PDA

Bekijk Volledige Versie : ik zoek iet voor te kunne hosten :s



RKtje
10/07/03, 19:49
ik zou graag bij een of ander gamehosting bedrijf wille werken
heb ervaring met
HL mods (VOORAL)
MOHAA
BF1942
Rainbow Six3: Raven Shield
Americas Army: Operations
Microsoft Fligt Simulator
enzvoord

eXite
10/07/03, 20:13
Hoe oud ben je, waar kom je vandaan, hoe kom je aan je ervaring?

hvr1985
10/07/03, 20:52
Ik wil niet zeuren, maar ik neem aan dat als jij bij zo'n bedrijf gaat werken, dat je dan ook met klanten te maken krijgt. En dan mag er toch wel van je verwacht worden dat je normaal Nederlands kan...

Frenk
10/07/03, 22:01
Waarom zou een bedrijf moeten kiezen voor jouw ervaring. Wat versta je onder ervaring etc etc :)

Grumpy
10/07/03, 22:27
Lichtpuntje: Een spel spelen is heel iets anders dan een gameserver runnen.

RKtje
10/07/03, 23:47
ik heb al servers gerund hoor grumpy wees gerust

btw:
kan met linux over weg :p

Andrew
10/07/03, 23:57
Zelfde vraag als eXite:
Hoe oud ben je?
Hoe kom je aan je ervaring?

RKtje
11/07/03, 15:39
15
heb men ervaringen via IT-Provider (ex hosting service waar men maat baas was)

eXite
11/07/03, 15:41
Laat anders maar zitten :) Je zinsconstructies getuigen van weinig (logisch, ruimtelijk) inzicht..

[Elwin]
11/07/03, 20:57
Origineel geplaatst door RKtje
15
heb men ervaringen via IT-Provider (ex hosting service waar men maat baas was)

IT-Provider? De IT provider van Mr vander Elst ?

RKtje
12/07/03, 01:23
jah spijtig genoeg wel Elwin :)

Santario
15/07/03, 11:37
Dit was brandpunt, goedenavonnd... slotje maybe?

Grumpy
15/07/03, 13:37
Origineel geplaatst door Santario
Dit was brandpunt, goedenavonnd... slotje maybe?
Wat dacht je van, jij post geen onnozele dingen?

Santario
15/07/03, 14:21
Sjeees, mag ik even zeggen wat ik van dit topic vind ja of nee???? Wat dacht ik van wat?? Om even straight te blijven Grumpy, denk dat je hier gewoon je mening mag geven over wat je van een post/topic vind en dat een moderator daar zeer zeker geen verweer op hoef te geven zolang diegene niets tegen de regels doet...

Vind toch al dat iedereen maar z'n mond moet houden hier, mening geven mag niet want... ach, laat ook maar, ga me hier niet eens druk om maken :)

Grumpy
15/07/03, 17:09
Origineel geplaatst door Santario
Sjeees, mag ik even zeggen wat ik van dit topic vind ja of nee???? Wat dacht ik van wat?? Om even straight te blijven Grumpy, denk dat je hier gewoon je mening mag geven over wat je van een post/topic vind en dat een moderator daar zeer zeker geen verweer op hoef te geven zolang diegene niets tegen de regels doet...

Vind toch al dat iedereen maar z'n mond moet houden hier, mening geven mag niet want... ach, laat ook maar, ga me hier niet eens druk om maken :)
Natuurlijk mag iedereen zijn mening kwijt. Maar een mening geven is heel iets anders dan een paar onnozele woorden uitroepen zoals "Dit was brandpunt, goedenavonnd... slotje maybe? "

Niet tegen de regels? Ik vind dat spam. Je zit andersmans thread te vervuilen. Moet je nog blij zijn dat ik je geen waarschuwingspunten heb gegeven.

Santario
15/07/03, 17:55
Waar het mij om gaat is dat een moderator dit soort topics dus niet gewoon op slot knalt omdat de waarde van dit soort berichten nihil is. Geen enkele toegevoegde waarde. Op Webhostingtalk.com (en ieder normaal fora) worden onzinnige berichten gewoon verwijderd of minstens op slot gezet. Tuurlijk, ik ga ook niet zeggen dat die uitspraak van mij toppie was, maar om daar dan ineens zo hard over te vallen valt me bijzonder vies van je tegen als je kijkt wat er verder wel allemaal toegestaan wordt op dit forum. Ieder fora heeft zo z'n eigen regels en noemenswaardigheden, maar en daar ben ik me terdege van bewust.

No offence naar jou Grumpy, maar dit mag ook gewoon gezegd worden en ik neem aan dat we beide zo volwassen genoeg zijn om dit normaal op te vatten. Op WHT mag toch al relatief weinig 'de waarheid' worden gezegd (bijv. negatieve ervaringen over een bedrijf staat hier gelijk aan flame = strafpunten). Als jij daar zo nodig strafpunten tegenover moet zetten kan ik alleen maar zeggen dat je moet doen wat je niet laten kan, maar verwacht niet van mij dat ik nu blij bent omdat ze me bespaard zijn gebleven.

Wat mij btreft is deze offtopic zinloze discussie gesloten, als er nog wat is mag je een pm sturen.

Grumpy
15/07/03, 22:00
Dit forum biedt gebruikers de kans om personeel te zoeken of zich aan te bieden. De topicstarter biedt zich aan. Daar is toch helemaal niets mis mee? Ja, zijn taalgebruik is niet correct, maar daar hebben wij geen regels over.

Als je alleen topics wil die waarde toevoegen, zullen er ook vele andere onderdelen van wht.nl verdwijnen.

Dit is een discussieforum, iedereen mag discussieren, maar dat betekent niet dat 2 hosts met een onderlinge ruzie hier lekker hun gang kunnen gaan met flamen. Dat zoeken ze zelf maar uit.
Het is ook niet de bedoeling dat iedereen elkaar zomaar zwart zitten te maken.

Ookal vind jij dat iets ander moet, betekent het niet dat je mag spammen.

hvr1985
16/07/03, 00:17
Misschien handig om nu weer on topic te gaan. Want ook de Moderator lijkt even te zijn vergeten dat hij nu een ander zijn topic aan het vervuilen is... :-)

Wezz6400
16/07/03, 01:53
Wat dacht je van de extra toevoeging aan de regels. :X

Extra toevoeging:

Ik zie de laatste tijd meer en meer dat men reageert op posts die niet volgens de regels zijn.

Ik wil jullie vragen om dit niet meer te doen, omdat het:
1) de thread vervuild
2) het niks toevoegd aan de thread
3) het erg vervelend is voor de mods om die berichten ook weer weg te halen.

Als je een post ziet die niet door de beugel kan en waar nog niks aan gedaan is door een van de moderators, dan kun je de optie "Rapporteer dit bericht aan een beheerder" gebruiken.

Reacties op slechte posts zullen worden weggehaald, zonder te waarschuwen. Dank u :) - RobbertC