PDA

Bekijk Volledige Versie : 7 eur per maand: 200 mb space , 3 gig bandwith , php , 2 mysqldb , exim + meer



digitalflow
09/07/03, 21:10
Graag wil ik feedback op het volgende pakket. Is de verdeling goed? Is er nog markt voor?
het is een van velen maar toch:

200 mb space
3 gig bandwith
php
2 mysqldb
exim control panel
full ftp xs
perl
100mbps
7 euro per maand

graag wat feedback :)

tom
09/07/03, 21:21
Origineel geplaatst door digitalflow
100mbps uncapped connectie



imho overbodig omdat erbij te zetten.

hier heb ik ook 100mbps uncapped, maar men dsl is maar 3mbit :p

chielsen
09/07/03, 21:25
Uhh, misschien iets aan je nederlands doen??

digitalflow
09/07/03, 21:28
hehe sorry heb het mischien iets te snel gepost heb namelijk weinig tijd :)

<quote>Ennnuh <quote>we accepteeren paypal en bank transacties </quote>
Wat heeft dat met dat pakket te maken dan</quote>
nou weet ik veel is toch handig om te weten of niet ;)

We Dare
09/07/03, 21:38
Origineel geplaatst door digitalflow
100mbps uncapped connectie aangesloten op een 500mbit lijn

graag wat feedback :)


Ten eerste klopt deze zin niet en ten tweede vraag ik mij af wat ik bij een 500mbit lijn moet voorstellen.
Een overgeklokte Fast Ethernet poort (;)) of een Gigabit Ethernet link met een cap op de helft ??
Of is de totale capaciteit van het netwerk 500Mbit ? Als dat zo is kan je het mischien in het vervolg wat duidelijker omschrijven.

digitalflow
09/07/03, 21:49
hahha nee ik heb een dedicated server bij mainrea en er staat 100mbps en iets van connected to 2fastnogiets 500mbit connection


maar oke wat vind je ervan

RobbertC
09/07/03, 22:30
Begin post aangepast, en wat reacties verwijderd. Alleen feedback nu graag.

Stefan Mensink
10/07/03, 18:02
Tja, als je dat nu ook nog kan koppelen aan wat stabiliteit en goede service is het niet verkeerd. Ook prettig is het soms voor klanten te weten hoe er wordt omgegaan met dataverkeer dat wordt gegenereerd boven die 3GB.

Deimos
10/07/03, 18:25
Vind persoonlijk de verhouding webruimte / dataverkeer beetje scheef. Naar mijn idee of meer dataverkeer erbij of wat schijfruimte minder.

Verder neem ik aan dat je ensim control panel bedoeld ipv exim control panel. Aangezien de laatste (voor zover mij bekent is) niet bestaat.

Apoc
21/07/03, 20:26
Verdeling is opzich goed, ik zou alleen wat meer mysql databases erbij doen. Het maakt qua kosten niets uit of je nou 1 of 100 databases levert, want je kan in plaats van 100 databases te gebruiken al die 100 databases in 1 database zetten. En ja, dat kan ook voor fora zoals vBulletin, want je kan table prefixes gebruiken :)