PDA

Bekijk Volledige Versie : Werk gezocht bij een hostingbedrijf



hvr1985
12/07/03, 23:56
Hallo,

Ik schat de kans op slagen vrij klein, maar toch wil ik even een poging wagen. Mijn naam is Henk v. Ramshorst, ik ben 17 jaar en volgend jaar zit ik in Atheneum 6. Ik heb zeer veel interesse in de hele hostingbusiness. Ik heb een jaar of 6 ervaring met het maken van Websites (PHP, MySQL, HTML, CSS, JavaScript). Ik heb al weleens wat opdrachten gedaan, maar ik zou graag een vaste baan hebben in deze wereld. Het hoeft niet per se een baan te zijn waarbij ik websites ontwikkel. Liever zelfs iets meer in de richting van webhosting.

Ik heb dus niet al teveel ervaring. Waarom zou u mij dan aannemen? Om te beginnen heb ik de capaciteiten en de motivatie om snel bij te leren. Ik wil graag de hostingwereld in later, en dit lijkt mij de beste weg om er alvast een beetje in te stromen. Ik kan goed communiceren, kan goed schrijven en beheers mijn Nederlands behoorlijk goed. Dus ik kan met klanten omgaan. En aangezien het mij niet in de eerste plaats om het geld gaat, kost ik niet veel per uur.

Ik woon in Voorthuizen, dat ligt vlakbij Nijkerk, Barneveld en Amersfoort. Ik kan reizen met het openbaar vervoer, maar liever niet te ver.

Het zou mij een groot plezier doen als er hier iemand is die mij de kans wil geven om wat kennis en ervaring op te doen, en mijzelf te bewijzen!

Met vriendelijke groet,
Henk v. Ramshorst

host3000
13/07/03, 01:20
Succes Henk, je bericht ziet er in ieder geval netjes uit.

(sorry, ik heb niets voor je)

subhosting
13/07/03, 21:55
begin volgend jaar heb ik naar schating behoefte aan extra personeel.

hvr1985
13/07/03, 22:08
Hallo subhosting,

Wat bedoelt u met begin volgend jaar? Na de zomervakantie, of een nieuw kalenderjaar?

WebBizz
13/07/03, 23:24
volgend jaar = 2004, lijkt me niet zo moeilijk...

RobbertC
13/07/03, 23:48