PDA

Bekijk Volledige Versie : HG-Hosting weer in de lucht!!!!



ernest
04/07/03, 23:09
Krijg net een melding van Elwin dat de problemen tussen HG-Hosting en Fast-IS 'tijdelijk' opgelost zijn. De server is per direkt weer in de lucht.
Hoera!

Ik hoop dat de klanten waarvan de site op de HG-server staat tijdig bericht zullen worden wanneer er weer afsluiting dreigt, want verrassingsafsluitingen zijn erg frustrerend....

En voor de rest hoop ik dat HG en Fast-IS er met elkaar (en zichzelf;)) uitkomen, want zolang er gewoon gehost wordt en bij problemen eerlijk gecommuniceerd wordt ben ik tevreden

Ernest
www.ole-records.com (weer online :D)

dignus
05/07/03, 01:59
NIet voor al te lang dan ....

The page cannot be displayed
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.

electric
05/07/03, 09:56
bij mij crasht IE :( als ik die url probeer....

ernest
05/07/03, 11:55
bij mij crasht IE als ik die url probeer....

[enigszins off-topic]
Ehm... vervelend, maar erg interessant om te weten!!! Mocht iemand snappen hoe dat mogelijk is, laat het me dan weten, de pagina is bedoeld om bekeken te worden en niet om systemen te frusteren! Ik heb uitsluitend HTML en css en een reframe-scriptje gebruikt voor die pagina en heb de pagina zonder problemen getest op IE (6.0.280), Opera, Mozilla, NS... dus dit lijkt op een bug in IE (of een bug in mijn begrip van HTML of JavaScript :D)
[/enigszins off-topic]

electric
05/07/03, 12:10
Origineel geplaatst door ernest


[enigszins off-topic]
Ehm... vervelend, maar erg interessant om te weten!!! Mocht iemand snappen hoe dat mogelijk is, laat het me dan weten, de pagina is bedoeld om bekeken te worden en niet om systemen te frusteren! Ik heb uitsluitend HTML en css en een reframe-scriptje gebruikt voor die pagina en heb de pagina zonder problemen getest op IE (6.0.280), Opera, Mozilla, NS... dus dit lijkt op een bug in IE (of een bug in mijn begrip van HTML of JavaScript :D)
[/enigszins off-topic]

mijn IE versie : 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633 ( omg wat verzint m$ toch weer wat leuks :> )

ernest
05/07/03, 12:55
mijn IE versie : 6.0.2800.1106.xpsp2.030422-1633
( omg wat verzint m$ toch weer wat leuks :> )

Zelfde versie als ik heb (behalve dat ik WinME draai ipv XP)

Bill Gates heeft gewoon gelijk: Free Software (IE :D) is slecht voor de kwaliteit

bootsman
05/07/03, 17:54
Net ff langs een aantal site die HG-Hosting host langs geweest en werken allemaal razendsnel.

Ernest meldt dat de problemen tussen HG-Hosting "tijdelijk" zijn opgelost. Wat bedoel je daarmee "tijdelijk".


Gisteren kreeg ik nog het idee dat alle data verloren waren. Heb trouwens nog niks van HG-Hosting of Fast-IS gehoord.

Weet iemand hoe de vork prcies in de steel zit?

ernest
05/07/03, 18:01
Ernest meldt dat de problemen tussen HG-Hosting "tijdelijk" zijn opgelost. Wat bedoel je daarmee "tijdelijk".

ik bedoel eh.... "tijdelijk" :). Dat is namelijk letterlijk wat Elwin me meedeelde:
> De problemen met HG-Hosting zijn tijdelijk opgelost dus blijft de
> server ook tijdelijk online tot de problemen volledig zijn opgelost

Meer weet ik dus ook niet. De sites zijn inderdaad weer razendsnel, als vanouds, en alle data lijkt nog 100% aanwezig. Ik voel ergens hoop gloren aan de horizon! :cool:

digitalflow
08/07/03, 16:18
beter dat ie er weer is succes met de verdere hosting :)