PDA

Bekijk Volledige Versie : 1U - 2U servers te koop - NIEUW



Ahead-IT
10/07/03, 00:16
Dit is een tijdelijke promo actie. Alle getekende offertes die binnen zijn voor 30/07/2003 worden aanvaard met de onderstaande voorwaarden.
We maken ook servers op maat. Als je het voordeel van WHT wil behouden vermeldt dan bij je aangepaste configuratie "Link : WHT.nl".
Wij leveren in geen enkel geval een AMD in een 1U rack, hiervoor verwijzen we u graag door naar concurrentie !


Celeron 2.0Ghz met gepaste 1U cooler
Asus p4s533-mx met LAN, VGA
256 MB PC2100 Geheugen
Maxtor 40GB harde schijf met 2MB Cache
Supermicro 1U full 19" rack, model CSE-0041-P4 of CSE-0041-P4-B, Rail kit inclusief
Assemblage en testen inclusief

Prijs : 435 EUR excl. BTW per stuk

Deze configuratie 6 maal rekenen we 430 EUR excl. BTW per server + gratis levering binnen een afstand van maximaal 100KM !
Dit komt dus op 2580 EUR excl. BTW voor 6 maal deze configuratie.

-----------------------------------------------------------------------


PIV 2.4Ghz met gepaste 1U koeler
Asus p4s533-mx met LAN, VGA
256 MB PC2100 Geheugen
Maxtor 40GB harde schijf met 2MB Cache
Supermicro 1U full 19" rack, model CSE-0041-P4 of CSE-0041-P4-B, Rail kit inclusief
Assemblage en testen inclusief

Prijs Per Stuk : 535 EUR excl. BTW per stuk

Deze configuratie 6 maal rekenen we 530 EUR excl. BTW per server + gratis levering binnen een afstand van maximaal 125KM!
Dit komt dus op 3180 EUR excl. BTW voor 6 maal deze configuratie.

-------------------------------------------------------------------------

De laatste configuratie is een aanrader voor gameservers, er wordt met de betere onderdelen gewerkt waaronder een 2U rack dat gekoeld is d.m.v. 4 FANS (!). De snelle AMD CPU, het MSI moederbord met Dual Channel DDR staan garant voor goede preformance.


AMD XP2600+ met standaard cooler
MSI K7N2G-L ( dual channel DDR, NFORCE 2, LAN, VGA )
2*512MB DDR PC2700 in dual channel
Maxtor 40GB harde schijf met 2MB Cache
Supermicro 2U full 19" rack, model CSE-0050, Rail kit inclusief
Assemblage en testen inclusief

Prijs Per Stuk : 840 EUR excl. BTW per stuk

Deze configuratie 6 maal rekenen we 830 EUR excl. BTW per server + gratis levering binnen een afstand van maximaal 150KM!
Dit komt dus op 4980 EUR excl. BTW voor 6 maal deze configuratie.


Algemene Voorwaarden
-------------------------------
De leveringstermijn van de server(s) bedraagt 10 dagen na betaling voor minder dan 3 servers. Meer dan 3 servers worden geleverd binnen de 15 werkdagen. Meer dan 10 servers wordt bepaald in de offerte.
De leveringstermijn is exclusief de eventuele verzending via koerier. (deze is namelijk moeilijk te voorspellen)

De factuur van de winkel wordt meegeleverd bij de levering van de server(s). Deze staat ook in voor de garantie.

Van alle servers is het I/O plaatje verwijderd. Indien je dit opgelost wilt zien dan raden we aan een server moederbord aan te schaffen (deze leveren we, maar zijn duur)



Andere informatie
------------------------
Indien je me contacteert voor een offerte of bestelling, vergeet vooral je bedrijfsgegevens + eventuele BTW nummer + de bestelling + het aantal stuks niet te vermelden. Zonder deze maken we GEEN offerte!

Aan bedrijven buiten Belgie met een geldige BTW nummer hoeven we geen BTW te rekenen.

De levering kan gebeuren door koerier ( +-75 EUR/server, wat duur is ). Indien je meer dan 5 servers afneemt kunnen we de servers leveren aan huis tegen onkostenvergoeding. (niet geldig voor de Celeron server)

Voor de gratis levering beginnen we te tellen vanaf Drongen in Belgie. De afstand naar jou toe kan je bepalen d.m.v. http://www.routenet.be .

Bedrijfsinfo :
PCDOC ( computerwinkel in Belgie, ik mag helaas de website niet posten )
Naert Stijn
Asselstraat 57
9031 Drongen
BTW BE 739.483.854
HRG 201.352
Voor alle duidelijkheid : Stijn is mijn baas, maar alle vragen en bestellingen moeten met mij afgehandeld worden.

Je kan me bereiken op mijn GSM als je even wenst te praten. Via mijn signature kun je me bereiken om de nummer te vragen.

Je kan gerust hier prijsindicaties aanvragen voor een server naar jouw wensen, de officiele prijs staat echter op de offerte ( incl. recupel ).

Icheb
11/07/03, 14:23
Dit is voor mij misschien wel een zeer interessante aanbieding, ik ga deze nog even in de gaten houden.
Waar in Belgiƫ ligt Drongen precies, als ik vragen mag ?
Als ik configuratie 1 zou kopen, is het dan ook mogelijk deze op te halen in Belgiƫ, dit aangezien ik niet zover bij de Belgische grens vandaan woon.

superior-is
11/07/03, 14:40
Er staat een link naar routenet.be in zijn posting, dan kan je zelf laten berekenen hoe ver en waar Drongen ligt.

Ahead-IT
11/07/03, 15:09
Het is een deelgemeente van Gent.

Ahead-IT
22/07/03, 21:45
Aanbieding niet meer geldig.

Close topic aub.

host3000
22/07/03, 22:09
Origineel geplaatst door polyp
Aanbieding niet meer geldig.

Close topic aub.
Volgens mij is het nog geen 30-7-2003 (zie eerste post)

Ahead-IT
22/07/03, 22:14
Alle bestellingen die binnen zijn worden aanvaard. Tot zover ik weet hebben bedrijven zelf het recht om promoties terug te trekken ;)

Grumpy
23/07/03, 00:03
Op verzoek van TS Closed.