PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller systeem gezocht....



Anoniem
03/07/03, 22:19
Ik ben nog maar 16, dus nog iets te jong om een bedrijf te mogen beginnen, maar ben toch al een paar jaar bezig met het leren, van netwerken, bestuuringsystemen en zo verder.....

Maar ik wil nu al beginnen met een klijn hosting "bedrijfje".
Mijn vader heeft een eigen zaak dus ik ben dan ook eigelijk officeel bezig, want ga het dan doen onder hem....

Maar omdat nu noh iets te duur is om te beginnen aan een hosting bedrijf wil ik beginnen met een reseller programma dat ik dan zo toch verder kan verhuren en zo toch web design, banner design, logo design en scripting met domeinamen en hosting kan aan bieden.

Maar bij wie ben ik goed terecht voor een reseller programma ?

We Develop
03/07/03, 22:26
Dat kan uiteraard bij ons :)
Hoe groot wil je beginnen? Alles is mogelijk, we maken een pakket op maat voor je aan.

Grumpy
03/07/03, 22:28
>>> Advertentieforum

Anoniem
03/07/03, 22:39
Ik dacht aan zo een 1GB ?

Maar wat heb ik er allemaal voor ?

En wat is dan de prijs ?

maartenba
03/07/03, 22:47
Bjorn, je kan ook losse pakketjes verkopen, waar je dan (afhankelijk van je verkopen) een aantal % op krijgt...

Anoniem
03/07/03, 22:50
Ja oki maar dan sturen jullie toch de factuur naar de klant en stuur ik hem alleen maar door naar jullie website he ?

Mijn bedoeling is nu al een klanten lijst op te bouwen te sparen voor tegen mijn 25ste een klanten lijst te hebben van zo een 2500.

dignus
03/07/03, 23:14
75 euro eenmalig of 25 per jaar zolang je klant bij ons blijft, we factureren direct aan de klant.

host3000
03/07/03, 23:27
Origineel geplaatst door bjorn
Ik ben nog maar 16, dus nog iets te jong om een bedrijf te mogen beginnen, maar ben toch al een paar jaar bezig met het leren, van netwerken, bestuuringsystemen en zo verder.....

Maar ik wil nu al beginnen met een klijn hosting "bedrijfje".
Mijn vader heeft een eigen zaak dus ik ben dan ook eigelijk officeel bezig, want ga het dan doen onder hem....

Maar omdat nu noh iets te duur is om te beginnen aan een hosting bedrijf wil ik beginnen met een reseller programma dat ik dan zo toch verder kan verhuren en zo toch web design, banner design, logo design en scripting met domeinamen en hosting kan aan bieden.

Maar bij wie ben ik goed terecht voor een reseller programma ?
Bjorn,
ik wil echt niet lullig doen hoor. Maar let ff op je taalfouten. Voor je vrienden is het allemaal niet zo erg; die krijg je toch wel als klanten. Maar de rest van de wereld zal toch wel de stuk of zes taal-/spelling-/zinsconstructiefouten in dat 'klijne' stukje opvallen. Ik weet, dit forum is iets anders dan jouw site, maar ik zie dit soort dingen ook regelmatig op sites, waarin dagen design zit, dat gelijk teniet gedaan wordt door de tekst. Verder wens ik je veel succes en BOT.

xserve
03/07/03, 23:34
Ik kan je gepast helpen met het opzetten van je bedrijf. Resellen van pakketen en je kan dat zelf allemaal factureren. Jij doet alles naar je klant toen en zullen niet weten dat het van ons komt.

WebBizz
03/07/03, 23:41
Kijk eens op onze website onder de button Resellers. Je kunt klanten aanbrengen en daarvoor een eenmalige premie ontvangen. Of je biedt onze webhostingpakketten aan onder je eigen naam en zorgt zelf voor het contact met je klanten en de facturatie. Ook een compleet resellerpakket is mogelijk, je kunt dan zelf je eigen webhostingpakketten bepalen.

Voor alle diensten geldt: server in Nederland, Plesk control panel, uitstekend netwerk, goede service en ondersteuning. Kwaliteit en betrouwbaarheid staat bij ons voorop.

Dillard
04/07/03, 00:39
Wij bieden 3 opties:

1) Zelf als reseller fungeren. Een resellerpakket afnemen, zelf de mogelijkheid om realtime klanten accounts te kunnen aanmaken en deze zelf (tegen eender welk tarief) factureren aan je klanten.

2) Een eenmalige premie als het om een incidentele doorverwijzing gaat. Jij verwijst door en krijgt van ons een premie.

Als je meer dan 5 klanten aanbrengt kun je in het reseller-premie pakket belanden (staat nog niet op de site). Je krijgt dan een jaarlijks terugkerende vergoeding, afhankelijk van het aantal klanten. Hoe meer klanten je aanbrengt, hoe hoger je premie....

Groeten (en succes), Dillard

Anoniem
04/07/03, 11:28
Je mag de reseller programma van jullie nog altijd tonen he want ik zit nu nog naar prijzen te kijken en wat ik er dan dus ook voor krijg....

Pantsy
04/07/03, 13:29
wat is je budget per maand als ik vragen mag?

Anoniem
04/07/03, 13:52
Ik zoek rond de 30 euro iets te krijgen. stel maar voor dus.
geef ook zeker de mogelijkheden!

Anoniem
04/07/03, 18:53
het is dus wel 30 € p/m he!

Pantsy
04/07/03, 19:07
Hoi Bjorn hieronder vind je een overzicht van wat je krijgt, mocht je nog vragen hebben... ik ben te bereiken via mijn profiel.

15 gig dataverkeer
1 gig webspace
50 domeinen
250 subdomeinen
250 mysql databases
100 ftp accounts
250 e-mail accounts
250 e-mail aliases
250 e-mail lists

cPanel 6 / WHM met alle standaard opties.
de meeste gebruikte programmeertalen worden ondersteunt zoals php/perl/html, ASP/Coldfusion word niet ondersteunt.
Locatie: InterXion Amsterdam

Peering:
- 1 Gbit NL-IX/AMS-IX

Transit:
- 1 Gbit Level3
- 100 Mbit Telia
- 100 Mbit Abovenet/MFN
- 100 Mbit Carrier1


setupkosten 10 eur.
kosten per maand: 30 eur

Overschrijding datalimiet: 1 eur per gig
.nl/.com/.net/.org 20 eur per jaar

Mocht je in de toekomst willen upgraden, dat kan zonder extra kosten.

Connectix
19/07/03, 11:28
Ik kan je bieden :

2 gigabyte schijfruimte
25 gigabyte datatraffic
je eigen nameservers
Control panel : Direct Admin
Servers vs

€ 25 per maand
Geen Setup kosten


Voor resellers de .nl en .be .com .org .net enz voor € 12.50

Andrew
19/07/03, 13:26
Misschien handig om wat over je server en netwerk te vertellen Connectix?

host3000
19/07/03, 13:57
Reseller account:

1Gb schijfruimte
25Gb traffic

Cpanel/Whm

MySql. PHP, e-mail pop accounts e.d. naar behoefte (de grens is de schijfruimte die je huurt en het dataverkeer dat je verbruikt).

Vanaf 22 augustus 2003. Netwerkinfo hier (http://www.host3000.com/netwerk.html) . Server in Rotterdam.

€ 25,- excl btw per maand.

Als je intekent vóór 7-8-2003 krijg je een .nl of .be naam gratis (voor jezelf of om door te verkopen aan klant).

Contactinfo ruimschoots in profiel.:D

Qweb
23/09/03, 00:53
MOD EDIT: twee maanden oud en ook niet op de juiste manier gereageerd. De volgende keer ben ik minder coulant.

The MAzTER
23/09/03, 01:18
eh.. dit is een topic van ruim 2 maanden oud :x

Domenico
23/09/03, 02:40
Tja, heel erg onzinnig. :(