PDA

Bekijk Volledige Versie : oproep aan alle hosters



PlugInInfo
03/07/03, 20:32
Beste hosters,

Sinds kort is de website HostWise.nl gereed voor gebruik en kan het de oude website (PlugInInfo Host Center) vervangen. Op de nieuwe website staat ook een aanbiedingensectie. Voordat ik de website openstel voor bezoekers zou ik graag een oproep willen doen aan alle hostingproviders. Namelijk: Willen jullie acties/aanbiedingen melden op HostWise.nl? De aanbiedingensectie is in vier categorieën verdeeld. Te weten: shared, dedicated, co-located en domeinnamen.

Er zijn twee richtlijnen: Maak van je aanbieding geen lange lijst met opties, hiervoor is de link met verdere informatie bedoeld en plaats echte aanbiedingen (geen gewone pakketten). Alle aanbiedingen worden gekeurd.

Alvast bedankt,

Thijs Alink, HostWise.nl


Note: RobbertC (Mod) heeft dit bericht goedgekeurd.

We Dare
03/07/03, 21:06
Even een tip, kijk even de spelling op de site na.
Bijv. bij "plaats een aanbieding" Januari met ie en februari met ie en colated in plaats van colocated in de selctievakjes.
Voor de rest ziet de site er prima uit.

P.S. ik mis nog een bedrijf bij de 'W' ;)

PlugInInfo
03/07/03, 21:07
Origineel geplaatst door We Dare
Even een tip, kijk even de spelling op de site na.
Bijv. bij "plaats een aanbieding" Januari met ie en februari met ie en colated in plaats van colocated in de selctievakjes.
Voor de rest ziet de site er prima uit.

Bedankt! Aanvullingen/opmerkingen zijn idd welkom.

Ik dacht dat alle fouten er uit waren. :( Welke zie je nog meer dan?

En... We Dare staat er nu ook bij.

We Dare
03/07/03, 21:21
Origineel geplaatst door PlugInInfo

Ik dacht dat alle fouten er uit waren. :( Welke zie je nog meer dan?
En... We Dare staat er nu ook bij.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet alle tekst op je site heb gelezen, bovengenoemde waren de meest in het oog springende.
Bedankt voor het toevoegen :)

RobbertC
03/07/03, 21:26
Ik zou de bovenste banner mooier uitlijnen. Bijvoorbeeld door de rechterkant van de banner op gelijke breedte te zetten als de laatste | na adverteren.

electric
03/07/03, 21:59
wij staan er nog niet bij !! ;)
verder ziet de site er best mooi uit :) ( iig beter dan die van mij vind ik :) )

Pinocchi
03/07/03, 22:12
Kijk ook nog even naar je poll vraag:
"Bent u ook tevreden met uw host?"

Site ziet er inderdaad goed uit verder.

Success

superior-is
03/07/03, 22:14
Fraaie website en kijkt dankzij de kleurstelling erg 'zacht'. Ben ook eens dat die 468x banner iets naar rechts moet (let op dat de marge net zo breed wordt als die aan de linkerkant). Voorpagina opent zeer goed, maar vind persoonlijk dat er een beetje slordig wordt omgesprongen met de witruimte op vervolg pagina's. Misschien is het de typografische structuur waar ik me een beetje op verkijk.

dignus
03/07/03, 22:19
done!

xserve
03/07/03, 22:38
Misschien een idee om een sectie resellerpakketen toe te voegen, heb nog geen vergelijkingssite gezien waarbij je dat kan vergelijken.

almar
03/07/03, 23:40
Origineel geplaatst door PlugInInfo
Er zijn twee richtlijnen: Maak van je aanbieding geen lange lijst met opties, hiervoor is de link met verdere informatie bedoeld en plaats echte aanbiedingen (geen gewone pakketten). Alle aanbiedingen worden gekeurd.
[/B]

Als ik in de lijst van aanbiedingen Prioserve zie, dan vraag ik me af wat "geen lange lijst" precies is ;)

Wezz6400
04/07/03, 00:49
Ik vind eerlijk gezegd dat er een beetje een overdaad aan banners is. Ik snap dat de hosting geld kost maar ik vind dit iets te veel van het goede. Een grote banner zowel boven- als onderaan, onderaan nog twee kleine bannertjes en op de meeste pagina's tussendoor ook nog banners in verschillende soorten en maten. Ik vind het wat veel en dat gaat irriterend werken. Voor de rest ziet het er mooi uit. :)

Grumpy
04/07/03, 01:11
Door al die banners krijgt de site een "reclamerig" sfeer.
Daardoor daalt wel de geloofwaardigheid van de rest van de site vind ik.
:)

Hoe objectief kan je zijn als je site vol met advertenties staat?

Op elke pagina staan minimaal 4 banners :rolleyes:

PlugInInfo
04/07/03, 13:48
Bedankt vooer jullie tips en ideeen.



Origineel geplaatst door almar


Als ik in de lijst van aanbiedingen Prioserve zie, dan vraag ik me af wat "geen lange lijst" precies is ;)

Door de aanbieding van PrioServe ben ik ook op die richtlijn gekomen. Maar dit is dus een voorbeeld zoals het niet moet. :D


Origineel geplaatst door Wezz6400


Ik vind eerlijk gezegd dat er een beetje een overdaad aan banners is. Ik snap dat de hosting geld kost maar ik vind dit iets te veel van het goede. Een grote banner zowel boven- als onderaan, onderaan nog twee kleine bannertjes en op de meeste pagina's tussendoor ook nog banners in verschillende soorten en maten. Ik vind het wat veel en dat gaat irriterend werken. Voor de rest ziet het er mooi uit.

Hosting is inderdaad niet goedkoop en scripting van de website ook niet. Omdat ik geen groot budget heb is alles gesponserd. Bovendien vind ik het nog wel meevallen als je het met andere sites verglijkt zoals webhosters.nl of webselect.nl