PDA

Bekijk Volledige Versie : ModernBill



Santario
14/07/03, 12:01
Goedemiddag,

Hier maar weer eens een verzoek omtrent ModernBill. Ik heb gehoord dat er ook nederlandse resellers zijn van dit softwarepakket. Graag zou ik met deze bedrijven in contact komen om op zeer korte termijn tot een overeenkomst te komen. Het gaat er ons namelijk om een aanspreekpunt in Nederland, als er iets mis is of je wilt support dat je dat niet via de omslachtige wegen van MB moet doen in 't buitenland.

Kort maar krachtig: wie kan MB leveren op korte termijn? Uiteraard tegen betaling ;)

Bedankt!

ps: alleen serieuze reacties graag en niet offtopic

Pantsy
14/07/03, 12:11
Ik heb vorige week ModernBill aangeschaft en volgens mij zijn er geen resellers van modernbill in nederland. (correct me if i'm wrong)

Santario
14/07/03, 12:15
Dagt vraag ik me af idd, volgens mij zijn er geen resellers, alhoewel ik vorige week van iemand te horen kreeg (naam zal ik hier niet noemen om een flame te besparen) dat er wel degelijk nederlandse resellers waren. Kon alleen op www.modernbill.com niets vinden dus d8, toch hier maar eens proberen :)

Thnx voor je reactie btw TrancePitt!

Pantsy
14/07/03, 13:01
Wat een nederlandse reseller zou kunnen doen is dit: je sluit een lease contract af voor een jaar bij het desbetreffende bedrijf en verhuurd die lease license weer per maand aan iemand anders voor dezelfde prijs of met een kleine marge.

Aangezien meeste bedrijven resellers opties hebben (ik heb net even gekeken en modernbill heeft dat ook) vergelijk het maar met de reseller accounts van enom. Denk dat je toch beter af bent als je zelf een license leased bij modernbill of een owned koopt.

Modernbill is trouwens zeer redelijk bij de owned licenses, als je al een owned license van 100 clients hebt kan je altijd upgraden naar bv. een owned license unlimited clients. Je betaald alleen het verschil tussen de prijzen dus: owned license 100 clients kost: 99.95 | owned license unlimited clients kost: 499.95 = bij betalen voor een upgrade kost dan 400 dollar.

[Elwin]
15/07/03, 21:51
Eind Augustus zijn wij officieel reseller van modernbill.

Beyonder
16/07/03, 12:38
50 user versie Euro 20,- per maand
unlimited user versie Euro 30,- per maand

Zover mij bekend is er geen 100 user versie.

Pantsy
16/07/03, 12:56
Nou moet je toch eens goed kijken op de official website van modernbill beyonder, zover ik weet is er geen 50 users license (owned).

host3000
16/07/03, 12:59
Origineel geplaatst door Beyonder
50 user versie Euro 20,- per maand
unlimited user versie Euro 30,- per maand

Zover mij bekend is er geen 100 user versie.

Zie ik het nou verkeerd? 50 user cost geleased toch $14,95 per maand rechtstreeks bij MB?

Beyonder
16/07/03, 13:01
Klopt host3000 maar wij willen ook graag marge, verder geld de aanbieding natuurlijk voor mensen zonder Creditcard e.d.

host3000
16/07/03, 13:06
Origineel geplaatst door Beyonder
Klopt host3000 maar wij willen ook graag marge, verder geld de aanbieding natuurlijk voor mensen zonder Creditcard e.d.
Ok, prima, maar we praten dus wel over dezelfde licentie, begrijp ik.

Beyonder
16/07/03, 13:11
Helemaal :)

Pantsy
16/07/03, 13:21
Ofwel lekker rechtstreeks bij ModernBill leasen/kopen (kopen kan ook met paypal).

Johan-nl
16/07/03, 20:31
Origineel geplaatst door Beyonder
Klopt host3000 maar wij willen ook graag marge, verder geld de aanbieding natuurlijk voor mensen zonder Creditcard e.d.

Beyonder, even een vraagje tussendoor.
Waarom geeft Coloheaven geen test accounts meer??

Pantsy
16/07/03, 21:02
Misschien kan ik ModernBill ook resellen Santario, tenminste ik zie zo'n optie dus. Ik zal het eens nader bestuderen vanavond.

[Elwin]
16/07/03, 21:07
Prijzen eind augustus zijn bij ons:

50 customers: 12.80$ / maand
unl customers: 19.80$ / maand

Meer informatie tegen die tijd ook te verkrijgen.

Beyonder
19/07/03, 10:18
Johan, vraagje tussendoor beantwoorden:

We geven geen test account omdat we alle US resellers aan het overzetten zijn naar NL servers. Er is op dit moment dus onvoldoende capaciteit om test accounts weg te geven.

Dit kan over een tijdje natuurlijk weer wel.