PDA

Bekijk Volledige Versie : MASK.nl is te koop



ihost
08/07/03, 15:37
Sinds 2000 in mijn bezit maar door tijdgebrek mag het domein weg, gaat niet zo maar weg maar ieder redelijk bod is een overweging waard.
Verkoop is een domain only deal, hosting en content (voor zover aanwezig) niet inbegrepen.
Voor de juiste persoon een zeer goed domein.

wdv
08/07/03, 16:36
Zo'n superdomein is het nou toch ook weer niet? En als ik het zo zie heeft deze post de enige bezoekers van deze maand opgeleverd :)

ihost
08/07/03, 16:44
Origineel geplaatst door Tuvow
Zo'n superdomein is het nou toch ook weer niet? En als ik het zo zie heeft deze post de enige bezoekers van deze maand opgeleverd :)
Mischien moet je eerst vragen, dan conclusies trekken. Het domein staat sinds het moment dat dit te koop is gezet terug gepoint bij de registrar. Als er stats te zien zijn (nog niet bij iedereen waarschijnlijk) dan zijn deze puur ter info en om open en eerlijk te kunnen laten zien of er al of niet traffic op komt.
Nu de reactie op je opmerking dat het niet zo'n superdomein is....nee, voor jou waarschijnlijk niet dan, voor iemand anders kan het wel net de key zijn.
Tot zover hoop ik de nutteloze toevoegingen aan dit topic.

wdv
08/07/03, 20:34
Nou nou nou.. rustig maar.. niet te aangebrand zeg.. sorry hoor.

Het is alleen meer dat er hier ook mensen zijn die proberen een domein waar niemand op komt te verslijten en er dan ook nog een "goed bod" voor vragen. Ik dacht dus even dat dat nu ook het geval was toen ik de stats zag (0, 0, 0, 0, en vandaag 5).

ihost
08/07/03, 20:44
Origineel geplaatst door Tuvow
Nou nou nou.. rustig maar.. niet te aangebrand zeg.. sorry hoor.

Het is alleen meer dat er hier ook mensen zijn die proberen een domein waar niemand op komt te verslijten en er dan ook nog een "goed bod" voor vragen. Ik dacht dus even dat dat nu ook het geval was toen ik de stats zag (0, 0, 0, 0, en vandaag 5).
No harm intended, sorry als 't zo overkwam. Loop al even mee en ik heb juist hetzelfde idee als jij, daar heb je weer zo'n broekie die mij gaat afserveren in een thread die niet gaat over het feit hoe goed een domein al of niet is maar over het feit dat ik hem te koop aanbied. :)

[QWS]
09/07/03, 20:49
€ 20

Sjoerd
10/07/03, 10:59
25 euro's

[QWS]
19/07/03, 22:48
uhm ik zie dat er al over m'n bod is heen gegaan, maar dat terzijde ik vind het nogal ..onbeschoft dat je niet reageerd op de biedingen.ook van komputer.nl je kan op zijn minst zeggen dat het het te weinig vind maar niet reageren vind ik vreemd........:s

ihost
20/07/03, 01:06
Origineel geplaatst door [Liver]
uhm ik zie dat er al over m'n bod is heen gegaan, maar dat terzijde ik vind het nogal ..onbeschoft dat je niet reageerd op de biedingen.ook van komputer.nl je kan op zijn minst zeggen dat het het te weinig vind maar niet reageren vind ik vreemd........:s

Vind het te weinig, voor 25 euro ga ik geen formulieren invullen/versturen, noem het maar op. Daar komt bij dat ik krap in de tijd zit en niet in staat was overal direct op te reageren. Bij deze mijn excuses voor mijn schijnbare onbeschofte gedrag.

Sjoerd
20/07/03, 12:59
Ik had al contact opgenomen via Private message maar het was te weinig voor ihost....