PDA

Bekijk Volledige Versie : Concurrentie is moordend!



Nl3gta Gaming
10/07/03, 00:57
Om even toe te lichten;

Concurrentie tsja daar hebben we allemaal mee leren leven, daar niet de concurrent inbreuk gaat maken op de privacy van mijn klanten.

Ik kom voor mijn klanten op, en wil hier maatregelen voor treffen.
Na een hoop speurwerk ben ik erachter gekomen dat de naam waaronder hij zn diensten aanbied, geen KVK nr heeft. Noch op het contact adres. Hij ging een gesprek met mij aan, nadat ik zijn naam als handelsnaam wou registreren bij de KvK.


log (http://www.nl3gta.nl/getfragged.htm)

Geert Booster
10/07/03, 00:59
Hehe Gabie, ach hij kan niets...

host3000
10/07/03, 01:07
Ja, zitten we hier op te wachten?
Dit soort sessietjes zie ik wel vaker en het zegt mij helemaal niets. Ik begrijp dan ook niet wat je wilt bereiken met het log. Misschien is het handiger om eerst aan te geven wat hij volgens jou doet/gedaan heeft. Klanten 'afpikken' doen er wel meer.

Nl3gta Gaming
10/07/03, 01:10
Origineel geplaatst door host3000
Ja, zitten we hier op te wachten?
Dit soort sessietjes zie ik wel vaker en het zegt mij helemaal niets. Ik begrijp dan ook niet wat je wilt bereiken met het log. Misschien is het handiger om eerst aan te geven wat hij volgens jou doet/gedaan heeft. Klanten 'afpikken' doen er wel meer.

Ik licht mezelf toch toe?
Meneer maakt inbreuk op mijn privacy, ben jij daar van gedient?

Tevens wil ik uiteraard niet hier de 'goeie jongen' uithangen. Ik wil alleen laten zien hoe idioot en laag sommige mensen kunnen reageren.

host3000
10/07/03, 01:11
Hoe maakt hij dan inbreuk op jouw privacy. Ik zie maar een half verhaal.

Nl3gta Gaming
10/07/03, 01:18
Origineel geplaatst door host3000
Hoe maakt hij dan inbreuk op jouw privacy. Ik zie maar een half verhaal.

Allereerst ben ik niet de enigste die problemen heeft met deze meneer.
Meneer komt met rare dingen aanzetten, hij zou mijn adsl lijn wel even afsluiten bij XS4ALL omdat hij daar toevallig een contact heeft..

Tevens vind ik de inbreuk op de privacy van mn klanten al genoeg om verhaal te halen. Dat men klanten "jat" door geweldige dealtjes met ze te sluiten kan, maar op zijn manier.. Nee.

{edit}

De inbreuk op mijn privacy was vooral dat meneer mij wist te wonen en ik daar nog wel van zou horen, gaat dat niet een beetje erg ver :?

host3000
10/07/03, 01:22
Origineel geplaatst door Nl3gta Gaming

De inbreuk op mijn privacy was vooral dat meneer mij wist te wonen en ik daar nog wel van zou horen, gaat dat niet een beetje erg ver :?
Ja dat gaat ver (zie ook een andere post over bereigingen, toen van een klant).

tom
10/07/03, 01:24
kiddiefight!

pak allen popcorn en kijk gezellig mee :)

eXite
10/07/03, 01:51
Whoohoo! Noobiebashing! :D

paulmatthijs
10/07/03, 02:15
> nadat ik zijn naam als handelsnaam wou registreren bij de KvK.

dit kan al nooit koosjer zijn. dat hij geen kvk heeft is jouw probleem niet, dat jij zn naam wil registreren getuigt van een groot gebrek aan creativiteit en professionaliteit.

Nl3gta Gaming
10/07/03, 02:16
Origineel geplaatst door paulmatthijs
> nadat ik zijn naam als handelsnaam wou registreren bij de KvK.

dit kan al nooit koosjer zijn. dat hij geen kvk heeft is jouw probleem niet, dat jij zn naam wil registreren getuigt van een groot gebrek aan creativiteit en professionaliteit.


Dat is mijn probleem wel, vooral als hij ZONDER kvk mijn klanten gaat benanderen. Nederland is toch ook zo streng op illegalen :?

luser
10/07/03, 02:18
zielig gewoon, langs beide kanten...

Nl3gta Gaming
10/07/03, 02:20
Gezien de reacties, gooi het topic ook maar dicht..

Blijkbaar is het de normaalste zaak van de wereld om illegale bedrijfjes de klanten van andere (legale) bedrijven af te 'pikken' die WEL moeite en inzet tonen.

tom
10/07/03, 02:41
foei getfragged!

nu tevreden ? :)

eXite
10/07/03, 02:58
Wat een jammerlijk gedoe zeg, zo op de late avond :) Vind het toch een beetje een anti-climax zo.

Pantsy
10/07/03, 08:21
Zo vroeg op de morgen was het wel ff heavy om te lezen, maar dit verhaal zal wel voor 70% kloppen maar misschien ook weer een beetje overdreven van beide kanten.

BEL ELKAAR OP!! Lekker agressief msn'en kan iedereen!

Volgende keer log+post alles of post de andere helft nog even.... maar niet de helft, want als je dit zo leest moet er ook nog een helft zijn waar de topicstarter boos is of compleet uit ze dak gaat :)

Nl3gta Gaming
10/07/03, 10:13
Meneer kan mij niet harden seems, dus bellen heb geen zin.
Slotje voor dit topic is aangevraagd!

Pantsy
10/07/03, 11:21
Mensen reageren soms heeeel anders over de telefoon dan via msn :) tenminste dat merk ik wel vaker.

xserve
10/07/03, 11:42
Dat merk ik ook altijd, als je hem op belt zal het probleem waarschijnlijk eerder opgelost zijn.

En mijn mening is dat het niet slim is om zijn handelsnaam te gaan registreren. Wat heeft dat nou voor zin. Misschien dat mensen zelfs denken oh dat is hetzelfde bedrijf, van dezelfde persoon, en het is een mooie aanbieding daar ga ik naartoe.

Sjoerd
10/07/03, 12:13
ik vind het maar een beetje half verhaal... hoe doet die gast het.... en sinds wanneer etc. ?

electric
10/07/03, 12:34
tis niet de 1e keer dat GetFragged zo bezig is tegen concurenten ( en waarschijnlijk ook niet de laatste ). zelfs tegen ons is hij altijd al zo bezig.
't zou me verbazen als ie nou eens volwassen zou worden en eindelijk fatsoenlijk kan gedragen tegen concurenten. hier op wht ( bekend als gethosted ) kan ie weer wel enig sins "normaal" gedragen.
maar om een lang verhaal kort te houden. akra / nander / getfragged / gethosted , hoe je hem ook wilt noemen, blijft naar mijn mening een puber die totaal niet volwassen kan gedragen tegenover concurenten.
hij is dus zelfs zo kinderachtig dat hij op de forum van een ANDERE gamehosting bedrijf een post gaat maken over ons:

http://forum.rentserver.nl/viewtopic.php?t=157 ( wij waren toen nog bekend als servecs )

volgens mij is ie gewoon bang dat ie z'n klanten kwijt raakt of zo :huh:

voor zo verre mijn mening en ervaring er over ;)

Nl3gta Gaming
10/07/03, 12:54
Origineel geplaatst door electric
tis niet de 1e keer dat GetFragged zo bezig is tegen concurenten ( en waarschijnlijk ook niet de laatste ). zelfs tegen ons is hij altijd al zo bezig.

Aha!! Ik ben niet de enigste die er last van heeft zie je.



't zou me verbazen als ie nou eens volwassen zou worden en eindelijk fatsoenlijk kan gedragen tegen concurenten.

Het is 17 jaar ofzo volgens mij.. weinig volwassenheid.



hier op wht ( bekend als gethosted ) kan ie weer wel enig sins "normaal" gedragen.

Tuurlk, hier komen grote namen.



maar om een lang verhaal kort te houden. akra / nander / getfragged / gethosted , hoe je hem ook wilt noemen, blijft naar mijn mening een puber die totaal niet volwassen kan gedragen tegenover concurenten.
hij is dus zelfs zo kinderachtig dat hij op de forum van een ANDERE gamehosting bedrijf een post gaat maken over ons:

http://forum.rentserver.nl/viewtopic.php?t=157 ( wij waren toen nog bekend als servecs )

Ik lul toch niet uit mn nek zie je :)



volgens mij is ie gewoon bang dat ie z'n klanten kwijt raakt of zo :huh:
voor zo verre mijn mening en ervaring er over ;)

Hij kan niet hebben dat concurrenten beter zaken doen als hem, gaat waan idee'en krijgen, en dat uit zich weer in zoiets, lijkt mij..

electric
10/07/03, 13:03
Mocht nander nog iets hier op te zeggen hebben lees ik het graag ( als ie tenminste durft )
en 1 tip voor hem dan, reageer dan zoals je altijd tegen ons gereageerd heb ( en nu ook tegen nl3gta ) dan ziet men tenminste hoe je ECHT bent.

CU2morO
10/07/03, 13:04
naja, denk je nou echt dat iemand die in een psychiatrische inrichting heeft gezeten wegens cybercriminaliteit en een gamehosting bedrijfje heeft opgezet met gestolen credit card nummers een goede concurrent maakt? ik heb de hoop al een lange tijd terug opgegeven.

Domenico
10/07/03, 14:23
Ok, deze thread gaat nu dicht want iets zinnigs zal er niet meer uitkomen. Eerlijk zaken doen is in mij ogen toch een utopie en hoewel wijzelf zo eerlijk mogelijk proberen te zijn hebben wij bijna dagelijks wel te maken met het tegenovergestelde.

Ik moet vandaag nog twee bv's laten klappen en er is niemand die me daarbij tegen zou kunnen houden aangezien het onderhand de normaalste zaak van nederland is geworden. ;)

Wat is het toch lullig dat je als nummer twaalf op de lijst op je geld moet wachten en eigenlijk gewoon helemaal niets meer gaat krijgen terwijl die zogenaamde eerlijke zakenmensen gewoon weer een doorstart maken. En dat allemaal in ons fijne landje Nederland dat zo ongeveer de uitvinder is van zaken doen op deze manier.

Zaken doen is gewoon oorlog en je kan beslissen om mee te spelen of afgeslacht te worden. Persoonlijk houd ik niet zo van deze spelletjes en ik ben er dan ook nog niet uit...