PDA

Bekijk Volledige Versie : Werk gezocht bij een hostingbedrijf



hvr1985
12/07/03, 23:56
Hallo,

Ik schat de kans op slagen vrij klein, maar toch wil ik even een poging wagen. Mijn naam is Henk v. Ramshorst, ik ben 17 jaar en volgend jaar zit ik in Atheneum 6. Ik heb zeer veel interesse in de hele hostingbusiness. Ik heb een jaar of 6 ervaring met het maken van Websites (PHP, MySQL, HTML, CSS, JavaScript). Ik heb al weleens wat opdrachten gedaan, maar ik zou graag een vaste baan hebben in deze wereld. Het hoeft niet per se een baan te zijn waarbij ik websites ontwikkel. Liever zelfs iets meer in de richting van webhosting.

Ik heb dus niet al teveel ervaring. Waarom zou u mij dan aannemen? Om te beginnen heb ik de capaciteiten en de motivatie om snel bij te leren. Ik wil graag de hostingwereld in later, en dit lijkt mij de beste weg om er alvast een beetje in te stromen. Ik kan goed communiceren, kan goed schrijven en beheers mijn Nederlands behoorlijk goed. Dus ik kan met klanten omgaan. En aangezien het mij niet in de eerste plaats om het geld gaat, kost ik niet veel per uur.

Ik woon in Voorthuizen, dat ligt vlakbij Nijkerk, Barneveld en Amersfoort. Ik kan reizen met het openbaar vervoer, maar liever niet te ver.

Het zou mij een groot plezier doen als er hier iemand is die mij de kans wil geven om wat kennis en ervaring op te doen, en mijzelf te bewijzen!

Met vriendelijke groet,
Henk v. Ramshorst

host3000
13/07/03, 01:20
Succes Henk, je bericht ziet er in ieder geval netjes uit.

(sorry, ik heb niets voor je)

subhosting
13/07/03, 21:55
begin volgend jaar heb ik naar schating behoefte aan extra personeel.

hvr1985
13/07/03, 22:08
Hallo subhosting,

Wat bedoelt u met begin volgend jaar? Na de zomervakantie, of een nieuw kalenderjaar?

WebBizz
13/07/03, 23:24
volgend jaar = 2004, lijkt me niet zo moeilijk...

RobbertC
13/07/03, 23:48
Dat lijkt me niet Webbizz, hij heeft het over school. Ik neem aan dat hij begin september bedoeld. Kan eigenlijk ook niet anders, je weet toch niet of je volgend schooljaar overgaat.

edit:
Wat ben ik nu weer een het lullen :X

hvr1985
14/07/03, 00:28
Veel mensen bedoelen met het nieuwe jaar na de zomervakantie. Dus zo'n vreemde vraag is het niet. Een misverstand ontstaat vrij makkelijk, vandaar dat ik het hem even vraag...

Grumpy
14/07/03, 00:59
Want het jaar begint in september :rolleyes:

Clearhosting
15/07/03, 01:24
Leuk zon topic die nergens naar toe gaat.

Ontopic:

hvr1985

Wat ben je van plan te gaan doen als je slaagt (studie)?

hvr1985
15/07/03, 12:10
Fijn, eindelijk zijn we weer ontopic :-).

Dat is een goede vraag van je, en tevens een hele lastige aangezien ik er zelf ook nog niet helemaal uit ben. Ik twijfel tussen Informatica en Bedrijfskunde. Tot nu toe vind ik programmeren leuk, alleen ik ben bang dat het niet iets is voor mij om mijn hele leven te doen. Bedrijfskunde leek me een minder leuke studie dan Informatica, alleen het is wel een hele geschikte studie om later een eigen onderneming te starten. En als ik een eigen bedrijf start, zal dat waarschijnlijk wel iets in de ICT zijn. En uiteraard heb je ook nog combinaties tussen die twee studie's, zoals Bedrijfskundige Informatica. Die studie leek mij ook wel wat.

Kortom, ik weet het nog niet precies :-)

Dillard
16/07/03, 02:20
HVR1985: Mail mij eens je CV door (mod's: ik vraag dit omdat een CV nou eenmaal niet in een publiek forum hoort m.i.) plus wat referentie-sites die je gemaakt hebt recentelijk..

hvr1985
16/07/03, 13:33
Als er meer mensen interesse hebben in mijn CV... Ik heb er net een geschreven :-). Dus ik kan het zo mailen...

cridea
16/07/03, 14:26
Stuur maar door svp.

hvr1985
16/07/03, 14:28
Sorry, maar ik kan je geen e-mail sturen. Want dat is geblokkeerd.

Pantsy
16/07/03, 14:45
Stuur ook ff je cv deze kant op aub :)