hun klanten bij een ander en doen dan de boeken toe ...

Terwijl ik altijd opensta om hen een aardige euro te betalen voor hun klantenbestand. Vraag is, waar vind ik mensen die hun boeltje vroeg of laat willen opdoeken.

Undo
15/07/03, 15:09
Heel simpel, gewoon ff hosting bedrijven zoeken, informeren via e-mail, zoveel als je weten moet, maar niet laten doorschemeren dat je op iets anders uit bent. En dan zeggen: Bedankt voor de moeite, ik kijk nog even verder maar houdt u in gedachten als goede host.
Eitje....

tom
15/07/03, 15:18
ik weet niet of je dns be agent bent, maar je kan bij je dns belgie opgeven voor portfolios van andere agenten over te nemen.
maar dan spreken we ook al niet meer over "kleine webhostertjes" ;)

ddepuydt
15/07/03, 16:57
Ik zoek idd "kleine hosters". Concreet denk ik aan mensen die in bijberoep ergens een server gehuurd hebben (of een reseller account hebben bij een ander bedrijf) en zo'n klant of max. 100 hebben.

Revoal
15/07/03, 18:23
Origineel geplaatst door ddepuydt
Nogal wat "kleine webhostertjes" stoppen na enkele jaren om tal van redenen gaande van "verdiend niet genoeg" tot "geen tijd meer sinds ik nieuwe job heb".

De meeste van die mannen dumpen gewoon hun klanten bij een ander en doen dan de boeken toe ...

Terwijl ik altijd opensta om hen een aardige euro te betalen voor hun klantenbestand. Vraag is, waar vind ik mensen die hun boeltje vroeg of laat willen opdoeken.

Zo te zien doe je aan webhosting op Win2k bakken.
Ik denk dat het zeker moeilijk gaat worden eerdergenoemde 'kleine webhostertjes' te vinden die tevens op dergelijke systemen hosten....

We Develop
15/07/03, 18:40
Kijk eens hier Start-End (http://www.start-end.nl)
Hier staan al een aantal verzoeken..

M-BahZ
21/07/03, 03:57
Op marktplaats.nl of bedrijventekoop.nl rondkijken of een oproep plaatsen misschien nog een bruikbare suggestie ?