PDA

Bekijk Volledige Versie : Webhoster gezocht



Anoniem
13/07/03, 16:55
Ik zoek een gratis web hoster die een domain naam voor my aanmaakt gratis?

ik ben bezig met een online wargame met de WarDome

ik heb nu een subdomain onder een ip domain van apache maar
door dat het al een subdomain is ken ik niet ik een heleboel dingen niet

dus ben op zoek naar een gratis hoster die zo vriendelijk zou willen zijn om een gratis domain aan temaken voor myn online wargame




b.v.d
Danny

S2S-Guust
13/07/03, 17:10
om hoeveel pageviews gaat het? hoeveel leden heb je op die wargame? Wat krijgen we er voor terug?
Want een domeinnaam dat maak je niet aan..dat KOOP/HUUR je. Dus ook voor ons webhosters kost dat gewoon geld.

Anoniem
13/07/03, 17:23
Origineel geplaatst door NeViXa
om hoeveel pageviews gaat het? hoeveel leden heb je op die wargame? Wat krijgen we er voor terug?
Want een domeinnaam dat maak je niet aan..dat KOOP/HUUR je. Dus ook voor ons webhosters kost dat gewoon geld.



Ow maar ik ken niet zelf vanaf myn pc een webhosting maken ?
of moet ik dan zo`n server pc kopen ?

S2S-Guust
13/07/03, 17:35
Wat wil je nou precies? Een domeinnaam of een webhosting of beide? Een domeinnaam is bijvoorbeeld www.watjijwilt.nl Die zou je misschien wel gratis kunnen krijgen voor een banner of zo op jou website. (als je veel bezoekers hebt teminste)

BlueLagoon
13/07/03, 18:07
Iemand die bezig is met een on-line war game en niet weet wat hosting / domeinnaam etc is :P
En dan hadden we het over slecht Nederlands op dit forum! Haha.

Vermeld eens wat je precies hebt en wat je wilt (en misschien hoe oud je bent).

clesoft
13/07/03, 18:31
Typisch hollands. Alles moet gratis. Bah, en wat krijg je er voor terug?

Galactus
13/07/03, 18:42
Origineel geplaatst door clesoft
Typisch hollands. Alles moet gratis. Bah, en wat krijg je er voor terug?

haha,...
nee heb je, ja kun je krijgen :P

S2S-Guust
13/07/03, 19:01
Origineel geplaatst door clesoft
Typisch hollands. Alles moet gratis.

Ja, maar goed...dat hij het gratis wilt is niet zo erg...maar dan moet er wel wat tegen overstaan(banner of iets dergelijks) (als het een goed bezochte site is teminste)

Anoniem
14/07/03, 10:23
Origineel geplaatst door NeViXa


Ja, maar goed...dat hij het gratis wilt is niet zo erg...maar dan moet er wel wat tegen overstaan(banner of iets dergelijks) (als het een goed bezochte site is teminste)



dat is niet zo`n probleem dan komt je banner bij missions
daar kunnen spelers geld verdienen om naar een site te gaan en dan een bepaald word in te voeren die ik van de voren heb ingevoerd

en dan komt gewoon die banner daar

pageview weet ik nog niet maar ik heb 6 ofzo er op laten gaan en die waren er dik te vreden mee

xserve
14/07/03, 10:54
De Nederlandse taal schrijft leestekens voor. Misschien handig omdat ook te gebruiken. Hoop niet voor je dat je website ook zo geschreven is.

S2S-Guust
14/07/03, 11:37
Origineel geplaatst door kanary

pageview weet ik nog niet maar ik heb 6 ofzo er op laten gaan en die waren er dik te vreden mee

Als je met een leuk aantal pageviews komt dan kan ik je misschien helpen. Wat je precies met die 6 bedoelt snap ik niet helemaal, maar als dat het aantal pageviews is dan betaalt je zelf maar:)

amnesiac
14/07/03, 12:00
hij bedoeld denk ik dat hij 6 mensen de site heeft laten zien en dat die er tevreden mee waren

Anoniem
14/07/03, 13:15
Origineel geplaatst door NeViXa


Als je met een leuk aantal pageviews komt dan kan ik je misschien helpen. Wat je precies met die 6 bedoelt snap ik niet helemaal, maar als dat het aantal pageviews is dan betaalt je zelf maar:)


Me site is nog niet online omdat hij nog niet helemaal af is
volgende week zal hij af zijn!

eXite
14/07/03, 13:28
Kom dan nog maar eens terug, dan wil ik de site ook eens zien.

tom
14/07/03, 14:02
ik wil je sponsoren!!!

mail me ff op tom@localhost :)

Ijsbox
14/07/03, 14:14
Origineel geplaatst door kanary


Ow maar ik ken niet zelf vanaf myn pc een webhosting maken ?
of moet ik dan zo`n server pc kopen ?

hmmm owkee dus als ik het goed begrijp wil je dat je een domeinnaam gratis krijgt en de website op je computer thuis komt te staan (die met adsl/kabel dag en nacht op internet staat)....

of bedoel je iets totaal anders????

host3000
14/07/03, 14:20
Origineel geplaatst door tom
ik wil je sponsoren!!!

mail me ff op tom@localhost :)

Hey Tom, het lukt niet; ik zoek ook een sponsor. Check aub je email adres :p

jonathan
14/07/03, 14:47
Probeer localhost eens te pingen. Misschien zijn er problemen met zijn mailserver. :D

RobbertC
14/07/03, 14:50
Hmm, <1ms..

Maar ehm, ga eens ontopic.