PDA

Bekijk Volledige Versie : Meten met twee maten



host3000
08/07/03, 10:13
Mijn feedback is, dat er met twee maten gemeten wordt. Sommigen worden er met de eerste post genadeloos afgegooid, anderen kunnen zich gewoon vanaf post 1 wild adverteren :mad:

Deimos
08/07/03, 11:51
Ik denk dat je het niet helemaal snapt. Je mag vanaf post 1 niet zelf advertenties plaatsen. Je mag wel reageren op advertenties waarin iemand om iets vraagt.

host3000
08/07/03, 12:12
Ahaa, dan spijt het mij dat ik de opmerking geplaatst heb. Overigens kan het reageren op andermans vezoeken natuurlijk ook deze:


1. Adverteren met je eerste bericht is niet toegestaan en je bericht wordt dan ook direct gewist. We zijn er niet voor mensen die hier alleen maar een advertentie willen plaatsen om daarna nooit meer terug te komen.


situatie opleveren :p

Deimos
08/07/03, 12:13
True, moet één van de modjes zich maar eens overbuigen :)

Domenico
08/07/03, 14:33
Ik heb net nog een waarschuwing gestuurd naar een gebruiker en ik kan jullie verzekeren dat gebruikers die hier alleen maar komen om te adverteren dit recht snel zullen verliezen dus de mensen die zich aangesproken kunnen voelen zijn gewaarschuwd.

Als je eenmaal het recht tot adverteren hebt verloren is het zeer goed mogelijk dat je dit nooit meer terug krijgt dus bezint eer ge begint.