PDA

Bekijk Volledige Versie : Startmeup



megaroot
09/07/03, 14:18
Is er iemand die ervaringen heeft van Startmeup (http://www.startmeup.nl) en bij voorkeur hun dedicated servers en de geboden service? Op zich hebben ze mooie prijzen maar er uiteraard meer nodig als dat..

Bvd!

ProServe
09/07/03, 19:54
http://groups.google.com/groups?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=startmeup%2Enl

Als je wilt dat je mail aankomt, denk ik niet dat dit een heel goed idee is :)

subhosting
09/07/03, 20:08
wat ik weet over start me up is dat ze de connectie van @home afnemen en dat ze servelinux servers verkopen.

loesberg
20/07/03, 22:43
Ik heb een server bij Startmeup staan.
Ik zet hier wat feiten op een rijtje en dan moet je zelf maar concluderen wat je ervan vind.

Toen ik klant werd deed Startmeup nog
helemaal niet aan reverse DNS. Nadat ik
er om had gevraagd en uitgelegd dat reverse DNS in sommige situaties als controle wordt gebruikt door een ontvangende mailserver was na ongeveer een maand de reverse DNS in orde.

De kast van Startmeup is vrij warm.
Onze 1U server draait nu stabiel bij Novaxess terwijl hij onder de warmte bezweek bij Startmeup. Nu heeft deze 1U server slechts 3 fans en geen ruimte voor meer fans dus een beter gekoelde server had het wellicht wel volgehouden. Maar het blijft een feit dat de server in de koelere kast bij Novaxess stabiel werkt. Met onze 2U server die nu bij Startmeup staat hebben we totaal geen problemen. Deze is door veel fans beter gekoeld en werkt stabiel.

De powerboot hoeven we eigenlijk niet te gebruiken maar het is wel een uitermate handige feature die Startmeup aanbiedt.

Al met al ben ik mede gezien de lage prijs niet ontevreden.

subhosting
20/07/03, 22:45
ok

xserve
21/07/03, 00:19
Bestaan ze nog wel?
Op hun website staat:

Tot ziens en bedankt voor uw bezoek aan StartMeUp.

Lijkt me niet dat je dat erop zet als je een gewoon bedrijf bent.

subhosting
21/07/03, 00:25
Origineel geplaatst door xserve
Bestaan ze nog wel?
Op hun website staat:

Tot ziens en bedankt voor uw bezoek aan StartMeUp.

Lijkt me niet dat je dat erop zet als je een gewoon bedrijf bent.

je hebt vast een popup killer aanstaan of zo er komt een zeer irri popop waar hun site in staat.

xserve
21/07/03, 10:56
Ik had inderdaad de popup-block aanstaan.

Bob2
26/07/03, 00:34
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25258&highlight=startmeup
Het gaat hier om startmeup netwerk.

Verder kan ik mededelen dat ik gemiddeld tevreden ben,
service leek in het begin goed. Echter nu komt er laat of geen reactie op belangrijke email. Na telefoontje beloofd dat er terug gebeld zou worden door de betreffende persoon. Maar helaas, dag later nog eens geprobeerd, bleek deze op vakantie te zijn.

Maar verder zijn ze wel behulpzaam en de prijs is redelijk, al laat de snelheid/kwaliteit van het netwerk/ klimaat kast behoorlijk ter wensen over. Verder kan ik de site idd ook niet meer bereiken zal wel aan de popup liggen.

4uhosting
26/07/03, 01:55
Origineel geplaatst door Bob2
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25258&highlight=startmeup
Het gaat hier om startmeup netwerk.

Verder kan ik mededelen dat ik gemiddeld tevreden ben,
service leek in het begin goed. Echter nu komt er laat of geen reactie op belangrijke email. Na telefoontje beloofd dat er terug gebeld zou worden door de betreffende persoon. Maar helaas, dag later nog eens geprobeerd, bleek deze op vakantie te zijn.

Maar verder zijn ze wel behulpzaam en de prijs is redelijk, al laat de snelheid/kwaliteit van het netwerk/ klimaat kast behoorlijk ter wensen over. Verder kan ik de site idd ook niet meer bereiken zal wel aan de popup liggen.

kan er over mee praten en ben absoluut niet tevreden over ze.
in het begin is de service goed, maar naar verloop van tijd reageren ze of helemaal niet meer op (belangrijke) mail of ze reagereen als ze zin hebben en dan is het probleem nog steeds maar half opgelost of helemaal niet.

de persoon die op vakantie is (neem aan dat je sebastiaan bedoeld) zou voor ons nog voor zijn vakantie onze DNS bind manager goed in elkaar steken maar heeft dit dus niet gedaan, maar eens gebeld met hun kantoor kreeg toen te horen dat hij op vakantie was en dat ze hem achter zijn "vodden" zouden gaan aanzitten om het diezelfde dag nog gefixed te krijgen.
zou diezelfde dag ook nog een telefoontje krijgen van ze of het ze gelukt was....
telefoontje nooit gekregen, en als ik een mail erover stuur...tsja.....dan wordt ie gewoon niet beantwoord.

niet echt een aanrader dus.

Bob2
26/07/03, 14:33
Origineel geplaatst door 4uhosting


kan er over mee praten en ben absoluut niet tevreden over ze.
in het begin is de service goed, maar naar verloop van tijd reageren ze of helemaal niet meer op (belangrijke) mail of ze reagereen als ze zin hebben en dan is het probleem nog steeds maar half opgelost of helemaal niet.

de persoon die op vakantie is (neem aan dat je sebastiaan bedoeld) zou voor ons nog voor zijn vakantie onze DNS bind manager goed in elkaar steken maar heeft dit dus niet gedaan, maar eens gebeld met hun kantoor kreeg toen te horen dat hij op vakantie was en dat ze hem achter zijn "vodden" zouden gaan aanzitten om het diezelfde dag nog gefixed te krijgen.
zou diezelfde dag ook nog een telefoontje krijgen van ze of het ze gelukt was....
telefoontje nooit gekregen, en als ik een mail erover stuur...tsja.....dan wordt ie gewoon niet beantwoord.

niet echt een aanrader dus.

Dominic? bedoel idd Sebas, het lijkt zo dat bij Startmeup veel wordt beloofd maar weinig "direct" nagekomen. Maar goed voor de prijs mag je ook niet teveel verwachten. Echter als er een apart uurtarief voor installatie configuratie wordt gerekend mag je best wat meer verwachten.

Zo heb ik ook door Sebas sites van server a naar b laten overzetten, dit leek in eerste instantie goed gegaan. Echter na installatie van sun patch was password file corrupt en had ik / niemand meer toegang tot de server. Resultaat 2 dagen werk alles over zetten(handmatig)/ 2 dagen down/ aantal klanten weg/ leuke rekening.

Maar goed, als je goedkoop je server wilt plaatsen, deze voldoende koeling heeft, je niet teveel van service/netwerk verwacht, is Startmeup zeker een goede keus. Daar moet ik aan toevoegen dat netwerk vanaf feb. volgens mijn statistieken 99,98% up is!

--
Offtopic: 4uhosting, wanneer krijg ik van jullie reactie op mijn email van 22-06? -> huur korte periode, raq4

4uhosting
26/07/03, 14:40
Origineel geplaatst door Bob2


Dominic? bedoel idd Sebas, het lijkt zo dat bij Startmeup veel wordt beloofd maar weinig "direct" nagekomen. Maar goed voor de prijs mag je ook niet teveel verwachten. Echter als er een apart uurtarief voor installatie configuratie wordt gerekend mag je best wat meer verwachten.

Zo heb ik ook door Sebas sites van server a naar b laten overzetten, dit leek in eerste instantie goed gegaan. Echter na installatie van sun patch was password file corrupt en had ik / niemand meer toegang tot de server. Resultaat 2 dagen werk alles over zetten(handmatig)/ 2 dagen down/ aantal klanten weg/ leuke rekening.

Maar goed, als je goedkoop je server wilt plaatsen, deze voldoende koeling heeft, je niet teveel van service/netwerk verwacht, is Startmeup zeker een goede keus. Daar moet ik aan toevoegen dat netwerk vanaf feb. volgens mijn statistieken 99,98% up is!

--
Offtopic: 4uhosting, wanneer krijg ik van jullie reactie op mijn email van 22-06? -> huur korte periode, raq4

Voor de prijs die ze vragen moet je inderdaad niet teveel verwachtten, maar je mag er toch wel op rekenen dat ze beantwoorden op mailtjes en gemaakte afspraken nakomen.

wij hebben sinds december vorige jaar 1x een downtime gehad, toen @work onderhoud aan de router heeft gepleegd.

die mail....zal ik even naar kijken

StartMeUp
02/08/03, 10:56
Ik ben niet zo'n forum gebruiker maar graag reageer ik kort op een aantal van de geplaatste berichten.

4Uhosting:
Kan ik niet veel meer op zeggen dan dat wat er staat over zijn ervaringen met ons voor wat betreft reactiesnelheid en contact waar is. Dit verdient zeker geen schoonheidsprijs van onze kant.
De BIND DNS denken wij anders over.
De compensatie die wij hebben geboden van 25% wordt niet vermeld; jammer.

Bob
Tja, dit begrijp ik wat minder.
Ik zie nu dat je het crashen van de server aan ons toeschrijft? Dit is nieuw voor me.
Wat je overigens niet benoemd en wellicht wel de moeite waard was geweest is dat wij:
* als service servers bij je thuis ophalen, voor je naar A-dam brengen,
* jij een server ophaald om te reparen, ons verteld dat deze 2 dagen later teruggeplaats wordt, wij daar tijd voor reserveren en vervolgens weken niets meer van je horen.
* Bereikbaarheid in jou geval blijkbaar een eenzijdige relatie is. Wanneer wij jou moeten bereiken (omdat jouw klanten ons wel weten te vinden, omdat we met jouw server bezig zijn, omdat we wachten op jouw server) dit al een paar keer volledig onmogelijk is gebleken omdat je 06 uit staat, je het weekeinde "weg" bent, je gewone telefoonnummer niet bestaat etc.

Xserver/Subhosting
Het irritante pop-upje is weg ;) You're right...

Proserve
F-I is bij ons geband.


Loesberg
Goh?
Was dat door de warmte in onze kast? Waarom weet ik dat niet?
En als je nu toch feiten meld wees dan compleet. Zo zou ik je rijtje compleet kunnen maken met:
* ik krijg heel makelijk toegang tot de locatie, zelfs als er geen mensen van StartMeUp bij zijn en na mijn eerste (zelfstandige) bezoek een stekker los was geraakt.
* als ik om 16.00 uur bel naar StartMeUp kan ik om 16.30 mijn ticket in ontvangst nemen en de locatie op. Op welke dag dit is lijkt in het geheel niet uit te maken.

Resume
Wanneer er klachten zijn is er een reden voor. Dus ook wanneer klanten van StartMeUp klachten hebben.
De reden dat ik er hier op reageer is dat ik vind dat niet iedereen die hier gereageerd even compleet is geweest.


StartMeUp
Arno Wip

megaroot
02/08/03, 13:34
Tja.... Wie zich gelukkig voelt met een @home connection moet bij hun gaan colocaten... Aan mij is het in ieder geval niet besteed.