PDA

Bekijk Volledige Versie : Mede resellers gezocht



resellerhost
11/07/03, 15:21
De hosting bedrijven lijken wel paddestoelen. Onder de bomen geen mos meer te zien!

Als bijzaak ben ik ook aan het hosten. Op goede servers dat wel en in het hart van het server park in nederland. Maar er is eigenlijk niets meer aan te verdienen.

Ik zoek mede resellers die net zo als ik 10 - 20 of 30 domeinen hosten en waarbij de kosten best hoog zijn. Vaak blijkt dat het pas leuk gaat worden wanneer je 100 of meer domeinen host.

Misschien is het mogelijk om met een aantal resellers gezamenlijk de strijd aan te gaan in hosting land.

Graag hoor ik van resellers of er interesse is.

mvg
Frits

eXite
11/07/03, 15:32
Origineel geplaatst door resellerhost
..... Maar er is eigenlijk niets meer aan te verdienen.

Je hebt ook een foute instelling. Je moet het starten omdat je het leuk vind of omdat je een bepaald moraal hebt. Je start het niet om er rijk van te worden, want dat word je gewoon niet het eerste jaar.

host3000
11/07/03, 15:49
Hmm , het tweede jaar wel eXite ? :p

eXite
11/07/03, 16:20
Als het goed is heb je in het eerste jaar al een leuk assortiment aan servers gekocht, je hebt een SIDN deelnemerschap o.i.d., je hebt KvK, kortom, je hebt al heel veel investeringen gedaan. Dan is het in het tweede jaar enkel nog uitbreiden en klanten werven, dan is het dus wél winstgevend :)

Web123.nl
11/07/03, 17:09
Hosten doe je omdat je het leuk vind! Helemaal mee eens eXite! Als men betrokken is bij het werk, is veelal de kwaliteit hoger!

resellerhost
11/07/03, 18:43
Wat een rare antwoorden krijg ik nou hierop.

Mijn hosting komt voort uit het feit dat ik kleine ondernemers help hun netwerkje en computers draaiende te krijgen.

Ik ben me bewust dat het niet zo is dat je er rijk van zult worden, maar je kunt wel proberen om gezamenlijk de kosten te drukken. Of zien hosting bedrijven dat anders door reseller pakketten te verstrekken!?

PS Als jullie hosten omdat het leuk is, dan kun je het ook gratis aanbieden.

[QWS]
11/07/03, 19:30
Origineel geplaatst door eXite


Je hebt ook een foute instelling. Je moet het starten omdat je het leuk vind of omdat je een bepaald moraal hebt. Je start het niet om er rijk van te worden, want dat word je gewoon niet het eerste jaar.

ben ik het niet mee eens eigenlijk. Als er niets mee te verdienen valt kan je net zo goed stoppen...

De meeste grote bedrijven als IS & Vuurwerk zullen het hoofdzakelijk niet doen omdat ze het leuk vinden maar om er wat mee te verdienen.Hun hebben alles goed op een rijtje , 100 maal beter als de meeste bedrijven hier. (no offense)

ik denk dat de beste bedrijven de bedrijven zijn met ongeveer 250 a 500 klanten. die alles rechtstreeks doen , dus niet via een tussen persoon. En genoeg verdienen om hun boekhoudsoftware, klantenbeheersysteem,telefoonlijn,fax nr,pand e.d. te kunnen financieren. Als je dat hebt dan schop je het waarschijnlijk al veel verder als de meeste. want je laat je klanten eens op gesprek komen als ze weinig ervaring hebben, Dat geeft een goede indruk als je een mooi pand hebt. Als er een klant belt en die geeft zijn naam/klantnummer dan heb je binnen 2 seconde de goede klant met al zijn gegevens voor je. En met gegevens bedoel ik niet NAW maar ook welk pakket deze persoon heeft en hoe snel hij/zij persoon betaald.

Verder om weer een beetje op deze topic terug te komen; ik weet niet wat je bedoeling is maar waarschijnlijk zitten de meeste mensen nog vast aan een contract... En zolang ze nog aan een contract zitten schiet je er weinig mee op want dan heeft iedereen nog dezelfde vaste lasten en dus dezelfde winst. dan kan je nog zo veel klanten hebben je winst zal niet stijgen. Ik begrijp je bedoeling wel hoor, ik denk dat het ook wel te realiseren is op lange termijn maar dan nog zou je iets meer winst maken, dat moet of gedeelt worden of geinvesteerd in nieuwe hardware. Ik denk dat je beter voor jezelf kan blijven hosten, zolang je geen verlies maakt is er toch niets aan de hand? er druppelen vanzelf wel klanten binnen.

Pantsy
11/07/03, 20:06
Ik kan je nu al zeggen dat je er problemen mee krijgt! Waarom? Mensen zijn mensen en blijven mensen, ofwel na een tijdje kan 1 van de eigenaar(s) ontevreden worden en dan vervolgens alles in het honderd gooien. Dat gaat je dus veeeeel meer kosten! Blijf lekker alleen of ga een partnerschap aan met iemand (een vennoot).

Maar dat is mijn "point of view"

RobbertC
11/07/03, 21:46
Origineel geplaatst door [Liver]
Tekst
:W: :W:

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. De kleine zijn te klein om echt goed en succesvol te zijn, en de grote zijn te onpersoonlijk. Je kunt als klant het beste bij een organisatie zitten die jij beschrijft. Gerund door een paar man, of desnoods alleen, die hart voor de zaak hebben, klanten persoonlijk behandelen maar zeer professioneel handelen. Ik heb geen ervaring met de hier op volgende bedrijven, maar ik denk dat bedrijven zoals Superior, Webbizz, 2fast enzo aan deze kenmerken voldoen.

Voor kleine resellers is er geen plaats als echte serieuze concurrent. Ok, het is leuk als je wat kennissen, familie en de bakker om de hoek host, maar echte serieuze klanten zal moeilijk worden.

eXite
11/07/03, 22:26
FutureFlex heeft een vrij grote klantenkring en wordt gerund door 2 man. Servers in eigen beheer en SIDN lidmaatschap, niks geen tussenpersoon dus. Op maat gemaakte administratie software.

Maar we zijn absoluut niet gestart om er rijk van te worden...

RobbertC
11/07/03, 22:46
Nu hoeft niet iedereen te gaan vertellen dat ze ook bij die groep horen hoor ;)

eXite
12/07/03, 00:56
Nee dat was enkel een schets van de situatie om aan te tonen dat niet iedereen puur op geld uit is. Ik beleef genoeg plezier aan het leiden van een succesvol bedrijf :) Dat je er nog geld mee verdient ook is natuurlijk helemaal leuk ;)

Mr.Don
04/05/10, 05:06
Beste,

Wanneer je in combinatie van webdesign en dan webhosting aanbied is er best wel wat mee te verdienen en kun je gewoon leven zonder nog een andere job bij te nemen.
Meeste mensen onderschatten de kosten en dergelijke van een succes vol bedrijf.
Ik betaal zelf ongeveer een kleine 100 euro voor men ressellers acound per maand en heb dus echter wel geen limiet.
Maar ik moet ook wel toegeven dankzij een simpele maar blijkbaar toch succes volle site te hebben waar dan weer templates opstaan naar eigen ontworpen sites heb ik op deze manier toch geregeld enkele klanten om een site te bouwen wanneer ik mijn prijzen goed hou aangezien dit ook echter begonnen is als een hobby heb ik toch minstens 5 klanten die zowel hosting als webdesign afnemen per maand.
Waardoor al mijn rekeningen betaald zijn inclusief kosten en ik kan nog ruim leven.
met vriendelijke groeten

adknoth
04/05/10, 07:36
@resellerhost: zou je mij even willen contacten via PM en je email adres willen achterlaten? Ik kan jou namelijk geen PM sturen merkte ik net op...

®on
04/05/10, 08:12
Wooo, een topic kick van wel 7 hele jaren...