PDA

Bekijk Volledige Versie : Direct Admin



Anoniem
14/07/03, 17:27
Hallo,

Ik ben van plan om een server te gaan co-locaten bij een provider. IK ben echter nog op zoek naar een goed en overzichtelijk Control Panel.
Voor een redelijke prijs.

Nou kwam ik www.directadmin.com tegen op dit forum en ben eens gaan kijken bij de demo.

Deze ziet er in mijn ogen zeer overzichtelijk uit is ook makkelijk te installeren zoals ik kan zien. En de prijs valt ook nog wel mee $ 299 voor een ongelimiteerde licentie.

Nou zag ik dat het voor providers ook mogelijk is om zeer goedkoop vanaf $ 9 per maand per server interne licenties te verhuren.

http://www.directadmin.com/internal.html

Zijn er al providers in Nederland die dit aanbieden voor in NL ge co-located servers.

Ik heb er zelf al een gevonden www.activedomain.nl

Maar ben benieuwd of er nog meer zijn.

Dus graag uw aanbiedingen met netwerk info enz.

Alvast bedankt

JKW

Deimos
14/07/03, 17:32
Deze zijn er niet, officiele dealers kan je vinden in hun forum. :).

http://www.directadmin.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=12

Anoniem
14/07/03, 17:37
Ok thanks

S2S-Guust
14/07/03, 19:56
Wij gebruiken direct admin en wij zijn er echt heel erg tevreden over! Dus je maakt een goede keuze door DA te gaan gebruiken!

Anoniem
14/07/03, 20:01
@NeViXA,

Mag ik vragen wat dan je url is van je hostingbedrijf dan kan ik even kijken. En kun jij me dan niet eventueeel wat aanbieden???


JKW

S2S-Guust
14/07/03, 20:43
Origineel geplaatst door JKW
@NeViXA,

Mag ik vragen wat dan je url is van je hostingbedrijf dan kan ik even kijken. En kun jij me dan niet eventueeel wat aanbieden???


JKW

wij bieden alleen maar dedicated servers in VS aan of resellerpakketten met DA. Dus geen colo en niet in NL.

host3000
14/07/03, 21:38
Voor een combi dedicated en direct admin (want "Internal licenses must always be sold with a server (reselling the licenses by themselves is not permitted")) kan ik je wel iets bieden, maar dat kan dus niet in combinatie met colo. Omdat direct admin nog niet door iedereen gewenst is, val je dan ook niet in het bulk (20+) tarief.

Alternatief zou zijn, dat ik je direct admin aanbied in combinatie met jouw eigen colo server, maar dat zou dan alleen maar een financiering zijn van de eenmalige licentie.

SpinnaHost
18/07/03, 02:40
droevig is mijn Nederlands niet zeer goed, maar ik leer nog:)

SpinnaHost gaat de diensten aan de Nederlandse gemeenschap in ongeveer 1 week aanbieden, zodat is onze plaats nog niet volledig vertaald of klaar. Als u het Engels kunt lezen, te hebben gelieve een blik bij http://www.spinnahost.com

Ik kan u kunnen nog worden een goedkoop, niet zekere DA- vergunning.

gelieve te voelen vrij om me op msn te contacteren:
mharris@octane-design.biz.

hopelijk kunnen wij iets voor u uitwerken. Wij hebben ook een nieuwe
huid (wordt gebaseerd die van wat wij voor de nieuwe officiƫle huid)
doen die wij aan u (zijn binnen Nederlands evenals Engels) kunnen
aanbieden. probeer het bij uit: http://borris.spinnahost.com:2222
gebruiker: graph wachtwoord: logintest

host3000
18/07/03, 02:46
Welcome SpinnaHost! Your doin' fine ;)
Unless you absolutely want to write in Dutch, you could also try English.

I'm really curious why you are starting on the Dutch market. Is it that your going to locate in the Netherlands? Are you also 'penetrating' the German , French, Brittish etc. market (that would take a lot of your language skills :p )

Anyway, lots of succes.


your site is located at Ezzi's. the info on your site states the NAC. I believe Ezzi is not at NAC, is it?

SpinnaHost
18/07/03, 03:10
ah, our site is hosted at ezzi, we had a server at nac until recently. i like dutch people, so why not extend into the market?

my designer (for Octane Design) is dutch and a few of our clients are... we get quite a bit of interest from dutch people, so thought we might as well go all out, translate our site, get everything happening :)

one of the dutch sites we host www.wieisdiemol.com

ive just started learning dutch, my designer is teaching me, lol. so im not very goed at the moment. it takes me quite some time to think about what im saying, or what others are. If im going to be doing hosting for the dutch market, i might as well speak the language as best i can, other wise it looks like im just a american (actualy australian) who is casualy looking at other countries without much real interest