PDA

Bekijk Volledige Versie : mail



beetle
10/07/03, 19:44
Ik kom er net achter dat sommige mensen van bepaalde providers o.a. kabelfoon mij geen mail kunnen sturen

Als ik het zelf test dan werkt het gewoon, en de meeste personen kunnen gewoon naar me mailen ect, maar vanaf sommige providers lukt het dus niet, en krijgen ze de melding dat het e-mail adres niet bestaat

Weet nu echt niet hoe ik dit moet oplossen, aangezien het dus bij me zelf wel werkt. lekker lastig oplossen dus.

Maar weet iemand waar ik dit probleem kan gaan zoeken?????

host3000
10/07/03, 21:00
Komt de mail terug? Hebben ze contact gehad met de provider? Hebben ze geprobeerd via een andere inbelverbinding (en dus smtp server) te verzenden? Heb je jouw ip opgezocht in de spamlijsten?

Nou ja, dat zijn zo een paar vraagjes. Ik denk dat jij het moeilijk kunt oplossen omdat het probleem waarschijnlijk ligt in de relay van de smtp server.


sorry, jouw post niet goed gelezen. de mail komt dus terug
de rest vande vragen laat ik nog even staan :D



gaat het om de site in jouw profiel? zou je ip niet ergens op een zwarte lijst staan?

beetle
11/07/03, 07:19
het gaat niet om de site in mijn profiel, maar wel het zelfde IP
Ik weet dat adult IP's wel eerder als spam worden aangetekend, maar dan moet er wel een reden zijn..
zou idd hooguit kunnen dat 1 van de personen op mijn server ooit flink heeft lopen spammen, maar hier heb ik nooit wat van gehoord of gemerkt, daar naast zijn het vn amateur sites die ik host, en deze geven niet echt reden om te spammen?

zoals ik zeg is het alleen bij enkele providers, eigelijk alleen van kabelfoon weet ik het zeker.........
kontakt gehad met kabelfoon en deze zeggen, deze mail adressen zijn niet bij ons gehost we kunnen dus niets voor je uitzoeken....

superior-is
11/07/03, 10:11
Misschien zo'n gebouncde mail even opvragen bij een van je klanten. Misschien staat er iets in de trant van 'mail rejected due $bla'. En anders even kijken of je ip geblacklisted staat.