PDA

Bekijk Volledige Versie : Timeout van de server



CounterWeb
02/07/03, 19:58
Beste,

Ik wanneer ik een cs server draai. en ik gebruik vb "the-all-seeing-eye" om zijn status te bekijken, dan valt hem plotseling weg tijdens het refreshen. dus wanneer ik meerdere malen refresh dan is hem precies in eens offline, en dan een paar seconden later weer online. Hij krijgt precies timeouts van 10s of zo...

Weet er iemand aan wat dit zou kunnen liggen?Hoe ik dit kan verhelpen?


Ik gebruik rh 9.0 met de laatste hl protocol

Mvg,
CounterWeb

Deimos
02/07/03, 20:12
Zou je je post in fatsoenlijk nederlands kunnen herschrijven? Ik snap nu slechts het probleem half. Tevens als ik je een suggestie/advies/oplossing moet geven aan de hand van bovenstaande denk ik dat je beter op de forums van www.counter-strike.net kan kijken. Tevens is het wellicht een idee om errorlogs te posten of wat voor relevantie informatie dan ook.

Savvas
02/07/03, 20:15
Origineel geplaatst door Deimos
Zou je je post in fatsoenlijk nederlands kunnen herschrijven? Ik snap nu slechts het probleem half. Tevens als ik je een suggestie/advies/oplossing moet geven aan de hand van bovenstaande denk ik dat je beter op de forums van www.counter-strike.net kan kijken. Tevens is het wellicht een idee om errorlogs te posten of wat voor relevantie informatie dan ook.

hmmm waar komt me dit nou bekend van voor...

counter strike <-> vaag taalgebruik ;)

electric
02/07/03, 20:55
ik snap anders precies wat hij bedoeld, een colo klant van ons heeft het zelfde probleem, ik zal na vragen of hij het al opgelost heeft. als ik een oplossing heb zal ik het je laten weten :)

CounterWeb
02/07/03, 20:58
Dank u wel electric ik apprecieer dit!

Met vele groeten,
CounterWeb

CounterWeb
02/07/03, 23:01
Beste,

Ik heb de oorzaak reeds gevonden.

Hl 3.1.1.1 is de boosdoener. dit is de laatste versie en die heeft steeds timeouts.

met HL 3.1.1.0 is er geen enkel probleem.

Toch bedankt voor de moeite :)

[QWS]
05/07/03, 18:52
Origineel geplaatst door CounterWeb
Dank u wel electric ik apprecieer dit!

Met vele groeten,
CounterWeb

een snelle leerling ;) qwa taal schiet je er nu echt op vooruit! maar ff on-topic het probleem lijkt me opgelost :p