PDA

Bekijk Volledige Versie : Sponsoring: Server



Anoniem
10/07/03, 17:14
Mijn naam is Arnoud Vermeer en ik ben een van de webmasters van MSNicons.com. Op onze site bieden we de mogelijkheid aan om je zelfgemaakte display pictures ( Kleine plaatjes in je chatvenster ) van MSN 6.0 te delen op het internet.Onze site is in de eerste 2 maanden uitgegroeid tot een van de vooroplopende MSN (display picture) sites.
Zelfs zo groot dat, wanneer wij door willen groeien, wij een eigen server nodig hebben.

De kosten voor aanschaf van een eigen, volwaardige server, liggen erg hoog. Daarom zijn wij op zoek naar sponsormogelijkheden. Wij bieden twee jaar fixed advertising aan (+- afschrijfperiode van een server) voor een sponsor die ons kan voorzien in onze hardwarebehoefte (in overleg). Ook zal er uitgebreid aandacht worden besteed, indien we met uw firma in overeenstemming kunnen komen over bovenstaande, aan de ingebruikname van de nieuwe server, de assemblage hiervan, wellicht in combinatie met een reportage omtrent uw organisatie.

Bijgevoegd vindt u uitgebreide statistieken van de bezoekers op MSNicons.com. MSNicons mag dan wel een Nederlands initiatief zijn, de duizenden bezoekers die ons dagelijks bezoeken zijn uiterst internationaal samengesteld.

Het is de bedoeling dat de server ook wordt geco-loceerd. Deze co-locatie betalen we zelf per maand. Er kan natuurlijk altijd onderhandeld worden indien een van de colocatie bedrijven over gaat tot sponsoring, over het plaatsen van de server binnen hun netwerk.

Ik hoop u voldoende inzicht te hebben gegeven over ons voorstel. Uiteraard kunt u mij bereiken voor meer informatie over het project, het sponsorship inhoudelijk of eventuele alternatieven die ons met ons probleem kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

Arnoud Vermeer

Bijlage:

http://www.msnicons.com/images/MSNicons_statistieken.jpg
http://www.msnicons.com/images/MSNicons_verdeling.jpg

electric
10/07/03, 17:20
Wij zijn wel geintereseerd om je te sponseren.
Laat maar weten wat je psies zoekt en dan kunnen we wel een leuke deal maken :)
contact info staat in me profiel :)

xserve
10/07/03, 18:05
Eindelijk iemand die om sponsering vraagt en beschaafd Nederlands kan. Een opluchting om te zien dat die er ook nog zijn.

Anoniem
10/07/03, 18:08
Origineel geplaatst door xserve
Eindelijk iemand die om sponsering vraagt en beschaafd Nederlands kan. Een opluchting om te zien dat die er ook nog zijn.

hahaha. Ik heb gewoon even de tijd ervoor genomen en ook de spellings checker gebruikt. Wel zo degelijk als je toch om sponsoring vraagt. Je loopt ook niet er uitziend als een zwerver een jaguar dealer binnen en gaat dan onderhandelen.

Anoniem
10/07/03, 18:35
De bedoeling is:

2 U kast
AMD (2000+ of hoger) / P4 (2 Ghz of hoger)
1024 Mb intern geheugen
60/80 GB Harddisk

Co-location:

150 Gb traffic
2 U
APC

Kwa hardware ben ik niet echt bevooroordeeld. Zolang het maar degelijk en stabiel spul is.

almar
10/07/03, 18:52
Origineel geplaatst door FunzoneQ!


hahaha. Ik heb gewoon even de tijd ervoor genomen en ook de spellings checker gebruikt. Wel zo degelijk als je toch om sponsoring vraagt. Je loopt ook niet er uitziend als een zwerver een jaguar dealer binnen en gaat dan onderhandelen.

Dat doe je juist wel. Als je in je peperdure pak binnen komt lopen dan weet je zeker dat er niets te onderhandelen valt. TIP!

RKtje
10/07/03, 18:55
lol MSN heeft zen eige servers wel draaien bij Microsoft hoor dude

RobbertC
10/07/03, 19:31
Origineel geplaatst door RKtje
lol MSN heeft zen eige servers wel draaien bij Microsoft hoor dude :huh:

Anoniem
10/07/03, 19:50
Origineel geplaatst door RKtje
lol MSN heeft zen eige servers wel draaien bij Microsoft hoor dude

Uuhh ja... misschien zou je de post eens moeten lezen voordat je je reply rate omhoog probeert te krikken

Anoniem
10/07/03, 19:51
Origineel geplaatst door almar


Dat doe je juist wel. Als je in je peperdure pak binnen komt lopen dan weet je zeker dat er niets te onderhandelen valt. TIP!

Mwa ok niet in een peper duur pak, maar je moet er wel een beetje credit waardig uit zien.

Zo dat was even off topic..

Dillard
10/07/03, 23:07
Inderdaad wel eens aardig een sponsor-aanvraag te zien van een website die daadwerkelijk traffic en bezoekers trekt en die Nederlands kan (en ouder is dan 16?) :)

Anoniem
10/07/03, 23:08
Origineel geplaatst door Dillard
Inderdaad wel eens aardig een sponsor-aanvraag te zien van een website die daadwerkelijk traffic en bezoekers trekt en die Nederlands kan (en ouder is dan 16?) :)

Ik ben 17 en Pim (de maker van het design en ook mede-beheerder is 15)

Dillard
11/07/03, 00:04
Ach, je kan niet alles hebben :)

Houd je er wel rekening mee, dat om een geldige overeenkomst aan te gaan, je ouders moeten meetekenen op contracten die je gaat afsluiten ?

(niet vervelend bedoeld overigens!)

subhosting
11/07/03, 12:11
Origineel geplaatst door Dillard
Ach, je kan niet alles hebben :)

Houd je er wel rekening mee, dat om een geldige overeenkomst aan te gaan, je ouders moeten meetekenen op contracten die je gaat afsluiten ?

(niet vervelend bedoeld overigens!)


in nederland mag je vanaf 16 jaar contracten tekenen.
neem als voorbeeld ( de bank ) onder 16 moet ouder/voogd mee tekenen boven 16 niet bij het afsluiten van een bank rekening
handelingsbekwaam vanaf 16 jaar maar hier is geloof ik al eens een topic overgewest ;)

any ways

colocatie wil ik wel sponsoren maar dat wist je al

2u , 150gb , apc ,

[QWS]
11/07/03, 20:38
16 jaar mag alleen als je al bent ingeschreven bij KvK dan hebben je ouders als het goed is ondertekend dat ze verantwoordelijk voor je zijn. gewoonlijk is het 18 jaar. tenminste dat dacht ik hoor ;)

eXite
11/07/03, 21:22
Voor de laatste keer dan maar:

Handelingsbekwaamheid wordt automatisch toegekend op je 18e verjaardag. Echter kun je op je 16e handlichting aanvragen bij het kantongerecht en op die manier al (beperkte) handelingsbekwaamheid verkrijgen.

Ben je dus 16 en ben je niet langs de kantonrechter geweest dan ben je niet handelingsbekwaam.

[QWS]
11/07/03, 21:52
dat is tenminste duidelijk; echt duidelijk! :D

subhosting
11/07/03, 21:52
volgens een heel mooi boekje wat ik hier heb is het toch echt 16 jaar en geen 18

subhosting
11/07/03, 21:56
heb even de moeite genomen om het over te typen

Een natuurlijke persoon die de leeftijd van 16 jaar nog niet heeft bereikt is in beginsel bekwaam om rechtshandelingen te verrichten, mits hij/zij schriftelijk toestemming heeft van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger(s)

xserve
11/07/03, 21:56
Waarvan is dat boekje dan?

Alles wat ik weet is dat eXite gelijk heeft.

eXite
11/07/03, 22:01
Origineel geplaatst door subhosting
heb even de moeite genomen om het over te typen

Een natuurlijke persoon die de leeftijd van 16 jaar nog niet heeft bereikt is in beginsel bekwaam om rechtshandelingen te verrichten, mits hij/zij schriftelijk toestemming heeft van zijn/haar wettelijke vertegenwoordiger(s)

Ja, dus zonder zijn ouders is hij helemaal nergens. Hij is zelf dus niet gevolmachtigd om (contractuele) verbindingen aan te gaan.

subhosting
11/07/03, 22:03
Origineel geplaatst door eXite


Ja, dus zonder zijn ouders is hij helemaal nergens. Hij is zelf dus niet gevolmachtigd om (contractuele) verbindingen aan te gaan.

onder de 16 dus niet boven de 16 dus wel

subhosting
11/07/03, 22:04
maar we gaan wel erg off topic

ik heb eens het burgelijk wetboek uit mijn stoffige kast getrokken
daar staat namelijk de juiste leeftijd in en volgens dat boek is het weer 18 jaar , nu breekt mijn klomp heb hier 2 boekjes de 1 zegt 16 en de ander 18 welke moet ik nu geloven :D


Art. 233. van het burgeljik wetboek

Minderjarigen zijn zij, die de ouderdom van achttien jaren niet hebben bereikt en niet gehuwd zijn of gehuwd zijn geweest of met toepassing van artikel 253ha meerderjarig zijn verklaard.


Art. 234. van het burgelijk wetboek

1. Een minderjarige is, mits hij met toestemming van zijn wettelijke vertegenwoordiger handelt, bekwaam rechtshandelingen te verrichten, voor zover de wet niet anders bepaalt

2. De toestemming kan slechts worden verleend voor een bepaalde rechtshandeling of voor een bepaald doel.

3. De toestemming wordt aan de minderjarige verondersteld te zijn verleend, indien het een rechtshandeling betreft ten aanzien waarvan in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat minderjarigen van zijn leeftijd deze zelfstandig verrichten.

Art. 235.

1. Handlichting waarbij aan een minderjarige bepaalde bevoegdheden van een meerderjarige worden toegekend, kan wanneer de minderjarige de leeftijd van zestien jaren heeft bereikt, op zijn verzoek door de kantonrechter worden verleend.

2. Zij wordt niet verleend tegen de wil van de ouders voor zover deze het gezag over de minderjarige uitoefenen, met inachtneming nochtans van het tweede lid van artikel 246 van dit boek.

Beperking tot bepaalde bevoegdheden

3. Bij het verlenen van handlichting bepaalt de kantonrechter uitdrukkelijk, welke bevoegdheden van een meerderjarige aan de minderjarige worden toegekend. Deze bevoegdheden mogen zich niet verder uitstrekken dan tot de gedeeltelijke of de gehele ontvangst van zijn inkomsten en de beschikking daarover, het sluiten van verhuringen en verpachtingen, het in een vennootschap deelnemen en het uitoefenen van een beroep of bedrijf. De minderjarige wordt echter door handlichting niet bekwaam tot het beschikken over registergoederen, effecten, of door hypotheek gedekte vorderingen.

4. Hij kan ter zake van de handlichting zelf en van handelingen, waartoe hij krachtens de verkregen handlichting bekwaam is, eisende of verwerende in rechte optreden. Artikel 12 lid 1 van dit boek geldt voor die handelingen niet.



Art. 236.

1. Een verleende handlichting kan door de rechtbank worden ingetrokken, indien de minderjarige daarvan misbruik maakt of er gegronde vrees bestaat dat hij dit zal doen.

2. De intrekking geschiedt op verzoek van een van de ouders van de minderjarige, voor zover deze het gezag over hem uitoefenen en met inachtneming van het tweede lid van artikel 246 van dit boek, of op verzoek van de voogd.



Art. 237.

1. Een beschikking waarbij handlichting is verleend of ingetrokken, moet worden bekendgemaakt in de Nederlandse Staatscourant en in twee in de beschikking aan te wijzen dagbladen.

2. In de bekendmaking moet nauwkeurig worden vermeld hoedanig, en tot welk einde zij is verleend. Vóór de bekendmaking werkt zomin de handlichting als haar intrekking tegen derden die hiervan onkundig waren.

[edit]

Art. 253ha.

1. De minderjarige vrouw die als degene die het gezag heeft, haar kind wenst te verzorgen en op te voeden kan, indien zij de leeftijd van zestien jaren heeft bereikt, de kinderrechter verzoeken haar meerderjarig te verklaren.

2. Het verzoek kan ten behoeve van de vrouw ook worden gedaan door de raad voor de kinderbescherming. Deze behoeft hiertoe haar schriftelijke toestemming. Het verzoek vervalt, indien de vrouw haar toestemming intrekt.

3. Het verzoek kan ook voor de bevalling door of ten behoeve van de vrouw worden gedaan, alsmede indien de vrouw eerst omstreeks het tijdstip van haar bevalling de leeftijd van zestien jaren zal hebben bereikt. In dat geval wordt op het verzoek niet eerder dan na de bevalling of, indien de vrouw op dat tijdstip nog geen zestien jaar is, nadat zij die leeftijd heeft bereikt, beslist.

4. De kinderrechter willigt het verzoek slechts in, indien hij dit in het belang van de moeder en haar kind wenselijk oordeelt. Indien een ander met het gezag is belast, wordt de moeder daarmee belast.

5. De minderjarige vrouw is bekwaam in rechte op te treden en tegen een uitspraak beroep in te stellen.

[edit]

Anoniem
11/07/03, 23:51
uuuhhh ja.. nouja weer even terug on topic. Het feit dat een van mijn ouders moet bij tekenen is totaal geen probleem. Dus deze discussie is in mijn geval zinloos ;)