PDA

Bekijk Volledige Versie : PRE-ORDERS => WebHosting/Resellers Plans USA&NL!! Domeinreg .NL 7,50/JR en meeR!



McRox
08/07/03, 20:28
Allereerst willen we alle WHT leden bedanken voor hun interesse en we hopen dat dit zo blijft :D

EDIT: Alle hosting/reseller plans zonder contract!

Voor de aanbiedingen geldt dat voor de domeinregistratiepaketten en nederlandse webhosting/reseller hosting plans pre-orders gelden.
Dus bestellingen worden pas verwerkt wanneer deze beschikbaar zijn (binnen een paar dagen)

Alle prijzen zijn inclusief BTW, behalve domeinregistratiekosten

Domeinregistratie Reseller

Dit pakket kost E100 (tegoed) en E10 inschrijfkosten, waarmee je het volgende krijgt:
- .NL domeinregistratie voor slechts E7,50 per jaar (particulier) zonder inschrijfkosten. Voor domeinregistratie voor bedrijven kost dit E10 per jaar. Het registreren gaat snel en makkelijk! Geen wachttijden voor ontvangen betalingen, omdat alles van je tegoed afgaat :)
- Enom account, om alle internationale domeinnamen te registreren voor $8,28 per jaar (.com/net/org/biz/info en de overige tegen meerprijs zoals .nu/cc/co.uk etc..) Dit is een retail account en dus hoef je niet $100 te prepayen om een domein te registreren!

Klanten hoeven geen inschrijfkosten van E10 te betalen!

Voor de Webhosting & Resellerhosting Plannen geldt:
- 30 dagen geld terug garantie
- 24x7 monitored servers
- Snelle support via tickets/emails, forum en msn/aim/icq.

Webhosting Actie

250 MB ruimte
10,000 MB dataverkeer
CPanel 7.x :)
onbeperkt subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E150 per jaar NL Server

500 MB ruimte
20,000 MB dataverkeer
CPanel 7.x :)
onbeperkt subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E100 per jaar US Server


ResellerHosting Actie

Voor alle reseller plans geldt, Private nameservers (ns1.jouwdomein.nl & ns2.jouwdomein.nl!) + Anonymous Hostnames!

2,000 MB ruimte
25,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.x
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E20 per maand NL Server

2,000 MB ruimte
40,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.x
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E20 per maand US Server


Vragen? Voor contactgegevens, zie onze signature.


NL Servers

Dual AMD Athlon MP 2200+ met 2048 MB DDR & 2x Hardeschijven
Locatie: WeDare te Rotterdam

US Servers

P4 2.6 Ghz, 1 GB DDR, 2x 8mb cache hardeschijven
Locatie: Neucom Inc. in Tampa FL
GigE lines naar Level3, Epik, UUnet & Aleron

Deimos
08/07/03, 20:34
Nette aanbiedingen maar waarom voor bedrijven duurder om een nl te registreren dan voor een particulier. Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld.

We Develop
08/07/03, 20:39
Inderdaad een beetje vreemd, maar eitherway, wel goedkoop! :)

eXite
08/07/03, 20:55
Kijk maar op SIDN.nl, de tarieven voor particuliere dom. registratie liggen fors lager dan die van bedrijven..

Deimos
08/07/03, 21:07
Ow hij bedoeld de 123.nl domeinen :). Dacht dat hij domeinen bedoelde voor particulieren. Sorry mijn fout :).

xserve
08/07/03, 21:10
Ik ben wel geïnteresseerd in een reseller pakket in Nederland.
Heb je misschien referenties van mensen die al bij jou een reseller account hebben? En een ip adres van de server waar je je resellers plaatst?

McRox
08/07/03, 21:22
Demos, als je mod was geweest had ik gelijk gevraagd of je de eerste 4 posts (na de mijne natuurlijk) verwijdert :D


Origineel geplaatst door xserve
Heb je misschien referenties van mensen die al bij jou een reseller account hebben?

Klanten hebben recht op privacy, ik hoop dat je dat begrijpt. Ik moet eerst om toestemming vragen.


Origineel geplaatst door xserve
En een ip adres van de server waar je je resellers plaatst?

Server staat bij we dare, je kan op hun website tracen etc. Ik geef je morgen een ip :)

xserve
08/07/03, 22:09
Natuurlijk begrijp ik dat je het even wil vragen voor de privacy.
Morgen is prima. Als ik hem morgen zou bestellen, wanneer kan hij dan online zijn?

subhosting
08/07/03, 22:47
Fadallah, Hussein

staan je servers niet in Bir el Ater, Algerije


:)

neh geintje,

mooie prijzen iig

McRox
08/07/03, 23:32
subhosting: Je servers staan toch niet in een woonwagenkamp?:D

Jammer dat je geen toegang hebt tot het duitse KVK, dan zou je verrast zijn!

Ik zal morgen contact opnemen met de kvk en vragen of gegevens zomaar ergensgeplaatst mag worden.. :)

Bovendien wil ik niet dat je mijn topic gaat vervuilen, als niemand interesse heeft in die van jou :)

EDIT:

Origineel geplaatst door xserve
Natuurlijk begrijp ik dat je het even wil vragen voor de privacy.
Morgen is prima. Als ik hem morgen zou bestellen, wanneer kan hij dan online zijn?

Waarschijnlijk donderdag.

Arjanvt
09/07/03, 01:03
zijn de domeinreg. voor particulieren gewoon normale .nl domeinen of 123.nl domeinen?

host3000
09/07/03, 02:44
Ben ik de enige die het niet zo goed kan volgen :huh:

kixmedia
09/07/03, 15:50
ik ven de draad ook ietwat kwijt, maar goed.

Ik heb wel intresse in een .nl reseller pakket, maar dan met wat meer bw en space.

ik heb je toegevoegd op msn met peter@t100.org , je kunt me ook mailen op hetzelfde adres

McRox
10/07/03, 00:03
Origineel geplaatst door Arjanvt
zijn de domeinreg. voor particulieren gewoon normale .nl domeinen of 123.nl domeinen?

Sinds eind januari kan een particulier een eigen .nl hebben, dus geen subdomein ofzo :)


Origineel geplaatst door host3000
Ben ik de enige die het niet zo goed kan volgen :huh:

Iedereen kent de vriendelijke concurenten :D


Origineel geplaatst door kixmedia
ik heb je toegevoegd op msn met peter@t100.org , je kunt me ook mailen op hetzelfde adres

Ik zie je op msn als ik online ben. Helaas niet zo lang als normaal omdat een van ons op vakantie is :)

Arjanvt
10/07/03, 02:48
Ik zie je op msn als ik online ben. Helaas niet zo lang als normaal omdat een van ons op vakantie is :) [/B]

Maar op de site lees ik 24/h support...

McRox
10/07/03, 13:14
Origineel geplaatst door Arjanvt


Maar op de site lees ik 24/h support...

MSN is voor ons alleen een extraatje. We zijn dus geen 24x7 op msn.
Voor dringende vragen adviseer ik ook een email/ticket te verturen :)

McRox
13/07/03, 15:47
Heb net even bijgevoegd, dat we neit met jaarlijkse contracten werken ofzo :)

Tevreden klanten zullen zeker blijven :)

Johan-nl
15/07/03, 03:22
weet nog steeds niet waarom bedrijfs registraties 2,50 duurder zijn!
Of heeft het wel iets met domein.123.nl temaken?

Santario
15/07/03, 11:24
Kijk maar op SIDN.nl, de tarieven voor particuliere dom. registratie liggen fors lager dan die van bedrijven..

en


Sinds eind januari kan een particulier een eigen .nl hebben, dus geen subdomein ofzo

Nu ben je ook weer op de hoogte :)

McRox
16/07/03, 18:44
Accounts zijn vanaf nu direct leverbaar, geen preorders meer :)

Johan-nl
16/07/03, 19:18
Origineel geplaatst door PlexTeam
Allereerst willen we alle WHT leden bedanken voor hun interesse en we hopen dat dit zo blijft :D

EDIT: Alle hosting/reseller plans zonder contract!

Voor de aanbiedingen geldt dat voor de domeinregistratiepaketten en nederlandse webhosting/reseller hosting plans pre-orders gelden.
Dus bestellingen worden pas verwerkt wanneer deze beschikbaar zijn (binnen een paar dagen)

Alle prijzen zijn inclusief BTW, behalve domeinregistratiekosten

Domeinregistratie Reseller

Dit pakket kost E100 (tegoed) en E10 inschrijfkosten, waarmee je het volgende krijgt:
- .NL domeinregistratie voor slechts E7,50 per jaar (particulier) zonder inschrijfkosten. Voor domeinregistratie voor bedrijven kost dit E10 per jaar. Het registreren gaat snel en makkelijk! Geen wachttijden voor ontvangen betalingen, omdat alles van je tegoed afgaat :)
- Enom account, om alle internationale domeinnamen te registreren voor $8,28 per jaar (.com/net/org/biz/info en de overige tegen meerprijs zoals .nu/cc/co.uk etc..) Dit is een retail account en dus hoef je niet $100 te prepayen om een domein te registreren!

Klanten hoeven geen inschrijfkosten van E10 te betalen!

Voor de Webhosting & Resellerhosting Plannen geldt:
- 30 dagen geld terug garantie
- 24x7 monitored servers
- Snelle support via tickets/emails, forum en msn/aim/icq.

Webhosting Actie

250 MB ruimte
10,000 MB dataverkeer
CPanel 7.x :)
onbeperkt subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E150 per jaar NL Server

500 MB ruimte
20,000 MB dataverkeer
CPanel 7.x :)
onbeperkt subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E100 per jaar US Server


ResellerHosting Actie

Voor alle reseller plans geldt, Private nameservers (ns1.jouwdomein.nl & ns2.jouwdomein.nl!) + Anonymous Hostnames!

2,000 MB ruimte
25,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.x
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E20 per maand NL Server

2,000 MB ruimte
40,000 MB dataverkeer
CPanel & WHM 7.x
onbeperkt domeinen subdomeinen, email accounts, ftp acocunts, mysql databases etc.

E20 per maand US Server


Vragen? Voor contactgegevens, zie onze signature.


NL Servers

Dual AMD Athlon MP 2200+ met 2048 MB DDR & 2x Hardeschijven
Locatie: WeDare te Rotterdam

US Servers

P4 2.6 Ghz, 1 GB DDR, 2x 8mb cache hardeschijven
Locatie: Neucom Inc. in Tampa FL
GigE lines naar Level3, Epik, UUnet & Aleron


Zijn je prijzen nu in euro's of in dollars?? (hier euro, site dollar)

McRox
16/07/03, 19:21
Origineel geplaatst door Johan-nl



Zijn je prijzen nu in euro's of in dollars?? (hier euro, site dollar)

Euro.

De prijzen op onze website zijn inderdaad in USD, maar gelden voor US accounts :)