PDA

Bekijk Volledige Versie : Crosswinds.net en Freewebs.com



Gerrit
14/07/03, 19:05
Crosswinds beweert de enige gratis webhost te zijn met een onbeperkt aantal megabyte.
Ik weet echter niet of de sites goed functioneren en of ze gebruiksvriendelijk zijn. De Crosswinds-helpdesk blijkt erg moeilijk bereikbaar.

Freewebs.com biedt daarentegen "slechts" 100 MB webruimte, maar is -zeggen ze zelf toch- de enige gratis webhost zonder reclame.
Hier vraag ik me af of zulke hosts enige continuïteit bieden. Want als ze geen geld vragen voor de webspace, en ze plaatsen geen reclamebanners, waar halen ze dan het geld vandaan dat noodzakelijk is om de servers te onderhouden ?



Heeft iemand ervaring met deze op papier erg interessante hostingbedrijven ? Wat vinden jullie er van ?

Andrew
14/07/03, 20:40
Nou Dev-c.nl is ook een gratis host zonder reclame en toch nog redelijk snel, waarom ze het gratis houden weet ik zelf ook niet :D

subhosting
17/07/03, 00:36
om grote bekendheid te krijgen en vervolgens de boel te verkopen voor xxx duizenden euro's en de partij die het overneemt zorgt wel dat ze verplicht moeten betalen ,

zie www.freehosting.nl overgenomen door ladot en voila alle klanten betalen of weg , meeste zullen toch kiezen om te betalen..

Apoc
21/07/03, 20:19
Crosswinds is zeker niet de enige die een onbeperkt aantal megabytes. Overigens, tegen de tijd dat je ongeveer een gigabyte hebt verbruikt komen ze toch wel klagen..

Gerrit
15/08/03, 19:05
wie biedt er dan nog zoveel ?

middelemiel
15/08/03, 19:10
mmm dev-c.nl is jammer dat ze nu geen gratis hosting meer leveren (tijdelijk) ..

PlugInInfo
15/08/03, 22:58
Onbeperkt bestaat niet. Zoals Apoc al zei als je een beetje te veel gebruikt gaan ze al klagen of gooien je zonder pardon van de server af. Je betaalt toch niet, dus zijn ze geen service aan je verschuldigd.