PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige e-mails/momenten!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

RobbertC
30/06/03, 15:15
In navolging op http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26380, leek het me leuk om grappige support cases of andere zaken met elkaar te delen :)

Uiteraard zijn er dingen zoals privacy van de klant enzo, maar namen kun je weglaten, en anders beschrijf je het verhaal :)

Edit: ook ter bevordering van de sfeer

Savvas
30/06/03, 15:29
leuk idee joh, ben benieuwd of er veel reacties komen, ik heb helaas niks mede te delen :)

almar
30/06/03, 15:30
Hier heb je er 1 die me gelijk te binnen schoot:

---
Geachte deskundige
ja,zo begin ik maar want om U de waarheid te zeggen ik heb de ballen verstand van computers en al wat daarmee samen hangt,wel heb ik een website (laten maken natuurlijk) maar ik zou daarop zo graag iets specifieks willen n.l. een echte(dus niet een getekende) lopende hond kunt U mij hier omtrent van advies dienen ??? vol belangstelling zie ik Uw reactie tegemoet *****

----------

Als je het in 1 keer snapt mag je het zeggen.

RobbertC
30/06/03, 15:32
Hij wil een hond die rondloopt over z'n website? Maar dan geen cartoonachtige, maar van een foto. Zou kunnen met van die irritante javascriptjes. De hond zelf wordt moeilijker, motion capture? ;)

ihost
30/06/03, 15:55
Dit kon wel eens een leuk topic gaan worden :)

almar
30/06/03, 16:28
ik dacht eerst dat ie echte hond wilde hebben, dus heb 'm maar doorverwezen naar het asiel ;)

James
30/06/03, 18:21
idd... leuke topic :)

xs2
30/06/03, 23:43
Doen ! Dan ga ik ook wel ff spitten in de archieven :)

Hier alvast eentje die ik persoonlijk geinig vindt als voorbeeld voor de harde economie deze tijden

-----
Message :
waroom mijn site stop gedan
-----

Men kan het wel raden maar de klant nog niet.. hij had al maanden niet betaald. Een Freeconomy lover dus :P

babak
30/06/03, 23:55
geachte lezer,

Aangezien dat mijn email continu onbereikbaar is, wil ik graag mijn email naar u verhuizen. Heeft u wel de laatste emailversie?


Antwoord:
Ja, onze servers zijn altijd up2date.

:D ;) :D

eXite
01/07/03, 00:48
Krijg ineens een mail zonder iets erbij


UH WTF? Ik kan niet inloggen enzo, kmoet steeds pass invoeren maar dat
hebben jullie lekker gechanged, btw jullie staan in channel ffs ..

De "CS" jeugd aan het woord ;)

eXite
01/07/03, 00:51
Of je krijgt ineens van een klant een doorstuurmail:


Just wanted to send you some kisses

Couldn't decide how many though.

Since it's the year 2003

guess what you are getting?????


:D

Ahead-IT
01/07/03, 19:52
:D

Ik post die van mij dan nog maar eens :

Toch wel de beste :
hallo mensen m'n server ip =217.170.8.74:27015 [NL] Devil-Strike.com - www.rentaserver.be en iemand is er op geweest met ftp ik wil graag weten wie en wrm alles is veanderd en daar baal ik erg van er klopt nix meer van ik weet dus niet wie het was en niemand heeft m'n ftp acces niemand behalve ik meschien is het een hacker ik wil graag wetten als dat zo is het ip van die genen zo dat ik hem ken aangeven bij de politie
met vriendelijke groet ********


Zeer mooie sponsor aanvraag :
hallo
wij zijn een clan genoemd |TBM| en staan op www.clanbase.com voor 2on2 de 29ste en 5on5 de 80ste zou u ons willen sponseren met een server
stuur terug

paulmatthijs
01/07/03, 19:55
> stuur terug

geniaal! :D

Wezz6400
01/07/03, 21:08
Leuke topic! Ik vind 'm ook erg leuk. :D

xs2
01/07/03, 23:00
En het buitenland kan er ook een houtje van..

22:05 .. Telefoon uit Djibouti (Oost Afrika)
"H'ello .. we wold lijk to invorm yu that we heff just sent a email reply to yu. Thank you and bye."

Dan vraag ik me af of ze bij gewone post even langskomen om het te vertellen :)

maartenba
01/07/03, 23:44
Van een van de webdesignklanten die wekelijks wel een banner of 10 wil veranderen op haar site, krijg ik 9 van de 10 keer een vraag als:
"Halo kan je de banner van ..... (hij is bijgevoegd) effen op mijn site zetten !!!!! Badankt"

En meestal zit hier dan geen attachment bij, dus vraag ik lief of ze het attachment nog eens kan e-mailen, en dan volgt iets als dit:
"Die zat er toch bij ?"

Dan vraag ik om het even na te kijken, en dan loopt alles goed af en leefde deze klant nog lang en gelukkig :-)

[Elwin]
02/07/03, 02:08
MSN log:

<Text Style="font-family:Comic Sans MS; font-style:italic; color:#0000ff;">maar moet ik de hoofdip (xx.xx.xx.xx) ook deleten? zoja, is er dan nog wel verbinding????</Text>

Hier geen reactie op gegeven aangezien ik er niet was.
5 Minuten later krijg ik e-mail:

Beste Elwin,

Ik had je al op msn gevraagd of het conflicten zou brengen met de verbinding, wat dus wel zo blijkt te zijn. Wat ik als laatst heb gedaan is "ifconfig del eth0:0 xx.xx.xx.xx". Zouden een van jullie me zsm verder kunnen helpen???

:)

Ahead-IT
02/07/03, 07:20
Lol die is wel goed :)

Shr3d
02/07/03, 10:55
Haha inderdaad :p, leuke topic btw -> kan alleen weinig bijdragen denk ik

Heb wel ooit een mail gehad:
Hallo wat kost een site?

En dat was het :D

RobbertC
02/07/03, 12:22
Ik heb wel eens een mailtje gehad met als onderwerp 'stommerik', en het mailtje zelf begon eerst met een partij scheldwoorden. Ik had echt zoiets van "ehm, waarom is hij kwaad op me?"

En toen stond er dus 10 regels daaronder: "Alles hierboven ben ik dus, ik ben m'n wachtwoord vergeten. Wil jij zo goed zijn om 'm te resetten?"

Vond ik ook wel goed :D

Shr3d
02/07/03, 12:42
Wil jij zo goed zijn om 'm te resetten
Idd grappig gevonden :)

Clearhosting
02/07/03, 14:52
zelfspot is schitterend ! :)

babak
02/07/03, 15:04
Ik neem aan dat ook NIET hosters hier komen, dus;

Beste lezer,
Het is niet onze bedoeling om jullie uit te lachen, niemand weet alles en dat weten wij ook wel. Dus wijs nooit bang om van je provider een “domme vraag” te stellen. Je bent pas dom als je iets niet weet en ook niet vraagt.

subhosting
02/07/03, 21:32
belt er een klant ,

hoi ik heb vorig jaar bij jullie een webhosting pakket afgesloten maar tot op heden lukt het mij maar niet om via internet explorer mijn website op jullie computers te plaatsen ik vindt dat het na een jaar nu eindelijk wel eens mag werken. mijn email werkt overigens wel goed dit heeft niets met elkaar te maken toch....


DOH,

bel dan eerder dan had ik kunnen uitleggen dat je het via FTP moet uploaden. ;)

Andrew
02/07/03, 21:35
lol :D

eXite
02/07/03, 21:53
Hhahaha die slaat alles :D

almar
03/07/03, 00:58
Ok,

Hier nog eentje die ik net binnen krijg voor Koekjes.Net. Persoon in kwestie is zijn inlognaam kwijt, mijn reactie:

------------
Hallo,

Kun je de website even doorsturen? Dan zoek ik de gegevens op voor je.
------------

En jawel hoor, ik had het kunnen weten, 70 attachments met daarin zijn website..

Briljant.

Overigens krijgt iedereen altijd een serieuze reactie terug. Net als wij vroeger niet alles wisten, kunnen we ons goed voorstellen dat iemand niet weet hoe het werkt. Dat staat los van het feit dat het in onze ogen wel een grappige vraag is.
[EDIT] stond wesbite ipv website

superior-is
03/07/03, 10:52
Haha die is wel heel erg sterk. :)

Wezz6400
04/07/03, 01:30
Da's een sterke almar, maar dat geeft wel aan dat de betreffende persoon serieus bezig is met z'n site als 'ie zonder meer 70 attachments opstuurt.

eXite
05/07/03, 18:14
#Team-Strike^Morpheus heeft gereageerd via FutureFlex.
De gegevens zoals ze verzonden zijn:

Naam:#Team-Strike^Morpheus
Email:*******
Provincie: n.v.t.
Vraag of reactie: Hallo
Ik wou vragen of jullie counter-strike clans doen sponsoren counter-strike is een firstpersoon shooter game ik denk dat jullie wel eens van gehoord heeft. En wij hebben een clan voor dat spel (counter-strike).En wij wouden vragen of jullie ons wouden sponsoren het is een vraag nog u hoeft niks mar wij wouden een sponsor voor clan. Onze site is ****. Eventuel kunt u nog kijken bij sponseren voor meer info.
Dank u alvast voor het lezen van deze vraag ik hoop dat ik zo spoedig mogelijk een reactie van u zou kunnen krijgen op onze vraag.
Nogmaals alvast bedankt!

Krijg ik net... geen interpunctie waar nodig, slechte zinsopstelling, een nickname als naam opgeven... hebben die nog nooit van manieren gehoord ofzo o_O?

xserve
05/07/03, 21:23
Duidelijk kinderen van 13 die geen zakgeld krijgen :)

GNE Company
05/07/03, 23:49
Ja, ik doe ook aan gameservers, alleen ik krijg 30 mailtjes per week of ik wil sponseren, daar werd ik zo gek van, toen heb ik onder de site gezet: WIJ DOEN NIET AAN SPONSERING!

superior-is
05/07/03, 23:57
Origineel geplaatst door GNE Company
Ja, ik doe ook aan gameservers, alleen ik krijg 30 mailtjes per week of ik wil sponseren, daar werd ik zo gek van, toen heb ik onder de site gezet: WIJ DOEN NIET AAN SPONSERING!

En nou krijg je ong 20 mailtjes per week of niet? :) Want als ze zelf niet eens de mail nalezen, dan zullen ze een site ook niet zo denderend doornemen.

xserve
06/07/03, 00:09
Mensen die wel iets willen hebben maar er geen geld voor willen betalen. Als je een clan hebt laat ze dan lekker allemaal 2 euro per maand betalen heb je de kosten er zo uit. Maar goed weer ontopic lijkt mij, dit zijn geen grpige momenten :)

ric0
07/07/03, 12:05
Origineel geplaatst door xserve
Duidelijk kinderen van 13 die geen zakgeld krijgen :)

En geen goed taalonderwijs... Misschien moet ik maar leraar Nederlands worden. Slechter kan het niet worden.

Nl3gta Gaming
09/07/03, 11:21
Origineel geplaatst door eXite
Krijg ineens een mail zonder iets erbij



De "CS" jeugd aan het woord ;)

Owja die zijn best geniaal die gasten :D
Ik kreeg ooit een mailtje, dat ging alsvolgt;

----
Graag zouden wij door u gesponsort willen worden omdat <bla hoop gezeik over hoe goed ze wel niet zijn en hoe hoog ze staan op clanbase> .. wat wij door u gesponsort zouden willen hebben is;

- vergoeding voor lanparty's <- Pardon ?!
- hardware (videokaarten etc) <- Ehmm....
- een public server 16 players <- kan ik bij inkomen.

Wat wij voor u terug kunnen doen;
- Uw naam op tshirts dragen (ja die kosten moet ik natuurlijk eerst zelf maken)..
- Uw naam op onze website met banners / links.
- Uw naam in ons kanaal-topic op irc die word bezocht door 100'den mensen per dag. (daar vallen "connection reset by peer" enzo ook onder?)

--------

Ongelovelijk, het meest versteld stond ik van "vergoeding van hardware/lanparty's :D

almar
09/07/03, 12:24
Ik zoek nog iemand die de maandelijkse vergoeding voor ons serverpark op zich wil nemen. In ruil daarvoor wil ik wel in een t-shirt lopen met de naam van je bedrijf erop. ;)

Grumpy
09/07/03, 14:14
Ik wil een villa gesponsord krijgen zodat ik ergens kan wonen, en verder een clanserver voor 12 spelers en in ruil daarvoor rijd ik wel in een BMW M5 met uw logo er wel DRIE keer op.

Waarom niet? :cool:

Nl3gta Gaming
09/07/03, 16:06
Tsja, soms vraag ik me af wat ze bezielt zoiets te vragen.

mihosnet
09/07/03, 16:13
Vandaag mijn 3e sponsoring verzoek , maar deze is wel de kortste tot nu toe van allemaal.. :) Ik durf te wedden dat de eigenaar niet ouder dan 13 is..

hallo
ik heb een paar vraagjes
wilt u mijn site sponseren
en hoeveel betaalt u mij dan voor mijn site
greetzz

Morphez
10/07/03, 14:47
hehe leuk om dit door te lezen....
'k hoop dat er meer bij komt, hebben we tenmienste wat te doen :D

Ahead-IT
10/07/03, 18:25
Ik antwoord dus steeds dit :

Beste

Ik spreek alleen Nederlands, doe gerust nog een poging.

Mvg Philippe

mvdgeijn
11/07/03, 16:49
Briljant, deze thread. Ik hoop dat er nog veel posts bijkomen. Helaas heb ik nog niet van dit soort mails binnen gekregen, maar ik kijk er nu al naar uit.

Deimos
11/07/03, 18:13
Eentje uit het archief :-)


Geachte Heer, Mevrouw

Toen ik op mij vrije middag zat te surfen op het internet kwam ik op een gegeven moment bij uw site uit. En ik dacht bij mezelf
is dit niet een bedrijf die ons zou willen sponsoren.

Wij zijn een "clan" Genaamd "NAAM" die een computer spel online spelen genaamd Counter-Strike beter bekend onder de afkorting cs.
Wij spelen dit spel net als bijna een miljoen andere mensen over de hele wereld. Het spel cs is het meest gespeelde spel van de
afgelopen 2 jaar en het is nog steeds razend populair. Alleen heb je voor dit spel een server nodig, zo'n server is een plek waar
we bij elkaar komen, en zo'n server zorgt dat iedereen normaal kan spelen. Er zijn nu ongeveer 100000 cs servers over de hele
wereld alleen onze clan heeft nog geen goede server.

Zo'n server geeft een clan voordelen zodat ze vaker met elkaar tegen andere clans kunnen spelen zodat we steeds beter en meer
bekender worden.

Zo zijn er public servers en clan servers. Een public server neemt meer dataverkeer in beslag dan een clanserver eem clanserver
neemt rond de 20 a 30 GB in beslag.Een public server is voor iedereen toegankelijk een clan server is daarentegen alleen
toegankelijk voor clan members dus die bij onze groep horen. Met andere woorden krijg je door een public server veel meer aandacht
van andere spelers en steeds meer fans van onze clan.

Wij kunnen de server zelf beheren, als we shell en ftp toegang krijgen.

Wat wij voor u kunnen doen zijn een aantal dingen namelijk:
1. Uw bedrijfsnaam op het internationale Competitie Website te zette hier worden alle Competities regelt en hier komen
elke dag duizenden bezoekers om het laatste nieuws of andere dingen te lezen of te bekijken. [ www.clanbase.com ]

2. op ons Mirc kanaal uw bedrijf naam te vermelden. Mirc is 1 grote chatbox met honderden clans erop. Iedere clan heeft zo
zijn eigen kanaal andere komen hier heen om te vragen of we zin hebben in een wedstrijd voor de Competitie of om gewoon een beetje
met elkaar te praten. In ons kanaal zitten gemiddeld 30 man en ik weet bijna zeker dat het aantal omhoog zal gaan wanneer wij een
public server hebben.

3. en natuurlijk zal in de naam van de server uw bedrijfsnaam erbij staan.

Ik hoop dat ik uw interesse heb gekregen met deze email mocht u vragen of nadere toelichting willen kunt u ons altijd terug
emailen.



Hoogachtend,



Naam


En




Goeieavond,

Mijn naam is NAAM en ik ben 12 jaar. Ik ben nu met een site bezig, genaamd Rammsteinmusic, en ik wil van die site een
groot succes maken. Ik heb gehoord dat sommige hostingbedrijven een nieuwe website sponsort, zodat het een succes wordt. Ik wou
aan u vragen of u mijn website kunt sponsoren. Ik hoop dat u er goed over nadenkt.

_

Groeten,

_

Naam

Deimos
11/07/03, 19:17
wilt u/jullie mij/ons sponseren doormiddel van een host + domein
mvg stefan

En dat was het mailtje alweer.



Geachte heer/mevrouw,

Graag verzoek ik U te reageren op het door mij
ontvangen e-mail bericht van dhr martijn.

in afwachting van u antwoord,

met vriendelijke groet,

Afzender
----- Original Message -----
[Knip: enkele headers]


Nou beste Bert,
ik hoop dat jouw werk niet zo slecht is als dat van je webmaster, cq sponsor voor je website. Je potentiele klanten zulllen er
niet blij mee zijn dat hun startpagina opeens veranderd is in een andere. Dat gebeurt namelijk wel als je jouw website bezoekt.
Dit is een berichtje wat goed bedoeld is (waarom neem ik de moeite?), geloof mij dat veel mensen niet blij zullen zijn!

Net alsof ik zijn site vol reclame onzin had gezet :D.

WebBizz
11/07/03, 21:39
Origineel geplaatst door Grumpy
Ik wil een villa gesponsord krijgen zodat ik ergens kan wonen, en verder een clanserver voor 12 spelers en in ruil daarvoor rijd ik wel in een BMW M5 met uw logo er wel DRIE keer op.

BMW M5? Ken wel een X5 of een M3, maar een M5?
http://www.bmw.nl/bis/page-1-2-6.html

Pantsy
11/07/03, 22:37
Hij kent de M5 niet? SHAME ON YOU!!! ;)

Grumpy
11/07/03, 23:52
Origineel geplaatst door TrancePitt
Hij kent de M5 niet? SHAME ON YOU!!! ;)
Precies...

maarja... M5 is uit de productie genomen :)
en btw Google is your best friend ;)

Morphez
12/07/03, 06:20
http://images.google.nl/images?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=bmw+M5&btnG=Google+zoeken ;)

WebBizz
12/07/03, 09:26
Origineel geplaatst door Grumpy
maarja... M5 is uit de productie genomen :)
en btw Google is your best friend ;)

Dat verklaart een hoop :)

Pantsy
12/07/03, 12:09
Sinds wanneer is die uit de productie genomen? Niet zo lang geleden zeker want een kennis heeft een gloednieuwe :D

tom
12/07/03, 13:14
geef mij maar een X5, 90% kans dat ik hem heb in jan
de overige 10% hangt van mijn baas af :D

eXite
12/07/03, 13:27
Doe maar mij een mooi Mercedes-S, niets geen BMW :D

Wezz6400
12/07/03, 13:41
Geef mij maar een Mercedes CLK GTR. :D

eXite
12/07/03, 13:46
Neem dan een playstation ;)

superior-is
12/07/03, 16:07
Ehr, er kan een apart 'auto' topic geopend worden en dit topic laten voor 'grappige e-mails/momenten'.

Tokkie Tor
13/07/03, 21:11
Hallo,
Ik ben Pieter. Ik ben 13 jaar. Ik wil graag m'n website op een snelle host kwijt met PHP, Mysql en ik wil ong. 100mb hosting en een cpanel. Maar ik kan die nergens vinden en ik heb het geld er ook niet echt voor dus mijn vraag is aan jullie/u of jullie/u me willen sponsoren. Op m'n website staan downloads, plaatjes, fun enz.
Vr Gr,
Pieter

:D

superior-is
13/07/03, 23:46
Schattig :) Doet me denken aan de tijd van "wordt vervolgd". Hallo ik ben Pieter. Ik ben 13 jaar en ik doe roadrunner na.

Grumpy
14/07/03, 00:54
Miep miep

FSCJasper
14/07/03, 17:06
:D

Clearhosting
15/07/03, 00:43
Ik kreeg deze binnen eergister:

graag meer info over hosting de prijzen per jaar ????? voor partu.....

Fontsize 30 kleur achtergron felblauw azuur, letters groen
Was wel een afwisseling al die kleuren kan ik je vertellen :)

superior-is
15/07/03, 10:14
Kijk en daarom lees ik m'n mail enkel in ascii -- iets minder kans op kleurblindheid. :)

cridea
15/07/03, 13:27
Ik heb ook een leuke bijdrage (net binnen gekregen):

hoi ik ben nederlands maar ik laat even weet in english wat ik wil vraagen
hi there i can make you get more money than you aready do i am looking for
host who likes 2 help me support webspace i am webbuilder and i whant make
somting like fileplanet http://fileplanet.com
i whant work for you in 1 way but i dont what your money you can keep my
money than but all i whant than in return is all space i can get ftp access
http own domain and i wil go make money for your host please email me back

Mijn reactie:

why would we earn money from such a site?

Zijn reactie:

easy lots players like gamers what have demo or patch or like what
fileplanet haves its real easy there have some free server but some pay
server to if you make it zo you 1 free server and resy players need pay for
per mont and i know lots pll wil do that for files like demo or mpdemo or
patch and you realie can make money in that if you youst trust me and gif
me change and in that way you can show how good your host is and pll think
its cheap host and the got good download please email me back and ever 1 can
try new thing i allwees say what do you got to lose try it ???

Wordt vervolgd.

RobbertC
15/07/03, 13:29
Waarom moet het in het bar slecht Engels als hij een Nederlander is?

cridea
15/07/03, 13:32
Net zo benieuwd als jij ;-)

cridea
15/07/03, 13:39
Nu snap ik waarom het zo slecht getypt is, hij typt gewoon te snel, heb hier alweer het vervolg:

even nederlands dan ik bedoel dat mensen zo gek om voor files de betaalen
da zeg ik bij op fileplanet ken ze op some server gratis download en rest
betaalen en ik hat in gedachten om dan 1 server free de maken en rest hun
laaten de betaalen en ik weet dat mensen dat doen echt spel freaks noemsen
dat en die zijn echt zo gek om dat de doen en als je mij kans geeft in julie
host om laaten zien dat je er geld in kan verdienen zal ik het heel leuk
vinden en ik zeg altijt wat heb je de verliesen als je er iets kan verdienen
en je laat zien dat je host er daar is en mensen denk goed webhost en zo en
maak ik veel relcame voor je host a.u.b email mij trug

superior-is
15/07/03, 13:53
Dat Nederlands is inderdaad niet veel beter dan zijn Engels. Gruwelijk.

cridea
15/07/03, 15:04
Nog meer:

now dat is risko zeg je al maar ik denkt dat je er meer geld in verdient
dat iets verliest en je host tog al grooten mb wat is verschil in als je 1
persoon je laat helpen in geld verdienen en files zo als demos en patch laat
door je server loopen laat je echt niet van vaalen hoor en gij verdient er
geld mee ik hoef daar nix voor trug ik vraag om u help asteblieft ik wil
echt u helpen

nog iets niemand komt aan je host alleen mensen download van je http nix
meer a.u.b email mij trug

kom op man wat is er mis om zo iets de beginen je laat nix los je hebt zo
veel mensen wat is er mis met zo iets ik werk dan in die maarnier voor jouw
maar jij mag mij geld howen voor de host die ik gebruik kom op onderstuin
mij eens en wij praaten wel over millonen mensen he geef mij een kans als
niet gaat stop mij dan in dat da ken ook altijt geef mij test een kans vraag
ik maar email mij trug a.u.b


email als julie verander van gedachten wat je weet je kan er iets leuks uit
krijgen ik hat een droom ik dacht een goeden host ken mij helpen maar denk
dat ik dan niet krijg ik hoop het wel :( ?????

RobbertC
15/07/03, 15:07
Verwijs hem door naar Rackshack of Nocster :D

Ahead-IT
15/07/03, 15:31
Ik doe zelfs de moeite niet om dat te lezen. Gewoonweg belachelijk.

Deimos
15/07/03, 16:23
Zeg gewoon dat je namens de wet enkel zaken mag doen met personenboven de 18. Dan ben je klaar,

Grumpy
15/07/03, 16:55
Of je zegt dat je geen interesse hebt.

Ik zie bovendien echt niet het nut om zo'n site te beginnen. Vooral niet als het door een gozer gemaakt is die niet eens netjes kan typen/spellen.

Bovendien denk ik niet dat veel mensen zullen betalen. Mensen zien "gratis", gaan het proberen. Is het goed, gaan ze het verspreiden... iedereen gaat daar gratis downloaden. Dan is het ineens traag omdat iedereen aan het downloaden is. Optie: betalen. Nee, want dan zoeken ze vrolijk verder naar een andere gratis mirror. :)

Ahead-IT
03/08/03, 16:11
Ok, dat had ik dus voor vandaag :S :



Opmerkingen :
Ik zou graag een prijs willen hebben voor een gameserver met .net win2kserver voor een ultima emulator de server heeft snelle processor minimall 1 gig ram nodig hoeft geen grote harde schijf in [maar wel 2 als het kan voor backups ] 2 keer 2 gig ofzo is al zat en natuurlijk een hele bult bandbreedte 300 of meer of vast mbits gooi maar wat prijzen aub


Ik vraag dus zijn leeftijd en hij blijkt 26 jaar te zijn ... wat nu? Een afdruk van zijn identiteitskaart vragen? :)

RobbertC
03/08/03, 16:17
Gewoon je aanbieding versturen, en als hij daadwerkelijk wil bestellen de normale bestelprocedure in gang zetten. En als je normaal gesproken niet om een kopie van een identiteitsbewijs vraagt, deze keer wel vragen :)

Ahead-IT
03/08/03, 16:26
Met alle respect ... maar met zulke mensen doen we geen zaken. Ik verwijs ze graag door naar de concurrentie.

RobbertC
03/08/03, 16:28
Ik snap dat je liever mensen hebt die normaal nederlands spreken, maar het gaat mijn inziens ook te ver om ze dan maar door te wijzen naar de concurrentie. Het is een utopie om te denken dat je alleen maar klanten zal krijgen die netjes nederlands spreken en zich professioneel opstellen als je gameservers verkoopt.

Weppel
06/08/03, 01:08
Origineel geplaatst door Deimos
Eentje uit het archief :-)


Eerlijk gezegt komt die eerste mail me heel prettig over.. Dit zijn mensen waar je imho nog eens een fatsoenlijk gesprek mee kunt voeren, en uitleggen waarom dat je het niet/wel doet.

Kun je van die andere 58 sponsor mails niet zeggen :/

belookgratis
06/08/03, 21:46
Kreeg gister een email:
-------------------------
Beste meneer,

Ik zou mij graag even willen voorstellen. Ik ben 17 jaar en mag graag spelletjes spelen. Ik zoek al een tijdje naar een webhosting site die ik kan overnemen. Mijn vader staat garant voor de overname kosten en zal je een goed bod geven. Ook zou ik graag wat meer informatie willen weten over uw bedrijf. Mijn vader heeft momenteel 3 bedrijven en deze lopen allemaal erg goed. Omdat mijn vader vindt dat ik ook een bedrijf moet beginnen heeft hij mij voor mijn verjaardag een bedrijf gegeven. Ik mag hem zelf uitkiezen mooi he. Nu wil ik graag uw bedrijf overkopen.
Wat wilt u voor uw bedrijf hebben, zeg maar en mijn vader betaald het.



Dit kreeg ik. Heb de neiging om 2 miljoen euro ofzo te zeggen. Dit kan je toch niet serieus nemen. Hij begint al met 'beste meneer', wie zegt dat ik een man ben? (ben ik wel maar goed). En dan is hij 17 jaar, beetje belachelijk. Het zou je vader maar zijn en je zoon een bedrijf cadeau geven. Zou mijn vader toen ik 17 was leuk gevonden hebben.

Wordt vervolgd...

chielsen
07/08/03, 00:50
Nou ja, misschien is die pa wel een multi miljonair (miljardair). Je kan proberen het te verkopen tegen een zeer forse prijs.

Het mailtje mag dan raar zijn, maar het lijkt me toch niet helemaal onzin. Ik wens je succes met die oude zijn geld af te troggelen :D

Ahead-IT
07/08/03, 05:07
Inderdaad, wie niet waagt, blijft maagd :)

woutertwisk
07/08/03, 11:49
Deze man is rond de 25, en heeft een grote (party) fotostudio:
(dit gaat niet om webhosting, maar om webdesign/scripting)

Hallo ik heb de vraag de community moet passen in 'websitenaam' worden gedaan dat het niet in een ander popup open gaat. en ik had paar aan melding binnen dat hun niet kunnen activeren kan je me meer over vertellen.

---

als members online is kan je niet zien wie dat is en ook bij zoeken wie online is zie je ook niet..

-----

tot nu to ziet het leuk uit
ik heb ook de fucntie dat hun zelf de contrackt kunnen op hallen pdf file en nog paar ander links van info alleen.

----
ik heb nog even op een rij geschreven wat het nog doet.

* als je inlogt en uit logt krijg je de oude tekst te zien in het wit heel lang. en als je op home klikt krijg je de tekst in tabellen.

* zodra iemand een foto upload bij 50 kb dan schakelt de ander foto's uit of kopieer het op andere members.

dat zijn de enige wat de members gelijk geschreven hebben. en wat ik zag dan werkt alles fuctioneel prima tot mijn weet.

donderdag zal ik de rest van het geld over boeken naar je account ook al vast heb ik ook dat af.

---

Het is wel een aardige man, daar niet van, en ook gewoon netjes betaald gekregen. Wel vaak moeten mailen van: "Wat bedoel je precies;)"

Booster
07/08/03, 14:20
Ga langs bij die man. Schrijf alles op en werk het (evt. samen met hem) uit. ;)
Persoonlijk contact verhelpt 9 van de 10 keer het communicatieprobleem, zeker met design/scriptingzaken.

woutertwisk
07/08/03, 14:57
Alles is goed verlopen hoor:)

Weppel
07/08/03, 15:27
Origineel geplaatst door belookgratis
Kreeg gister een email:
-------------------------
Beste meneer,

Ik zou mij graag even willen voorstellen. Ik ben 17 jaar en mag graag spelletjes spelen. Ik zoek al een tijdje naar een webhosting site die ik kan overnemen. Mijn vader staat garant voor de overname kosten en zal je een goed bod geven. Ook zou ik graag wat meer informatie willen weten over uw bedrijf. Mijn vader heeft momenteel 3 bedrijven en deze lopen allemaal erg goed. Omdat mijn vader vindt dat ik ook een bedrijf moet beginnen heeft hij mij voor mijn verjaardag een bedrijf gegeven. Ik mag hem zelf uitkiezen mooi he. Nu wil ik graag uw bedrijf overkopen.
Wat wilt u voor uw bedrijf hebben, zeg maar en mijn vader betaald het.



Dit kreeg ik. Heb de neiging om 2 miljoen euro ofzo te zeggen. Dit kan je toch niet serieus nemen. Hij begint al met 'beste meneer', wie zegt dat ik een man ben? (ben ik wel maar goed). En dan is hij 17 jaar, beetje belachelijk. Het zou je vader maar zijn en je zoon een bedrijf cadeau geven. Zou mijn vader toen ik 17 was leuk gevonden hebben.

Wordt vervolgd...

Over laten nemen voor een paar ton (tsja, je hebt een heel batterij servers, klanten en natuurlijk ook tijd erin gestoken.
Verder eis je natuurlijk dat je zelf in dienst blijft van je bedrijf a 5000 euro netto per maand.

Zo moeilijk is dat toch niet? Papa betaald toch wel :P

Ahead-IT
07/08/03, 16:01
beste polyp,

hoeveel zou het GSD koste om een server te kopen bij jullie?want prijzen zijn niet vermeld op jullie site stuur aub zo snelmogelijk terug




>> Eertse keer dat ik een bedreiging krijg in een prijsaanvraag :) ( GSD = GVD )

belookgratis
07/08/03, 16:54
Op navolging van mijn email. Kan ik jullie mededelen dat ik het niet doe. Hij wil mijn gehele bedrijfsnaam overkopen en niet wat ik dacht alleen de servers en klanten. Mijn bedrijfsnaam is uniek en heeft met mijn eigen naam te maken dus hier ga ik natuurlijk niet mee akkoord. Nu was ik het toch al niet van plan omdat mijn webhostingbedrijfje net redelijk goed begint te lopen.

M-BahZ
07/08/03, 16:57
Origineel geplaatst door PCDOC
>> Eertse keer dat ik een bedreiging krijg in een prijsaanvraag :) ( GSD = GVD )
Jij voelt je bedreigt door GVD ?

Herbert
07/08/03, 18:25
Hier heb ik er ook nog ééeen:


Okeej ik wil graag een super pakket met domein www.counterstriker.nl hebben.
Ik wil jullie graag sponsoren door middel van (banner, link , text: Powerd
by: enz)
zou ik hiermee korting kunnen krijgen.

vriendelijke groeten (BTW: kunnen jullie die domeinnaam alstublief al vast
apart houden? )

Ik heb hem apart gehouden :)

Herbert
07/08/03, 18:31
Hier nog een
Heeft niets met hosting te maken maar met 5 HD's die ik tekoop had.
-
verkoop je ze alle 5 !!! dat waren er toch 5 in een koop of kan ik de helf kopen en proberen en evt dan de rest mochten het er 5 zijn en oja wat was de grootte van die hd's ook al weer en het was scsi 2 toch.....
-
Ik had er al 1 doormidden gezaagd ;)

RobbertC
07/08/03, 18:32
Origineel geplaatst door Herbert
Hier heb ik er ook nog ééeen:

Ik heb hem apart gehouden :) Ja, even achterhouden in het magazijn kan toch geen kwaad? ;)

vsmhosting
08/08/03, 18:13
Vandaag ben ik via de telefoon 3 uur bezig geweest om iemand een inbel verbinding op internet te krijgen.

De man hoorde niet goed, zag niet goed en de vrouw moest het @ telkens in komen toetsen.
Ik hoorde het analoge modem ratelen door de telefoon maar hijzelf niet.:W: :W: :W: :W: :r :X :O
gebruikte telefoon nummers als 000676 en wist maar niet hoe je nou die 00 weg moest halen met het <- pijltje ???? dus de verbindeing maar weer in de prullebak gegooit opnieuw begonnen waarna de vrouw weer het @ in kwam toetsen
dit refrein moest 4 maal hehaald worden en telken moest de vrouw gezocht worden, lag lekker in het zonnetje denk ik.

Ahead-IT
08/08/03, 18:16
Origineel geplaatst door M-BahZ

Jij voelt je bedreigt door GVD ?

Nee, niet echt :)

The MAzTER
11/08/03, 01:33
...

Grumpy
11/08/03, 03:48
Origineel geplaatst door The MAzTER


hmm.. great.. zo.. wij moeten voor 100 euro bij de concurent een server huren om hun te sponsoren?

Terwijl wij ze voor ongeveer 40% goedkoper aanbieden ;)

Wat moet je zulke gasten nu terug mailen:

Please can u send your request in english please

^^
Nou, precies wat je hierboven zei.
Alhoewel... ietsjes anders...

Vertel hoe een hoster sponsort (service verlenen, dus niet in cash).
Vertel dat je dat 40% goedkoper aan biedt.
Vertel dat je wel/niet wil sponsoren, omdat ....

Dan ben je klaar.

Rik
08/09/03, 02:05
Origineel geplaatst door byh
Nog meer:

now dat is risko zeg je al maar ik denkt dat je er meer geld in verdient
dat iets verliest en je host tog al grooten mb wat is verschil in als je 1
persoon je laat helpen in geld verdienen en files zo als demos en patch laat
door je server loopen laat je echt niet van vaalen hoor en gij verdient er
geld mee ik hoef daar nix voor trug ik vraag om u help asteblieft ik wil
echt u helpen

nog iets niemand komt aan je host alleen mensen download van je http nix
meer a.u.b email mij trug

kom op man wat is er mis om zo iets de beginen je laat nix los je hebt zo
veel mensen wat is er mis met zo iets ik werk dan in die maarnier voor jouw
maar jij mag mij geld howen voor de host die ik gebruik kom op onderstuin
mij eens en wij praaten wel over millonen mensen he geef mij een kans als
niet gaat stop mij dan in dat da ken ook altijt geef mij test een kans vraag
ik maar email mij trug a.u.b


email als julie verander van gedachten wat je weet je kan er iets leuks uit
krijgen ik hat een droom ik dacht een goeden host ken mij helpen maar denk
dat ik dan niet krijg ik hoop het wel :( ?????

Kolere, dit is toch wel heel erg om te ontvangen....

maartenba
08/09/03, 13:23
Had vanmorgen ook een leuke:


ik ben een jongen ik hou van eminem ik wil graag een web site over hem maken gratis
ik wil, een site maken over eminem das een zanger

The MAzTER
19/09/03, 00:33
...

Rik
19/09/03, 00:50
Origineel geplaatst door The MAzTER
heb er weer een:

http://www.nsr-hosting.co.uk/files/raaf.jpg

Als je erg jonge klanten hebt (die nog niet zo goed engels kunnen), dan kun je dit soort mails verwachten met een .co.uk he ;)

maar leuk issie wel

The MAzTER
19/09/03, 01:03
...

Rik
19/09/03, 01:07
Origineel geplaatst door The MAzTER
nee.. ergste is namelijk dat het geen klant is, maar iemand die zelf ook gameservers verhuurd :P

en dan een vraag stellen aan de concurent, in zulke text, en dan nog: gebruik google, forums, ga op onderzoek uit. of nog beter: bied niet iets aan waar je geen ervaring mee heb of er geen idee van heb hoe het werkt.

Verder.. heb ik altijd bij zo iets: zal ik hem nu terug mailen en helpen of: ach ja.. laat maar.. stuur een fatsoenlijk email ;)

LOL, ik nam de moeite al niet eens om hem te lezen, hehe, een concurrent,lachen :D

paulmatthijs
19/09/03, 02:13
ik voorzie disclaimers a la

'indien de inhoud van uw e-mails de grenzen der stupiditeit en/of leesbaarheid dreigt te overschrijden kunnen delen hieruit geplaatst worden in een publiek domein'

UbErZ
19/09/03, 02:33
Origineel geplaatst door paulmatthijs
ik voorzie disclaimers a la

'indien de inhoud van uw e-mails de grenzen der stupiditeit en/of leesbaarheid dreigt te overschrijden kunnen delen hieruit geplaatst worden in een publiek domein'

lol :D

Maar wel een goed punt. In hoe verre mag je toegezonden documenten openbaar maken? Is het al gelijk toegestaan als alle naam/persoons gegevens weg gehaald worden?

Rik
19/09/03, 04:15
Origineel geplaatst door UbErZ


lol :D

Maar wel een goed punt. In hoe verre mag je toegezonden documenten openbaar maken? Is het al gelijk toegestaan als alle naam/persoons gegevens weg gehaald worden?

Volgens mij wel, als maar niet te zien is van wie het afkomstig is, tenzij deze daar toestemming voor heeft gegeven..

Domenico
22/09/03, 04:31
Aangezien ik niet kan slapen wil ik deze vandaag binnen gekomen tekst met jullie delen.

"Ik wil graag de staand van mij gas e.t.c via internet doorgeven, maar ik weet het niet hoe.
Wilt u mij a.u.b. hierover helpen."

:W:

Rik
22/09/03, 04:47
Origineel geplaatst door Domenico
Aangezien ik niet kan slapen wil ik deze vandaag binnen gekomen tekst met jullie delen.

"Ik wil graag de staand van mij gas e.t.c via internet doorgeven, maar ik weet het niet hoe.
Wilt u mij a.u.b. hierover helpen."

:W:


:D

paulmatthijs
22/09/03, 05:04
duidelijk een klant van gasema: http://gasema.cjb.net/ :D

Domenico
22/09/03, 16:22
Origineel geplaatst door paulmatthijs
duidelijk een klant van gasema: http://gasema.cjb.net/ :D

:D internet via de gasleiding?

Cybafish
22/09/03, 18:17
Zou 't ook werken met campinggas? Voor internet op vakantie enzo? :D

paulmatthijs
22/09/03, 18:30
natuurlijk, dat is gewoon prepaid internet :)

Rik
22/09/03, 18:37
Zo hebben ze ooit geprobeerd om op die manier draadloos te internetten... alleen had men nog geen internet...

faisj
04/10/03, 14:54
Origineel geplaatst door almar
Hier heb je er 1 die me gelijk te binnen schoot:

---
Geachte deskundige
ja,zo begin ik maar want om U de waarheid te zeggen ik heb de ballen verstand van computers en al wat daarmee samen hangt,wel heb ik een website (laten maken natuurlijk) maar ik zou daarop zo graag iets specifieks willen n.l. een echte(dus niet een getekende) lopende hond kunt U mij hier omtrent van advies dienen ??? vol belangstelling zie ik Uw reactie tegemoet *****

----------

Als je het in 1 keer snapt mag je het zeggen.


een filmpje van een hond op ze site?

Rik
02/11/03, 04:26
Ik kreeg ook wel een leuke...:


Ik ben van voornemens een eigen Drogisterij in het Buitenland (Suriname)op te zetten.
De KvK heb ik hiervoor al geraadpleegd, meer info en advies is welkom.

Alvast bedank.

Tja, euhhh, "probeer het bij IMPORT te houden ??"

Ahead-IT
02/11/03, 12:37
Origineel geplaatst door Rik
Ik ben van voornemens een eigen Drogisterij in het Buitenland (Suriname)op te zetten.
De KvK heb ik hiervoor al geraadpleegd, meer info en advies is welkom.

Alvast bedank. [/B]

Die slaat dus echt NERGENS naar :)

DaVaRiOuS
03/11/03, 15:15
Ik reeg een mailtje van *@hotmail.com

bericht:

Kennie ff muh w8word sturah!?

----

1). who the fuck is dit?
2). het nog wel te lezen.. maar als je zo een heel verhaal krijgt dan wordt het denk nog wel lastig :)

dus rade maar....

mdf
03/11/03, 17:09
Dit is echt een briljante thread; keep on posting; lach me rot :)

RobbertC
03/11/03, 17:15
Origineel geplaatst door DaVaRiOuS
Ik reeg een mailtje van *@hotmail.com

bericht:

Kennie ff muh w8word sturah!?

----

1). who the fuck is dit?
2). het nog wel te lezen.. maar als je zo een heel verhaal krijgt dan wordt het denk nog wel lastig :)

dus rade maar....


Geachte,

Helaas komt uw e-mailadres niet voor in onze administratie. Als u ons uw naam kunt geven plus uw adres zoals bij ons bekend is, geven wij met alle plezier uw wachtwoord.

Met vriendelijke groet,

UwHost.net
07/11/03, 00:06
goeden avond wij zijn van ******* we willen u iets vraagen als meschien
leuk zal vinden als wij u helpen met u webhosting the verkoopen aan mensen
door dat wij banner aan ons site vast zetten en dan wat text de zeggen wat
julie verkoopen alleen wat ik aan julie vraag ik free webspace waar ik demos
patch mods and nog meer op kan goojen a.u.b email mij trug

RobbertC
07/11/03, 00:21
Origineel geplaatst door UwHost.net
goeden avond wij zijn van ******* we willen u iets vraagen als meschien
leuk zal vinden als wij u helpen met u webhosting the verkoopen aan mensen
door dat wij banner aan ons site vast zetten en dan wat text de zeggen wat
julie verkoopen alleen wat ik aan julie vraag ik free webspace waar ik demos
patch mods and nog meer op kan goojen a.u.b email mij trug Hmm, of dit is iets wat op Zuid Afrikaans moet lijken, of diegene heeft de basisschool niet afgemaakt ;)

1u-server
07/11/03, 17:43
misschien ook iets posten:

een tijdje geleden kreeg ik telefoon van een klant met als volgende inhoud -->

Zij: Ja ik bel om te zeggen dat uw server uit ligt.
ik: tsjein raar ik heb nog niets gemerkt.
Zij: Het is zeker want niemand kan mail ophalen behalve *** (op dezelfde server)
ik: waarschijnlijk hebben jullie dan een probleem
Zij: Nee het kan niet hier werkt alles ...
Ik: en hoe kan *** dan haar mail ophalen van dezelfde server die uit ligt volgens u.

Dit is een klant die 5 maal per week belt voor zo'n dwaze dingen (en een eeuwigheid te laat is met betalen)

The MAzTER
07/11/03, 18:15
...

kilian
03/05/04, 23:54
Origineel geplaatst door The MAzTER
...


waar slaat dit steeds op? ik vat het niet?!

ontoppic:
Geniaal tread! :-D

edit:
Ik snap ook niet waarom ik ineens in dit tread zit te lezen, sorry!!! :-S

almar
04/05/04, 00:07
Het is absoluut niet verkeerd om af en toe weer eventjes bij te werken zodat er weer aandacht is en iedereen weer kan posten..

Carl<n-media>
04/05/04, 00:24
Misschien handig om een nieuw topic te openen aangezien deze al erg oud is?

Digiover
04/05/04, 00:29
Het volgende is ons tweemaal overkomen (met twee verschillende klanten) :

Klant belt op, hij/zij wil een nieuwe mailaccount in Outlook Express toevoegen en vraagt of wij hem/haar hier telefonisch bij kunnen helpen.
Wij: "Ja hoor", vragen relevante informatie op, en verwijzen de klant tevens door naar http://www.vevida.com/NL/service_onderwerp.asp?owid=58#outlookexpress om alles stap voor stap te doorlopen.
Probeert men op die website hun gegevens in de plaatjes in te vullen!!

Meneer het lukt me niet, ik klik op het schermpje en begin te typen, maar er komt niks te staan?!

Zelfs 1 klant vond het zo slecht van ons dat wij het hem niet duidelijk konden maken dat hij zijn gegevens daar niet moest invullen maar in zijn eigen Outlook dat hij begon te vloeken/schelden/schreeuwen... Vraagt m'n collega heel droog "hoe zou het dan wel moeten?", en de klant was stil ;) :D.

jacqieline
04/05/04, 00:29
-Klant: Ik wou je er niet mee lastig vallen, maar nu ik je toch spreek:
De mail doet het al een paar dagen niet meer.
*Ow daar val je me nooit mee lastig. Moet toch gewoon werken, ik ga even kijken
-Klant: Ah okay
*Je catchall zit een beetje vol, 4700 mailtjes, er kan niks meer bij
-Klant: Owja, heb ook nog een catchall, Sorry!!!

Ahead-IT
04/05/04, 00:33
Origineel geplaatst door jacqieline
*Je catchall zit een beetje vol, 4700 mailtjes, er kan niks meer bij
-Klant: Owja, heb ook nog een catchall, Sorry!!!
Ik snap 'm niet :(

jacqieline
04/05/04, 00:34
Met zoveel mailtjes zat hele account vol.

mihosnet
04/05/04, 00:37
Ik snap 'm wel :)

Henky!
04/05/04, 00:57
Er is dus schijnbaar een verband tussen slecht taalgebruik en de vraag naar gratis of tenminste korting.

Een snelle conclusie van mijn kant na het lezen van dit prettig draadje.

V. Kleijnendorst
04/05/04, 01:32
Heb een tijd SWiSH max ge-beta test. Direct nadat het in public beta ging werd ik gevraagd om ook eningzins support te leveren:



subject: Zeg hallo daar, ik nodig heb hulp alstublieft met swishmax praatje werktuig

Zeg hallo dat ik Houd van zou vragen hoe u het praatje werktuig met swishmax
hebt kunnen creëren die opgesomd is als een demo aan deze website. http://www.avviso.nl/chat/chat.swf

Ik Houd van zou leren hoe te creëren dit of indien u mij hoe kan tonen, ik
zou echt het waarderen.

Dank u Coolchick VSA


Dit ging over een flash chat die ik gemaakt had :D

ronaldlokers
04/05/04, 02:34
Origineel geplaatst door Cybafish
Zou 't ook werken met campinggas? Voor internet op vakantie enzo? :D

ja, dat werkt, hoe groter de fles met gas hoe sneller de verbinding :D

ronaldlokers
04/05/04, 02:44
Origineel geplaatst door V. Kleijnendors
Heb een tijd SWiSH max ge-beta test. Direct nadat het in public beta ging werd ik gevraagd om ook eningzins support te leveren:



Dit ging over een flash chat die ik gemaakt had :D


lijkt wel of die gast eerst een engelse tekst heeft gemaakt en hem daarna op freetraansltion.com vertald heeft :P

zo kreeg ik ook iets leuks op me site (aan de hand van een nieuwsbericht dt ik misschien stop met mijn site):



Poster : Henk-Jan
Gepost op : 17-02-2004 20:20

Mischien als je de site dichtgooid, zou ik dan je systemen van je site mogen hebben ??? (mischien een hele domme vraag maar als je hem toch weg doet )


Hij geeft zelf al toe dat het een domme vraag is :D mensen van tegenwoordig zijn gewoon te lui om zelf te leren scripten :p

almar
23/05/04, 23:57
Het is alweer een tijdje geleden dat er hier wat gepost is, maar we ontvingen een e-mail waarvan we ons afvroegen of dat ie wel voor ons bestemd was;

ik zou graag een forum willen maar is dat gratis als het niet gratis is wil ik er GEEN maar als ik dit bericht stuur heb ik niet gelijk eeen forum want dat wil ik NIET.

De afsluiting van de mail was:

M.V.G.

RobTD
24/05/04, 00:22
Origineel geplaatst door almar
Het is alweer een tijdje geleden dat er hier wat gepost is, maar we ontvingen een e-mail waarvan we ons afvroegen of dat ie wel voor ons bestemd was;

ik zou graag een forum willen maar is dat gratis als het niet gratis is wil ik er GEEN maar als ik dit bericht stuur heb ik niet gelijk eeen forum want dat wil ik NIET.

De afsluiting van de mail was:

M.V.G.

wil hij nu een forum of niet???

WenS
24/05/04, 09:37
Ik denk dat als het gratis is hij wel een gratis forum wil maar als het niet gratis is dan niet want hij wil het gratis.

;)

Anestheologist
24/05/04, 10:21
Mja die jongens snappen gewoon niet dat ze niet de enige zijn, maar soms kan het wel grappig zijn maar eens je er elke dag krijgt begint het een beetje irritant te worden.

Gewoon niet reageren doe ik meestal.

phreak
24/05/04, 10:21
Volgende overkwam me laatst:

Klant: Ik wil switchen van Invision naar vBulletn, we hebben een manier gevonden om de database om te zetten.
Ik: prima.

Na 1 week:

Klant belt op in paniek, ze hebben de SERVER gehacked. kijk op de index van hun site inderdaad, site was gedefaced. Stond op dat ze root hadden op onze Linux 2.x kernel (terwijl toch echt alles op FreeBSD draait). Maargoed, site was gedefaced omdat er een exploit zit in vBulletin.

Klant: Ik ga weer Invision draaien
Ik: Prima
Klant: Kun jij die uploaden naar mijn site?
Ik: uhm, je hebt toch ftp?
Klant: Ja, hoe moest dat ook alweer?

Somige mensen ...

sander
24/05/04, 12:56
wat altijd leuk blijft zijn de sponsoringsmails van de gamersjeugd.
volgens mij heeft hun mailprovider een automatische opmaak voor de "vraag om sponsoring mail"

altijd:

Beste Meneer,

wij zijn ... blabla
wij staan op nummer 1 van de ... cup op clanbase.
daarom willen wij sponsoring aanvragen.

ik hoop dat u ons kunt helpen

NWO
24/05/04, 15:24
Origineel geplaatst door xs2
En het buitenland kan er ook een houtje van..

22:05 .. Telefoon uit Djibouti (Oost Afrika)
"H'ello .. we wold lijk to invorm yu that we heff just sent a email reply to yu. Thank you and bye."

Dan vraag ik me af of ze bij gewone post even langskomen om het te vertellen :)

Doen die buitenlandse gasten altijd.. Vage lui...

Johant
24/05/04, 16:22
Origineel geplaatst door pcexpress
misschien ook iets posten:

een tijdje geleden kreeg ik telefoon van een klant met als volgende inhoud -->

Zij: Ja ik bel om te zeggen dat uw server uit ligt.
ik: tsjein raar ik heb nog niets gemerkt.
Zij: Het is zeker want niemand kan mail ophalen behalve *** (op dezelfde server)
ik: waarschijnlijk hebben jullie dan een probleem
Zij: Nee het kan niet hier werkt alles ...
Ik: en hoe kan *** dan haar mail ophalen van dezelfde server die uit ligt volgens u.

Dit is een klant die 5 maal per week belt voor zo'n dwaze dingen (en een eeuwigheid te laat is met betalen)

Zo ken ik ook nog een paar van die klanten jah.

Als ik mailtjes lees van sommige, denk ik echt van "in wat voor een tijd leven wij??? Nederlands is bij veel mensen niet echt een sterk punt.

Vertaald:
Alz ik meeltjes lees van sommigge, denk ik egt van in wat voor un teid leven wei??? Neederlands is bij veel mensen niet egt un sterk punt.

:X :X

S2S-Robert
24/05/04, 19:37
Origineel geplaatst door phreak
Klant belt op in paniek, ze hebben de SERVER gehacked. kijk op de index van hun site inderdaad, site was gedefaced. Stond op dat ze root hadden op onze Linux 2.x kernel (terwijl toch echt alles op FreeBSD draait). Maargoed, site was gedefaced omdat er een exploit zit in vBulletin.Ik zou als ik jou was je eigen site ook maar eens bekijken. Als ik naar het forum wil gaan kom ik uit op http://www.bastardoperatorfromhell.nl/

Helemaal rechtsboven.

XS-24
24/05/04, 22:08
This is the placeholder for domain bastardoperatorfromhell.nl. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file.

This page has been automatically generated by Plesk.

Grumpy
24/05/04, 22:21
Blijf eens on-topic

Rubenvdkamp
24/05/04, 23:15
Origineel geplaatst door [Elwin]
.....

Laatst vroeg Elwin mij het een en ander te maken, helaas heeft Elwin na de preview en HTML en psd's nooit geantwoord, nooit betaald. Dat is pas service!

RonZo
24/05/04, 23:32
Voor alle duidelijkheid..., ik heb die dingen niet geleverd heh!


De Martelgang van een (Franse) Makelaar

Sinds 1995 heb ik met veel plezier gewerkt op een Appeltje. Met de toename van het internetverkeer werden de wachttijden toch wel wat erg lang. Zeker sinds mijn verhuizing naar Frankrijk; je gaat toch meer doen met Internet. Toen ik mijn bedrijfje startte in de makelaardij werd het gemis aan internetsnelheid nog meer gevoeld. Maar ja, eerst wat centjes verdienen en dan uitkijken naar een nieuwe computer.

Augustus 2003 sloeg echter het noodlot toe: mijn ISDN modem begaf het. Voor dit verouderde model was geen vervanging te vinden dus dan maar op zoek naar een nieuw werkpaard. In overleg met mijn Internetprovider (ikkuh dus) bij jouw bedrijf een laptopje gekocht.

De voordelen lagen voor de hand: als ik met klanten op pad ben kan ik snel en duidelijk het hele huizenaanbod tonen. Ook bij de makelaars waarmee ik samenwerk zou ik ter plekke nieuwe foto’s kunnen laden van nieuwe objecten.

September 2003 bracht de post het lang verbeide pakket. Een leuk laptopje lag op mijn schoot en via de ingebouwde modem kon ik ook al contact maken met Internet en vooral met mijn postbus. Toen ik een paar dagen later een ISDN modem gekocht had ging het elektronische verkeer lekker snel. Vooral voor het bijhouden van mijn database met huizen (voor mijn website) was dit een giga-verbetering. Vroeger moest ik voor het verwijderen van verkochte huizen gemiddeld 8 minuten geduld hebben (per huis!); terwijl dat nu minder dan 30 seconden duurt.

Al spoedig bleek echter dat de laptop als laptop geen succes was. Mijn eerste poging om klanten onderweg huizen te tonen via dit machientje was een fiasco. Toen het middelbare echtpaar zich hijgerig over het beeldscherm boog om alle details te zien van een authentiek boerderijtje werd het scherm langzaam grijs. Dit tafereel herhaalde zich enkele malen na voortdurend herstarten. Ten einde raad de ordner met foto’s er maar weer bijgepakt.

Toen de maand december aanbrak kreeg laptopje ook steeds meer problemen met starten. Het eenvoudig indrukken van een knopje volstond niet langer om hem aan de praat te krijgen. Met een groot aantal magische rituelen wilde het meestal nog wel lukken. Deze rituelen bestonden uit het vanuit een hinderlaag indrukken van het aan/uitknopje; de stekker drie keer uit het stopcontact halen of het aansluitingssnoer aan de achterzijde ont- en aankoppelen. Ook een bemoedigend tikje op zijn hoofd wilde nog wel eens helpen. Voor het grijs wordende scherm had ik ontdekt dat het sluiten en openen van de deksel uitstekend voldeed. Wel met draaiende motor!

Helaas ergens tussen Kerst en Nieuwjaar werd de winterdepressie (of was het heimwee?) van laptopje zo groot dat hij geen energie genoeg meer had om te starten. De rituelen mochten niet meer baten: het scherm was en bleef zwart.

Op 5 januari van het nieuwe jaar 2004 sloeg een ander noodlot toe. Bij de bezichtiging van een oude boerenschuur zakte ik door de verrotte houten vloer en brak mijn hielbeen op drie plaatsen. Na een week ziekenhuis kon ik weer naar huis voorzien van drie pennen in mijn hiel en twee krukken om mee te lopen. De meeste tijd bracht ik echter gestrekt op de bank door, daar mijn voet in iets verheven toestand moest helen. Wat miste ik laptopje in deze periode! Met een echt laptopje had ik mijn website kunnen verfrissen, vele mails kunnen sturen naar vrienden en relaties, de verhalen kunnen schrijven die in mijn hoofd opgeslagen zijn en ga zo maar door. Er zat echter niets anders op dan laptopje terug te sturen naar de kennel waar hij vandaan kwam. Dit was half januari. Eenmaal terug in Nederland kon hij zijn pret niet op: aan, uit, aan, uit geen probleem! Ook nooit van een schermprobleem gehoord! Was het dan toch heimwee? Opnieuw terug in Frankrijk had hij nog steeds de smaak te pakken. Eind februari en de hele maand maart geen vuiltje aan de lucht. Begin april sloeg het noodlot opnieuw toe. Van de ene op de andere dag verdomde hij het opnieuw om te starten. Zelfs de inzet van een hulpje, de onduleur, mocht niet baten. Kortom: terug naar de kennel in Nederland. Hier bleek na een zwaar inwendig onderzoek dat er toch iets gebroken was. Misschien een “hielbeen”?

Gelukkig stuurde kennel xxxxxx een vervanger in de vorm van een zware IBM kantoormachine. Deze businessmachine deed het naar behoren. Jammergenoeg wilde hij met geen mogelijkheid de Kortex ISDN modem herkennen. Dat komt ook wel eens voor bij mensen dat ze alleen al bij het horen van een naam op tilt springen. Voor mijn business is het werken met een modem echter essentieel. Na een volle week alle mogelijkheden beproeft te hebben was mijn geduld op. Ten einde raad de IBM naar Rodez gebracht, alwaar een techneut het via Internet voor elkaar kreeg de modem te installeren. Bij het uitproberen bleek het systeem niet erg stabiel te zijn. Misschien een probleem door het gebruik van Windows ’98 en daarna Windows ME op dezelfde machine?

Mijn geduld was nu echt helemaal gone, finito, zero, op uit en over. Al langer dan een half jaar geklooi met de compu gaat je niet in je kouwe kleren zitten. Vooral niet als je via Internet probeert wat te verdienen. Daarom fluks een nieuwe gekocht en aan de slag!!

De vraag is echter: Wat te doen met IBEMMETJE? Terug naar de kennel in de hoop nog wat van mijn geïnvesteerde eurootjes terug te zien, of kunnen we daar naar fluiten?

Anestheologist
26/05/04, 14:56
Ik kreeg deze net binnen.

Geachte heer/mevrouw,

Clean Productions wenst een aanvraag tot sponsoring in te dienen.

Clean Productions is een video bedrijf dat gespecialiseerd is in professionele video bewerking. We zijn nu ook beschikbaar op het internet.
Zo produceren we nu ook online, doordat Internet heel populair is geworden.
Onze site is www.cleanproductions.be .
We produceren van business tot entertainment clips/films.
Kan Simple Store ons met hardware sponsoren?

Hoe promoten wij Simple Store?

Simple Store verschijnt in elke film/clip die we produceren. Films die heel veel zullen worden bekeken. Als we produceren op CD/DVD steken we er een Extra bij, waar we dan een promotiefilmpje kunnen insteken die wij maken voor Microsoft.
Als we online produceren, steken we het in een zip-bestandje (www.winzip.com) en steken we er zo ook dezelfde Extra in. Op VHS krijg je op het begin en het einde van de clip/film een zin, namelijk “Mede mogelijk gemaakt door v”.
Simple Store krijgt een grote plaats op onze site en als we in de media komen, vermelden we er zeker Microsoft bij..

Wat verwacht Clean Productions precies?

Dat Simple Store ons met kwalitieve hardware producten sponsort.

Stuur me iets ASAP terug.

Alvast bedankt.



Met vriendelijke groeten,
************



------------------------------------------------------
Een professioneel bedrijf dat zijn eigen hardware nog niet kan kopen, dit slaat echt alles :)

Keuningen
26/05/04, 15:25
Origineel geplaatst door Anestheologist
Ik kreeg deze net binnen.

Geachte heer/mevrouw,

Clean Productions wenst een aanvraag tot sponsoring in te dienen.

Clean Productions is een video bedrijf dat gespecialiseerd is in professionele video bewerking. We zijn nu ook beschikbaar op het internet.
Zo produceren we nu ook online, doordat Internet heel populair is geworden.
Onze site is www.cleanproductions.be .
We produceren van business tot entertainment clips/films.
Kan Simple Store ons met hardware sponsoren?

Hoe promoten wij Simple Store?

Simple Store verschijnt in elke film/clip die we produceren. Films die heel veel zullen worden bekeken. Als we produceren op CD/DVD steken we er een Extra bij, waar we dan een promotiefilmpje kunnen insteken die wij maken voor Microsoft.
Als we online produceren, steken we het in een zip-bestandje (www.winzip.com) en steken we er zo ook dezelfde Extra in. Op VHS krijg je op het begin en het einde van de clip/film een zin, namelijk “Mede mogelijk gemaakt door v”.
Simple Store krijgt een grote plaats op onze site en als we in de media komen, vermelden we er zeker Microsoft bij..

Wat verwacht Clean Productions precies?

Dat Simple Store ons met kwalitieve hardware producten sponsort.

Stuur me iets ASAP terug.

Alvast bedankt.



Met vriendelijke groeten,
************



------------------------------------------------------
Een professioneel bedrijf dat zijn eigen hardware nog niet kan kopen, dit slaat echt alles :)

Okeej, bij deze... iedereen die mijn nieuwe serverpark wil sponsoren:

Ik plak jullie stikker GRATIS aan de binnenkant van iedere server en betalen jullie mijn hardware!

> ff serieus:
Je gaat als bedrijf toch geen sponsoring aanvragen?

Anestheologist
26/05/04, 15:41
Blijkbaar wel he :)

Waar gaat dit naartoe :)
Maar wat me wel opviel is dat ik vroeger ook eens een mail van die persoon heb gehad met de vraag naar sponsoring voor zijn clan, hij vroeg toen ook al hardware :D
Nu gaat het al van clans naar bedrijven, leuk dit :(

Keuningen
26/05/04, 15:53
Ik had net een bedrijf aan de lijn of ik mijn naam in hun film gemonteerd wou zien, alleen dan moest ik dus 200 euro betalen...

Najah denk dat ik het wel doen want ik krijg ook een zooi van die dvd's gratis.

Evilarlos
27/05/04, 12:32
Vooral die : "Stuur me iets ASAP terug." Die doet het hem :P

En welke DVD mag je dan in gaan staan Keuningen?

Keuningen
27/05/04, 13:20
Origineel geplaatst door Evilarlos
Vooral die : "Stuur me iets ASAP terug." Die doet het hem :P

En welke DVD mag je dan in gaan staan Keuningen?

eh PRIVATE ;) JustKiddin'

... een of andere natuurdocumantaire over Twente.

eMiz0r
30/05/04, 16:49
Och, die sponsormailtjes houden niet op. Het gaat dan ook voornamelijk over counterstrike gerelateerde aanvragen. Ik heb hier ook een mooie:

--------------------------------------

hey,
we starten namelijk, cs clan #*******, een cup.
we hebben vanzelfsprekend sponsors nodig ..
we hopen dat jullie bereid zijn om ons te steunen.

cupgegevens:
mIRC channel: #********
verdere gegevens zijn er nog niet ..

contact:

*******@hotmail.com
hopelijk horen we nog van jullie .. !

ps: if you speak another language, i make another mail for you ! cya

----------------------------------

En zo nog wat mailtjes per week :}

IT-worX
03/06/04, 20:48
Origineel geplaatst door WenS
Ik denk dat als het gratis is hij wel een gratis forum wil maar als het niet gratis is dan niet want hij wil het gratis.

;)

Jajaja klinkt logisch :d

Eris
27/07/04, 18:12
Ik weet het maar dit vond ik ook echt belagelijk.

Ik moet hierbij even melden dat ik GEEN webhoster ben. En dus ook GEEN websites (Behalve die van mij) HOST

Ik ben wel een verantwoordelijk voor een gamegeraleteede startpagina ;)

Eerste aanmelding:

Hoe kan je nu beginnen werken aan je site ?

1 dag later

JAAP,

'k heb een vraag inverband met het plaatsen van desite zelf, moet je deze in frontpage maken of kan je ook gebruik maken van een ander programma? (bv. publisher.) daarna weet ik ook niet hoe ik dan de site die ik gemaakt heb moet zetten op het web.
kan je de nodige informatie doorsturen naar mij?

vriendelijke groeten

>----- Original Message -----
>From: "********" <@pagina.nl>
>To: <@hotmail.com>
>Sent: Tuesday, July 06, 2004 7:10 AM
>Subject: Bedankt

>>Beste Boudin Steve
>>Bedankt, voor uw aanmelding die u zojuist gedaan heeft.
>>U heeft een e-mail verstuurd met de volgende gegevens:
>>Clan-naam: Dutch Frontline KIllers
>>Clan-tag: {=*DFK*=}
>>Website: http://www.dfk-clan.com
>>Deze link moet komen in de category Medal of Honor
>>De beheerder van ****.pagina.nl zal uw website bezoeken. Wanneer de
>>http://www.******.pagina.nl kan alleen bestaan met jullie hulp. Daarom vraag
>>
>>
>ik uw vriendelijk om een link te plaatsen naar .pagina.nl.
>
>
>>Met vriendelijke Groet
>>
>>*********
>>Beheerder ****.pagina.nl

>
>

Er bestaan van die mensen :/
en dit is zo 4 keer door gegaan

Dirkje
02/08/04, 23:29
Bericht: Hallo , Wij ( *** ) zoeken een sponser.. Mischien kunt u sponseren Of Helpen.. even info : Counter strike clan *** was 5de van europa maar omdat het 1.6 werd waren we niet gewent, Site? natuurlijk .. www.ut***.tk Email me : ***@hotnauk,cin alvast bedankt,

De taal, ze zijn cs-clan maar hun weburl begint met ut van unreal tournament, kan hij hotmail niet typen?
Verschrikkelijk..........grappig...

Koster
02/08/04, 23:37
@Dirkje, dat valt nog mee.
Wij krijgen mails als:

Hoi ik ben piet en speel cs en heb een clan ik wil dat je 2 public 16 slots servers online zet en 1 private war server voor ons en mail me de gegevens en wel helemaal gratis lolz en wij zijn goed wij staan 91ste in de top100 op vagesitelolz.cocmz en mail gegevens maar tot hoors piet ps gratis want wij hebben geen geld en onze ouders zeggen dat we geen server mgen huren en wij willen dus gratis en geven je veel reclame voor terug want wij willen de beste van europa worden lolz en hebben veel skilzz snelle server wel lage ping he en downloaden veel onee laat maar ik heb al een andere host gevonden onee toch niet lolz dus doe toch maar die servers nog bvij jullie en regel me een com domein en webspace en als het kan ook ventrilo 30 persoons servers dan geven we je nog meer sponsorreclame en plaatsen we ook jullie naam in de servers ok ja prima



Nu wordt het wel erg moeilijk mensen, maar interpunctie? Normale woorden? Sjonge, wij moeten dit en moeten dat en helemaal gratis? Lijkt wel of we niet maar baas zijn over onze eigen servers ;)

Dirkje
02/08/04, 23:50
Wheheeheh idd :)
Wereldtopic dit :D

Wido
03/08/04, 00:10
Nou, wij hadden van de week ook een leuke.

Ik kreeg een mailtje op de helpdesk van iemand waarbij het niet lukte
om zijn FXP board te installeren.

Dus ik zeg tegen hem, dat hij heel snel moet stoppen met die activiteiten of er volgen sancties.

Maar, hij stuurt gewoon stug weer zijn mailtje dat hij nu aan andere error kreeg.....

Dus ik ga die site checken en wat vind ik? Een prachtig FXP board.

Ik pak zijn telefoonnummer er bij en ga een gezellig gesprek aan.
Hij vond dat we ons maar aanstelden en dat we geen FXP boards toestonden.

Ik zei dat ik het nogal brutaal vond dat je een helpdesk gaat mailen om te vragen bij de installatie van een FXP board, maar hij vond dat de normaalste zaak van de wereld.

Die klant heeft nu dus geen hosting meer..

We hebben er hier wel hard om gelachen, dat je het lef hebt de helpdesk te mailen om te vragen dat het je niet lukt een FXP board te installeren.

Hij had er overigens al een FXP board staan, maar de pub checker wilde niet werken...... Daar mailde ie over.

Hoe stom kunnen sommige mensen toch zijn...
Overigens was dit persoon 21, dan verwacht je toch wel een beetje verstand aan te treffen bij zo iemand.

Dat was mijn leuke e-mail verhaal :)

wdv
03/08/04, 00:22
Origineel geplaatst door Koster
Nu wordt het wel erg moeilijk mensen, maar interpunctie? Normale woorden? Sjonge, wij moeten dit en moeten dat en helemaal gratis? Lijkt wel of we niet maar baas zijn over onze eigen servers ;)

[sponsorhosting-aanvraag-modus]
Nou niet zeuren he lolz wij geven jou heel vele reclame du sbeetje snel mag wel lolz oh trouwens ik wli er ook wa webspcae bij
[/sponsorhosting-aanvraag-modus]

Dirkje
06/08/04, 16:27
nu springt mijn hoofd... lees dit:

Beste Dirkje,

ik wou vragen of ik kinderkorting kon krijgen dat ik dan voor uw site reclame maak op mij site..

met vriendlijke groet,

...

Wido
06/08/04, 16:29
:D die krijg je net binnen?

Sommige mensen denken dat webhosters liefdadigheidsinstellingen zijn.

Mikey
06/08/04, 17:16
Origineel geplaatst door Wido


Hij had er overigens al een FXP board staan, maar de pub checker wilde niet werken...... Daar mailde ie over.

Dat was mijn leuke e-mail verhaal :)

vast een hack van konijntje, had hij al wel z`n race hack aan de gang :D ? Of z`n location hack, als hij z`n pub check niet werkend kreeg zou hij daar ook nog wel voor gemaild hebben.

En voor de gegadigden met vragen : NEE

XF-RICK
06/08/04, 17:38
@Koster,

Je moet gewoon een e-mail terugsturen, wat jij allemaal graag wilt hebben.

Ben je er snel vanaf :)

3x Auto's
1x Villa enzovoort :P
7x vrouwen, met de namen Maandag Dinsdag enzovoort.

:D

Domenico
06/08/04, 18:42
Afgelopen week een opzegging/verhuizing. Op de vraag waarom er verhuist ging worden werd ons verteld dat hij(groot bedrijf in houtbewerking) ontdekt had dat je ergens anders voor 25 euro per jaar "gelijkwaardig" kon hosten.

Tja, als je als bedrijf al niet meer wil uitgeven dan 25 euro per jaar. :(

Oele Wapper
10/08/04, 03:32
Beste Vincent,

hierbij de factuur. (nu met bijlage)


Ik vond deze wel grappig. Aangezien hij eerst een mailtje zónder bijlage verzond :D. Toen kreeg ik 2 minuten later deze... Vind 'm wel wat hebben... :p

faisj
10/08/04, 05:56
mailtje van een client:


Ik heb van die medewerken jouw mail adres gevonden.
Ik vind dat ik 4 keer goed betaald heb en wil nu een korting want jij
bent baas

ehmm.... ik schrijf altijd behoorlijk snel een e-mail bericht terug maar,
ik wist even niet wat ik hiermee aanmoest :D

Bij Evibe (intern) liggen we al in een deuk wanneer hij belt.
(en dan proberen je lach in te houden)

XS-24
10/08/04, 08:15
mwa vind hem niet echt grappig, ik vergeet het ook zo vaak :).

Koster
10/08/04, 10:03
Origineel geplaatst door Oele Wapper

Ik vond deze wel grappig. Aangezien hij eerst een mailtje zónder bijlage verzond :D. Toen kreeg ik 2 minuten later deze... Vind 'm wel wat hebben... :p Foutje, bedankt ;)

Flydesign.nl
10/08/04, 17:45
Nou, ik kwam niet meer bij vandaag. Iemand voegde me toe op msn, kreeg dit gesprek:

Mr. Carlo - [We zegt:
bent u de webmaster van die wargame?
Flydesign.nl » zegt:
welke wargame?
Mr. Carlo - [We zegt:
fallen lands?
Flydesign.nl » zegt:
nee, dat ben ik niet
Flydesign.nl » zegt:
ik host het alleen
Mr. Carlo - [We zegt:
ow
Mr. Carlo - [We zegt:
zouw u mischien dat scipt voor me kunnen kopieeren
Flydesign.nl » zegt:
sorry :|
Flydesign.nl » zegt:
je vraagt dus of ik even een script van die site wil kopieren
Mr. Carlo - [We zegt:
jah precies

Heb hem maar netjes doorverwezen naar de webmaster van het spel. Maar heb wel even goed gelachen, hoe haalt hij het in z'n hoofd.

Koster
10/08/04, 18:12
Origineel geplaatst door Flydesign.nl
Nou, ik kwam niet meer bij vandaag. Iemand voegde me toe op msn, kreeg dit gesprek:
hoi
Heb hem maar netjes doorverwezen naar de webmaster van het spel. Maar heb wel even goed gelachen, hoe haalt hij het in z'n hoofd. Heb je wel lef zeg, of je bent gewoon ontzettend dom om zoiets te vragen...
Morgen bellen ze op: Hoi, hebben jullie servers? "Ja" Mooi, geef me dan even de serials die jullie bij Windows 2003 gebruiken :D

KenZo
12/08/04, 20:45
Origineel geplaatst door Anestheologist
Ik kreeg deze net binnen.

Geachte heer/mevrouw,

Clean Productions wenst een aanvraag tot sponsoring in te dienen.

Clean Productions is een video bedrijf dat gespecialiseerd is in professionele video bewerking. We zijn nu ook beschikbaar op het internet.
Zo produceren we nu ook online, doordat Internet heel populair is geworden.
Onze site is www.cleanproductions.be .
We produceren van business tot entertainment clips/films.
Kan Simple Store ons met hardware sponsoren?

Hoe promoten wij Simple Store?

Simple Store verschijnt in elke film/clip die we produceren. Films die heel veel zullen worden bekeken. Als we produceren op CD/DVD steken we er een Extra bij, waar we dan een promotiefilmpje kunnen insteken die wij maken voor Microsoft.
Als we online produceren, steken we het in een zip-bestandje (www.winzip.com) en steken we er zo ook dezelfde Extra in. Op VHS krijg je op het begin en het einde van de clip/film een zin, namelijk “Mede mogelijk gemaakt door v”.
Simple Store krijgt een grote plaats op onze site en als we in de media komen, vermelden we er zeker Microsoft bij..

Wat verwacht Clean Productions precies?

Dat Simple Store ons met kwalitieve hardware producten sponsort.

Stuur me iets ASAP terug.

Alvast bedankt.



Met vriendelijke groeten,
************



------------------------------------------------------
Een professioneel bedrijf dat zijn eigen hardware nog niet kan kopen, dit slaat echt alles :)


Beste,

Ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Ken ; ik ben Sales manager bij CleanProductions. Wij maken professionele promotieclipjes en filmpjes voor bedrijven, particulieren en verenigingen. Ook websites behoren tot ons gamma. Ik vindt de reactie van Anestheologist (SimpleStore & directNET) onterecht en dwaas.

Onze partners EDPNET, Action Shop, BIASS(Belgian Informatics Association), GT Services, Corepad en Chemical Webhosting zijn absoluut tevreden over ons.
Wij zijn ook zeer bekend op de LAN party en Counter-Strike scene waar we tegemoet gaan naar echte top clan's waarvoor we dan voor een vergoeding clipjes maken of een website. Onze vaste klanten bij de clan's zijn ForZe (NL), Adrenaline(Adren)(ZWE), Mysod.nl.msi(NL) en enkele andere. Wij maken filmpjes en promotieclipjes voor onze partners in ruil voor hosting, co-locatie en apparatuur.
Zelf sponsoren wij bijna niet, we krijgen dagelijks ook wel van die mailtjes binnen van jongeren die een website willen of een clip.

Na één jaar zijn we sterk gegroeid en hebben we meerdere medewerkers binnenin onze mini-onderneming.

Die e-mail die Anestheologist binnen kreeg was echter zonder het geweten/toestemming van de andere medewerkers. Wij waren dus nooit op de hoogte van dit tot ik even rondneusde op dit forum.
Zelf ben ik klant bij Digitalus (NL) en Web-Mania (UK)

Al die e-mails die web-hosting bedrijven nu binnenkrijgen van jongeren met een clan of andere zijn uiterst belachelijk, ik heb ze van de eerste post tot de laatste gelezen en ik vondt ze beslist grappig. Wel moeten jullie toegeven dat die e-mail correct was zonder spelfouten. Anestheologist maakt zelf regelmatig spelfouten. Je moet maar eens een spamfilter aanmaken met het woordje sponsoring :).

Anestheologist heb je een BTW nummer?

Met vriendelijke groeten,

Ken

Ahead-IT
12/08/04, 20:52
Origineel geplaatst door KenZo
Anestheologist heb je een BTW nummer?

1. Zeer laffe aanval, 863.634.946 is zijn BTW.
2. Je hebt je werknemers blijkbaar zelf niet onder controle, en dan kritiek geven op iemand anders.
3. Niet netjes, laat staan professioneel.

mguilmot
12/08/04, 23:58
Altijd hetzelfde met zo'n bedrijven.

Kunnen niet het minste kritiek verdragen :p

Keuningen
13/08/04, 00:08
Origineel geplaatst door Koster
Heb je wel lef zeg, of je bent gewoon ontzettend dom om zoiets te vragen...
Morgen bellen ze op: Hoi, hebben jullie servers? "Ja" Mooi, geef me dan even de serials die jullie bij Windows 2003 gebruiken :D

Dat is NIET grappig...

en het gebeurt echt :|

Anestheologist
13/08/04, 00:08
@ kenzo

Als ik dat mailtje kreeg van jouw bedrijf kwam dat bij mij over als uiterst onprofessioneel !!

En dan zijn mijn schrijffouten en BTW nummer loutere muggezifterij ;)

KenZo
13/08/04, 00:40
Kan je mij dan het e-mail adres en de naam van die persoon nog geven? Dan zoek ik even uit wie het is. Ook vergat die jongen te vermelden dat we een vlaamse mini onderneming zijn en dat we niet over een BTW nummer beschikken.

KenZo
13/08/04, 00:45
Origineel geplaatst door mguilmot Altijd hetzelfde met zo'n bedrijven.
Kunnen niet het minste kritiek verdragen :p

Zou jij dit kunnen verdragen als hoofd an een bedrijf dat er achter je rug e-mails worden verzonden naar andere bedrijven waarop hun medewerkers op een soortgelijk forum zitten en dit bedrijf uitmaken voor alles en nog wat, wat absoluut onterecht en niet waar is?

Anestheologist
13/08/04, 01:23
Nee ik heb het mailtje niet meer, ik vermoed dat dit een hele tijd geleden verstuurd is. Nu veel maakt het mij niet uit hoor en je hoeft niet je niet druk te maken :) , er zal hier niemand van wakker liggen. En nog succes met je mini (heb paar jaartjes geleden ook een mini gehad).

KenZo
13/08/04, 01:28
Ok, dan zijn we quitte ;) Sorry voor het overdrijven. Daar ben ik soms tamelijk goed in :) Ik zal nu en dan ook eens wat posten in dit topic.

Anestheologist
13/08/04, 01:37
Goed id :) ;)

Fred_2004
18/08/04, 03:26
Hahaha, deze is bangelijk :)

Ahead-IT
18/08/04, 18:10
Hallo,

De meeste van jullie zijn in mijn mailbox terechtgekomen omdat wij elkaar
(goed) kennen, of via een contact dat we ooit gehad hebben.
Andere adressen verkreeg ik wellicht via een gezamenlijke kennis, of door
contact over iets anders.
Ik heb er wel even over nagedacht en uiteindelijk toch besloten deze kans
naar je toe te sturen, vooral ook omdat ik deze mail ontving van iemand
die ik zeer hoog inschat qua nuchterheid, betrouwbaarheid, authenticiteit
en... lef, durf en moed.
Toen ik dit mailtje binnenkreeg, dacht ik als eerste: nee hè, niet weer...
Toch besloot ik het helemaal uit te lezen en ik kwam er achter dat dit mailtje
toch iets anders was en mij inspireerde om toch eens een kansje te wagen.
Mijn tip is dan ook: lees de mail eerst helemaal, tot en met de laatste
zin en besluit dan of je meedoet of het weg wilt gooien.....
Vooral het stuk over 'dit is hoe het systeem werkt' is erg interessant.
En inderdaad wie koopt er nu nooit een staatslot, kraslot of doet hij/zij
mee aan een loterij?
Denk er even over na... dat heb ik ook gedaan, om al snel tot de conclusie
te komen dat ik er eigenlijk alleen maar beter van kan worden! En de vraag
is dan ook: wat gun jij jezelf? Wat vind jij jezelf waard?
Persoon nummer twee schreef:
Ik heb zelfs iemand van de lijst gebeld...om zeker te weten dat het allemaal
geen flauwekul zou zijn!
Nu dat bleek het zeker niet te zijn! De eigen inleg was al dubbel en dik
terug verdiend en de verwachting erg hoog.... mijn laatste twijfel; is het
wel legaal? Ja, dus...dat blijkt ook uit de mail en handelswijze hieronder...
Persoon 3 Odette schreef:
Spannend, euro 10,- investeren in jezelf is goed te doen.
Doe het nu maar, neem die gok en vertrouw op een knaller.
Succes, en veel geluk.
Denk je na het lezen...ach ik heb zelf geld genoeg.
Overweeg dan, om alles wat je toekomt, te schenken aan een ander of een
goed doel!
En als je denkt: niks voor mij! - even goede vrienden, je hoeft zelfs niet
te reageren, dan gooi je deze mail gewoon weg.
Ik wens je een goed besluit toe!
Groeten
Marja
Hieronder de mail die ik ontving en die mij stevig aan het denken heeft
gezet.
Veel succes!!
------------------------------------------------------------------------
VERWIJDER DEZE MAIL NIET DIRECT
BEWAAR HEM NOG EVEN
DENK ER EEN PAAR DAGEN OVER NA!
Dit is een persoonlijke mail van mij naar jou, lees hem op je gemak en oordeel
niet onmiddellijk!
Mijn naam is Hendrik Guerra. In september 2001 raakte ik mijn baan kwijt.
Ik kon toen nauwelijks rondkomen en ik had veel schulden. Van het een kwam
het ander en uiteindelijk verloor ik mijn huis en mijn auto. Alsof dat nog
niet genoeg was, werd ik ook nog eens constant achterna gezeten door schuldeisers.
U kunt zich misschien voorstellen dat mijn vooruitzichten er niet al te
rooskleurig uitzagen.
In januari 2002 ontving ik een mail waarin stond hoe ik in een keer aan
ca. euro 40.000,- kon komen. Omdat ik sceptisch was heb ik er toen nog niets
mee gedaan. Maar in maart had ik nog meer schulden. Uiteindelijk realiseerde
ik dat ik niets te verliezen had door het te proberen, en afgezien daarvan
bleef ik maar denken: " stel nou dat het echt werkt ".
In de zomer van 2003 heb ik met mijn gezin een cruise gemaakt en ik kocht
een gloednieuwe Mercedes, die ik contant betaalde. Op dit moment bouw ik
ons droomhuis en heb ik nergens schulden.
Inmiddels heb ik euro 578.156,- verdiend. Mijn accountant heeft een prognose
van de inkomsten gemaakt en hij verwacht dat ik binnen 6 maanden miljonair
ben, alleen maar door deze mail.
Zelfs nu ik deze mail typ, vind ik het een raar idee dat ik (net als de
meeste mensen) mijn hele leven hard gewerkt heb en altijd moeite gehad heb
om " rond te komen ". En dan komt er zoiets belachelijk eenvoudigs op je
weg waardoor je hele leven verandert.
Dit plan blijft iedere keer perfect werken. Ik heb nog nooit minder dan
euro 40.000,- ontvangen na een mailing.
Het is absoluut legaal. U hoeft niets te verkopen, u hoeft zelfs met niemand
contact te nemen. Daarom kan echt iedereen hier succes mee hebben en een
fortuin vergaren. Als u gelooft dat iedereen een keer mazzel heeft,volg
dan dit simpele plan, stap voor stap, precies zoals het hier is uitgelegd.
En ik garandeer u dat binnen ongeveer 50 dagen uw leven voorgoed verandert
Als u besluit om deze kans voorbij te laten gaan, weet dan dat ik uw beslissing
volledig respecteer. En ik begrijp dat u uw redenen zult hebben. Ik wens
u dan in de toekomst het allerbeste toe. Ik zeg dit in alle oprechtheid,
want zoals u zelf kunt zien, zelfs al zou u wel meedoen, dan nog zou ik
van u geen geld ontvangen.
Hoe dan ook, het leven is maar kort. Niemand heeft ooit gezegd dat u niet
over de financiële vrijheid kunt beschikken om alles te doen wat u maar
wilt, wanneer u maar wilt. Maar eerst moet u daar een prijs voor betalen.
En die prijs is het ondernemen van ACTIE, zo simpel is dat.
Ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik goed voor mijn kinderen heb
gezorgd door hun financiële toekomst veilig te stellen in deze onzekere
wereld. Ik geloof dat geen prijs te hoog is voor die zekerheid.
HENDRIK GUERRA, NORTFOLK ( Engeland )
VERWIJDER DEZE MAIL NIET DIRECT
BEWAAR HEM NOG EVEN
DENK ER EEN PAAR DAGEN OVER NA
Wanneer u de instructies hieronder EXACT opvolgt, dan zult u binnen 50 dagen
over een bedrag van meer dan euro 40.000,- aan contant geld beschikken -
GEGARANDEERD.
VERANDER NIETS AAN DE HIERONDER BESCHREVEN 6 STAPPEN, ook niet een klein
beetje!
Stap 1: Het is algemeen bekend dat we eerst moeten geven om te kunnen ontvangen.
Kom voor 1x zo'n 10 minuten achter uw computer vandaan en zend daarom NU
METEEN euro 10,- aan de persoon die op nummer 1 in de lijst staat aan het
einde van deze mail. Twijfel hier niet aan, u wilt ook niet dat andere dat
doen als u bovenaan de lijst staat.
Dit is een daad van plezier en liefde, want: " u oogst wat u zaait ". Zonder
deze persoon, die besloot om mee te doen, zou deze kans aan u voorbijgegaan
zijn. Bedenk dat het alle mensen op de lijst euro 10,- gekost heeft om die
ene brief met de beloning te versturen, en daardoor u deze kans te bieden.
De eenmalige euro 10,- voor het nummer 1 op de lijst is alles wat ze ervoor
terug vragen. Beschouw het als uw manier om diegene te bedanken.
Het zal spoedig uw beurt zijn om op die eerste plaats in de lijst te staan.
Voeg bij uw euro 10,- (uitsluitend contant geld, geen cheques) een korte
handgeschreven briefje met de korte mededeling "ACCEPTEERT U A.U.B. DEZE
GIFT ".
Dit briefje zorgt ervoor dat u niet in strijd met de Britse / Europese wetgeving
handelt. U stuurt de ontvanger simpelweg een gift van euro 10,-.
LET OP! EURO'S MOETEN EERST IN ALUMINIUM FOLIE WORDEN GEWIKKELD.
Nadat u een misschien volkomen onbekende deze gift heeft gestuurd, gebeurd
er iets merkwaardigs. Het geeft u het onbeschrijfelijke en overweldigende
gevoel van zekerheid en vertrouwen in het systeem. U hebt zojuist aan uzelf
bewezen dat, omdat u het gedaan heeft er een heleboel andere mensen moeten
zijn die hetzelfde zullen doen. U hebt nu zelf kunnen constateren dat het
werkt.
Stap 2: Nadat u het geld aan nummer 1 op de lijst heeft gestuurd,
verwijdert u de naam van deze persoon van de lijst. Vervolgens schuift u
alle namen en adressen een positie op ( nummer 2 komt op 1 te staan, nummer
3 wordt nummer 2 etc. ).
Voeg vervolgens uw naam en adres toe aan de lijst op de nu vrijgekomen plaats
6. De gemakkelijkste manier om dat te doen is als volgt: heel deze mail
met je linker muisknop selecteren en dan met je rechter muisknop optie kopiëren,
en plakken in een nieuwe mail.
Ga dan naar de lijst met namen en verander de nummers en typ je naam er
onderaan bij. Neem a.u.b. rustig de tijd en typ zorgvuldig. Het spreekt
voor zich dat dit van belang is.
Stap 3: Stuur altijd het mailtje naar 1 persoon gelijk! NOOIT meerdere adressen
per mail gebruiken. Dit zorgt namelijk voor een persoonlijke sfeer achter
deze uitnodiging.
Hier zit een controleerbare factor in zodat er niet getwijfeld wordt aan
de lijst met namen. Je ziet namelijk wie er onderaan staat en van wie je
de mail krijgt!
Stap 4: Zorg voor minimaal een verspreiding van 200 stuks van deze mail,
die op de 6e positie nu ook uw naam bevat. Hoe meer hoe beter.
Stap 5: Haal de verschillende e-mail adressen uit andere gekregen mails,
vaak worden er leuke mailtjes gestuurd met een flink aantal mail adressen
gelijk. Of een waarschuwingsmail voor een virus, ook hier sturen mensen
vaak hun hele adressenbestand mee. Natuurlijk je eigen bestand kun je gebruiken
en in een digitaal telefoonboek zijn ook wel mailadressen te vinden. Het
aantal van 200 is natuurlijk niet beperkt. Blijf een aantal dagen goed zoeken
en hoe meer mailtjes je stuurt hoe meer je verdiensten zullen zijn.
Stap 6: Verzorg het kopiëren van deze mail, werk netjes en zorgvuldig. WERK
DEZE 6 STAPPEN ZO SNEL MOGELIJK AF, SNELHEID IS ERG BELANGRIJK. Binnen 50
dagen zult u gegarandeerd over meer dan euro 40.000,- aan contant geld
beschikken.
Bewaar deze mail goed; U kunt hem altijd nog een keer opnieuw gebruiken
als u ooit meer geld nodig heeft.
"DIT IS HOE HET SYSTEEM BINNEN 50 DAGEN WERKT "
U hebt uw euro 10,- geschonken en vervolgens ( minimaal ) 200 keer deze
mail door gestuurd, allemaal met uw eigen naam en adres op de 6e positie
in de lijst.
Uw taak zit erop. Leun achterover, u hebt het verdiend.
- Wanneer slechts 2 % van de 200 mensen reageert op deze mail, dan zullen
4 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 800 mails met
uw naam op nummer 5.
- Wanneer slechts 2 % van de 800 mensen reageert op deze mail, dan zullen
16 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 3.200 mails
met uw naam op nummer 4.
- Wanneer slechts 2 % van de 3.200 mensen reageert op deze mail, dan zullen
64 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 12.800 mails
met uw naam op nummer 3.
- Wanneer slechts 2 % van de 12.800 mensen reageert op deze mail, dan zullen
256 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 51.200 mails
met uw naam op nummer 2.
- Wanneer slechts 2 % van de 51.200 mensen reageert op deze mail, dan zullen
1.024 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 204.800
mails met uw naam op nummer 1.
- Wanneer slechts 2 % van de 204.800 mensen reageert op uw brief, dan zullen
4.096 personen ieder euro 10,- naar u toesturen. Dat is euro 40.960,- aan
contant geld.
- Wanneer meer dan 2 % reageert of wanneer u besluit om meer dan 200 mails
te versturen, dan zult u zelfs meer ontvangen. (bereken eens 2 % van 250
of 300 mailtjes)
De simpelste ideeën zijn de beste!
Hoe vaak koopt u niet een staatslot of een krasloteuro
Bedenk eens waarom u meedoet aan de een of andere loterij de lotto!
Vaak zijn de kosten hoger dan de euro 10,- waar u nu een gokje voor waagt,
maar waar u zeker bij wint.
De kosten die u maakt zijn euro 10,- als gift voor de nummer 1 op de lijst,
1 envelop en 1 postzegel van euro 0,40.
Verder hooguit een paar uurtjes tijd voor het bij elkaar zoeken van de adressen
en het verzenden van de mailtjes.
Op tijd moet je niet zo kijken; een dergelijk uurloon vind je nergens!
Hieronder een aantal ervaringen van andere deelnemers:
In de afgelopen jaren heb ik veel brieven, mails en ideeën als deze de revue
zien passeren. Hoewel ik ervan nature uit sceptisch tegenover sta, vond
ik dat deze mail anders was en dat stond me aan. De investering viel reuze
mee en is aanzienlijk lager dan in vele andere gevallen. Ik beschouwde dit
als een lolletje. Als het niet zou werken, "wat dan nog?" Er stond nou niet
bepaald een fortuin op het spel. Eerst stuurde ik de euro 10,- aan de persoon
die op nummer 1 in mijn lijst stond. Ook voor mijzelf was dat enorm belangrijk,
want dit is het basisprincipe voor succes. Als ik er zelf niet toe bereid
was, hoe kon ik dan verwachten dat iemand anders mij euro 10,- zou sturen?
Vervolgens kroop ik achter mijn pc en stuurde ik 200 mails en hoop te ik
er het beste van. De eerste 5 weken gebeurde er niets, maar in de zesde
week kreeg ik response. In die week ontving ik ruim euro 12.760,- en na
80 dagen leverde diezelfde actie mij maar liefst euro 47.370,- op. De inkomsten
zijn nu wat teruggelopen, dus deze keer ga ik op zoek naar 500 e-mail adressen.
Doe ook mee en volg de 6 stappen zorgvuldig op. Het is ook nog eens ontzettend
leuk!
T. Holliman, Crewe
Toen ik deze mail kreeg dacht ik: " wat heb ik te verliezen?" Ik
vertelde mijn man er niet over, want ik dacht dat hij me zou uitlachen.
Ik stuurde 250 mailtjes aan bekende en volslagen vreemde en binnen 5 weken
begon het geld binnen te stromen. Na twee maanden had ik euro 41.640,- en
er komt nog steeds geld bij, ik ben er zo blij mee. Ik heb al onze leningen
kunnen aflossen en we hebben een heerlijke vakantie achter de rug. Mijn
man stond versteld van wat ik gedaan had en dat het ook nog eens had gewerkt.
Hij zei dat hij het zeker uit mijn hoofd zou hebben gepraat als hij ervan
had geweten en hij was blij dat ik er gewoon aan was begonnen zonder het
hem te vertellen. Ik verstuur nu nog meer mails om onze hypotheek af te
betalen.
Heel erg bedankt.
C.H. van Houten, Wierden

HIERONDER DE ZES NAMEN;
1. Marja van Doremalen, Johan van de Slootstraat 5, 5386 BN GEFFEN, the Netherlands
2. Stanny Lansloot, Larikslaan 1, B-2950 Kapellen, België
3. David Vleminckx, Fonteinstraat 21, 3000 Leuven, België
4. Stijn Ackaert, Fazantenlaan 1, 3050 Oud-Heverlee, België
5. Sven De Biscop, Asselkouter 42, 9820 Merelbeke, België
6. Tom De Bruycker, Massemsesteenweg 17, 9230 Wetteren, Belgïe

mguilmot
18/08/04, 18:19
Deze is al zo oud.

Ik kreeg juist hetzelfde, maar dan in het Engels, 6 jaar geleden al :)

Maar het is wel een slim bedacht ding.

DieterVDW
18/08/04, 18:27
zever

Ik heb een beter idee:
Laat gewoon al de bullshit weg, koop zo'n CD met emailadressen die spammers gebruiken,
en stuur dan naar al die adressen het volgende mailtje:

"Stuur mij 10€, adres: bla bla" .

Komt toch op hetzelfde neer hé :) .

(Tip voor geavanceerde spammers:
Zet ipv 10€ 1000€ !
100x meer winst!!! Fantastisch!)

The MAzTER
18/08/04, 19:09
mja.. je kan evenwel die mail spammen en dan gewoon de eerste niets sturen ;)

fusehost
18/08/04, 19:26
Deze mail kregen we gisteren, ook even gieren :)



Subject: Verzoek van een verzamelaar

Goedemorgen,

Allereerst mijn excuses op deze wijze iets van uw tijd te vragen.

Ik verzamel muismatten. Ik heb echter geen recente muismatten van FuseHost.net . Ik zou het
zeer op prijs stellen als u, mocht deze bestaan, een FuseHost.net muismat aan
mij zou willen toesturen, eventueel ongefrankeerd, aan onderstaand
adres.

Bij voorbaat reeds hartelijk bedankt,

XXXXXXX



edit door fusehost om duidelijk te maken dat dit een ontvangen mail was

WebSiteNet
18/08/04, 20:34
@fusehost: Altijd doen. Voor dit soort mensen moet je wat overhebben. Het is mischien een rare hobbie maar je maakt er wel mensen blij mee en het is reclame.

ps: Ik ben het niet die die email stuurde....:)

Koster
18/08/04, 20:56
Origineel geplaatst door fusehost
Deze mail kregen we gisteren, ook even gieren :)



edit door fusehost om duidelijk te maken dat dit een ontvangen mail was Jep, die kregen wij ook :)

Triloxigen
18/08/04, 21:12
En.. wie van jullie heeft een muismat met bedrijfsnaam?:p

KenZo
18/08/04, 21:17
Lachen! Ik zal als ik er nog krijg even posten. Maar ik ben de meeste kwijt door een server update naar Citrix.

WebSiteNet
18/08/04, 21:39
Origineel geplaatst door Triloxigen
En.. wie van jullie heeft een muismat met bedrijfsnaam?:p
Ik denk weinig. Maar je kan ze altijd maken met dat coffeecup script (Hoe heet dat ook al weer).

Het is iig wel een orginele mail!

fusehost
18/08/04, 22:11
cafepress.com denk ik

KenZo
18/08/04, 22:26
Mijn pa heeft zo'n matjes, als er een pc moet gemonteerd worden dan leveren we er éénte gratis bij. (meestal vergeten we het..).
En nu hopen dat die spammer dit niet leest anders spamt hij mijn mailbox vol. :(

fusehost
19/08/04, 00:43
Moet je zijn adres hebben, kan je er eentje opsturen. Je moet er zelfs geen postzegels op kleven :)

timmeh
19/08/04, 12:14
Belt een ventje op, ik schat 12 jaar. Doen jullie counterstrike clans sponsoren, het antwoord was als u kunt aantonen dat het een hoog ranked clan is denken we er over na. Denk....denk.... aan de andere kant, "Doen jullie dan wel aan kinderkorting?"

Geniaal :)

Ahead-IT
20/08/04, 16:00
Dit kwam net binnen via MSN, is weliswaar geen E-mail maarja

XXXXXXXXXXXX ..... zegt:
als je me een gratis server geeft mag je de string van men vrouw hebben?


Als de kindjes zo door gaan, gaat MSN support weg ;)

KenZo
20/08/04, 23:39
Jah, hij heeft zeker niet eens een vrouw. Het is gewoon een potloodventer die zelf strings aandoet.

eMiz0r
21/08/04, 11:11
Origineel geplaatst door Wido
Nou, wij hadden van de week ook een leuke.

Ik kreeg een mailtje op de helpdesk van iemand waarbij het niet lukte
om zijn FXP board te installeren.

Dus ik zeg tegen hem, dat hij heel snel moet stoppen met die activiteiten of er volgen sancties.

Maar, hij stuurt gewoon stug weer zijn mailtje dat hij nu aan andere error kreeg.....

Dus ik ga die site checken en wat vind ik? Een prachtig FXP board.

Ik pak zijn telefoonnummer er bij en ga een gezellig gesprek aan.
Hij vond dat we ons maar aanstelden en dat we geen FXP boards toestonden.

Ik zei dat ik het nogal brutaal vond dat je een helpdesk gaat mailen om te vragen bij de installatie van een FXP board, maar hij vond dat de normaalste zaak van de wereld.

Die klant heeft nu dus geen hosting meer..

We hebben er hier wel hard om gelachen, dat je het lef hebt de helpdesk te mailen om te vragen dat het je niet lukt een FXP board te installeren.

Hij had er overigens al een FXP board staan, maar de pub checker wilde niet werken...... Daar mailde ie over.

Hoe stom kunnen sommige mensen toch zijn...
Overigens was dit persoon 21, dan verwacht je toch wel een beetje verstand aan te treffen bij zo iemand.

Dat was mijn leuke e-mail verhaal :)

Vandaar nu die DDoS op jullie zeker? :P

_arno_
21/08/04, 13:41
Origineel geplaatst door VIPIT
Dit kwam net binnen via MSN, is weliswaar geen E-mail maarja


Als de kindjes zo door gaan, gaat MSN support weg ;)

haha die vind ik wel grappig

beenske
26/08/04, 00:21
kijk wat ze tegen mij zeggen

ze vroegen sponsoring



<23:19:47> <***> Meneer, aub,
<23:19:51> <***> We naaien je niet
<23:20:45> <***> We gaan ook naar lans
<23:20:52> <***> en hebben onze eigen T-Shirts :)
<23:20:58> <***> gesponsord door internet cafe :)
<23:21:05> <***> ook al, maar die staan niet op site
<23:21:19> <***> die hebben niet echt een site, klein internet cafe, en we mogen tshirts dragen van hun :)
<23:21:30> <***> met onze namen op
<23:21:35> <***> we gaan u echt niet naaien hoor
<23:21:40> <***> realy


cs'ers van tegenwoordig -rolleyes-

Koster
26/08/04, 04:12
Ach, hier komen dagelijks 20+ sponsorverzoeken binnen, soms wordt je er gek van.
Helaas sponsort de supermarkt mij niet. De autodealer, de hypotheker en het datacentrum evenmin, anders ging ik graag op al die sponsorverzoeken in :D

luser
26/08/04, 04:51
Bij gamehosting komt het spijtig genoeg idd veel voor, na een maand is de clan dan toch gesloten...

sander
26/08/04, 10:17
nou jongens ik kreeg gister toch maar wat:
mocht iemand hem willen helpen dan heb ik zijn adres ook nog :P

Goedemorgen,

Allereerst mijn excuses op deze wijze iets van uw tijd te vragen.

Ik verzamel muismatten. Ik heb echter geen recente muismatten van Skyberate Internet Services . Ik zou het
zeer op prijs stellen als u, mocht deze bestaan, een Skyberate Internet Services muismat aan
mij zou willen toesturen, eventueel ongefrankeerd, aan onderstaand
adres.

Bij voorbaat reeds hartelijk bedankt,


xxx
xxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxx

Eris
26/08/04, 10:47
Sander deze is zou oud als de weg naar rome kijk maar in het archief ;)

WebBizz
26/08/04, 10:51
Die over die muismatten kreeg ik ook vanochtend :)

Mikey
26/08/04, 11:02
Origineel geplaatst door WebBizz
Die over die muismatten kreeg ik ook vanochtend :)

Ik gister avond 4 keer, heb maar vreindelijk terug gemaild.

Hello Gerard,

ten eerste goede avond cq nacht, ten tweede helaas geen muismat, wie
vraagt wordt overgeslagen.

Mvgr,

----
Mike Hoffs
Mijn-Sleutel

peperstraat 33
6678 AL oosterhout
Tel: 0481482511 / 0628585894
Mail: info@mijn-sleutel.net

The MAzTER
26/08/04, 15:14
Origineel geplaatst door luser
Bij gamehosting komt het spijtig genoeg idd veel voor, na een maand is de clan dan toch gesloten...

hebben de gamehosters zelf verziekt ;) <-- door al die startende GSP's die eerste de beste clans gingen sponsoren

®on
26/08/04, 15:34
Origineel geplaatst door Mikey
Ik gister avond 4 keer, heb maar vreindelijk terug gemaild.
Hier ook vanaochtend twee keer de mail gehad.

faisj
29/08/04, 06:13
Origineel geplaatst door headout

Hier ook vanaochtend twee keer de mail gehad.

wij hebben het 2 maal ontvangen

s2software
29/08/04, 11:10
Wij hadden laatst een fax die geadresseerd was aan:

E-Dentify Internet Diensten
t.a.v. Bart Boswinkel

Vond ik zelf toch wel mooi ;).

XS-24
29/08/04, 13:11
De muismat mail ook ontvangen, ook netjes geantwoord :).

Bob2
29/08/04, 14:14
------
Hallo,

Hallo Ik ben **** ik ben de leider van een clan in call of duty! Onze clan loopt tot nu toe nog goed,maar we willen een website wat verplicht
is!
Maar we hebben geen webruimte en nog geen geld omdat we nog jong zijn. Dus nu hadden we aan u de vraag zou u ons wille sponsoren in de zin van

* Webruimte
*en misschien een Domein naam

Wij zullen uiteraard voor u ook Reclame maken en alle bezoeker vragen om
door te linken naar u website, om te zorgen dat u zoveel mogelijk Klanten
krijgt.

Wij hopen nog wat van u te horen,als vast bedankt voor u medewerking

Gr.****
----

netvictory
29/08/04, 14:58
Origineel geplaatst door s2software
Wij hadden laatst een fax die geadresseerd was aan:

E-Dentify Internet Diensten
t.a.v. Bart Boswinkel

Vond ik zelf toch wel mooi ;).

Ik weet dat Bart weg gaat bij SIDN per 1-9, maar wist nog niet dat hij bij jullie aan de slag gaat.... ;)

Tjeerd
31/08/04, 09:16
Op alle sponsor aanvragen gewoon een mailtje sturen met niet veel meer dan dit:

http://www.randstad.nl/content/werkgever/werk/vacatureaanmelden.xml

:D

Tjeerd
31/08/04, 09:21
Deze is ook mooi:

Zouden jullie een banner op mijn site willen naar jullie hosting site? Voor 2 euro per week krijg je de banner op me site... Dan zal ik een banner maken/of die jullie me geven op me site zetten
bovenaan ALLE pagina's

Groeten,
**** *****
******* & ***** Owner
www.**********.tk

Alleen al aan het .TK, die site werkt niet en volgensmij niet meer dan 50 hits p/d hehe

AlexanderOnline
01/09/04, 11:44
wij van Open Host moesten een klant een keer uitleggen wat een server en client is, om te FTPen (hij load zijn files up via filemanager van cpanel).. en dan neemje hosting... lage prijs trekt te veel n00bs aan :P

kilian
01/09/04, 15:52
Origineel geplaatst door AlexanderOnline
wij van Open Host moesten een klant een keer uitleggen wat een server en client is, om te FTPen (hij load zijn files up via filemanager van cpanel).. en dan neemje hosting... lage prijs trekt te veel n00bs aan :P

Ja, die mensen zijn er he. Willen wel een site want dat is hip maar hebben er weinig verstand van. Als je je dan als host wil aanprijzen help je dit persoon. Ik heb ook weleens hulp gehad van me host van dingen waarbij ik zeg van "dat is voor n00bs". Ik kreeg netjes een mailtje terug met een krote uitleg en wat links met handleidingen en dergelijk.

[regnar]
15/10/04, 12:02
Ik krijg zo ook af en toe wel leuke sponsoraanvragen binnen:


ik heb een vraagje ... ik zoek een sponser voor mijn site omdat ik hem op mijn localhost host is hij erg traag en zoch ik eigenlijk een sneller hosting services maar kan het niet betalen :(
Zo wil ik ook wel dat iemand mij een porsche sponsort, ik kan dat namelijk ook niet betalen :(


Ik had een vraag... Het lijkt mij dat jullie een net startende host zijn...
Kunnen jullie my een sponsored resellerhosting aanbieden??? +domain
Er kan ik overleg wat voor terug gedaan worden... (natuurlijk komt er een banner op mijn site)
Als wij dat toch een startende host zijn, (afhankelijk wat je onder startend verstaat), waarom zouden wij dan een reselleraccount sponsoren?

Ik snap ook niet dat mensen die een sponsoring willen, er niet meer tijd aan besteden om een fatsoenlijk mail te schrijven, zonder al te veel taalfouten en met doordachte argumenten.

KenZo
04/11/04, 21:04
Hallo Ik heb een sponsor nodig voor onze clan ndi = Never dead ingot Het is een Belg Clan Wij hebben een deftige site nodig dus hebben wij aan jullie gedacht Kunnen jullie ons helpen ???
Als je ons kunnen helpen zullen wij publiciteit maken voor jullie is da goe ???
Maar alstublief sponsor ons wij hebben het echt nnodig !!!


Deze kreeg ik vandaag binnen.

2hosting
04/11/04, 21:07
lol, dat horen we ook minimaal 4x per dag :)

i3d
04/11/04, 21:18
KenZo, waar maak je je druk om? ;)
Die persoon gebruikt tenminste nog leestekens/interpunctie.

Wij krijgen ook wel eens van die mails:


geef ons een gratis 16 slots public server en als je het niet doet ga ik overal zeggen dat jullie een <vul random flame in> gamehoster zijn

Pure chantage natuurlijk, vraag me af of hier ook maar één gamehoster intrapt/aan meewerkt.

KenZo
04/11/04, 23:41
Origineel geplaatst door KenZo
Hallo Ik heb een sponsor nodig voor onze clan ndi = Never dead ingot Het is een Belg Clan Wij hebben een deftige site nodig dus hebben wij aan jullie gedacht Kunnen jullie ons helpen ???
Als je ons kunnen helpen zullen wij publiciteit maken voor jullie is da goe ???
Maar alstublief sponsor ons wij hebben het echt nnodig !!!

kilian
05/11/04, 00:08
Origineel geplaatst door KenZo


aardig netjes voor een 13 jarige (gokje). Ik krijg dagelijk mailtjes die ik gewoon niet kan lezen zo raar zitten ze in elkaar.

vince
05/11/04, 02:12
hallo als ik een gratis domein wil doen zeg die bij het registeren erro bij
de e-mail adres is ongeldig zegt die maar dat e-mail bestaat gewoon wat kan ik daar
aan doen

ChemicalWH
05/11/04, 02:19
Ik heb een keer aan een klant moeten uitleggen hoe hij outlook in moest stellen om e-mail te ontvangen. Zijn website heeft hij (thank god) uit handen gegeven aan een design bedrijf, maar e-mail had ie wel nodig.

Opzich niet iets wat nooit voorkomt.. maar het feit dat ik hem even moest uitleggen hoe je een @ maakt vond ik wel bijzonden.

klant: hm.. ik krijg dat tekentje niet tevoorschijn.. (ik hoor hem iets van 2 mompelen)
ik: probeert u eens shift in te houden en vervolgens op 2 te drukken.
klant: oh.. nou werkt het, hartstikke bedankt..
klant: ik ben niet zo goed met computers.

hehe...

Ruud Goedhart

®on
05/11/04, 02:19
Een bestelling van een poosje geleden:

zeg, manneke, geef mij es direct nen reseller ofzo zodak wa account kan maken en een beetje rappe zenne, iets van 20GB minimum, onbeperkte data, begrepen? zit het in u bolje? k, zend de gegevens NU via mail en haast u wa want keb nie vele tijd, ja, en anders, jin ip joen muile e, comprendo!?
Kijken ze nog gek als ik ze vriendelijk doorverwijs naar een ander bedrijf.

IT-worX
05/11/04, 11:00
shirft indrukken voor een @??

Is het niet eerder Alt Gr + 2 ;-)

IT-worX
05/11/04, 11:00
Ow juist...querty toetsenbord?

Keuningen
05/11/04, 11:20
ja, of mensen die gameservers willen hebben voor 0 euro per maand omdat ze dan gaan promoten op lan's...

en weet je wat dan gebeurt? Dan komen er nog meer clan's die dezelfde deal willen ;)

IT-worX
05/11/04, 18:02
Net gekregen ;-)


Hey

Ik ben van de gamin g community www.digitalpwnage.info
Op dit moment zijn wij op zoek naar een betere webhosting, want we zijn van plan om een Multigaming clan te starten. Heeft deze webhosting behoefte aan clans. Ik wou graag banners op mijn site zetten, zodat ik de aantal bezoekers van de site kan vergroten. Inruil daarvoor misschien een hosting voor ons

Alvast bedankt

Hasan

ChemicalWH
05/11/04, 18:07
Origineel geplaatst door IT-worX
Ow juist...querty toetsenbord?

qwerty :-)

IT-worX
05/11/04, 18:11
hmmz goed bezig ;-)
idd qwerty dus :-)

maxnet
06/11/04, 17:43
Ontvingen we vanochtend in de postmaster box:



Subject: RE: Undelivered Mail Returned to Sender


best hotmail medewerker.


ik ben een nederlander en ik kan nog geen engels.
ik verzoek u om nederland te spreken.

kilian
06/11/04, 20:07
Origineel geplaatst door maxnet
Ontvingen we vanochtend in de postmaster box:



haha, geniaal!

Zuidberg
06/11/04, 20:22
Origineel geplaatst door kilian


haha, geniaal!
Sommige mensen kunnen inderdaad erg slim zijn... :D

Zelf krijg ik vaak genoeg van die mailtjes in BrEeZaHtaal (inclusief ontbrekende interpunctie dus), met de opdracht dat ik dit of dat moet doen. Mijn advies (en als ik het zo lees ook jullie advies) aan deze lieden: leer Nederlands.:mad:

Luuc
06/11/04, 20:31
Eerste mailtje van deze personen:

WTF? wij willen gewoon gesponsort worden!!! snel als dat kan alstublieft....

mvg *Clannaam*:huh: Reply naar de verkeerde gestuurd? :huh: :D

Xerious
07/11/04, 23:07
Mijn advies (en als ik het zo lees ook jullie advies) aan deze lieden: leer Nederlands.:mad: [/B]
Ik zou zoiets terugsturen:


Geachte [**],

Na enige tijd kijken naar uw email is ons volstrekt onduidelijk gebleven welke taal u gebruikt.
Op dit moment ondersteunt onze helpdesk alleen Nederlands en Engels. Wij verzoeken u dan ook een email in deze taal op te maken.

Met vriendelijke groeten,
[***]

(en daaronder voor de gein)

Dear [**],

After looking to you're mail for a little while, we still can't figure out witch language you are using.
At this moment our helpdesk only supports Dutch and English. We are requesting you to make a email in one of those languages

You're sincerly,
[***]

Dillard
14/11/04, 15:12
Ook een mooie (gisteren in de mail ontvangen):

" Ik Had een vraagje.
De vraag luid.
Zouden jullie mijn bedrijf willen sponsoren ?
En als 7e sponsoren willen aansluiten bij de rest.
neemt u a.u.b contact met me op.
Bijvoorbaat dank Martin"

Moet je daar eigenlijk nog wel serieus op reageren ? :D

XS-24
14/11/04, 15:24
Origineel geplaatst door Xerious

Ik zou zoiets terugsturen:


Geachte [**],

Na enige tijd kijken naar uw email is ons volstrekt onduidelijk gebleven welke taal u gebruikt.
Op dit moment ondersteunt onze helpdesk alleen Nederlands en Engels. Wij verzoeken u dan ook een email in deze taal op te maken.

Met vriendelijke groeten,
[***]

(en daaronder voor de gein)

Dear [**],

After looking to you're mail for a little while, we still can't figure out witch language you are using.
At this moment our helpdesk only supports Dutch and English. We are requesting you to make a email in one of those languages

You're sincerly,
[***]

:D.

PeterT
14/11/04, 15:47
Origineel geplaatst door Xerious

Dear [**],

After looking to you're mail for a little while, we still can't figure out witch language you are using.
At this moment our helpdesk only supports Dutch and English. We are requesting you to make a email in one of those languages

You're sincerly,
[***]

Waarop zij dan spontaan een mailtje terugsturen met daarin spellingscorrectie voor de fouten die jij net hebt gemaakt ;)

Xerious
14/11/04, 16:10
Origineel geplaatst door PeterT


Waarop zij dan spontaan een mailtje terugsturen met daarin spellingscorrectie voor de fouten die jij net hebt gemaakt ;)

Ik zat hem net toevallig ook weer eens te lezen, en hij is nogal fout gespeld ja, maar het was ff vlug getypt :P

Maar, als ze dat doen dan weet je in ieder geval dat ze het wel kunnen :D

NWO
23/11/04, 18:19
Hoezo beetje vaag:


Hallo,
Ik ben leider van een Counter-Strike clan genaamd ####. We bestaan ondertussen een jaar en ik zoek naar een .com , net of be domeinnaam. Ik had dat ook graag gesponsord. Hieronder elke prestaties van mijn clan:

-CLW : 35de
-Katholan : 19ste
-Kernellan : 91ste
-Gamingzone : 82de

mvg,

p.s.Graag binnen 1 uur terug.


Wel grappige email

ardjan
23/11/04, 20:11
p.s.Graag binnen 1 uur terug.
Dat maakt het 'm helemaal! :P

WEBEAGLE
24/11/04, 11:29
Beste,

ik wou graag vragen of u nog een baan vrij had voor mij , ik ben Abdelhak arraiss en ben 13/14 jaar en oon in amsterdam.

Ik kan servers beheren , op een forum supporten en msn!

Ben altijd online.

( ook wou ik weten of jullie php konden en wat het zou kosten voor een grote procject )

) ook wou ik weten zouden jullie mij wat leren , hoe kan webdesignen .. ik betaal er voor!}

Mvg Abdel..


Jullie moeten misschien weten dat mijn zaak in Mechelen(België) is dus wel nogal ver van Amsterdam hé.

Clanhost
24/11/04, 12:00
Willen Jullie oNs sponsern?
PlzzZ
only site + Public Als Jullie Nog aardiger zyn Warserver 0ok.. stuur e-mailtje naar <.....>@hotmail.com of Jullie het willen?
Bedankt

Dit is geen grapje...

Ik heb nog gereageerd met dat wij niet sponsoren. Krijg ik deze reactie terug:


IK WIL ONLY Site Worden GESPONSERD.

IT-worX
24/11/04, 12:17
Clanhost, ik zou gewoon terugsturen in een taal die ze zelf begrijpen...

WiJ SponSORen GeEEN SITeS, OoK GeeN GaMeSeRVERs

:-)

mguilmot
24/11/04, 14:43
of

FµCk 0fF ? :p

antilope
24/11/04, 14:51
Leuke anecdotes uit de begintijd van XS4ALL:

Voorbeeld:



XS4ALL, met Hanneke.
- Goedemiddag, spreek ik met Internet?
Wij zijn een van de aanbieders van Internettoegang, ja.
- Ach, kunt u even iets voor mij nakijken dan? Ik ben namelijk net weggegaan van de zaak, en ik weet niet of ik het modem wel uit heb gezet. Kunt u even kijken of er nog een verbinding is? Mijn login naam is
patimo. <clickety click>
Hm, meneer, ik kan geen patimo vinden. Heeft u wel een account bij Xs4all?
- Jaaha, we hebben een account bij Internet.
Meneer, weet u misschien ook uw email adres?
- Eh ja: patimo@euronet.nl.
Ach, wilt u dan misschien even 6208899 bellen? Dahag meneer.
Dank u wel, goedenavond.


meer:

http://www.xs4all.nl/overxs4all/sites/5jaar/anecdotes/index.html

Zuidberg
24/11/04, 16:20
Origineel geplaatst door antilope
Leuke anecdotes uit de begintijd van XS4ALL:

Voorbeeld:



meer:

http://www.xs4all.nl/overxs4all/sites/5jaar/anecdotes/index.html
Grappig :D
Een groot deel van die mensen (http://www.xs4all.nl/overxs4all/sites/5jaar/anecdotes/index.html) weet niet eens wat internet is... :p

nutnet
24/11/04, 18:27
Deze is geweldig :D

XS4ALL, met Hanneke.
Goedemiddag mevrouw, ik heb een vraag. Maar het is nogal een technische vraag hoor. Ik weet niet of ik die wel aan u kan stellen.
<vriendelijke toon> Stelt u hem eerst maar meneer, dan zien we daarna wel verder.
Nou, het zit zo: ik wil bij XS4ALL inloggen. Niet met SLIP, maar met Telix. Dat is een ter-mi-nal-programma.
Jaa?
En nu ben ik mijn inlogcode kwijt.
U weet uw wachtwoord niet meer?
Nee, mijn wachtwoord weet ik nog wel, maar mijn inlogcode niet meer.
U bent uw login naam vergeten?
Ja, precies!
Hm, wat is uw achternaam?
Mijn achternaam is Butz, met een z op het eind. <clickety click>
Ah, meneer Jaap Butz?
Ja, dat klopt.
Uw login naam is 'jaap'.
Ach fijn, dank u wel.