PDA

Bekijk Volledige Versie : Script om te reageren op een bericht



Peerke-Brabant
14/07/03, 08:26
Hallo,

Doordat mij provider de safe mode on heeft staan werkt Pivot een weblog proggie niet. Wat ik eigenlijk wil is geen weblog maar wel en programma waarmee ik een stukje op een homepage kan zetten waar bezoekers op kunnen regeren. Dus een soortgelijke als een weblog.

Heb uitgebreid zitten Googelen maar kan nergens zo'n kant en klare mogelijkheid vinden. Omdat ik een aardige :) newbee ben op PHP gebied kan ik hem zelf ook niet schrijven.

Weet iemand toevallig zo'n scriptje te staan, of heeft iemand toevallig zoiets of kan een opzet geven?

Alvast bedankt !

Peer

Deimos
14/07/03, 16:21
www.hotscripts.com. Weet je evrder heel zeker dat het niet werkt met safe_mode aan? Meen mij namelijk te herinneren dat 1 van mijn klanten Pivot heeft draaien. (op de server staat safe_mode aan).

Peerke-Brabant
14/07/03, 16:33
Dank je wel Deimos voor je reactie. Voor zover ik weet komen de foutmeldigen die ik op Pivot krijg overeen met de foutmeldingen die Pivot begschrijft op jun forum.

Navraag bij nl.ontwerp.www.serverside (NG) levert de zelfde reacties op.

Toch heb je wel gelijk hoor want zoekend op Google met "safe mode Widexs" kom ik uit bij www.bartvandervlugt.nl en inderdaad draaiend bij Widexs. Ik heb Bart al aangeschreven hierover, maar was tijdelijk door afwezigheid niet in staat om daar op in te gaan.

Zal eens op Hotscripts gaan neuzen.

Grtz Peer