PDA

Bekijk Volledige Versie : Cpanel jaar-licentie : € 450,-



Dillard
04/07/03, 00:10
Nadat een eerder poging mislukte, hier de herhaling:

Als ik nog 2 geïnteresseerden heb voor een Cpanel jaar-licentie (incl. updates) dan kan ik ze goedkoper bestellen en doorleveren.

Jouw voordeel:

1) € 450,- ipv $599,- (excl.)
2) Nederlandse factuur met KVK en BTW-nummer.
3) Betalen via de bank ipv creditcard

Mijn voordeel:
Ik heb mijn licenties voor dezelfde prijs, dus bespaar ook geld.

Voorwaarde:
Ik maak een proforma-factuur, die moet betaald zijn voordat ik ga bestellen. Daarna krijg je de definitieve factuur nagestuurd. Reden: met een dalende dollar-koers stijgen de kosten per dag, ik betaal met mijn creditcard en ik maak de facturen. Ik wil dus ook niet nog eens een debiteuren-risico lopen.

Reageer maar even in de thread, voordat ik afgefikt wordt door een moderator :)

host3000
04/07/03, 08:50
Neem mij niet kwalijk, maar ik ben niet zo goed op de hoogte van de diverse collega's en wie met wie werkt. PlexTeam is geen Odon neem ik aan. Als jij jouw klanten bij die van Plexteam doet .....:D


want ik zie dat jij wel in de thread van Plexteam gezeten hebt, waarbij ik de indruk kreeg dat je ook zou 'meedoen'. Maar daar gaat het om € 400,- ipv € 450,-.

Dillard
04/07/03, 20:30
Origineel geplaatst door host3000
Neem mij niet kwalijk, maar ik ben niet zo goed op de hoogte van de diverse collega's en wie met wie werkt. PlexTeam is geen Odon neem ik aan. Als jij jouw klanten bij die van Plexteam doet .....:D


want ik zie dat jij wel in de thread van Plexteam gezeten hebt, waarbij ik de indruk kreeg dat je ook zou 'meedoen'. Maar daar gaat het om € 400,- ipv € 450,-.


Host3000: Klopt, Odon is niet gelieerd aan Plexteam. Ik had alleen naar aanleiding van Plexteam zijn posting gereageerd (waarin hij Cpanel aanbood voor 400 euro).

Per mail bleek toen dat hij niet kon leveren, omdat er minimaal 5 bestellingen nodig waren. Enerzijds natuurlijk jammer, want dan moet je niet aangeven dat je voor 400 euro kunt leveren.

Maar goed: we hebben toen overlegd om op het forum hier te kijken of we alsnog aan 5 licenties konden komen. Dat is toen niet gelukt.

Vervolgens had ik nog steeds geen licentie, maar was wel ruim 14 dagen verder. Toen heb ik contact opgenomen met Cpanel en met hun een afspraak kunnen maken dat ik 3 licenties kan afnemen voor 430 euro per stuk. Aangezien 3 misschien makkelijker te realiseren is dan 5, is dit een nieuwe poging waard.

De reden dat ik ze hier aanbiedt voor 450 is simpelweg dat :

a) De dollar op dit moment aan het dalen is
b) Mijn creditcard hiervoor gebruikt wordt
c) Ik facturen maak voor de deelnemers, deze verstuur en de betalingen verwerk.

Lijkt me redelijk om 20 euro orderkosten te vragen.

Zo, dat is het verhaal. Mocht ik niemand vinden, geen probleem, dan betaal ik gewoon wat meer, maar als er nog 1 of 2 hosters zijn die zelf een jaarlicentie willen kopen (450/12 = 37,50 per maand ipv 50-70 euro wat vaak als maandbedrag wordt gerekend), dan bespaart ons dat allemaal geld.

Dillard
10/07/03, 21:31
Update:

Inschrijving sluit zaterdagmiddag 12.00 uur.

Dus als je interesse hebt, reageer dan snel!

Dillard

McRox
10/07/03, 23:59
Hallo,

Als je nog niet besteld hebt, wil ik misschien wat met je regelen :)

Dillard
11/07/03, 00:43
Roep maar ...

Ik moet nog bestellen, maar wil dit wel uiterlijk dit weekend of maandag doen.

Ik draai nu op een test-licentie, en die verloopt half volgende week..