PDA

Bekijk Volledige Versie : kabels labelen



tom
06/07/03, 22:59
momenteel label ik mijn kabels met een dymo, maar door de warmte komen die dingen los

nu in aug ga ik een groot deel verhuizen naar een andere ruimte en wil ik ineens nog beter doen :)

gisteren was ik in de colo en zag ik het plaatje in bijlage.
iemand enig idee waar ik die dingen haal in be/nl ?
heb circa 100-150 stuks nodig.

wimg
07/07/03, 01:20
Is ook geen goede oplossing, vooral niet wanneer je patch panel nogal vol begint te raken.
De beste oplossing is een waarbij je de labels op een plastieke strook print, die je rond de kabel kan kleven.
Brady maakt zo'n systemen... zie http://www.nl.bradyeurope.com/web/sitebuilder/BradyEURNL-SEO.nsf en http://www.bradyeurope.com/Project/BradyEuropecom/BrEurHomePage.nsf

[Elwin]
07/07/03, 01:27
Enig idee wat de prijs daarvan is ?

wimg
07/07/03, 02:44
Ik heb de prijzen niet direct bij de hand, maar 't was niet weinig... reken maar op minimaal 1000Euro voor een redelijk model.

ric0
07/07/03, 11:54
Voor dit soort stuff ga ik vaak naar Farnell (www.farnell.com). Die hebben bijvoorbeeld velletjes met labels. Prijzen rond de 30 euro per pak van 10 vel.

Vellen zijn er met 40 labels als je kleurtjes wil.
En te beschrijven met een fijne watervaste stift.

(farnell art. code: 303-4227) owh linkje erbij...

http://international1.farnell.com/Search/level_5.jhtml?PRODID=24565&SKUID=22504

paulmatthijs
07/07/03, 17:44
wat ook goed werkt is een label wat je aan sleutelbossen hangt, wat je vervolgens met een klein tie-wrapje vastzet.

Johan-nl
15/07/03, 13:37
wat je op de foto ziet is een tie wrap, kan je gewoon bij de fietsenmaker kopen!

host3000
15/07/03, 13:42
Origineel geplaatst door Johan-nl
wat je op de foto ziet is een tie wrap, kan je gewoon bij de fietsenmaker kopen!
volgens mij zitten daar geen labeltjes aan

Johan-nl
15/07/03, 19:58
Origineel geplaatst door host3000

volgens mij zitten daar geen labeltjes aan

nee die labels doe je er zelf onder.
Op de foto heeft de bovenste ook geen label :)

Deimos
15/07/03, 20:20
Origineel geplaatst door Johan-nl


nee die labels doe je er zelf onder.
Op de foto heeft de bovenste ook geen label :) Ik weet niet of ik een andere foto heb maar als ik kijk op bovenstaande foto heeft ook de bovenste een label. Of deze vast aan de tie-rips zitten geen idee. Maar waarom gewoon niet navragen aan de gene die de apparatuur beheerd aarvan de foto afkomt ;).

ric0
16/07/03, 09:44
Nogmaals... dit soort spul haal je bij Farnell (display zal het ook wel hebben).

1 keer aanmelden bij Farnell. Bezorging is meestal de volgende werkdag en kostenloos.

Ze hebben die tie-wrap labels wel, maar ik zou gaan voor de simpelere plaklabels. Die zijn al duur genoeg.

Stefan--
16/07/03, 16:26
Origineel geplaatst door Johan-nl


nee die labels doe je er zelf onder.
Op de foto heeft de bovenste ook geen label :)

Jij bent best wel scheel ?

beide tiewraps op het plaatje hebben een label.. immers dit labelhoudertje zit aan de kop van de tiewrap vast...

Ik kom voor mijn werk bij vele verschillende bedrijven in de patchruimtes, zie ze regelmatig.

Maar altijd dezelfde klacht. Ze breken te snel.

Kabellabels zijn het beste, wij gebruiken hiervoor ook een brady printer.

Johan-nl
16/07/03, 16:34
Origineel geplaatst door Stefan--


Jij bent best wel scheel ?

beide tiewraps op het plaatje hebben een label.. immers dit labelhoudertje zit aan de kop van de tiewrap vast...

Ik kom voor mijn werk bij vele verschillende bedrijven in de patchruimtes, zie ze regelmatig.

Maar altijd dezelfde klacht. Ze breken te snel.

Kabellabels zijn het beste, wij gebruiken hiervoor ook een brady printer.

Scheel!
ja ik dacht al, wat leest dit moeilijk.

FrankvdA
01/06/04, 21:33
Er is hier GEEN SPRAKE VAN SPAM.

** knip **


Rik-edit: Als een Mod zaken aanpast, laat deze dan zo staan !!!

Koster
01/06/04, 21:52
Leuk plaatje :)
Maar wat voor labels raad je ons aan?

//lol, zeer oud topic :)