PDA

Bekijk Volledige Versie : sitebuilder



beetle
05/07/03, 20:45
Ik ben opzoek naar een script om een online sitebuilder te zetten op mijn server, het mag best wat kosten

Ik wil dus een script, zodat personen met minder ervaring simpel een eennvoudige site op het net kunnen zetten.

Weet iemand zo'n script of misschien, hoe je zo'n script noemt wat ik zoek, er is een naam voor maar die ben ik kwijt, en zo zoekt het zo lastig op hotscripts

Andrew
05/07/03, 23:08
zoek eens met google op 'Online WYSIWYG editor' :)

xserve
05/07/03, 23:14
Ik weet dat Lycos het heeft, misschien daar eens kijken?

xserve
05/07/03, 23:17
Bij Lycos heet het WebBuilder maar ik denk toch dat het van hun een eigen geschreven programma is, niet wat jij zoekt dus, sorry.

beetle
06/07/03, 00:24
hmmmzzz dat soort programma's hebben een naam, (content managment tools???) ik heb ooit een script gehad, maar dit was een asp script, en mijn vorige server had geen asp, nu weet ik niet meer welk script het was, maar ik ga even op google en hotscripts verder zoeken,

Btw zoiets als lycos is idd wel zoiets als wat ik zoek..............
ik wil er best aardig wat voor betalen, maar dan moet ik wel weten dat het datgene is wat ik zoek..........

Andrew
06/07/03, 01:11
Als je er toch voor wit betalen, zoek een goede scripter en leg precies uit wat je zoekt, die kan het vast voor je maken ;)

beetle
06/07/03, 08:36
idd maar ik wil eerst zoeken of er niet iets al bestaat, voordat ik een 2x het wiel laat uitvinden, wil het best laten schrijven, maar als ik straks een paar duizend euro moet betalen voor het laten maken voor een script wat ik een paar weken later voor 300euro ofzo op hotscripts zie staan, dan vind ik dit wel zonde uiteraard

beetle
06/07/03, 09:51
Heb inmiddels een programma gevonden......

WebBizz
06/07/03, 10:12
Welk programma dan? (url?)

beetle
06/07/03, 11:18
Een heel eenvoudig programma, wat nog vrijwel gratis is ook :)

http://tufat.com/easysite.php ben het alleen ff aan het verbouwen, naar hoe ik het zelf wil hebben, en dit is nog toegestaan ook

Ik wil het dus gaan gebruiken om personen zonder vrijwel enige kennis, toch een simpele site op internet te laten zetten

itsnew
31/01/07, 10:16
Leuke tool, maar wat dacht je van Sitebuilder van Plesk? we hebben 2 licenties momenteel (150 euro) en dit gaat best goed! makkelijk te installeren, en inclusief demo mode voor op je website!
bij swsoft.com is de site waar je het halen kunt.