PDA

Bekijk Volledige Versie : hg-hosting ???



Edwin van Riel
01/07/03, 10:31
Heeft er iemand enig idee wat er aan de hand is met hg-hosting??? M'n site doet het niet meer en ook hg-hosting.com lijkt al enige tijd uit de lucht te zijn. Ook een evt telefoonnummer van deze club zou meer dan welkom zijn. Niet voor het eerst, dat dit gebeurt, dus ik begin er een beetje moe van te worden.

xserve
01/07/03, 10:38
Staat er geen telefoonnummer op het factuur? De meeste bedrijven hebben dat er wel op staan.

Edwin van Riel
01/07/03, 10:42
ben bang, dat ik die niet heb. In eerste instantie afgesloten via een andere club (fast-is of zo), die inmiddels weer mot lijken te hebben met hg, maar wel hun contracten hebben over gedaan. weet het ook niet precies, maar van de discussies hieromtrent op dit forum wordt je als klant niet echt wijzer danwel vrolijker.

ihost
01/07/03, 10:52
Mischien kom je hier mee verder:

Domain name: hg-hosting.com

Registrant Contact:
Hg-Hosting
Holger Gundlach (sales@hg-hosting.com)
+49.2822976113
FAX: +49.2822961742
Baustr.2
Emmerich, 46446
DE


Administrative Contact:
Hg-Hosting
Holger Gundlach (sales@hg-hosting.com)
+49.2822976113
FAX: +49.2822961742
Baustr.2
Emmerich, 46446
DE


Billing Contact:
Hg-Hosting
Holger Gundlach (sales@hg-hosting.com)
+49.2822976113
FAX: +49.2822961742
Baustr.2
Emmerich, 46446
DE


Technical Contact:
Hg-Hosting
Holger Gundlach (sales@hg-hosting.com)
+49.2822976113
FAX: +49.2822961742
Baustr.2
Emmerich, 46446
DE



Succes er mee.

Edwin van Riel
01/07/03, 10:59
Tnx!!!

ihost
01/07/03, 11:04
Geen probleem, maar als je hem fysiek aan gaat pakken heb ik er niets mee te maken hoor ;)

Edwin van Riel
01/07/03, 11:05
Mooi, telefoon wordt niet opgenomen bij onze (blijkbaar duitse) vrienden. Iemand enige suggestie of maar gewoon afscheid nemen van deze geweldige jongens, uithuilen en op nieuw beginnen???

Edwin van Riel
01/07/03, 11:10
Origineel geplaatst door ihost
Geen probleem, maar als je hem fysiek aan gaat pakken heb ik er niets mee te maken hoor ;)

da's goed, je hoort het wel, maar as'k niet gedronken heb ben ik niet aggressief (genoeg).....

ihost
01/07/03, 11:16
Je zou het ook nog via de www.dihk.de kunnen proberen da's de Duitse versie van de KvK daar hebben ze als het goed is ook meer info over de duitse bedrijven.

Edwin van Riel
01/07/03, 11:25
denk, dat ik ze er maar gewoon uit ga flikkeren. Sugegsties voor een ander??? Kijken of ik m'n domein nog terug cq overgezet kan krijgen....

Verhaal was ooit, dat dit op eigen naam gezet zou worden maar da's ook nooit gebeurd volgens mij.

jonathan
01/07/03, 15:05
Ik heb een mail gestuurd naar hun om het op eigen naam te zetten. Hg-hosting doet de .nl-registraties via fast-is. Hg-hosting zou het dus doorsturen. Na een week was er nog niks gebeurt. fast-is zei dat ze niks ontvangen hadden, dus ik hg-hosting bellen.
Ze gingen het nakijken, en ze konden niet vinden dat ze de mail doorgestuurd hadden, dus zou de mail direct verstuurd worden. Na een week was er weer niks gebeurd, dus heb ik contact met fast-is opgenomen en die hadden weer niks ontvangen. Gelukkig mocht ik de papieren direct naar fast-is sturen en die hebben het snel en netjes afgehandeld.

Bij fast-is heb ik nooit problemen gehad, en bij hg-hosting ligt de server er continu uit.


Origineel geplaatst door Edwin van Riel
Ook een evt telefoonnummer van deze club zou meer dan welkom zijn.
hg-hosting heeft hier ooit op het forum een mobiel nummer van hun gepost: 00492822961743. Normaal werkt die wel als het andere nummer niet werkt, maar nu staat die denk ik uit. :mad:

Toen ik 2 maand geleden vroeg waarom de server down was geweest gaven ze fast-is de schuld (die zouden een slecht netwerk hebben), maar als ik de server ging pingen kreeg ik in 30 ms een reply terwijl mijn website het niet deed.


Origineel geplaatst door Edwin van Riel
Niet voor het eerst, dat dit gebeurt, dus ik begin er een beetje moe van te worden.
Ik heb een lijstje bijgehouden hoe vaak de server herstart is:
Nummer Vanaf Uptime
1 9-4-2003 19:42:08 8 dagen, 23 uur, 52 minuten en 1 seconden
2 18-4-2003 19:34:09 21 dagen, 1 uur, 46 minuten en 47 seconden
3 9-5-2003 21:20:56 0 dagen, 17 uur, 5 minuten en 49 seconden
4 10-5-2003 14:26:45 0 dagen, 0 uur, 27 minuten en 22 seconden
5 10-5-2003 14:54:07 0 dagen, 13 uur, 37 minuten en 2 seconden
6 11-5-2003 04:31:09 5 dagen, 12 uur, 3 minuten en 14 seconden
7 16-5-2003 16:34:23 0 dagen, 1 uur, 19 minuten en 12 seconden
8 16-5-2003 17:53:35 0 dagen, 1 uur, 38 minuten en 46 seconden
9 16-5-2003 19:32:21 0 dagen, 19 uur, 11 minuten en 38 seconden
10 17-5-2003 14:43:59 0 dagen, 5 uur, 23 minuten en 58 seconden
11 17-5-2003 20:07:57 0 dagen, 1 uur, 42 minuten en 53 seconden
12 17-5-2003 21:50:50 0 dagen, 16 uur, 35 minuten en 36 seconden
13 18-5-2003 14:26:26 1 dagen, 14 uur, 16 minuten en 40 seconden
14 20-5-2003 04:43:06 42 dagen, 0 uur, 1 minuten en 49 seconden


Deze keer is de druppel die de emmer doet overlopen. Ik wil er weg.

Edwin van Riel
01/07/03, 15:11
Ik BEN er al weg. Wat een k...club. Wordt er gewoon een beetje moedeloos van als het spul iedere keer onderuit gaat. Ik neem dan maar afscheid van m'n domeinnaam, misschien probeer ik hem via fast-is nog wel eens terug te krijgen. Heb inmiddels een nieuwe aangevraagd en die schijnt morgenochtend aktief te zijn. Zo kan het dus ook!!!

Die uptimes zijn trouwens ook diep triest. Moet ik eens proberen bij m'n klanten, een netwerkje dat je om de paar dagen moet booten. Is het gauw over, maar goed. Blijft een raar handeltje, die providers....

ihost
01/07/03, 15:15
Waarom ga je niet eens langs op de site van SIDN? www.nic.nl ik gok zo dat ze je wel willen helpen het domein terug te krijgen aangezien ze niet zo happig zijn op niet meewerkende "deelnemers" en hun toch de instantie zijn die de aanvragen afhandelen......
Ik zou m'n geluk daar eens beproeven want niet geschoten is..........

Edwin van Riel
01/07/03, 15:22
goed idee, had ik nog niet aan gedacht, bedankt!!

ihost
01/07/03, 15:31
Origineel geplaatst door Edwin van Riel
goed idee, had ik nog niet aan gedacht, bedankt!!

't forum hoort natuurlijk graag hoe een en ander afloopt, 't forum heeft als bedoeling om mensen te informeren en uit een zaak als dit kunnen anderen lering trekken die ook .NL troubles tegen komen.
Alvast bedankt :)

jonathan
01/07/03, 15:32
Fast-is wil vast wel meewerken. Ze hebben mij ook snel en goed geholpen.

Edwin van Riel
01/07/03, 15:34
Inmiddels een mailtje gestuurd naar fast-is. Eerst maar even op de vriendelijke en correcte manier proberen. Laat wel weten hoe e.e.a. (af)loopt. Trouwens geen idee wat nou de link is tussen hg en fast-is, maar goed....

ihost
01/07/03, 15:43
Origineel geplaatst door Edwin van Riel
Trouwens geen idee wat nou de link is tussen hg en fast-is, maar goed....

Ik denk dat HG met F-is een afspraak heeft gemaakt voor wat betreft het registreren van .nl aangezien een duits bedrijf geen nl vestiging heeft wat weer een voorwaarde is voor sidn om deelnemer te worden. (en dus te mogen registreren) in dit geval is dus HG voor wat betreft je domein aanvraag niet meer dan een doorgeefluik naar f-is en doet f-is de feitelijke registratie maar gaat er van uit dat HG de service levert die bij een registratie horen.
Lijkt me de meest logische constructie in deze (niet op feiten gebaseerd natuurlijk)

jonathan
01/07/03, 15:43
Alle webhostingklanten van fast-is zijn overgenomen door hg-hosting. Sinds de websites bij hg-hosting draaien (dat zouden ze tenminste moeten doen) zijn er allemaal problemen. Ik zal maar niet posten wat voor een problemen ik allemaal heb gehad, want dan zou deze post een paar keer groter zijn dan mijn vorige.

Als het haast heeft kan je fast-is ook even bellen.


edit
ihost: klopt wat je zegt
/edit

[Elwin]
01/07/03, 18:54
Origineel geplaatst door Edwin van Riel
Ik BEN er al weg. Wat een k...club. Wordt er gewoon een beetje moedeloos van als het spul iedere keer onderuit gaat. Ik neem dan maar afscheid van m'n domeinnaam, misschien probeer ik hem via fast-is nog wel eens terug te krijgen.


Juridisch gezien is Fast Internet Services de deelnemende instantie. Wanneer wij dus verhuis papieren binnen krijgen moeten wij hier gewoon op ingaan en kan (helaas) Hg-Hosting hier niets aan doen.

[Elwin]
01/07/03, 18:55
Origineel geplaatst door ihost
Waarom ga je niet eens langs op de site van SIDN? www.nic.nl ik gok zo dat ze je wel willen helpen het domein terug te krijgen aangezien ze niet zo happig zijn op niet meewerkende "deelnemers" en hun toch de instantie zijn die de aanvragen afhandelen......
Ik zou m'n geluk daar eens beproeven want niet geschoten is..........

HG-Hosting is geen SIDN member.

[Elwin]
01/07/03, 18:55
Origineel geplaatst door ihost


Ik denk dat HG met F-is een afspraak heeft gemaakt voor wat betreft het registreren van .nl aangezien een duits bedrijf geen nl vestiging heeft wat weer een voorwaarde is voor sidn om deelnemer te worden. (en dus te mogen registreren) in dit geval is dus HG voor wat betreft je domein aanvraag niet meer dan een doorgeefluik naar f-is en doet f-is de feitelijke registratie maar gaat er van uit dat HG de service levert die bij een registratie horen.
Lijkt me de meest logische constructie in deze (niet op feiten gebaseerd natuurlijk)

klopt

[Elwin]
01/07/03, 18:56
Origineel geplaatst door jdikken
Alle webhostingklanten van fast-is zijn overgenomen door hg-hosting. Sinds de websites bij hg-hosting draaien (dat zouden ze tenminste moeten doen) zijn er allemaal problemen. Ik zal maar niet posten wat voor een problemen ik allemaal heb gehad, want dan zou deze post een paar keer groter zijn dan mijn vorige.

Als het haast heeft kan je fast-is ook even bellen.


edit
ihost: klopt wat je zegt
/edit

Dat is inderdaad inmiddels al een tijdje geleden dat dat gebeurd is. Helaas zien wij nu dat HG-Hosting de druk niet aan kan of niet aan wil.

NLISP
01/07/03, 19:29
Helaas dat er toch altijd mensen zijn die de dupe worden van dat soort malfunctionerende bedrijfjes.

Edwin van Riel
02/07/03, 09:03
Hmmm, wil in ieder geval voor de correctheid van deze discussie even duidelijk maken, dat ik nooit problemen met f-is gehad heb! Wat ik ze (F-is) wel kwalijk neem, is dat ze hun klanten, die tot op dat moment goed bediend werden, om wat voor redenen dan ook, overgedaan hebben aan een dergelijke club, van blijkbaar discutabele kwaliteit.

Onvoorstelbaar als ik achteraf bekijk hoe vaak website en mailserver niet bereikbaar waren via hg. Heb inmiddels een nieuwe site in de lucht via een andere provider, waarbij alles (inclusief registratie en DNSén en zo) binnen 24 uur geregeld is.

ihost
02/07/03, 09:31
Origineel geplaatst door Edwin van Riel
Hmmm, wil in ieder geval voor de correctheid van deze discussie even duidelijk maken, dat ik nooit problemen met f-is gehad heb! Wat ik ze (F-is) wel kwalijk neem, is dat ze hun klanten, die tot op dat moment goed bediend werden, om wat voor redenen dan ook, overgedaan hebben aan een dergelijke club, van blijkbaar discutabele kwaliteit.

Onvoorstelbaar als ik achteraf bekijk hoe vaak website en mailserver niet bereikbaar waren via hg. Heb inmiddels een nieuwe site in de lucht via een andere provider, waarbij alles (inclusief registratie en DNSén en zo) binnen 24 uur geregeld is.

Welke hostingprovider gebruik je nu? Toch nieuwsgierig naar.

Edwin van Riel
02/07/03, 09:40
http://www.isaeus.nl

Ruben
02/07/03, 10:20
Origineel geplaatst door [Elwin]


Juridisch gezien is Fast Internet Services de deelnemende instantie. Wanneer wij dus verhuis papieren binnen krijgen moeten wij hier gewoon op ingaan en kan (helaas) Hg-Hosting hier niets aan doen.


Zou jij de (apache) server dan niet kunnen aanzetten, je hebt ons ook weggegeven, zou je dan ook zo netjes kunnen zijn! zodat wij niet te dupe zijn van HG.

Ruben
02/07/03, 10:24
Het rare is dat Holger normaal altijd online is op msn, ookal is hij er zelf niet hij is altijd online! Maar nu dus al 3 dagen offline :S

1. hij heeft site verander en dacht plots fuck ik stop
2. hij dronk te veel en ja ongeluk
3. licht nu in spanje tussen de meiden

Misschien zijn dit wel waan ideen hoor, maar ik ben dit niet van hem gewent :S

Edwin van Riel
02/07/03, 10:40
Origineel geplaatst door Ruben



Zou jij de (apache) server dan niet kunnen aanzetten, je hebt ons ook weggegeven, zou je dan ook zo netjes kunnen zijn! zodat wij niet te dupe zijn van HG.

da's nou eens een ardige suggestie. Fouten maken hoort erbij, nu nog een club die bereid is e.e.a. achteraf terug te draaien.....

Edwin van Riel
02/07/03, 10:41
Origineel geplaatst door Ruben
Het rare is dat Holger normaal altijd online is op msn, ookal is hij er zelf niet hij is altijd online! Maar nu dus al 3 dagen offline :S

1. hij heeft site verander en dacht plots fuck ik stop
2. hij dronk te veel en ja ongeluk
3. licht nu in spanje tussen de meiden

Misschien zijn dit wel waan ideen hoor, maar ik ben dit niet van hem gewent :S

da's net zo lang als m'n site. zal wel toeval wezen.....

Ruben
02/07/03, 10:44
Origineel geplaatst door Edwin van Riel


da's nou eens een ardige suggestie. Fouten maken hoort erbij, nu nog een club die bereid is e.e.a. achteraf terug te draaien.....


Tuurlijk fouten horen erbij, maar dan kun je het op zijn minst netjes oplossen!

Ruben
02/07/03, 10:48
Overzet mail van fast-is


Hier het overzet mailtje:

Geachte klant,

Door middel van deze e-mail willen wij u melden dat wij vanaf Maandag 13
januari stoppen met onze webhosting diensten. Wij hebben geprobeerd u een
jaar lang een zo'n goed mogelijke service te bieden en dit is ons gelukt.
Helaas is het voor ons niet meer mogelijk om op deze wijze onze diensten
voort te zetten. Daarom hebben wij lang gezocht naar een bedrijf die onze
diensten, klanten, prijzen en services over kan nemen, en ook dit is ons
gelukt.

Fast Web Services zal overgenomen worden door HG-HOSTING, een bedrijf dat
ook al een tijd ervaring heeft met het aanbieden van web en shared
hosting. Het voordeel voor u is, dat dit bedrijf onze complete servers
gaat overnemen. U heeft dus geen last van een verhuizing of enige downtime
van uw web-site. Het enige waar u wat van zult merken zijn andere mensen
die uw mails gaan beantwoorden en andere facturen. Verder zal er niets
voor u veranderen.

De gegevens van HG-HOSTING:

HG-HOSTING
Baustr. 2
46446 Emmerich
DUITSLAND (Nederlands sprekende mensen)

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met
info@web-services.be. Dit e-mail adres zal ook in de toekomst blijven,
eveneens als het adres info@webhost4u.nl.

Met vriendelijke groeten,

Elwin de Groot
General Manager Fast Web Services

P.S. Problemen met websites en eventuele andere dingen graag melden bij
e.groot@Fast-is.nl dan zorgen wij voor een snelle afwerking.



Wat ik dan niet begrijp is waarom ze ons hebben weg gegeven, en zelf gewoon verder gegaan zijn met hun hosting diensten nu zitten wij mooi in de shit! http://www.fast-is.nl/index.php?page=hostingdiensten&sub=Webhosting

Mooie pakketen die eerst ook op web-service.be stonden

Ruben
02/07/03, 10:49
Eerst mooi geld binnen slepen met hosting pakketten en dan hn klanten verkopen, en dan server verhuren!


Dan krijg je dubbel geld :S

Edwin van Riel
02/07/03, 10:51
mooiste zinnetje vond ik:

U heeft dus geen last van een verhuizing of enige downtime
van uw web-site.

en nu zij weer.......

Ruben
02/07/03, 10:59
Origineel geplaatst door Edwin van Riel
mooiste zinnetje vond ik:

U heeft dus geen last van een verhuizing of enige downtime
van uw web-site.

en nu zij weer.......


Nou dat vind ik echt een beetje schijnheilig!!!! Ik was mijn website 2 maanden kwijt en mijn database was ook nog eens weg :S kon ik weer helemaal opnieuw beginnen :@

Edwin van Riel
02/07/03, 11:05
Hmmm, misschien toont f-is een beetje klasse en gaat per direct onze sites weer zelf hosten...............................

Ruben
02/07/03, 11:07
Origineel geplaatst door Edwin van Riel
Hmmm, misschien toont f-is een beetje klasse en gaat per direct onze sites weer zelf hosten...............................


Dat zou erg netjes zijn......

Krijgen ze in iedergeval een goede naam voor!
Dan kan ik hun aanraden ;)

host3000
02/07/03, 11:27
Origineel geplaatst door Ruben



Nou dat vind ik echt een beetje schijnheilig!!!! Ik was mijn website 2 maanden kwijt en mijn database was ook nog eens weg :S kon ik weer helemaal opnieuw beginnen :@

Zonder het gebeurde te willen goedpraten (in tegendeel, is natuurlijk verre van netjes): zelf een backup maken is altijd handig.

Edwin van Riel
02/07/03, 11:32
Ja, vertel ik m'n klanten ook altijd. neemt niet weg, dat ze per definitie beginnen te zanikken als er geen backup is mogen we dan zelf ook een keer???

Hiernaast hebben we als f-is klanten natuurlijk niet gevraagd om naar hg afgeschoven te worden. Gevolgen van de aktie lijken me daarom ook op het bordje van f-is te liggen...

Ruben
02/07/03, 11:32
Origineel geplaatst door host3000


Zonder het gebeurde te willen goedpraten (in tegendeel, is natuurlijk verre van netjes): zelf een backup maken is altijd handig.


Ja dat is wel zo maar je kunt niet zomaar een database weg gooien, In het pakket van fast-is kreeg ik Dagelijkse backup! check de website van Fast-is.nl http://www.fast-is.nl/index.php?page=hostingdiensten&sub=Webhosting

Dus als ik dagenlijks backup krijg waarom zou je dan zelf gaan backuppen!

host3000
02/07/03, 11:37
Ja, vertel ik m'n klanten ook altijd. neemt niet weg, dat ze per definitie beginnen te zanikken als er geen backup is mogen we dan zelf ook een keer???
:D Ja zeker, het is lullig genoeg


Dus als ik dagenlijks backup krijg waarom zou je dan zelf gaan backuppen!

Nou, hierom dus. Omdat er met backups zo waanzinnig vaak iets fout gaat, omdat de hoster het niet of verkeerd doet of omdat de backup net te laat gemaakt wordt (je weet het wel, net drie uur bezig geweest en tien minuten voordat de job gaat draaien crasht de boel).

Het gaat er ook om wat voor jezelf het beste is. Houd er rekening mee dat er altijd iemand kan zijn die de boel verstiert en neem (ook) je eigen maatregelen. Een bu is nou ook niet zoveel werk.

Ruben
02/07/03, 11:43
Origineel geplaatst door host3000

:D Ja zeker, het is lullig genoeg



Nou, hierom dus. Omdat er met backups zo waanzinnig vaak iets fout gaat, omdat de hoster het niet of verkeerd doet of omdat de backup net te laat gemaakt wordt (je weet het wel, net drie uur bezig geweest en tien minuten voordat de job gaat draaien crasht de boel).

Het gaat er ook om wat voor jezelf het beste is. Houd er rekening mee dat er altijd iemand kan zijn die de boel verstiert en neem (ook) je eigen maatregelen. Een bu is nou ook niet zoveel werk.

Yip daar heb je gelijk in, ik heb ook mijn home directory gebackupt maar ben altijd mijn DB vergeten!

Ruben
02/07/03, 11:45
Maar dat kun je gewoon niet maken, als een bedrijf dat had gehad hadden ze allang een schadevergoeding geclaimt!

host3000
02/07/03, 11:46
tja, dat is xxxx. Je zou langs kunnen gaan om de hdd of de bu (die er misschien wel is, wat je niet weet omdat ze spoorloos zijn) 'op te eisen'. Kan je zelf je db er af halen.
Ik kan je nu nog niets aanbieden als alternatief. Succes.

jonathan
02/07/03, 11:56
Ik hoorde net dat fast-is de stekker er uit heeft getrokken en dat de klanten pech hebben

De server ligt er inderdaad uit ja. Die is door ons afgesloten

Ruben
02/07/03, 11:59
Origineel geplaatst door Ruben
Het rare is dat Holger normaal altijd online is op msn, ookal is hij er zelf niet hij is altijd online! Maar nu dus al 3 dagen offline :S

1. hij heeft site verander en dacht plots fuck ik stop
2. hij dronk te veel en ja ongeluk
3. licht nu in spanje tussen de meiden

Misschien zijn dit wel waan ideen hoor, maar ik ben dit niet van hem gewent :S

Dus toch:

3. licht nu in spanje tussen de meiden

Holger is gezellig op vakantie en laat zijn klanten aan hun lot over!!!
Erg schandalig vind dat ie dat niet kan maken! Dus hangt er vanaf, als Holger 1 week opvakantie is is ie over een week nog niet online :S

host3000
02/07/03, 12:00
Origineel geplaatst door jdikken
Ik hoorde net dat fast-is de stekker er uit heeft getrokken en dat de klanten pech hebben

fast-is?? ze hadden de server toch verkocht aan die duitse jongens?


er staat in het meeltje 'overgenomen', is natuurlijk niet hetzelfde als gekocht. beter lezen maar!

Edwin van Riel
02/07/03, 12:00
Origineel geplaatst door jdikken
Ik hoorde net dat fast-is de stekker er uit heeft getrokken en dat de klanten pech hebben


En wie heeft dat gedaan dan? Ik begrijp werkelijk geen moer vandeze handel ben ik bang. Ben wel altijd bereid om te chauffeuren naar Almelo of Emmerich of zo, als er mede-klanten zijn van 1 van die clubs, die er echt genoeg van hebben.

kan iemand mij vertellen wie nou beweert, dat wie er welke stekker heeft uitgetrokken.........


iemand die hier eigenlijk helemaal niets van af wil (en hoort te) weten....

Ruben
02/07/03, 12:05
Holger zegt het volgende:

Dat die op vakantie is en het niet leuk vind dat de server uit is maar ook niks kan regelen

Holger heeft de server niet gekocht het wordt gewoon verhuurd in het pand van fast-is!

de stekker is er uit getrooken door fast-is, fast-is is aan het overleggen met collega's om hem mogenlijk weer aan te zetten

Ruben
02/07/03, 12:08
de enige die er wat aan kan doen is Fast-is

Devesh
02/07/03, 12:36
Tjonge !!!

gaat weer lekker met HG nu maar hopen dat Fast-is de boel weer wil aanzetten
een ding is zeker ik gaat zeker de boel verhuizen

xserve
02/07/03, 12:47
Jullie doen wel zo makkelijk van oh dat moet f-is maar even snel regelen maar als Holger op vakantie is ofzo kun je natuurlijk niet zomaar al zijn klanten afpakken.

Edwin van Riel
02/07/03, 12:50
Origineel geplaatst door xserve
Jullie doen wel zo makkelijk van oh dat moet f-is maar even snel regelen maar als Holger op vakantie is ofzo kun je natuurlijk niet zomaar al zijn klanten afpakken.


hmmm, beetje gelijk heb je wel, maar om het vuur een beetje op te stoken:

als ik op vakantie ga, niet zorg dat de zaken doordraaien en het zootje gaat onderuit, hoeveel klanten heb ik dan volgende week nog denk je? Blijven er misschien 10 over omdat ze toevallig tegelijkertijd op vakantie waren.......

Ruben
02/07/03, 12:58
Fast-is zegt:

server staat tijdelijk online tot 5 uur

Edwin van Riel
02/07/03, 13:00
zag het al, da's mooi, gauw alles er af halen

Edwin van Riel
02/07/03, 13:01
waarom trouwens tijdelij??? kan dat zomaar? ook deze mensen hebben toch in ieder geval een inspanningsverplichting naar hun klantenkring?

Grumpy
02/07/03, 13:02
Ruben pas je sig eens aan, ik houd niet zo van scheldwoorden.

Ruben
02/07/03, 13:04
Hier is alles duidelijk

Fast-is heeft de server uitgezet om:

HG financiele problemen heeft bij Fast-is

Sjoerd_IA
02/07/03, 13:10
Kan ik mijn nameservers wijzigen voordat de stekker er weer uitgaat?
Ik vind het fijn als mijn site bereikbaar is. Dit is shocking!

Edwin van Riel
02/07/03, 13:12
Origineel geplaatst door Ruben
Hier is alles duidelijk

Fast-is heeft de server uitgezet om:

HG financiele problemen heeft bij Fast-is


Er van uit gaande, dat deze info correct is vind ik:
1) stekkers er uit halen een meer dan bedenkelijke handeslwijze van f-is. Voor dit soort problemen zijn er andere oplossingen.
2) Het ronduit absurd, dat f-is zich niet gerealiseerd heeft, dat ze hiermee haar eigen klanten dupeert, die ze in het verleden naar hg heeft doorgeschoven, verkocht of wat dan ook. Indien f-is zich dit wel gerealiseerd heeft, is ze geen haar beter dan de rest.

Begin er zo langzamerhand voor te voelen om eens een balletje bij een advokaat op te gooien indien blijkt dat ik gedupeerd wordt doordat een leverancier van mij een van zijn contacten een lesje wil leren.

Ruben
02/07/03, 13:16
Fast-is zegt het is mogenlijk om overgezet te worden weer terug naar fast-is

Edwin van Riel
02/07/03, 13:18
Origineel geplaatst door Ruben
Fast-is zegt het is mogenlijk om overgezet te worden weer terug naar fast-is

kijk, da's mooi. wat moeten we daarvoor doen?

Deimos
02/07/03, 13:19
Origineel geplaatst door Edwin van Riel



Er van uit gaande, dat deze info correct is vind ik:
1) stekkers er uit halen een meer dan bedenkelijke handeslwijze van f-is. Voor dit soort problemen zijn er andere oplossingen.

Ik zou het ook wel weten als klant een achterstand heeft van X maand en totaal niet reageerd op welke conversatie dan ook (zeg niet dat dsit het geval is, maar deze optie is dus zeker toegestaan volgens de AV (over het algemeen).

2) Het ronduit absurd, dat f-is zich niet gerealiseerd heeft, dat ze hiermee haar eigen klanten dupeert, die ze in het verleden naar hg heeft doorgeschoven, verkocht of wat dan ook. Indien f-is zich dit wel gerealiseerd heeft, is ze geen haar beter dan de rest.
Zelfde als bovenstaande. Een bedrijf dat de schulden van bedrijf X hoger laat oplopen door het feit dat ze"volgens bepaalde personen dit zijn verschuldigd helpt uiteindelijk enkel zichzelf omzeep. Dit zegt dus helemaal niets.

Begin er zo langzamerhand voor te voelen om eens een balletje bij een advokaat op te gooien indien blijkt dat ik gedupeerd wordt doordat een leverancier van mij een van zijn contacten een lesje wil leren. Denk dat je bar weinig kan doen. Verder moet je je afvragen wat het voordeel voor jou is. Mijn inziens zal dit nauwlijks iets zijn vanwege de extreem voordelige hostingprijzen sie hg-hosting vraagt. Tevens heb je zelf een hele rompslomp door een rechtzaak.

Succes met je keuze in ieder geval. En ook nu weer vind ik de volgende uitdrukking zeer toepasselijk:
Goedkoop is vaak duurkoop.

Ruben
02/07/03, 13:25
Goedkoop is niet altijd duurkoop, want fast-is heb het zeker zo goedkoop, en heeft geloof ik niet vaak downs

Sjoerd_IA
02/07/03, 13:35
Hoe kan je weer terug naar Fast-is? Hoe duur is het? Worden we daarna niet weer van de hand gedaan?

Devesh
02/07/03, 13:44
neem aan dat wij er iet voor hoeven te betalen het is uiteindelijk hg zijn schuld dat ze niet betalen nu moet fast-is de boel weer opknappen wij wel betalen maar hg doet niks dus lijkt het mijniet meer al eerlijk dat hg ook voor de kosten van verhuizingen opdraaid (NIET dan ) zo denk ik er althans over

[Elwin]
02/07/03, 13:44
Ik ben niet van plan op alles te reageren wat hier gezegd wordt. Problemen kunnen telefonisch bij ons gemeld worden. Uiteraad via e-mail is het ook mogelijk.


Origineel geplaatst door Deimos

Ik zou het ook wel weten als klant een achterstand heeft van X maand en totaal niet reageerd op welke conversatie dan ook (zeg niet dat dsit het geval is, maar deze optie is dus zeker toegestaan volgens de AV (over het algemeen).

Mensen oordelen ook vaak zonder dat ze weten welke contracten je met een bepaald bedrijf hebt afgesloten. Het is inderdaad het geval dat het hier niet om een kleinigheid gaat want om een klein iets sluiten wij geen server af.

[Elwin]
02/07/03, 13:46
Origineel geplaatst door Ruben
Fast-is zegt het is mogenlijk om overgezet te worden weer terug naar fast-is

klopt

[Elwin]
02/07/03, 13:46
Origineel geplaatst door Sjoerd
Hoe kan je weer terug naar Fast-is? Hoe duur is het? Worden we daarna niet weer van de hand gedaan?

Dit kan geregeld worden via e-mail.

Sjoerd_IA
02/07/03, 13:59
E-mail vertuurd.
Aufwiedersnitzel Holger, maybe next time.

Devesh
02/07/03, 14:01
Origineel geplaatst door Sjoerd
E-mail vertuurd.
Afwiedersnitzel Holger, maybe next time.

volledig mee eens mijn email is ook al de deur uit

Ruben
02/07/03, 14:38
Fijn dat het allemaal nog zo opgelost kon worden....... En ze leefde nog lang en gelukkig :P

Holger
03/07/03, 18:14
De problemen met fast-is zijn opgelost server draait nu weer en meer informatie aan de klanten zal via email volgen

Edwin van Riel
03/07/03, 18:18
he, hij leeft nog. nog steeds geen reden gezien waarom de site de afgelopen maanden zo slecht bereikbaar was, mail niet werkte enz. heb er de balen van m'n nieuwe site is inmiddels al anderhalve dag ononderbroken in de lucht.

Edwin van Riel
03/07/03, 18:19
In ieder geval dank aan allen die wat beter de weg wisten in deze jungle :-)

Holger
03/07/03, 18:25
Zie post eerder problemen met fast-is zijn opgelost meer informatie volgt via email

Holger
03/07/03, 18:27
lees berichten eerder meer info aan klanten binnenkort via email

ernest
03/07/03, 19:48
Holger, Elwin

Hier een gedupeerde klant. Mijn website http://www.ole-records.com alsmede email en webmail liggen al geruimte tijd uit de lucht. Dat ik hier geïrriteerd en verdrietig om ben lijkt me duidelijk....

Ik zou van Holger graag de volgende dingen willen weten (en graag eerlijke antwoorden, want de waarheid komt toch wel boven tafel binnenkort, of het nou bij de rechter is of op dit forum):

- Wat is jouw relatie met SK-Hosting/Sascha-Ivo Kläser?
Waarom ik dit vraag: De HG-klanten kregen van SK-hosting het 'aanbod' om te verhuizen van dat slechte instabiele HG-hosting naar SK-hosting, die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft! (ik lach nu ironisch). En die mailtjes werden verstuurd naar e-mail adressen die *alleen* bij HG-Hosting administratie bekend zijn!
Erg toevallig is ook dat de afstand van de Baustraße 2 (waar HG-Hosting zit) naar de Am Löwentor 10 in Emmerich volgens mijn kaartje nog geen 100 meter(!!!!) bedraagt... Bovendien blijkt de domeinregistratie van SK-hosting te zijn veranderd op..... 1 juli 2003(!!!!!)

- waarom zeg je tegen je klanten dat je de servers verplaatst hebt naar colinks.com terwijl die van niks weten? Volgens Colinks zijn er alleen gesprekken geweest maar is er geen overeenstemming bereikt

- waarom stuur je je 'klanten' (alhoewel ik mezelf eigenlijk nog steeds als klant van Fast-IS beschouw ondanks de ons-opgelegde administratieve overdracht naar HG, maar dat terzijde) geen mailtje over de gang van zaken? Als je je klantenlijst niet bij je hebt op vakantie moet je mij maar je e-mail adres geven, want ik heb inmiddels het volledige klantenoverzicht bij mekaar gesprokkeld.

- wat ben je concreet van plan te doen aan deze situatie? Behalve verder vakantie vieren

Aan Elwin heb ik de volgende vraag:
- WAT houdt jullie contract met HG-hosting precies in dan? Je beklaagt je op dit forum erover dat mensen vanalles beweren terwijl ze niet weten wat de overeenkomst met HG-Hosting inhoudt. Nou; WAT is die overeenkomst dan precies???? Vind je niet dat klanten die aanvankelijk een website hosten bij Fast-IS/Web-services en vervolgens zonder hun instemming 'verkocht' worden aan een andere provider het recht hebben om te weten in welke constructie zij daardoor verzeild raken?

Ernest
gedupeerde klant

®on
03/07/03, 20:21
Origineel geplaatst door Holger
<knip>
Offtopic, maar toch: wel eens van leestekens gehoord? Zonder leestekens leest het uitermate vervelend.

WebBizz
03/07/03, 20:28
Van een Duitser kun je niet verwachten dat hij uitstekend NL schrijft. Ik vind dat hij het prima doet, ik snap in ieder geval wat hij bedoeld.

dignus
03/07/03, 20:31
Volgens mij gaat Elwin hier echt niet vertellen wat ie voor contract heeft met die andere partij :)

WebBizz
03/07/03, 20:31
Origineel geplaatst door Holger
Fast-is heeft de server offline gezet en ik zit op vakantie en dit wisten ze ook hun willen gewoon aan de klanten komen omdat ik op een bod van hun niet inging en nu gebruiken ze als reden een factuure die nog niet eens over de tijd is om de server uit te zetten dit mag niet volgens de wet ook al is de factuure niet betaald dan mag het nog niet elwin gaat op geen enkel aanbod in dus wel duidelijk dat dit gewoon een smerige zet is en ik hier ook stappen tegen ga ondernemen.

Allemaal prima, doe wat je wilt, maar je klanten zijn nu de dupe. Het lijkt me handiger om snel die factuur te voldoen per telefonische overboeking. Als je dat afgelopen weekend al direct had gedaan was er nu niet zo´n heisa geweest en had je eventuele stappen lekker na je vakantie kunnen doen. Bovendien lijkt het me een slechte zaak om om vakantie te gaan met zo´n serieus probleem en zonder adequate vervanging om deze situatie op te lossen en er voor te zorgen dat de telefoon en email beantwoord worden.

Lars
03/07/03, 21:49
Aha, dit lijkt me redelijk, maar dit verhaal lijkt me bijzonder slap worden als ik het verhaal van SK-hosting erbij betrek. Ik heb online gekeken en meneer Sascha en meneer Holger wonen maar liefst 400 meter van elkaar vandaan. Meneer Holger, ik vertrouw je niet meer! En span gerust een rechtzaak aan, want volgens mij ga je die toch verliezen.

cridea
03/07/03, 22:51
Origineel geplaatst door ernest
Vind je niet dat klanten die aanvankelijk een website hosten bij Fast-IS/Web-services en vervolgens zonder hun instemming 'verkocht' worden aan een andere provider het recht hebben om te weten in welke constructie zij daardoor verzeild raken?

Ernest
gedupeerde klant


Een beetje mosterd na de maaltijd, maar weet voor de volgende keer dat je nooit verplicht kan worden de overeenkomst die je met bedrijf A hebt, over te laten nemen door bedrijf B.

Volgende keer dus gewoon protesteren, je blijft dan gewoon je overeenkomst met bedrijf A houden. Bedrijf A is vervolgens verplicht zich aan de gesloten overeenkomst te houden. Doen ze dit niet, omdat ze niet kunnen/willen of wat dan ook, dan kun je de overeenkomst ontbinden en je geld terug vorderen voor de resterende looptijd.

xserve
03/07/03, 23:45
Heb gehoord dat er een paar mensen zijn die al langer ontevreden over je zijn en je al een aantal keer een nieuwe kans hebben gegeven. Misschien zegt het iets over dingen die je kan gaan veranderen in je dienstverlening. En als je f-is zo slecht vind, waarom hangt jou server daar dan nog?

Niet als flame bedoelt en ik wil er eigenlijk ook niet mee bemoeien, maar toch even dit berichtje.

sveld
04/07/03, 09:36
De pagina van sk-hosting (exacte copy van hg-hosting) is plotseling verdwenen, en de volgende boodschap hebben ze :




Sehr geehrte Kunden !!!!





Zur zeit lieg leider ein Problem vor. Die Firma Hg-Hosting ist leider Pleite.

Wir versuchen schnellst möglich eine Lösung zu finden, das Ihre Domain weiter läuft.

Für den Datenverlust können wir leider nichts machen, habe alles versucht aber es ist nichts zu machen.

Wenn sie Intresse haben das wir ihre Domain weiterführen, dann wenden sie sich bitte an

info@sk-hosting.de oder +49 2822 961951





Mit freundlichen Grüßen

Sk-Hosting

Sascha-Ivo Kläser

Ruben
04/07/03, 09:44
Origineel geplaatst door Holger
fast-is heeft de stekker er uit getrokken.

Ze krijgen nog geld van een factuure van vorige maand daar is iets mis gegaan bij de bank fast-is heeft hier geen herinnering voor gestuurd en belt in het weekend op als er tot zondag geen geld is gaat de server uit terwijl ze wisten dat ik zondag op vakantie ging. Ten tweede heeft E. Groot een apc switch zomaar gepakt en naar de tijd gezegd van die stond er zo rond daarvan heb ik dan ook niks gezegd maar het geld heb ik er nog steeds niet van.

Feit is dat hun de server niet uit mogen zetten vooral niet zonder herinnering te stuuren en feit is ook dat me advocaat er mee bezig zal gaan ik heb zelf nog geprobeerd met elwin een regeling te treffen maar hier gaat hij niet op in hij v erkoopt zijn hosting klanten en heeft het geld ervan in zijn eigen zak gestopt en vlak voor dat ze weer moeten betalen doet hij dit omdat ik hem de hosting niet terug wou geven dit is dus ook gewoon een truk om de klanten naar hem te slepen ik raad iedereen aan niet ernaar toe te verhuizen en ik kan heel erg goed begrijpen dat alle klanten graag online willen maar neem dan een andere provider als fast-is dat zijn gewoon oplichters en dit zullen ze ook gaan merken voor de rechtbank.

Dat is dus naaien van FAST-IS :S, Dubbel geld vangen! maar ja..... ik had nu anders nog geen hosting, en fast-is had mij verkocht, zonder dat ik accoord gegaan ben, dus ja hun mogen het ook weer oplossen! wat ze gedaan hebben!

Ruben
04/07/03, 09:58
Erg vreemd, als ik het zo hoor:


Fast-is verkoopt zijn klanten! krijgt dus geld! Verhuurd een server maandlijks geld!!! Holger brengt klanten onder zonder geld binnen te krijgen! Fast-is willen klanten weer terug halen wanneer factuur datum al bijna inzicht is! :S en nog iets met een switch ofzo!

Hoevaaak heb je dan geld :S??????


Is niet zoon mooi zaakje, oke dat holger op vakantie gaat.... (ik weet niet of er meer mensen zijn die hg-hosting runnen) En mogenlijk hosting aan zijn lot overlaat! dat is ook niet echt netjes!


Maar misschien moeten we Holger gewoon de geleden schade Faxen, je ziet wel wat er uitkomt, als je er dingen voor terug krijgt ;) het is toch maar fast-is :P

het is allemaal 1 pot, meer gekloot kun je toch niet krijgen!

Ik denk dat dit een smerig zaakje is :P

Ruben
04/07/03, 10:11
Origineel geplaatst door Lars
Aha, dit lijkt me redelijk, maar dit verhaal lijkt me bijzonder slap worden als ik het verhaal van SK-hosting erbij betrek. Ik heb online gekeken en meneer Sascha en meneer Holger wonen maar liefst 400 meter van elkaar vandaan. Meneer Holger, ik vertrouw je niet meer! En span gerust een rechtzaak aan, want volgens mij ga je die toch verliezen.


Ik zal gewoon wachten als ik jou was er is niks zeker, misschien trek je wel verkeerde conclussie en is Fast-is degene die niet te vertrouwen is, fax of mail gewoon die schade je ziet wel wat er uit komt erger kan het toch niet worden, ik heb holger een tijdje geleden horen zeggen tegen mij via msn dat ie vanplan was om over te stappen naar een andere server wat hem dan weer zoveel geld zou kosten! misschien wou hij dus allang overstappen omdat fast-is raar deed!

Ruben
04/07/03, 10:24
Origineel geplaatst door ernest
Wat is jouw relatie met SK-Hosting/Sascha-Ivo Kläser?
Waarom ik dit vraag: De HG-klanten kregen van SK-hosting het 'aanbod' om te verhuizen van dat slechte instabiele HG-hosting naar SK-hosting, die service en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel heeft! (ik lach nu ironisch). En die mailtjes werden verstuurd naar e-mail adressen die *alleen* bij HG-Hosting administratie bekend zijn!
Erg toevallig is ook dat de afstand van de Baustraße 2 (waar HG-Hosting zit) naar de Am Löwentor 10 in Emmerich volgens mijn kaartje nog geen 100 meter(!!!!) bedraagt... Bovendien blijkt de domeinregistratie van SK-hosting te zijn veranderd op..... 1 juli 2003(!!!!!)



Ja dat zou ik ook wel eens willen weten, ik krijg steeds van die vage emails over overzetten of toch niet overzetten erg vaag, denk dat we bij geen 1 van bijde moeten blijven neem een ander host!

nathan
04/07/03, 10:43
Ik word hier echt schijt ziek van
mijn site is al 3 dagen offline dit kost me niet aleen 10000 bezoekers per dag maar ook klauwen geld die ik mis loop.
Ik heb fast-is ook al gemaild maar heb nog geen reactie terug ontvangen.

xserve
04/07/03, 11:49
Nou dat wordt faxen nathan.
Het is inderdaad één vage boel.

nathan
04/07/03, 12:00
Origineel geplaatst door xserve
Nou dat wordt faxen nathan.
Het is inderdaad één vage boel.

Had ik maar een fax :( en ga morgen ook op vakantie :S


Dus ik ben al blij als vast is alleen maar ene map aanmaakt en ik dan me site kan instellen en dat ze de rest ff snel regelen :(

Pijl
04/07/03, 12:05
heeft er iemand een suggestie voor een betere provider. Wat Fast-IS en HG deden was nog betaalbaar. Waar vindt je een soortgelijke provider, maar dan wél stabiel, betrouwbaar en bereikbaar?

Heb fast-Is verzocht om mijn domein weer bij hen te hosten, maar heb in afgelopen 24 uur geen reactie gehad...

ihost
04/07/03, 12:14
Origineel geplaatst door nathan
Ik word hier echt **** ziek van
mijn site is al 3 dagen offline dit kost me niet aleen 10000!! bezoekers per dag maar ook klauwen geld die ik mis loop.
Ik heb fast-is ook al gemaild maar heb nog geen reactie terug ontvangen.

<off-topic>

Die 10.000 bezoekers met welke site haalde je die binnen dan? Heb namelijk wel zin in een bannertje op die site.

</off-topic>

nathan
04/07/03, 12:17
Origineel geplaatst door ihost


<off-topic>

Die 10.000 bezoekers met welke site haalde je die binnen dan? Heb namelijk wel zin in een bannertje op die site.

</off-topic>


Met msn site Alleen laatste dagen helemaal mis door die hosting :(

chielsen
04/07/03, 13:18
Tja of ut nou spam is?? Pijl vraagt, ik geef hier de link :P

ALs je de link wil dan pb je maar :p

nathan
04/07/03, 13:23
Origineel geplaatst door chielsen
Tja of ut nou spam is?? Pijl vraagt, ik geef hier de link :P

http://www.greenprice-hosting.com

K heb wel eens gehoord dat jullie ook niet altijd even goed zijn :D
Met software update :D

chielsen
04/07/03, 13:28
Origineel geplaatst door nathan


K heb wel eens gehoord dat jullie ook niet altijd even goed zijn :D
Met software update :D

Vertel ?

chielsen
04/07/03, 13:37
Al 1.5 maand 100% uptime hoor :D

nathan
04/07/03, 13:43
Origineel geplaatst door chielsen


Vertel ?

Heb ik op cbboard ooit eens gelezen :O

chielsen
04/07/03, 13:55
We hebben 1 keer grote problemen gehad met perl waardoor we 1 dag niet bereikbaar waren. Dat is het ergste wat we hebben meegemaakt, maar sindsdien gaat alles lekker.

tom
04/07/03, 14:00
erg laag chielsen.
Vertel er ook bij dat je jouw nameservers niet kan configureren dus geen .NL klanten kan hosten :)

chielsen
04/07/03, 14:04
Dat zijn de nameservers van een andere (nieuwe) server. We kunnen wel degelijk .nl sites hosten. Er staan er genoeg op.

Wat is er trouwens laag? Dat perl verneukt was ?

tom
04/07/03, 14:08
dat je ff in deze thread komt spammen!

chielsen
04/07/03, 14:11
Nah zeg, ik zeg toch. Pijl vraagt het.
Van mij mag je het verwijderen hoor.

Zo goed ?

ernest
04/07/03, 14:43
kunnen we proberen deze thread on-topic te houden? Ik ben (gelukkig:)) geen moderator, maar deze thread is nu al enigszins warrig aan het worden. Ik heb er namelijk persoonlijk belang bij dat deze discussie niet verwaterd en dat de onderste steen bovenkomt ;)

Overigens had ik hier zojuist een bondige samenvatting getypt van mijn ervaring met Fast-IS tot nu toe in deze kwestie en mijn geplande stappen, maar exact op het moment dat ik 'preview reactie' klikte kreeg ik een reactie van Elwin per E-mail binnen dat hij door drukte nog niet eerder gereageerd had en dat ik snel een reactie kan verwachten. Close finish dus :)

Ik wacht die reactie dus maar af alvorens ik mijn volledige verhaal doe. Steken laten vallen (uiteraard in de ogen van deze kritische klant:D) is niet fraai, maar een zorgvuldige reparatie kan veel goedmaken. Uiteindelijk wil ik slechts dat mijn website gehost wordt en dat de situatie voor iedereen beter wordt.

To be continued

Ernest
gedupeerde klant

nathan
04/07/03, 15:42
Ik heb met fast-is gebeld en hij zou kijken of die me kon helpen :(

Torkel
04/07/03, 16:29
Wat jullie allemaal vergeten is dat Fast-is per dag meer dan 100 mails binnen krijg, die allemaal een antwoord moeten hebben.
Niemand kan verlangen dat dit binnen een dag mogelijk is.
Iedereen van HG afkomstig krijgt zo spoedig mogelijk een antwoord van Fast-is.

Torkel
http://www.fast-is.nl
MAIL: torkelrh@fast-is.nl

nathan
04/07/03, 16:52
T is nu gefixed alleen nu moet ik me databse backups van die hg server hebben :S

bootsman
04/07/03, 17:40
Aan Torkel

Ik zit, eehhhh zat, ook bij hg-hosting. Moet ik nu contact met jou opnemen?
Verder, hoe zit het met mijn domeinnaam, die is via hg-hosting geregistreerd en betaald en daar kan ik dus niet bij.
Kan ik die op een of andere manier nog terugkrijgen?

Torkel
04/07/03, 18:35
Aan Torkel

Ik zit, eehhhh zat, ook bij hg-hosting. Moet ik nu contact met jou opnemen?
Verder, hoe zit het met mijn domeinnaam, die is via hg-hosting geregistreerd en betaald en daar kan ik dus niet bij.
Kan ik die op een of andere manier nog terugkrijgen?


het beste is contact opnemen via info@fast-is.nl
en daar verder je wensen uitleggen.



Torkel
http://www.fast-is.nl
MAIL: torkelrh@fast-is.nl

sveld
05/07/03, 01:34
hey... heel vreemd... opeens doen de sites die ik bij hg-hosting heb ondergebracht het weer !!!!

www.omdewereld.nl en www.luvro.com

Sander

Torkel
05/07/03, 02:24
hey... heel vreemd... opeens doen de sites die ik bij hg-hosting heb ondergebracht het weer !!!!


De problemen met HG-Hosting zijn tijdelijk opgelost dus blijft de server
ook tijdelijk online tot de problemen volledig zijn opgelost

Calibrafan
07/07/03, 22:28
Maar hoe zit het nou?

Ik hoorde van en bedrijf SK-hosting, dat ik meer moest gaan betalen voor de hosting waar ik al voor betaald had.

Ik weet niet hoe dit af gaat lopen.
ik ben in ieder geval verkast naar Hostingpoint.be.

Hier heb ik nog geen problemen gehad met mijn andere site, en veel goedkoper.
Dus.

Calibrafan
07/07/03, 22:57
Hmm had alleen pagina 1 gelezen wist ik veel dat er zoveel reacties waren, ben ook maar een rookie hier op het forum.

Maar samengevat is het dus als volgt en correct me if I'm wrong

Fast-is heeft zijn klanten verkocht aan HG.

HG heeft problemen met Fast-is en andersom.

Fast-is heeft de stecker eruit getrokken terwijl HG op vakantie was.

Daarna komt er een ander bedrijf die ineens extra geld wil zien voor waar je al voor betaald heb
terwijl dat ogenschijnlijk zelgfs het zelfde bedrijf is, waar na loop van 2 dagen ineens niets meer van te vernemen is

En wij die allemaalnetjes betaald hadden de meeste nog aan Fast-is zijn daarvan de dupe.

Ben nu nog blijer dat ik hier weg ben.
En voor de ruimte heb ik wel een leuke alternatieve oplossing.

Verder denk ik dat ik er niet een schuldige uit kan halen.
Beide partijen zowel Fast-is en HG zijn niet helemaal foutloos, verreweg van meer eigenlijk.
Dus mijn persoonlijke mening is dat ik met beiden niets te maken wil hebben.

Maar een restitutie van gelden zie ik graag verschijnen.
Vindt het niet meer als normaal dat wanneer je een service niet krijgt er ook niet voor hoef te betalen.

Heb ik zo alles of mis ik nog wat

MainFrame
29/07/03, 04:46
mod edit: dubbelpost met http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=27165