PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige e-mails/momenten!



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12

Apoc
03/03/10, 17:17
Haha, ik vind hem toch wel komisch hoor ;)

Haha ik ga er eerder van kokhalzen :p

YolkNet
03/03/10, 17:17
"I hope you will reconsider and give this relationship another try. If interested, please respond to this e-mail, and I will be in touch with you promptly to schedule our first date!"

laat ons maar weten hoe jullie date is geweest :D

mikevdbroek
03/03/10, 17:43
Geen e-mail maar een advertentie bij Marktplaats.



Ik kreeg zowat een hartaanval :surrender:
125,00 euro. voor zo'n opstelling :drool:

http://link.marktplaats.nl/325771003
Is helaas al verkocht :crying:

Haha prachtig, ik had de advertentie ook vanochtend gelezen. Maar het bestaat nog wel heb laatst 3 stuks weten aan te schaffen voor een lummelig bedrag (onder de 125 p/s) :sweatdrop:

Trafego
04/03/10, 02:11
support desk, cq 3 weken geleden:

06:05: Telefoon gaat, we nemen op, Hallo
Goedendat Trafego, ik zit zonder internet connectie..
wij: Ok, dat is niet zo best. Mogen wij uw klant nummer.
Klant: Euh die weet ik niet.. (vervolg is adres vragen blabla)
wij: Uw website is vanuit hier perfect bereikbaar, Ervaart u wellicht enkel problemen met uw email. (bij sommige klanten moet je immers doorvragen)
Klant: Nee ik kan en zie niets meer, (licht geiriteerd)
wij: alles nog eens nakijken in de monitoring, server check etc Sorry meneer, hier is alles bereikbaar. Wilt u eens naar mijnip.nl gaan en uw IP nummer opnoemen
(dan kunnen we de firewall namelijk even kijken of IP geblocklist staat)
Klant: stil
wij: hallo
Klant: Ja momentje, hmm nee die website doet het ook niet.. is die ook van jullie zeker?
Wij: Nee deze is niet van ons maar helpt ons wel analyseren wat er gaande zou kunnen zijn. Probeert u google.nl eens
Klant: Ja ja google is echt niet van jullie hoor, dat kan je de kat wijsmaken.
Wij: Nee deze is niet van ons maar zo kunnen we enkele mogelijke oorzaken uitsluiten
Klant: heel geiriteerd, we zullen maar meewerken dan he. en nee deze website deed het ook niet
Wij: heeft u uberhaupt een internet connectie?
Klant: Nee ik kan nergens op maar jullie leveren mijn internet en email toch?
Wij: Nee mr, wij leveren enkel hosting en email van uw persoonlijke website
Klant: Ja en wat nu dan? Gaan jullie dan langskomen?
Wij: Bij welke internet provider zit u nog meer dan, wellicht ziggo of kpn?
Klant: Hmm ja, volgens mij kpn dan.
Wij: dan adviseren wij u om hun even te bellen..

Resultaat: kpn storing
verloren tijd en de nodige vervloekingen aan ons hoofd verder: 23 min :)

swedendedicated
04/03/10, 02:19
support desk, cq 3 weken geleden:

06:05: Telefoon gaat, we nemen op, Hallo
Goedendat Trafego, ik zit zonder internet connectie..
wij: Ok, dat is niet zo best. Mogen wij uw klant nummer.
Klant: Euh die weet ik niet.. (vervolg is adres vragen blabla)
wij: Uw website is vanuit hier perfect bereikbaar, Ervaart u wellicht enkel problemen met uw email. (bij sommige klanten moet je immers doorvragen)
Klant: Nee ik kan en zie niets meer, (licht geiriteerd)
wij: alles nog eens nakijken in de monitoring, server check etc Sorry meneer, hier is alles bereikbaar. Wilt u eens naar mijnip.nl gaan en uw IP nummer opnoemen
(dan kunnen we de firewall namelijk even kijken of IP geblocklist staat)
Klant: stil
wij: hallo
Klant: Ja momentje, hmm nee die website doet het ook niet.. is die ook van jullie zeker?
Wij: Nee deze is niet van ons maar helpt ons wel analyseren wat er gaande zou kunnen zijn. Probeert u google.nl eens
Klant: Ja ja google is echt niet van jullie hoor, dat kan je de kat wijsmaken.
Wij: Nee deze is niet van ons maar zo kunnen we enkele mogelijke oorzaken uitsluiten
Klant: heel geiriteerd, we zullen maar meewerken dan he. en nee deze website deed het ook niet
Wij: heeft u uberhaupt een internet connectie?
Klant: Nee ik kan nergens op maar jullie leveren mijn internet en email toch?
Wij: Nee mr, wij leveren enkel hosting en email van uw persoonlijke website
Klant: Ja en wat nu dan? Gaan jullie dan langskomen?
Wij: Bij welke internet provider zit u nog meer dan, wellicht ziggo of kpn?
Klant: Hmm ja, volgens mij kpn dan.
Wij: dan adviseren wij u om hun even te bellen..

Resultaat: kpn storing
verloren tijd en de nodige vervloekingen aan ons hoofd verder: 23 min :)

En dat voor een paar euro per jaar, nee die tijd is gelukkig ver voorbij. Zulke klanten halen het bloed onder je nagels vandaan.

Spyder01
04/03/10, 02:20
Altijd leuk zulke klanten. Zulke maffe dingen hebben wij standaard zo`n beetje elke vrijdag als we wat van de snackbar te eten hebben gehaald.

YolkNet
04/03/10, 10:17
Goedendat Trafego, ik zit zonder internet connectie..

Die klant meldt toch precies wat er aan de hand is? Zou een van de eerste dingen zijn waar ik aan zou denken: geen internet.
Dat je daar 23 minuten voor nodig hebt zeg... :D

Trafego
04/03/10, 11:03
En dat voor een paar euro per jaar, nee die tijd is gelukkig ver voorbij. Zulke klanten halen het bloed onder je nagels vandaan.

Paar euro valt wel mee, en ja wij bieden nu eenmaal een 24/7 support :) dan weet je van te voren dat je ook zulke klanten hebt.

@Dinges, je moet alles uitsluiten van mogelijkheden, we besteden toch voldoende aandacht erop. hoe vaak zie je referenties van andere partijen dat je enkel afgewimpeld word als je support belt. Dat is het verschil zijn ;)

Marco Mahieu
04/03/10, 16:48
Paar euro valt wel mee, en ja wij bieden nu eenmaal een 24/7 support :) dan weet je van te voren dat je ook zulke klanten hebt.

@Dinges, je moet alles uitsluiten van mogelijkheden, we besteden toch voldoende aandacht erop. hoe vaak zie je referenties van andere partijen dat je enkel afgewimpeld word als je support belt. Dat is het verschil zijn ;)

Maar toch een les voor de volgende keer: als de website bij jou wel prima werkt, laat de klant dan altijd even kijken of google.nl wel werkt ;)

SebastiaanStok
04/03/10, 17:00
"Ach ja, wat zouden we moeten zonder Google.com" - Systeem beheerder bij Databarn.
Was toen ik moest kijken of de verbinding naar buiten werkte.

The-BosS
04/03/10, 17:59
support desk, cq 3 weken geleden:

06:05: Telefoon gaat, we nemen op, Hallo
Goedendat Trafego, ik zit zonder internet connectie..
wij: Ok, dat is niet zo best. Mogen wij uw klant nummer.
Klant: Euh die weet ik niet.. (vervolg is adres vragen blabla)
wij: Uw website is vanuit hier perfect bereikbaar, Ervaart u wellicht enkel problemen met uw email. (bij sommige klanten moet je immers doorvragen)
Klant: Nee ik kan en zie niets meer, (licht geiriteerd)
wij: alles nog eens nakijken in de monitoring, server check etc Sorry meneer, hier is alles bereikbaar. Wilt u eens naar mijnip.nl gaan en uw IP nummer opnoemen
(dan kunnen we de firewall namelijk even kijken of IP geblocklist staat)
Klant: stil
wij: hallo
Klant: Ja momentje, hmm nee die website doet het ook niet.. is die ook van jullie zeker?
Wij: Nee deze is niet van ons maar helpt ons wel analyseren wat er gaande zou kunnen zijn. Probeert u google.nl eens
Klant: Ja ja google is echt niet van jullie hoor, dat kan je de kat wijsmaken.
Wij: Nee deze is niet van ons maar zo kunnen we enkele mogelijke oorzaken uitsluiten
Klant: heel geiriteerd, we zullen maar meewerken dan he. en nee deze website deed het ook niet
Wij: heeft u uberhaupt een internet connectie?
Klant: Nee ik kan nergens op maar jullie leveren mijn internet en email toch?
Wij: Nee mr, wij leveren enkel hosting en email van uw persoonlijke website
Klant: Ja en wat nu dan? Gaan jullie dan langskomen?
Wij: Bij welke internet provider zit u nog meer dan, wellicht ziggo of kpn?
Klant: Hmm ja, volgens mij kpn dan.
Wij: dan adviseren wij u om hun even te bellen..

Resultaat: kpn storing
verloren tijd en de nodige vervloekingen aan ons hoofd verder: 23 min :)

Dat is nu de perfecte reden om een 0900 nummer te nemen aan € 1,-/min, dan zijn je personeelskosten al voor een stuk terug betaald.

Nuja zo een mensen zullen er altijd bestaan die eerst doen en dan pas zelf even denken, ala oei mijn auto wil niet meer starten, dan maar even garage bellen om te laten kijken. Hoezo ik moet benzine in de auto doen?

Nuja beter zo en helpdesk als die van jullie dan het omgekeerde zoals verschillende providers van "Hallo mijn internet werkt niet meer en kan niet meer bellen dus bel ik met de gsm. Antwoord: Kunt u ons even bellen met uw vast toestel zodat wij uw gegevens kunnen controleren. Uw internet instellingen en storingsmeldingen kunt u vinden op onze website." Dit is pas om zot van te worden.

SebastiaanStok
04/03/10, 18:04
0900 nummer van 1 euro per minuut is verboden in Nederland :)
En daar is vraaghetalex.nl voor uitgevonden

oehTie
04/03/10, 22:00
Geprobeerd een domein te verhuizen op verzoek van een klant van me....

uiteraard is de domeinnaam en alle persoonsgegevens van de andere kant er even uit gehaald




Van: mail <mail@tornadosolutions.nl>
Verstuurd: 3 Mar 2010 15:04
Aan: persoon
Onderwerp: Verzoek verhuizing domeinnaam

Betreft: VERZOEK VERHUIZING domeinnaam


Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben het verzoek gekregen om domeinnaam te verhuizen naar Tornado Solutions.

Om de geldigheid van deze verhuizing vast te stellen sturen wij deze e-mail naar u als administratief contact.

U kunt de verhuizing bevestigen of desgewenst afkeuren via de volgende link:
bevestigingslink (http://bevestigingslink)

Voor eventuele vragen kunt u altijd contact met ons opnemen door een e-mail te sturen aan mail@tornadosolutions.nl.

Met vriendelijke groet,

Tornado Solutions (http://www.tornadosolutions.nl)




From: persoon
Sent: woensdag 3 maart 2010 16:26
To: Mail Tornado Solutions
Subject: Re: Verzoek verhuizing domeinnaam

Beste,
Volgens onze gegevens is dit domein niet geregistreerd via bladiblah.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

persoon


-- laat voor een snelle afhandeling de volgende regel in uw reply staan --
1243337789.550b5fab46dd8ef016f481de7681fc2d9443dac c



Van: mail <mail@tornadosolutions.nl>
Verstuurd: 4 Mar 2010 12:21
Aan: persoon
Onderwerp: RE: Verzoek verhuizing domeinnaam

Beste,

Zou u de verhuizing dan kunnen bevestigen? In de WhoIs zie ik bladibla als registrar, echter is mogelijk ooit uw e-mail adres als contactpersoon opgegeven. Wij hebben direct contact gehad met de eigenaar van het domein, hij is in ieder geval akkoord met de verhuizing.

Alvast mijn dank,


Met vriendelijke groet,



Theo Dumoulin
Tornado Solutions
Henry Moorepassage 76
2907MG Capelle aan den Ijssel

http://www.tornadosolutions.nl
mail@tornadosolutions.nl



Beste Theo,
Wij hebben geen verzoek tot bevestiging van de verhuizing ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

persoon


-- laat voor een snelle afhandeling de volgende regel in uw reply staan --
1243337789.550b5fab46dd8ef016f481de7681fc2d9443dac c

het eerste mailtje was wat ze in het laatste mailtje niet ontvangen dachten te hebben. Omdat ze vriendelijk reply-de had ik de link nu zelf ook. Formulieren zijn in orde, klant is akkoord dus zelf maar bevestigd.

Marco Mahieu
05/03/10, 16:52
Dat soort dingen gebeuren zo vaak. Ik heb laatst nog voor een klant een hele stapel verhuizingen (.be/.eu) met FaxFormulieren moeten regelen omdat de klant geen link had ontvangen, een ander e-mail adres had, enz. enz.

I love EPP. Code invoeren en klaar is kees. Tijd dat whois.be en euroid daar ook gebruik van gaan maken ;)

groenleer
05/03/10, 17:32
@Marco voor .eu kun je de EPP code zelf opvragen zolang het admin contact klopt. Klant krijgt de code dan toegestuurd. Een en ander kan je terug vinden op de extranet site van Eurid.

Marco Mahieu
05/03/10, 18:31
@Marco voor .eu kun je de EPP code zelf opvragen zolang het admin contact klopt. Klant krijgt de code dan toegestuurd. Een en ander kan je terug vinden op de extranet site van Eurid.

Hey, weer wat geleerd. Thx

Marco Mahieu
08/03/10, 14:35
Ik kreeg onderstaande afbeeldingen binnen per e-mail, die wil ik toch wel even met jullie delen:

oehTie
08/03/10, 18:10
Ik kreeg onderstaande afbeeldingen binnen per e-mail, die wil ik toch wel even met jullie delen:

op geenstijl heeft een heel zooitje gestaan van die grappen..... tjah, het blijft een mens maar de grappen zijn wel leuk

DC^
08/03/10, 18:29
Ik kreeg onderstaande afbeeldingen binnen per e-mail, die wil ik toch wel even met jullie delen:

Ik kreeg ook zo'n soort gelijke e-mail.

Toevoeging:

SebastiaanStok
13/03/10, 13:30
Geen e-mail maar wel iets waar je moet over nadenken :)
Ik was vandaag bezig met een dos-script wat ik gebruik afbeeldingen te optimaliseren. Maar zat een fout, en dus pleegde ik 'help' raad.

Bij help copy.
Kreeg ik bij optie /Y de volgende beschrijving.

"Onderdrukt vragen om bevestiging bij negeren van bestaand doelbestand."
Als ik het goed begrijpt: Hij onderdrukt het 'vragen' van een bevestiging als ik een bestand negeer.

Ik dacht dat negeren betekend dat hij hem gewoon negeert, en niet dat ik dan als nog een melding krijg :surrender:

oehTie
14/03/10, 14:48
heeft copy die negeeroptie niet gewoon genegeerd? (headbang)

cfmweb
14/03/10, 15:13
"Onderdrukt vragen om bevestiging bij negeren van bestaand doelbestand."
Als ik het goed begrijpt: Hij onderdrukt het 'vragen' van een bevestiging als ik een bestand negeer.


Ik lees het anders: hij vraagt het, maar dan wel onderdrukt ;)

Marin
14/03/10, 15:14
Wat er staat:

Als je een bestand kopieert dat al bestaat vraagt hij of hij het moet negeren.

bij /y onderdrukt hij die vraag.

SebastiaanStok
15/03/10, 12:26
Net een melding van mijn printer: 'Bijna leeg'.
Ja wat? :p

Ik weet dat zwart bijna leeg is, en daar heb ik al een nieuwe voor.

"Als je een bestand kopieert dat al bestaat vraagt hij of hij het moet negeren."
Ja, maar dat haal ik er niet echt uit :)

kutagh
19/03/10, 07:55
Net een melding van mijn printer: 'Bijna leeg'.
Ja wat? :p

Ik weet dat zwart bijna leeg is, en daar heb ik al een nieuwe voor.

"Als je een bestand kopieert dat al bestaat vraagt hij of hij het moet negeren."
Ja, maar dat haal ik er niet echt uit :)

Vooral bij deze LaserJet wilt hij heel vaak zeuren dat de toner 'bijna leeg' is... Nou, ondertussen zijn we hier enkele honderden pagina's verder en de toner is nog steeds niet leeg. Leuk he, dat ze je vertellen wanneer het bijna leeg is...

Wynand
19/03/10, 07:57
Ons Dell laserprintertje gaat ook nog wel een maand of wat mee nadat hij voor de keerste keer aangeeft dat een toner bijna leeg is... (~1-2k pagina's?)

Yourwebhoster
19/03/10, 09:46
Hoop trouwens niet voor jullie dat die laserjets in dezelfde ruimte zitten als waar je werkt? Kan namelijk kankerverwekkend zijn, een aparte kamer is beter daarvoor.

nalletje
19/03/10, 09:52
Hoop trouwens niet voor jullie dat die laserjets in dezelfde ruimte zitten als waar je werkt? Kan namelijk kankerverwekkend zijn, een aparte kamer is beter daarvoor.

Wat tegenwoordig niet? Zelfs Pindakaas -_-

Triloxigen
19/03/10, 09:58
Hoop trouwens niet voor jullie dat die laserjets in dezelfde ruimte zitten als waar je werkt? Kan namelijk kankerverwekkend zijn, een aparte kamer is beter daarvoor.

Dat is iedere inkt/verf, dus ook bij andere printers lijkt me.
Maar je moet dan wel op zon kleine slecht geventileerde kamer zitten wil je dat krijgen..

Wynand
19/03/10, 10:02
Hoop trouwens niet voor jullie dat die laserjets in dezelfde ruimte zitten als waar je werkt? Kan namelijk kankerverwekkend zijn, een aparte kamer is beter daarvoor.Eh kom nou, als ik m'n biefstuk wat doorbak is die ook kankerverwekkend.
+Leesvoer: http://hothardware.com/News/Toner-Dust-Not-As-Bad-as-First-Thought-But-/

SebastiaanStok
19/03/10, 12:27
Gewoon zorgen voor voldoende ventilatie ;)
En het is vooral als je de toner moet bijvullen (vroeger op school moest je hem uittrekken, dan die nieuwe erop klikken, erop trommelen (verzoeknummers :p ) zodat alles eruit is en terug schuiven. en de toner weer losmaken. vooral bij dat laatste komt veel poeder vrij. maakte ik nog grapjes als: even blazen of wil iemand nog even high worden).

Gaat naar verhoudingen en wat je lichaam kan filteren.
Als je die hele hele toner leeg snuift :bored: ja dan is het kanker verwekkend, maar in een goed geventileerde ruimte waar de lucht schoon is en niet elke dag de toner moet vullen, kan dit geen kwaad.


Mijn printer geeft overigens die melding om te laten weten dat hij bijna leeg is.
En dat is al veel prettiger dan 'de cardrige is leeg, direct vervangen'. Wat ik vroeger had :thumbdown:

Nog een leuk stripje over printers ;)
http://theoatmeal.com/comics/printers

Marco Mahieu
19/03/10, 13:52
Nog een leuk stripje over printers ;)
http://theoatmeal.com/comics/printers

Haha, die is wel goed!

martinvandebelt
21/03/10, 22:49
Voor de c-programmers onder ons:

http://twitpic.com/1a35rl

:lovewht:

Yourwebhoster
21/03/10, 22:54
Voor de c-programmers onder ons:

http://twitpic.com/1a35rl

:lovewht:
Lol, leuk bedacht. Klopt bijna helemaal:thumbup: Vooral die BSODS die laatste tijd, wil laptop binnenkort een schone install geven met zowel linux als Windows er op en kijken hoe handig ik Linux in een werkomgeving vind ipv Windows. Maar Windows blijft altijd er op staan voor games even tussen door:cool: en de BSODS natuurlijk:censored:

mathijsie
22/03/10, 00:08
Voor de c-programmers onder ons:

http://twitpic.com/1a35rl

:lovewht:

Geniaal:thumbup:

Marco Mahieu
22/03/10, 01:16
Voor de c-programmers onder ons:

http://twitpic.com/1a35rl

:lovewht:

Hij is goed!

(overigens geen c-programmer, maar duidelijk wat er staat toch ;))

blaaat
22/03/10, 01:40
Voor de c-programmers onder ons:

http://twitpic.com/1a35rl

:lovewht:

Heel mooi! Maar is het wel C? (class, extends, implements, boolean?)
Vooral de weggecommente Welcome to windows XP/2000, heel sterk!

SebastiaanStok
22/03/10, 11:46
Zit trouwens een fout in, de while() loop wordt niet afgesloten met een }.
Er mist er eentje.

Apoc
22/03/10, 12:29
Zit trouwens een fout in, de while() loop wordt niet afgesloten met een }.
Er mist er eentje.

Uh, nee hoor :)

SebastiaanStok
22/03/10, 12:41
Oh, ik zie het :)
Komt omdat het inspringen niet helemaal netjes is.

Mark17
22/03/10, 13:30
Een klant had onder aan zijn email het volgende staan:

Verzonden met n Miele wasdroger

Dit lijkt mij een verwijzing naar al die mensen die dat doen met hun iPhone.

Wynand
22/03/10, 13:34
Zou "op n Miele wasdroger" niet leuker zijn? :D

SebastiaanStok
22/03/10, 13:57
HP heeft nu een printer waarmee je direct op het internet kan :) dus ook mailen, neem ik aan.
Alleen heb ik liever dat je een gescand document direct als pdf kan opslaan :thumbdown:

blaaat
22/03/10, 14:00
Oh, ik zie het :)
Komt omdat het inspringen niet helemaal netjes is.

Genoeg andere fouten toch ;) *void* main en dan toch een return er in bijvoorbeeld ;)

Marco Mahieu
22/03/10, 14:34
HP heeft nu een printer waarmee je direct op het internet kan :) dus ook mailen, neem ik aan.
Alleen heb ik liever dat je een gescand document direct als pdf kan opslaan :thumbdown:

Dat is wel de toekomst he. Straks kan je vanaf het touchscreen op je koelkast, direct je boodschappenlijstje maken, welke je thuis kan laten bezorgen, of als je in de winkel staat via bijv. je iPhone op kan vragen.

Apoc
22/03/10, 14:47
Dat is wel de toekomst he. Straks kan je vanaf het touchscreen op je koelkast, direct je boodschappenlijstje maken, welke je thuis kan laten bezorgen, of als je in de winkel staat via bijv. je iPhone op kan vragen.

Ja, maar vergeet niet de scriptkiddo die even inlogt en allerlei gevoelige documenten uit het cache van de printer trekt ;)

Overigens bestaan er al koffiezetapparaten die via IP aangestuurd kunnen worden, en hetzelfde geldt voor jacuzzi's (staat stomend en wel klaar wanneer je net van je werk thuis komt). Je ziet het nog niet veel, maar het begint langzaam maar zeker te komen. Ik vermoed dat zodra IPv6 echt massaal aangeboden gaat worden door access providers, hier een hele run op gaat komen (en ook op de regeltechniek die erbij hoort). Iemand nog op zoek naar een niche? :)

Marco Mahieu
22/03/10, 20:38
Ja, maar vergeet niet de scriptkiddo die even inlogt en allerlei gevoelige documenten uit het cache van de printer trekt ;)

Overigens bestaan er al koffiezetapparaten die via IP aangestuurd kunnen worden, en hetzelfde geldt voor jacuzzi's (staat stomend en wel klaar wanneer je net van je werk thuis komt). Je ziet het nog niet veel, maar het begint langzaam maar zeker te komen. Ik vermoed dat zodra IPv6 echt massaal aangeboden gaat worden door access providers, hier een hele run op gaat komen (en ook op de regeltechniek die erbij hoort). Iemand nog op zoek naar een niche? :)

Ik weet er alles van, heb zelf soortgelijke installaties aangelegd. Domotica, ook wel Home Automation genoemd. Mooie installaties. Touchscreen in de muur, druk op tv kijken, lichten dimmen, tv komt uit de muur, kast of plafond, enz.

Was op afstand ook via internet aan te sturen allemaal. En bij 1 klant ook een systeem, die kon met zijn mobile telefoon zijn tuinhek openen. Dus hij belde een speciaal telefoonnummer (gewoon prepaid simkaartje), die herkend hem via zijn nummerweergave, en het hek ging open.

Leuke systemen, zit ook zeker een toekomst in. Maar niet voor ons allemaal denk ik, aangezien zulke systemen toch al snel voor een paar ton de deur uit gaan (tussen 2 ton en over de miljoen).

SebastiaanStok
22/03/10, 20:40
My coffee machine has embedded Java :p

Spyder01
22/03/10, 20:52
Ik weet er alles van, heb zelf soortgelijke installaties aangelegd. Domotica, ook wel Home Automation genoemd. Mooie installaties. Touchscreen in de muur, druk op tv kijken, lichten dimmen, tv komt uit de muur, kast of plafond, enz.

Was op afstand ook via internet aan te sturen allemaal. En bij 1 klant ook een systeem, die kon met zijn mobile telefoon zijn tuinhek openen. Dus hij belde een speciaal telefoonnummer (gewoon prepaid simkaartje), die herkend hem via zijn nummerweergave, en het hek ging open.

Leuke systemen, zit ook zeker een toekomst in. Maar niet voor ons allemaal denk ik, aangezien zulke systemen toch al snel voor een paar ton de deur uit gaan (tussen 2 ton en over de miljoen).

Domotica, heerlijk systeem. Zelf leverancier van, dus maakt het iets betaalbaarder. In ons nieuwe huis zal het een grote rol gaan vervullen, als je toch moet verbouwen, dan meteen goed doen :)

Marco Mahieu
22/03/10, 20:55
Domotica, heerlijk systeem. Zelf leverancier van, dus maakt het iets betaalbaarder. In ons nieuwe huis zal het een grote rol gaan vervullen, als je toch moet verbouwen, dan meteen goed doen :)

Staat ook wel op mijn verlanglijstje. Welk merk lever je?

Spyder01
22/03/10, 21:07
Staat ook wel op mijn verlanglijstje. Welk merk lever je?

Xanura, Eminent en Kadex. Al ben ik over Eminent erg te spreken, goede prijs / kwaliteit verhouding. Helaas nog niet zo uitgebreid als Xanura en Kadex, maar dat wordt steeds beter.

The-BosS
23/03/10, 11:50
Niet echt een grappige e-mail maar wel reisje door europa


5 27 ms 27 ms 28 ms router01.sn.be.edpnet.net [212.71.1.6]
6 32 ms 31 ms 32 ms router03.adamtel.nl.edpnet.net [212.71.1.14]
7 39 ms 55 ms 38 ms router01.fftel.de.edpnet.net [212.71.1.10]
8 67 ms 223 ms 221 ms 213.198.82.225
9 40 ms 40 ms 40 ms ae-3.r20.frnkge03.de.bb.gin.ntt.net [129.250.2.1
6]
10 50 ms 50 ms 51 ms as-0.r22.londen03.uk.bb.gin.ntt.net [129.250.2.2
26]
11 51 ms 52 ms 51 ms linx.lon12.ip.tiscali.net [195.66.224.32]
12 59 ms 58 ms 58 ms xe-3-0-0.ams12.ip4.tinet.net [89.149.184.202]
13 62 ms 53 ms 53 ms trueserver-gw.ip4.tinet.net [213.200.75.206]

Sint-Niklaas (BE) -> Amsterdam (NL) -> Frankfurt (DE) -> London (UK) -> Amsterdam (NL)

Magus
23/03/10, 13:16
Lol, nuttig :)

SebastiaanStok
23/03/10, 13:43
Zal wel een defecte route zijn of iets of slechte peering :)

Domenico
26/03/10, 16:32
Kijk zo kan het ook. :)


Geachte dame/heer,

Ik heb uw website bezocht. Ik wilde u hierbij mijn complimenten aanbieden voor uw professionele en heldere website!

Met vriendelijke groeten,
xxxx xxxx

Domenico
26/03/10, 16:34
Maar helaas is het meer van dit :(


geachte mevrouw/heer,

ik ben vanaf 29-07-2009 al verhuisd naar buitenland.Ik heb voor juli 2009
doorgegeven dat ik naar buitenland verhuizen. maar u haal nogsteeds mand
abonement uit mijn rekkening. wilt u mijn abonement a.u.b stopzetten.
mijn klant nummer is-00310611.WILt u ook mijn geld die uit mijn rekkenning
vanaf juli 2009 betaald , aan mij terukbetalen a.u.b

mijn nieuw addres is xxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxx
uk

Domenico
26/03/10, 16:34
Dit. :(


Dear Webmaster,

Ik bezocht uw site en vond de inhoud erg nuttig.
Ik nodig u uit om een link uitwisseling (3-weg-link) op onze website (s).

In een noodsituatie, de links naar alle sites die we hebben achtergelaten in twee verschillende gebieden.

Zoals u weet terug links helpt bij het genereren van meer verkeer naar onze sites, en hogere posities in zoekmachines.

Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op.

Apoc
26/03/10, 16:35
Ik had vandaag iets van "I noticed that my mission critical website was taken offline 5 months ago. I just paid the bills. could you put it back online please?"

Domenico
26/03/10, 16:35
En dit. :(


Geachte Dhr/Mev. Webhostingtalk

Mijn naam is xxxxx xxxxx en ik speel met mijn Team Call of Duty 4 op hoog niveau.
Mijn vraag is of jullie ons zouden kunnen sponsoren.
Wij willen graag veel voor jullie doen en betekenen.
Bijvoorbeeld. Naam in de game , Banner op site , Naam op Teamspeak , Xfire en Tek-9 , en nog meer dingen die jullie zouden kunnen bedenken.
Wilt u mij nog even laten weten via een mail.

Met vriendelijke groet ,

chielsen
26/03/10, 16:36
Noodsituatie = nutshell?

Irritante vertaal mailtjes.

Yourwebhoster
26/03/10, 17:00
Ik had vandaag iets van "I noticed that my mission critical website was taken offline 5 months ago. I just paid the bills. could you put it back online please?"
Hoe "critical" is zijn website dan:)

@domenico, krijg die mailtjes erg vaak maar dan in het Engels. Vanuit het niets ook vaak mooie website, toen nog een oudere (lelijke) website online stond. Smaken verschillen:)

SebastiaanStok
26/03/10, 17:07
Smaken verschillen.
Deze kreeg ik vandaag van iemand via de msn.
www.fd -id.nl/ (zonder spatie).

chielsen
26/03/10, 17:27
Ik snap hem niet, behalve dit: (zie plaatje)

Mark17
26/03/10, 17:28
En dit. :(

Deze zie ik haast dagelijks langskomen. Heb er ook een standaard reply voor met een link naar een pagina waar ze zelf de rest kunnen regelen.

SebastiaanStok
26/03/10, 17:42
Ik snap hem niet, behalve dit: (zie plaatje)

Dat had ik nog niet eens gezien :thumbup:
De kleur rood, die persoon heeft ook een weblog wat rood met wit is is :ohmy:

Tim.Bracquez
26/03/10, 18:47
Zucht!?

Wij xxxxxxx willen ook webhosting gaan levering en willen
jullie vragen of jullie misschien intressing hebben om ons een acount
te sponsoring

marsipulami
26/03/10, 19:22
Smaken verschillen.
Deze kreeg ik vandaag van iemand via de msn.
www.fd -id.nl/ (zonder spatie).

krijg pijn aan mn ogen :wacko:

The-BosS
27/03/10, 09:30
krijg pijn aan mn ogen :wacko:

Ik aan mijn hoofd, verder niks tegen rood maar dit rood is wel het felste wat je kan hebben lijkt me.

dfoxx
27/03/10, 17:41
Pas geleden kreeg ik een klant aan de telefoon die wat problemen had met zijn computer, om zijn computer op afstand te kunnen overnemen moest hij een bestandje van mijn website downloaden. Ik kreeg van hem te horen dat mijn site offline zou zijn, toen ik hem vroeg wat hij had ingetypt vertelde hij mij: www.dfoxxhoosting.nl en www.dfoxxhostieng.nl
Schijnbaar is hosting een moeilijk woord.

Wynand
04/04/10, 00:45
5 tekens.

Yourwebhoster
04/04/10, 00:47
haha geweldig:lovewht:

dfoxx
04/04/10, 01:19
Leuke afbeeldingen, zo zie je maar dat uptime belangrijk is.

PerryKniest
04/04/10, 01:40
Inderdaad geweldig plaatje :)

Marco Mahieu
04/04/10, 12:02
Hahaha, geweldig idd!! :p

cfmweb
04/04/10, 13:24
Haha én ontopic én grappig !

The-BosS
04/04/10, 13:43
fun fun fun

Mick-X
04/04/10, 14:29
hijs goed :P

YolkNet
04/04/10, 14:57
Helemaal mee eens, leuke strip :) Ik dacht eerst dat de clou iets ging worden met draadloze verbindingen, maar dit einde is ook leuk.

Hier nog een strip http://netdna.webdesignerdepot.com/uploads/2009/03/71.jpg

Yourwebhoster
07/04/10, 21:35
http://img689.imageshack.us/img689/8334/nicex.gif

Kreeg deze zojuist doorgestuurd, even een screenshotje gemaakt... erg leuk:)
Als je een groot scherm hebt, lees de tekst eerst

marsipulami
07/04/10, 22:43
Als je een groot scherm hebt, lees de tekst eerst

Helaas resized het plaatje mee, dus als ik mn browser kleiner maak wordt het plaatje ook kleiner :p

maar verder ie ie idd erg leuk :thumbup:

Marco Mahieu
07/04/10, 23:08
http://img689.imageshack.us/img689/8334/nicex.gif

Kreeg deze zojuist doorgestuurd, even een screenshotje gemaakt... erg leuk:)
Als je een groot scherm hebt, lees de tekst eerst

Hij is goed idd!!! hahaha

Piwi-Web
08/04/10, 00:21
Hij is goed idd!!! hahaha

Kon hem al maar hij is idd leuk! :)

Mick-X
08/04/10, 01:10
Das idd niet zo fijn voor meneer de muis.

SebastiaanStok
11/04/10, 12:29
Deze kwam ik vandaag tegen :p
http://www.userfriendly.org/cartoons/archives/10apr/xuf013895.gif

Yourwebhoster
11/04/10, 12:32
Deze kwam ik vandaag tegen :p
http://www.userfriendly.org/cartoons/archives/10apr/xuf013895.gif
whaha die is ge-wel-dig:w00t:

Wynand
18/04/10, 12:19
Iemand die vragen stelt over een internet tablet en een archos op het oog heeft:


En ik had gehoord over kinderziektes:S, kun je die krijgen door die archos 5 multimedia internet tablet 8GB??
Ik hoop met heel mijn hart dat dat een grap was, maar mijn verstand over die kerel zegt me dat het dat niet was...

Yourwebhoster
18/04/10, 12:21
Iemand die vragen stelt over een internet tablet en een archos op het oog heeft:


Ik hoop met heel mijn hart dat dat een grap was, maar mijn verstand over die kerel zegt me dat het dat niet was...
Whaha geweldig... Als het geen grap is dan zal het wel zelf een kind zijn, hoop ik dan.

Wynand
18/04/10, 12:22
15 Jaar aan de nickname te oordelen...

The-BosS
19/04/10, 00:46
Misschien moet je hem maar antwoorden dat het pas besmettelijk is onder de 10 jaar ofzo

PerryKniest
19/04/10, 01:01
http://img689.imageshack.us/img689/8334/nicex.gif

Kreeg deze zojuist doorgestuurd, even een screenshotje gemaakt... erg leuk:)
Als je een groot scherm hebt, lees de tekst eerst

Haha, zie het al voor me, klant belt op en stuurt erna deze foto..

SebastiaanStok
19/04/10, 11:35
http://thereifixedit.com/2010/04/17/epic-kludge-photoand-they-said-the-ipad-didnt-print/ :thumbup:

Triloxigen
19/04/10, 12:15
Volgens mij werkt dat helemaal niet :p

SebastiaanStok
22/04/10, 11:47
http://www.pcweenies.com/2010/04/22/eyes-of-the-beholder/ Deze kwam ik vandaag tegen :D

mathijsie
22/04/10, 20:02
http://theoatmeal.com/comics/printers

Heel herkenbaar.

http://theoatmeal.com/comics/design_hell

Die ook.

mikevdbroek
23/04/10, 10:11
http://theoatmeal.com/comics/design_hell

Die ook.

Ge-wel-dig, dit kwam ik vooral in mijn beginjaren tegen maar na verloop van tijd weet je hier wel op te reageren.

SebastiaanStok
23/04/10, 11:52
Of deze :D http://theoatmeal.com/comics/customer_service

Deze is ook best geniaal :)
http://theoatmeal.com/comics/marcellus_wallace Dat je met typografie zo iets grappigs kan maken :p

cfmweb
23/04/10, 19:39
http://theoatmeal.com/comics/printers

Heel herkenbaar.

http://theoatmeal.com/comics/design_hell

Die ook.

Die laatste.. aaaaarghhh ik heb hem (bijna) zo gehad, zo'n klant :eek:

SebastiaanStok
26/04/10, 15:40
Ik kreeg zo juist een reclame mail binnen.
Alleen interpreteren zij de wet anders dan andere :rolleyes:

"Overeenkomstig de wet van 1 oktober 2009 inzake emailverkeer heeft u het recht om op elk moment een aanvraag te doen om geen promotie e-mails meer te ontvangen."

Correctie zij mogen geen promotie e-mails meer versturen! zonder uitdrukkelijk toestemming. :thumbdown:

Apoc
26/04/10, 15:51
Ik kreeg zo juist een reclame mail binnen.
Alleen interpreteren zij de wet anders dan andere :rolleyes:

"Overeenkomstig de wet van 1 oktober 2009 inzake emailverkeer heeft u het recht om op elk moment een aanvraag te doen om geen promotie e-mails meer te ontvangen."

Correctie zij mogen geen promotie e-mails meer versturen! zonder uitdrukkelijk toestemming. :thumbdown:

Laat me raden.. bobex?

Idem hier. Direct -> OPTA.

SebastiaanStok
26/04/10, 16:10
Yep :) en inderdaad ga ik een klacht indienen.
Wilde ik daarnet al doen maar de stroom moest er even af.

dreamhost_nl
26/04/10, 18:16
Kreeg je zoveel spam dan dat de stroom eraf moest? ;)

SebastiaanStok
26/04/10, 18:20
Nee :) afgelopen vrijdag kortsluiting hier gehad dus moesten ze vandaag afmaken.
Was gelukkig niets ergs.

marcovit
03/05/10, 15:27
Ik ben de hele ochtend bezig geweest om alle 141 pagina's te lezen.

Er zitten echt geniale dingen tussen. :thumbup:

Het verbaast mij wel hoe sommige mensen reageren naar klanten..
Reageer dan niet :unsure:

:lovewht:

Wynand
03/05/10, 17:42
Het verbaast mij wel hoe sommige mensen reageren naar klanten..
Reageer dan niet :unsure:Dat zijn meestal prospects die je meestal liever niet wil. :-)

SebastiaanStok
04/05/10, 11:47
http://www.bizz.nl/foto/6530-zeven-hilarische-reclameblunders.html Deze kwam ik daarnet tegen :D
http://www.bizz.nl/foto/7006-acht-briljant-misplaatste-reclames.html

SebastiaanStok
11/05/10, 11:15
http://www.bizz.nl/7143-aanmaningen-versturen-hoe-het-niet-moet-vijf-tips-van-de-kamer-van-koophandel.html Zie vooral de Kvk-factuur :)

mikevdbroek
12/05/10, 20:28
Goede oplettendheid van de KvK, zal wel geautomatiseerd gaan maar dan nog is het schande :D

Marco Mahieu
12/05/10, 21:06
http://www.bizz.nl/7143-aanmaningen-versturen-hoe-het-niet-moet-vijf-tips-van-de-kamer-van-koophandel.html Zie vooral de Kvk-factuur :)

haha, burn!

Slordig hoor, KvK geeft hier zelf toch ook workshops in volgens mij? Misschien moeten ze zelf dan eens naar hun eigen workshop gaan :p

Ahmed
14/05/10, 02:23
Tja:


Goede dag ik heb geprobeerd de factuur te betalen maar het factuur nr op uw factuur wordt niet gaccepteertd
Dus als u mij een juiste rekening nr kunt doorgeven ben ik altijd bereid om het te betalen m vr gr *******

Wat moet je hierop antwoorden? Heb maar even bankgegevens teruggestuurd...

The-BosS
14/05/10, 09:51
Tja:


Wat moet je hierop antwoorden? Heb maar even bankgegevens teruggestuurd...

Staan die dan al niet op je factuur?
Tja en wat je hier moet op antwoorden, geen idee maar zal toch wel iets anders zijn of je zou willen antwoorden. Dat is waarschijnlijk een klant die er nog zou in slagen om het te doen mislukken als je er overschrijvingsformulier bij steekt.

SebastiaanStok
14/05/10, 11:07
Maak het de klant niet te moeilijk :) houd de tekst zo kort mogelijk.

"Wij verzoeken u hierbij vriendelijk het totaalbedrag binnen 14 (veertien) dagen over te maken naar ons bankrekeningnummer xx.xx.xx.xxx, t.n.v. "Rollerscapes" Rotterdam onder vermelding van het factuurnummer."

Duidelijker kan het toch bijna niet?
Onderaan staat los de informatie voor internationale betalingen.


Edit:
Het kan altijd nog erger :D
http://ars.userfriendly.org/cartoons/?id=20100514 (zie vorige voor details)
* En nu heb ik gelijk weer hoofdpijn van het lachen :mad: *

Wynand
14/05/10, 11:14
Is dat zijn eerste factuur?
Altijd wel even opletten met internationale overschrijvingen, niet alle (online)bankformulieren nemen een IBAN&BIC/SWIFT nummer aan via het standaard formulier. Zo extremisch is het dus mogelijk nog niet eens.

Ahmed
14/05/10, 11:43
Haha! Het is gewoon een nederlander! En inderdaad zijn eerste factuur (van mij dan in ieder geval)

Voor de rest is het gewoon een normale factuur waar alles op staat. Begeleidende tekst is ook gewoon simpel. Tja.. sommige mensen...

Bonomel
14/05/10, 15:30
Kans dat hij het factuurnummer bij betalingskenmerk invult.

Marco Mahieu
14/05/10, 15:52
Kans dat hij het factuurnummer bij betalingskenmerk invult.

Dat kan ook nog inderdaad, ik dacht dat hij het factuurnummer als rekeningnummer probeerde te gebruiken, haha :lovewht:

Yourwebhoster
16/05/10, 23:53
Laat ik ook maar eens mijn belevenissen posten hier dan, vandaag was het weer zover, steeds meer klanten willen integreren met IPv6:

Klant: Mag ik een IPv6 adres voor mijn VPS?
Ik: uitleg hoe dat toegevoegd kan worden
Klant: Ik heb het toegevoegd, alleen het werkt niet. Putty en de webbrowser doen het niet.
Ik: Dat komt doordat je provider geen IPv6 ondersteunt, de enige provider die over een tunnel IPv6 aanbied is XS4ALL (en dit moet je dan nog zelf instellen). Ik heb het voor je gecontroleerd en het werkt:[..]

Tot zover de integratie van IPv6, right:X

Goed dat je naar IPv6 wilt toewerken, maar leer dan eerst wat IPv6 is en hoe het werkt:unsure:

Tim.Bracquez
17/05/10, 00:13
Tot zover de integratie van IPv6, right:X
Geef ze linkje op test sites die online ping , http tests doen;... even googlen.
Helpt hen op weg :-)

Yourwebhoster
17/05/10, 00:17
Geef ze linkje op test sites die online ping , http tests doen;... even googlen.
Helpt hen op weg :-)
Dat is de [..] ;) Maar bedankt voor het meedenken.

SebastiaanStok
22/05/10, 14:31
Deze kwam ik vandaag tegen :D
http://somuchpun.com/2010/04/28/funny-pun-photos-but-i-didn39t-shoot-no-comic-sans/

http://somuchpun.com/ Sommige zijn echt geniaal!

SebastiaanStok
04/06/10, 12:04
Geniale reclame van Durex :)
http://www.bizz.nl/7503-video-briljante-telefoonapplicatie-van-durex-.html

Ahmed
04/06/10, 12:08
Geniale reclame van Durex :)
http://www.bizz.nl/7503-video-briljante-telefoonapplicatie-van-durex-.html

Haha GE-WEL-DIG!

The-BosS
04/06/10, 12:39
Inderdaad geweldig gevonden, maar werkt dit ook op iets anders dan een iphone

Piwi-Web
04/06/10, 13:14
Inderdaad geweldig gevonden, maar werkt dit ook op iets anders dan een iphone

die app bestaat niet eens ;)

Apoc
04/06/10, 14:59
Goed dat je naar IPv6 wilt toewerken, maar leer dan eerst wat IPv6 is en hoe het werkt:unsure:

Als jij het aanbiedt, is het voor een groot deel ook jouw verantwoordelijkheid om de klant daarover te informeren. Als je simpelweg een webpagina met informatie en FAQ opzet, ben je al een eind op weg.

@Rollerscapes: haha mooi :)

SebastiaanStok
28/06/10, 11:27
Deze kwam ik vandaag tegen toen ik iets opzocht over 'vakanatiehosters'.


Ongeveer een kwart van deze gamers heeft namelijk een relevant deel van de opvoeding gemist waardoor dagelijks gekke dingen met onze moeders schijnen te gebeuren. Naast de gebruikelijke ziektes schijnen onze moeders het erg druk te hebben met uitvoeren van verschillende seksuele handelingen bij deze kids.
http://stewie.biz/2007/01/03/gamert-column-sponsoring/

Ik stikte zowat in me appel van het lachen! :pinch:

Stewie
28/06/10, 11:32
Vooral even de comments lezen ;)

SebastiaanStok
28/06/10, 11:42
Ja, had ik gedaan :) sponsor aanvragen alom.
Ik had het opgezocht voor iemand anders die niet wist wat die term inhield.

Triloxigen
28/06/10, 14:33
Vooral even de comments lezen ;)

Dat is nog wel het meest trieste van alles eigenlijk :(

The-BosS
28/06/10, 18:15
Tja en ze zijn zelfs zo dom dat ze het niet snappen, stewie misschien moet je het artikel even vertalen in gamer taal :p.

Marco Mahieu
28/06/10, 18:18
Ik vind de vergelijking met de supermarkt ook geweldig! Maar kunnen jullie mij niet sponseren ;)

dennis0162
30/06/10, 13:50
Klant:

- Hoe zit het met redundancy, heb je alleen de glasvezel, of heb je nog een tweede uplink naar de AEX?

Collega:

Je bedoelt het beursgebouw in Amsterdam? Nee daar hebben wij geen uplink naartoe.? Wij hebben wel een indirecte koppeling met de Amsterdam Internet Exchange (AMS-IX).

cfmweb
20/07/10, 22:22
Deze is weer nieuw voor mij:


Mijn mooie vriend

Mijn naam is Amina Omar Nkaje. Ik ben een alleenstaande meisje van 23 jaar oud, eerlijk, zorgzaam, beleefd, bescheiden, lief, rustig en op zoek naar een volwassen persoon met een goed gevoel voor humor en liefde, maar eerder als een middel van plezier, ik weet alles van u kan worden verrast om te zien hoe ik uw e-mail krijgen, hij was surfen op het net, in feite, ik bewonderde haar omvang en derivaten te gebruiken om vervolgens zelf te communiceren met je Je zou kunnen proberen om mij rechtstreeks contact opnemen met bovenstaand e-mailadres, ik denk dat we kunnen beginnen van hier, als onze vriendschap, zelfs het verzenden van mijn foto's rechtstreeks naar uw e-mail meer informatie over mij naar mijn antwoord op uw andere zijde. verleden.

Met vriendelijke groet
Amina

Eindelijk iemand die denkt dat ik volwassen ben en een goed gevoel voor humor heb ...

The-BosS
21/07/10, 15:38
Eindelijk iemand die denkt dat ik volwassen ben en een goed gevoel voor humor heb ...

Of het komt door de google vertaling die denkt dat je humor hebt, want het ziet er mij zo iets uit dat vanuit het chinees naar het frans naar het duits naar het engels naar het nederlands gegaan is.

cfmweb
21/07/10, 19:33
Of het komt door de google vertaling die denkt dat je humor hebt, want het ziet er mij zo iets uit dat vanuit het chinees naar het frans naar het duits naar het engels naar het nederlands gegaan is.

Dat zal wel ja.. dat kan nooit anders :O

Derek-Jan
24/07/10, 15:03
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen maar kreeg een herinnering via de mail over facturen van januari....

Overigens gewoon keurig op tijd betaalt, dat maakt het in mijn ogen nog veel droeviger voor het betreffende bedrijf.

Spyder01
24/07/10, 15:05
Ik mis hetgeen wat grappig is aan zo`n administratieve fout :drunk:

Yourwebhoster
24/07/10, 15:11
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen maar kreeg een herinnering via de mail over facturen van januari....

Overigens gewoon keurig op tijd betaalt, dat maakt het in mijn ogen nog veel droeviger voor het betreffende bedrijf.

Het kan nog erger: een klant die e-mails krijgt met dat een domeinnaam binnenkort verloopt (meerdere per dag) terwijl de klant bij dat bedrijf het al lang opgezegd had.

En hoeveel dagen er nog te gaan waren? Volgens die e-mails 10000+ dagen. Foutje, bedankt:stupid:

Derek-Jan
24/07/10, 15:14
Ik mis hetgeen wat grappig is aan zo`n administratieve fout :drunk:

Na 7 maanden spreek ik toch niet meer van fout.... vooral ook omdat men er blijkbaar van uitgaat dat ze daar geen fouten maken :


Geachte heer Franse,

Hierbij stuur ik u een kopie van de openstaande facturen met
factuurnummer xxxxx en factuurnummer xxxxx

Graag zien wij het totaalbedrag zo spoedig mogelijk tegemoet
op banknummer xx.xx.xx.xxx o.v.v. uw factuur- en klantnummer.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik,

Met vriendelijk groet,

SebastiaanStok
24/07/10, 15:16
Kopie van betaling terug sturen :)

Iemand die ken zou dan expres 1 cent teveel betalen, dan loopt het systeem in de soep en moeten zij weer een brief sturen wat ook weer geld kost :stuart:

dreamhost_nl
24/07/10, 21:17
Ik ken dat soort types. Die cent wordt bij ons dan gewoon verrekend met een volgende factuur. Gaan we niet moeilijk over doen... :D

Apoc
26/07/10, 14:04
Grappig persbericht: http://europeanmotornews.com/2010/07/19/charles-peugeot-appointed-as-citroen-uk-sales-director/

Domenico
26/07/10, 14:13
Grappig persbericht: http://europeanmotornews.com/2010/07/19/charles-peugeot-appointed-as-citroen-uk-sales-director/


Hahaaha geen woord over zijn achternaam in dat persbericht. :)

dreamhost_nl
26/07/10, 15:54
Before joining Citroën UK, Charles worked in various international roles within the PSA Peugeot Citroën Group.

Ik zie de lol/bijzonderheid er niet zo van in; is gewoon één groep.

Domenico
26/07/10, 16:14
Ik zie de lol/bijzonderheid er niet zo van in; is gewoon één groep.

De lol is gewoon de naam en het maakt niet uit dat die twee merken bij dezelfde groep horen. Snap je toch wel? :)

Erik H.
26/07/10, 17:01
De lol is gewoon de naam en het maakt niet uit dat die twee merken bij dezelfde groep horen. Snap je toch wel? :)

In dezelfde categorie: huisarts Dr. de Dood, piloot Benno Baksteen, vroege vogel Randy ten Have :thumbup:

Spyder01
26/07/10, 17:21
vroege vogel Randy ten Have :thumbup:

Als ik z`n tweets lees is het meer Randy de Dromer, hij verslaapt zich regelmatig als ik Twitter mag geloven ;)

Apoc
27/07/10, 14:20
In dezelfde categorie: huisarts Dr. de Dood, piloot Benno Baksteen, vroege vogel Randy ten Have :thumbup:

De mooiste vind ik dan nog rolstoelbouwer Beenhakker (http://www.beenhakker.nl/).


Ik zie de lol/bijzonderheid er niet zo van in; is gewoon één groep.

Als hij de achternaam van een concurrent had gehad, was het inderdaad nog mooier geweest. Maar ook in deze situatie vind ik het wel grappig. Lees dat persbericht eens, en vervang "Charles" door "Peugeot".

Apoc
24/08/10, 13:16
Grappig momentje..

Wij zijn al sinds jaar en dag officieel partner van cPanel. Recentelijk komt er een enveloppe binnen per koerier. Inhoud: 1 brief en zo'n 40 blanco pagina's.

In de brief staat omschreven dat alle partners verzocht wordt om een nieuwe overeenkomst te ondertekenen, in verband met updates en dergelijke. Verder staat er:


cPanel is an eco-friendly organization. To print out your copy of the Agreement, please do so on the recycled paper that we have provided. The Agreement can be downloaded at [..]. After you have completed the Agreement in its entirety, you may send them to us as a scanned PDF to [email@address.com], or fax them to our office at [..].

Dus..

Wynand
25/08/10, 00:45
Was de brief tenminste op hetzelfde soort papier gedrukt? :)

The-BosS
25/08/10, 13:28
Tja de oeroude logica om eerst iets uit te printen om het dan weer in te scannen, dacht dat ze juist daarom digitaal ondertekenen van pdf uitgevonden hadden en interactieve pdf files. Staat er ook bij wat je moet doen als je geen fax of scanner hebt?

Hier_ben_ik
25/08/10, 15:46
Terugsturen per milieuvriendelijke postduif ws :)

Apoc
25/08/10, 16:12
Was de brief tenminste op hetzelfde soort papier gedrukt? :)

Dat dan weer wel.

Wat ik voornamelijk echt niet begrijp, is waarom je de overeenkomst zelf nog moet gaan afdrukken. Stuur dan gewoon een email.

Tim.Bracquez
26/08/10, 03:03
Wat ik voornamelijk echt niet begrijp, is waarom je de overeenkomst zelf nog moet gaan afdrukken. Stuur dan gewoon een email.
Zeker als je weet dat in kleine oplage printen minder milieuvriendelijker is dan dat ze dit zelf met grote oplage drukken.

Of was hun inkt op? :)

SebastiaanStok
26/08/10, 11:20
Dit kwam ik vandaag tegen (zie bijlagen) :)

pro·fes·si·o·neel bn, bw 1 van beroep 2 aan het beroep eigen 3 (als) ve vakman: een -nele aanpak


Niet netjes ingesprongen
or die() als fout afhandeling
Geen duidelijke foutmelding
fetch_row() terwijl je alleen de array keys gebruikt


En nog een paar andere dingen die je betere niet kunt doen.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik geef een toch andere betekenis aan professioneel :smartass: :whistling:

ChrisH
27/08/10, 13:38
Sebastiaan, wordt dus een exit(); voor dat bedrijf denk ik zo ;-)

The-BosS
09/09/10, 07:04
Volgens mij een klein bugje in mijn linux server:


dennis@xxxxxxx:~$ uptime
06:27:03 up 266 days, 13:01, 2 users, load average: 1.26, 69208358647707113250608906240.00, 0.57
dennis@xxxxxxx:~$

Lijkt me nogal vrij onlogisch als de server echt zo een load zou halen.

Wynand
09/09/10, 11:36
Het zou daarin tegen erg cool zijn als je zo lang zou willen wachten op de output van dat commando. :cool:

dennis0162
25/10/10, 19:43
Ik kreeg deze vandaag binnen per analoge post.

Wilt u ook geen spaghetti in uw datacenter...

deCube
25/10/10, 21:03
Lol, wel een leuke stunt moet ik zeggen! :D

Tim.Bracquez
25/10/10, 21:13
Ik kreeg deze vandaag binnen per analoge post.

Wilt u ook geen spaghetti in uw datacenter...
Nog leuk, maar met van die stips was je meer geweest. Dan kon je alvast aan het werk :-)

Yourwebhoster
25/10/10, 21:21
Origineel, vind het grappig trouwens dat ze nog heel zijn. Naar mijn idee kunnen dingetjes makkelijk breken als je het per post verstuurd.

Hier_ben_ik
26/10/10, 00:46
Dat was inderdaad ook het eerste wat bij mij opkwam. Misschien hebben ze zo'n kartonnen envelop gebruikt ofzo.

dennis0162
26/10/10, 10:17
Was een gewone envelop op a4 formaat.

Triloxigen
02/11/10, 17:01
Nu iets moois..

Een enkel product werd automatisch in de aanbieding gezet, maar per ongeluk was de prijs 0,00 ipv 20,-.

Nu meent een klant dat hij recht heeft om het voor 0,00 te krijgen (hij heeft het orderproces doorlopen waar wel de juiste prijs van 20,- stond).
Hij mailt "Volgens de wet moet je het dan ook voor dit bedrag verkopen" en zaken als "en kijk ik of ik alsnog mijn gelijk kan halen via een andere weg."

Mooi toch altijd :p

Domenico
02/11/10, 17:17
Nu iets moois..

Een enkel product werd automatisch in de aanbieding gezet, maar per ongeluk was de prijs 0,00 ipv 20,-.

Nu meent een klant dat hij recht heeft om het voor 0,00 te krijgen (hij heeft het orderproces doorlopen waar wel de juiste prijs van 20,- stond).
Hij mailt "Volgens de wet moet je het dan ook voor dit bedrag verkopen" en zaken als "en kijk ik of ik alsnog mijn gelijk kan halen via een andere weg."

Mooi toch altijd :p

Gewoon zeggen dat het product word geleverd als de storting van 0,00 cent binnen is. ;)
Wat een kletser zeg.

Triloxigen
02/11/10, 20:18
Gewoon zeggen dat het product word geleverd als de storting van 0,00 cent binnen is. ;)
Wat een kletser zeg.


Haha, dat is wel een goede :p

Marco Mahieu
02/11/10, 20:26
Haha, dat is wel een goede :p

Kijk maar uit, voor je het weet stort die 1 cent, en vraagt hij of je het terug wil storten omdat hij teveel betaald heeft ;)

Yourwebhoster
10/11/10, 08:37
Dear Company,

I would like to introduce to you xxx.

xxxx offer a variety of services at our location in Cheltenham, UK.

Services we offer:

Game Servers
Dedicated servers (from £35!)
Rackspace
Colocation
Voice Servers
Domains
Webhosting

We are a fully Nominet registered domain registrar.

All of our servers are owned and we have onsite staff 24hours a day.

Please bare with us on the website, it's being refaced as we thought it was time for a change. Incase you are wondering, yes we did purchase xxx around 12months ago.

If you would like a quote for anything, please email me and I will create you the best price I possibly can.

Kind regards,

--------------------------------------
xxx
Sales Consultant
xxx
----------------------------



Hello xxx,
I would like to introduce to you Yourwebhoster.eu.

Yourwebhoster.eu offer a variety of services at our location in Alphen a/d Rijn, NL.

Services we offer:

Dedicated servers
Rackspace
Colocation
Voice Servers
Domains
Webhosting
virtual services

We are not a fully Nominet registered domain registrar but we can offer you domains for a much lower price compared with your prices.

All of our servers are owned and we have onsite staff 24hours a day.



If you would like a quote for anything, please email me and I will create you the best price I possibly can.

xxx


PS
>Please bare with us on the website, it's being refaced as we thought it was time for a change. Incase you are wondering, yes we did purchase xxx around 12months ago.
When do you finish it? Seems to be a #fail like I would say on twitter, the third header says "PROMO TEXT PROMO TEXT PROMO TEXT"

Oh, SPAMming is not appreciated!!


Niks nieuws, maar af en toe heb ik gewoon zin om exact hetzelfde terug te sturen onder mijn eigen naam. Zijn er nog meer die dit doen?:lovewht:

DutchTSE
10/11/10, 08:42
Niks nieuws, maar af en toe heb ik gewoon zin om exact hetzelfde terug te sturen onder mijn eigen naam. Zijn er nog meer die dit doen?:lovewht:

Ik heb wel wat beters te doen dan op dit soort emails reageren, dus nee :stupid:

Yourwebhoster
10/11/10, 10:11
Ik heb wel wat beters te doen dan op dit soort emails reageren, dus nee :stupid:

Meestal krijgen ze hier zo'n ingeprogrammeerde reply hiervoor met bedankt maar geen interesse of als het zo ernstig is geen reactie en een block sender:innocent:

mauer
10/11/10, 17:48
Name: ING NV Beveiliging
Email: ing@ing.nl
Dept: Information Desk

Amsterdam, 8 november 2010
0024910
Betreft: hackers actief op MijnING.nl!
Geachte heer/mevrouw,
Afgelopen donderdag is onze server mijnING.nl aangevallen door hackers. Wij
zijn bezig met ons onderzoek dat onlangs is ingesteld en hopen binnenkort deze
hackers te ontmaskeren. Tijdelijk is het noodzakelijk dat alle ING klanten die
gebruik maken van mijnING.nl nu momenteel op de onderstaande website inloggen.
U kunt inloggen met uw oorspronkelijke inloggegevens. Als u eenmaal met uw
bestaande gegevens heeft ingelogd, ontvangt u binnen 5 werkdagen een
Activeringscode per post en een nieuwe website per e-mail waar u de
Activeringscode in zal moeten voeren. Na het invoeren van uw Activeringscode is
ons beveiligingsprocedure voltooid.
Om er zeker van te zijn dat u persoonlijk de Activeringscode in ontvangst
neemt, verstuurt de ING de activeringscode als 'brief met legitimatie'. Deze
kunt u alleen persoonlijk aannemen van de TNT-bezorger als u een geldig
legitimatiebewijs op uw naam kan laten zien (paspoort, Nederlands rijbewijs,
Nederlandse identiteitskaart en Europese identiteitskaart).
Let op!! Dit Activeringscode ontvangt u alleen als u al een keer op de nieuwe
website bent ingelogd.
Let op!! Vul deze Activeringscode niet op uw MijnING.nl, wij zijn nog bezig om
de website volledig te beveiligen tegen actieve hackers! Vul deze in op de
nieuwe website die u binnen 5 werkdagen na inloggen op de onderstaande website
ontvangt!
[1]Klik hier! Voor de beveiligd website
(Het kan zijn dat sommige computers het moeilijk hebben met de capaciteit van
de website en niet alles meer zichtbaar is)
Lukt dit niet? Kopieer de onderstaande link en plak deze in uw Internet
Explorer.
Beveiligd website:
[2]http://kliknuopmijningactivatie.X35.com
(Het kan zijn dat sommige computers het moeilijk hebben met de capaciteit van
de website en dat enkele dingen niet zichtbaar zijn)
Bij voorbaat dank voor het medewerking van dit process.
Let op!
Bewaar deze brief/e-mail bij uw andere bankpapieren. Zo heeft u belangrijke
informatie over uw ING bij de hand.
Hoogachtend,
ING Bank N.V.
Afdeling Fraude & Scam
Team Security
-
Deze e-mail kan niet beantwoord worden.
-
Dit e-mailbericht is alleen bestemd voor de geadresseerden.
-
Indien dit bericht niet voor u is bedoeld, wordt u verzocht
-
de afzender hiervan op de hoogte te stellen door het bericht
-
te retourneren en de inhoud niet te gebruiken.
-
Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend.
References
1. http://kliknuopmijningactivatie.X35.com/
2. http://activeermijningbankieren.X35.com/
Confirm to list: ING Clients
https://app.icontactxxxx.com/icp/confirm.php?r=1403638&s=Q8CD&gid=2306&c=794568&l=1868&m=6473
This message was sent by: ING NV Beveiliging, Wilhelminastraat 2, Rotterdam, Zuid-Holland 9122DD, Netherlands


Aah shit! Snel inloggen :P
Zijn ze zo naiif dat ze denken dat mensen erop klikken?

Marco Mahieu
10/11/10, 17:49
Niks nieuws, maar af en toe heb ik gewoon zin om exact hetzelfde terug te sturen onder mijn eigen naam. Zijn er nog meer die dit doen?:lovewht:

Nee, doe ik niet. Bang voor nog meer spam, en heb wel wat beters te doen. Maar vind het wel een hele goede!! :p

Marco Mahieu
10/11/10, 17:52
Aah shit! Snel inloggen :P
Zijn ze zo naiif dat ze denken dat mensen erop klikken?

Wellicht zijn er sommige, uhmm... niet zo slimme mensen, die dat ook wel doen ;)

Mark17
10/11/10, 18:02
Niks nieuws, maar af en toe heb ik gewoon zin om exact hetzelfde terug te sturen onder mijn eigen naam. Zijn er nog meer die dit doen?:lovewht:

Ik geef ze voor de toekomst liever een 550 of 450, wel zo aardig. :lovewht:
Reacties sturen doe ik niet.

SebastiaanStok
10/11/10, 18:03
Helaas zijn al aardig wat mensen hierin getrapt :(
Phissing. Je bent eigenlijk niet eens meer verbaast als je het leest.

chielsen
10/11/10, 18:16
Mensen die daar in trappen zouden verplicht (een door hen zelf betaalde) cursus moeten volgen. Hoe denk ik na en vertrouw ik niet willekeurige e-mails.

BTW ze hebben er wel veel werk in gestoken. Toch hebben ze nog steeds niet alle taalfouten eruit kunnen vissen. Opzich kunnen veel buitenlanders nog wat leren van de snelheid waarmee ze nederlands leren daar in afrika :P

Marco Mahieu
10/11/10, 18:29
Opzich kunnen veel buitenlanders nog wat leren van de snelheid waarmee ze nederlands leren daar in afrika :P

hahahahha :thumbup:

Yourwebhoster
10/11/10, 19:36
Aah shit! Snel inloggen :P
Zijn ze zo naiif dat ze denken dat mensen erop klikken?

Denk dat de minder oplettende internetter het op zich wel zou kunnen doen omdat ze langskomen via de TNT bezorger. Het enige wat de TNT bezorger geeft is een tan code waarmee een nieuw mobiel nummer ingevoerd kan worden en het oude nummer is geblokkeerd.

Komen ze vanzelf wel achter mag ik hopen.

Marco Mahieu
10/11/10, 20:07
Denk dat de minder oplettende internetter het op zich wel zou kunnen doen omdat ze langskomen via de TNT bezorger. Het enige wat de TNT bezorger geeft is een tan code waarmee een nieuw mobiel nummer ingevoerd kan worden en het oude nummer is geblokkeerd.

Komen ze vanzelf wel achter mag ik hopen.

ING stuurt (naar mijn weten) nooit aangetekende dingen per post. Als het belangrijk is moet je het ophalen op het postkantoor, de rest wordt zo door de brievenbus "gedonderd".

Dat is alleen maar om het verhaaltje compleet te maken denk ik zo.

Yourwebhoster
10/11/10, 20:09
ING stuurt (naar mijn weten) nooit aangetekende dingen per post. Als het belangrijk is moet je het ophalen op het postkantoor, de rest wordt zo door de brievenbus "gedonderd".

Dat is alleen maar om het verhaaltje compleet te maken denk ik zo.

Dat is het mooie juist: ING doet dat wel. Sinds een leuk TAN code schandaal even geleden kan je alleen je telefoonnummer wijzigen als je deze blokkeerd, vervolgens komt TNT en heeft die je identiteitsbewijs nodig om de brief af te geven anders krijg je het niet.

Met andere woorden: Het wekt enigzins vertrouwen op.

Erik H.
11/11/10, 01:38
Normaal niet zo interessant, ware het niet dat hij daadwerkelijk van een mailadres van een bekende klant komt (niet bij ons gehost overigens):

==

From: xxx xx [mailto:xxxxxx@xxxxxx]
Sent: woensdag 10 november 2010 16:02
Subject: Ik heb uw hulp nodig

Ben in een haast schrijf u deze nota, Ik wilde je helpen op iets heel belangrijks te vragen, je bent de enige persoon die ik zou kunnen bereiken op dit punt, en ik hoop je mij te hulp

I "Het spijt me dat ik niet u te informeren over mijn reizen naar Engeland voor een seminar, ik heb een gunst van u zodra u deze e-mail ontvangen, want iets heel verschrikkelijks gebeurd met me gisteravond helaas al mijn geld gestolen uit de aanval van een aantal gewapende rovers Ik ben zelfs door het hotel hier. en nu heb ik al zonder geld en het hotel telefoondienst is verbroken is nog onder constructie op het moment, dus ik heb alleen toegang tot e-mails. alstublieft Ik zal graag willen dat u me dringend helpen met een lening.

Ik heb je nodig om te lenen me een bedrag van $ 1.500 tot mijn hotelrekeningen te sorteren en terug te krijgen mezelf home.I zullen waarderen wat je kunt veroorloven om me te helpen met, ik betaal je terug zodra ik terug. Vriendelijk laat het me weten als je mij kan helpen, dus ik kan u de details voor het maken van een overboeking via Western Union of MoneyGram.

Ik zal wachten om te horen van je.

Met vriendelijke groet

jan

Yourwebhoster
11/11/10, 08:24
Leuk die vertaal machines, maar duidelijk spam ivm Western union.

T. Verhaeg
11/11/10, 11:45
Wel grappig dat het een bekende van jullie was. De zinsbouw is ook perfect :)

dennis0162
14/11/10, 15:24
Wij kregen net deze e-mail binnen in ons ticket systeem:



Zeer geachte lezer,

Sorry dat ik u lastig val met mijn hobby, maar sedert enige tijd ben ik
bezig met het verzamelen van paperclips en paperpins, die zijn voorzien
van bedrijfsnamen en/of bedrijfslogo's.

Mogelijk maakt uw bedrijf of organisatie ook gebruik van dergelijke paperclips of paperpins. Indien dit het geval is zou u mij een zeer groot plezier doen, wanneer u ??n of indien mogelijk meerdere (ivm het ruilen) van deze clips of pins zou willen toezenden.

Indien uw bedrijf geen gebruik maakt van dit soort clips of pins,
maar u bijvoorbeeld wel paperclips of paperpins van andere bedrijven en/of
instellingen heeft, zou ik daar ook heel erg blij mee zijn.

Ik hoop op uw welwillende medewerking. Mocht ik dit mailbericht niet aan
de juiste persoon of afdeling hebben gericht, zou ik u willen verzoeken
dit bericht door te sturen naar de juiste persoon.

Met vriendelijke groet


Tja ieder zijn hobby

The-BosS
14/11/10, 15:34
Wij kregen net deze e-mail binnen in ons ticket systeem:

Tja ieder zijn hobby

Inderdaad, het is eens wat anders dan postzegels ;) Had een paar maanden geleden ook een soortgelijke e-mail maar dan met de vraag om muismatjes.

Spyder01
14/11/10, 15:38
Ik ken dat mailtje, die persoon heeft letterlijk via al onze sites het contactformulier verstuurd met deze vraag. Die denkt dat mensen niets beters te doen hebben dan hem paperclips e.d. te sturen.

Ik heb hem toen terug gemaild en daar had hij ook op geantwoord. Hij is gepensioeneerd ofzo en valt dus de hele dag diverse bedrijven via mail lastig met deze vraag.

PvSolutions
14/11/10, 21:03
Ik ken er ook nog wel een paar.

------------------------------------------
Hoe bouw ik een website?
------------------------------------------
Hoe kan ik php uitzetten?
------------------------------------------
Wanneer wordt mijn vps thuisgestuurd?
------------------------------------------
Hoe kan ik contact opnemen met de helpdesk?
------------------------------------------

Domenico
16/11/10, 00:25
Hallo,

Mijn naam is Elena, ik ben 33 jaar oud en ik ben schrijf u vanuit een provincie in Rusland.

Ik werk in de bibliotheek en na mijn werk heb ik toegestaan om de computer te gebruiken wanneer
mogelijk te maken. Ik vond een aantal adressen op het internet, en ik besloot om je te schrijven
deze brief.

Ik heb een dochter 9 jaar oud, haar vader liet ons, en wij wonen samen met mijn moeder.

Als gevolg van de ondraaglijke warme weer deze zomer, bijna alle van de aardappelen en groenten krijgen droog in onze tuin.
Veel van het bos afgebrand. Wij waren gedoemd tot honger, en we hebben allemaal onze kleine besparingen op een paar zakjes te kopen
aardappelen voor de komende winter (het is verschrikkelijk, omdat de prijs van aardappelen werd nu 2-3 keer duurder dan vorig jaar).

Onlangs verloor mijn moeder job als gevolg van diepe crisis in onze regio en nu onze situatie geworden hopeloos.

Gas en elektriciteit zijn erg duur, en we kunnen het ons niet veroorloven om ons huis Amy warmte meer.

De winter komt eraan en het weer kouder becaming elke dag. De enige mogelijke manier om onze huis te verwarmen is het gebruik van draagbare kachel die warmte uit
het verbranden van hout. We hebben een hout-besparing in onze schuur en deze kachel zal onze Home hele winter zonder kosten voor ons te verwarmen.

Helaas kunnen we niet kopen deze kachel in onze lokale markt, omdat de waarde van deze kachel is 8.425 roebel, en het is heel duur voor ons
(Equivalent van 196 euro).

Ik hoop dat u ons kunt helpen. Als u een oude draagbare brander hebt, en als je het niet meer gebruiken, zullen we heel dankbaar zijn als je het kunt doneren aan ons en
het regelen van vervoer van de kachel op ons (we wonen 200 km van Moskou). Deze kachels zijn verschillend, zijn ze meestal gemaakt van gietijzer en weegt ongeveer
100 kg.

Elena.

Postscriptum Mijn excuses voor fouten in deze brief heb ik het vertaald met behulp van woordenboek.
Gelieve te antwoorden in het Engels, want ik studeerde op school en ik zal je begrijpen. Dank u zeer ...

Wie van jullie heeft een oude kachel over voor Elena en haar familie en kan die gaan bezorgen 200 km van Moskou ? Of heeft misschien een plekje over in het datacentrum voor deze familie in nood? Een zo genaamde livestock colocatie, het zou een primeur zijn. :D

F*ck spammers!

Erik H.
16/11/10, 00:30
Domenico,

Je bedoelt deze ;-)

-----Original Message-----
From: Elena [mailto:eleger@fumail.ru]
Sent: maandag 15 november 2010 20:43
To: info@bka.nl
Subject: brief

Hallo,

Mijn naam is Elena, ik ben 33 jaar oud en ik ben schrijf u vanuit een provincie in Rusland.
[knip]

Ze is flink aan het inslaan met die kachels op deze manier. Ben dan toch op enige wijze geinteresseerd hoe ze van een roestige kachel uiteindelijk mij geld wil aftroggelen. Het is dat ik al druk genoeg ben anders had ik er graag wat uurtjes in gestoken ....

BsHosting
16/11/10, 00:31
Heel die klote russen meteen van de kaart af knikkeren met dr klote spam.

Vandaag weer 2 mails gezien van de Ing en Abn allebei weer doorgelinkt naar een RU site.
En toch blijven er mensen intrappen

Erik H.
16/11/10, 00:32
Heel die klote russen meteen van de kaart af knikkeren met dr klote spam.

Vandaag weer 2 mails gezien van de Ing en Abn allebei weer doorgelinkt naar een RU site.
En toch blijven er mensen intrappen

Met alle respect... dat zegt ook heel wat over die mensen hoor. Inmiddels moet je echt wel beter weten (of ver van het internet vandaan blijven).

BsHosting
16/11/10, 00:39
Dat hoor je mij ook niet zeggen maar het gros van die mails komt uit Rusland en mensen zijn naief wat dat betreft.
De russische overheid doet er ook 0,0 aan, alles is daar ff corrupt.

Kijk spam is ook erg maar dit soort figuren die deze mails sturen mogen ze van mij regelrecht een kogel door hun kop knallen.

Marco Mahieu
16/11/10, 20:57
Wie van jullie heeft een oude kachel over voor Elena en haar familie en kan die gaan bezorgen 200 km van Moskou ? Of heeft misschien een plekje over in het datacentrum voor deze familie in nood? Een zo genaamde livestock colocatie, het zou een primeur zijn. :D

F*ck spammers!

Die e-mail heb ik ook al 10 keer gehad het afgelopen jaar. Gaat hier regelrecht de prullebak in ;)

Domenico
16/11/10, 21:41
Hehehe same here maar dacht misschien heeft een van jullie nog een kachel over.

BeneluxGaming
18/11/10, 01:36
Niet echt met hosting te maken, maar ik ontving net deze:

-------------
Edit : Laat maar, staat hierboven ook al! haha
---------

Erik H.
18/11/10, 10:35
Toch nog even over Elena. Sta nu bovenaan in google met zoekquery "elena kachel" en gezien het aantal pageviews (rook uit de server!!) heeft iedereen hem gehad hahahaha....

WF WebHosting
18/11/10, 11:46
Zou het huis van haar moeder nu volstaan met kacheltjes?
We hebben deze nu ook gehad in het "NL" en "EN", volgens mij word deze email(s) elk jaar gestuurd rond deze tijd :D

Clanhost
18/11/10, 11:53
Die Elena spam heb ik hier ook een aantal keren ontvangen. Vraag me toch af waar het vandaan komt. Ik heb geen kachel over :P.

pierce
18/11/10, 11:57
Wie van jullie heeft een oude kachel over voor Elena en haar familie en kan die gaan bezorgen 200 km van Moskou ? Of heeft misschien een plekje over in het datacentrum voor deze familie in nood? Een zo genaamde livestock colocatie, het zou een primeur zijn. :D

F*ck spammers!

Ik had mijn oude verroestte vuurkorf al ingepakt en klaargezet om te verzenden :D

Triloxigen
18/11/10, 12:09
Zonder pics, no deal! :p

machit
26/11/10, 10:54
Na paar jaar tickets te beantwoorden, is eigenlijk nog nooit iemand zo aardig geweest. Zie bijlage :) Hebben ook best kunnen lachen om zijn bericht. :thumbup:

Blacky
26/11/10, 15:50
Als alle klanten nu zo aardig zouden zijn.... :D

Marco Mahieu
26/11/10, 18:49
Na paar jaar tickets te beantwoorden, is eigenlijk nog nooit iemand zo aardig geweest. Zie bijlage :) Hebben ook best kunnen lachen om zijn bericht. :thumbup:

Nouja, er staat lieve helpdesk. Niet lieve helpdesk medewerker. Dus ik denk dat de vooral het bureau en de computer waarmee de helpdesk medewerker de ticket heeft beantwoord erg lief vinden ;)

EK-Media
26/11/10, 20:53
hehe had gisteren wel een leuke eigenlijk :

Hallo,

Hoe komt het dat ik als ik www.*****.net typ dat ik niet op mijn site kom maar www.*****.net/forum wel ? Dat is niet de domein die ik had besteld.


:D altijd leuk mensen hun eerst webhosting pakket haha.

cfmweb
26/11/10, 21:10
Zo had ik er eentje die klaagde dat ze niet op haar site terecht kwam als ze haar domeinnaam intypte in haar browser. Op mijn vraag waar ze dat dan intypte zei ze, oh gewoon zoals ik dat altijd doe, in dat vakje voor "Zoeken".
Ze bleek dat dus in Google in te typen, en aangezien de domeinnaam net nieuw was...

Het kost dan wel even tijd om uit te leggen hoe dat werkt ->|

Vreselijk 65 plussers met teveel tijd :surrender:

The-BosS
27/11/10, 03:02
Zo had ik er eentje die klaagde dat ze niet op haar site terecht kwam als ze haar domeinnaam intypte in haar browser. Op mijn vraag waar ze dat dan intypte zei ze, oh gewoon zoals ik dat altijd doe, in dat vakje voor "Zoeken".
Ze bleek dat dus in Google in te typen, en aangezien de domeinnaam net nieuw was...

Het kost dan wel even tijd om uit te leggen hoe dat werkt ->|

Vreselijk 65 plussers met teveel tijd :surrender:

Dat is ook simpel op te lossen, gewoon even een snelkopeling (met url) terug in de e-mail zenden en er direct het adres bij vermelden van een goede avond school met als titel internet voor dummies.

EK-Media
29/11/10, 10:30
Zo had ik er eentje die klaagde dat ze niet op haar site terecht kwam als ze haar domeinnaam intypte in haar browser. Op mijn vraag waar ze dat dan intypte zei ze, oh gewoon zoals ik dat altijd doe, in dat vakje voor "Zoeken".
Ze bleek dat dus in Google in te typen, en aangezien de domeinnaam net nieuw was...

Het kost dan wel even tijd om uit te leggen hoe dat werkt ->|

Vreselijk 65 plussers met teveel tijd :surrender:


:thumbup: anders moet je ipv een 65+ korting een 65+ toeslag rekenen op je facturen haha

TCM
03/12/10, 10:52
Goede dag, Beste Goede vriend,

Ik ben de heer Glyn Raper Van Harlsden, Noord-West-Londen, hier in Engeland.. Ik werk met Natwest Bank Londen. Met respect en aanzien, Ik schrijf u vanuit mijn kantoor, dat zal van groot voordeel voor ons beiden. In mijn departement, waarbij de marketing manager (Greater London Regional Office), ontdekte ik een verlaten bedrag van 16.410.000 pond GBP (zestien miljoen vierhonderdtienduizend pond) in een account die behoort tot een van onze buitenlandse klanten Late Mr.George Schwartz, Amerikaanse burger die helaas verloor zijn leven in de vliegtuigcrash van Alaska Airlines Flight 261 die crashte op 31 januari 2000, met inbegrip van zijn vrouw en enige dochter.

De keuze van contact met u wordt gewekt van de geografische aard van waar je woont, met name vanwege de gevoeligheid van deze transactie en de vertrouwelijkheid hierin. Nu onze bank is wachten op een van de familieleden aan come-up voor de claim, maar niemand heeft gedaan that.I persoonlijk het ongelijk zijn gesteld in het lokaliseren van de familie voor twee jaar nu, ik trachten uw toestemming om u te presenteren als de nabestaanden / Begunstigde aan de overledene, zodat de opbrengst van deze rekening gewaardeerd op 16..410.000 pond GBP kan worden betaald voor jou.

Dit zal worden uitbetaald of gedeeld met deze percentages, 60% voor mij en 40% voor jou. Ik heb beveiligd alle nodige juridische documenten die kunnen worden gebruikt om back-up van deze claim we gaan doen. Alles wat ik nodig heb is het invullen van uw naam op de documenten en legaliseren in de rechtbank hier om je te bewijzen als de rechtmatige begunstigde.

Alles wat ik nu nodig is uw eerlijke samenwerking, vertrouwelijkheid en vertrouwen te kunnen zien door middel van deze transactie. Ik garandeer u dat dit zal worden uitgevoerd onder een legitieme regeling die zal u beschermen tegen eventuele schending van de wet.

Gelieve mij de volgende: zoals we hebben vijf dagen om het uit te voeren door. Dit is erg URGENT PLEASE.
1. Volledige naam
2. Uw Telefoonnummer
3. Uw adresgegevens.

Na gegaan door middel van een methodische zoeken, heb ik besloten om contact met u hopen dat u vindt dit voorstel interessant. Gelieve op uw bevestiging van dit bericht en de vermelding van uw interesse, ik zal verstrekken u met meer informatie. Endeavor om mij te laten weten wat uw beslissing dan hou me op te wachten. Bel mij op de ontvangst van de e-mail Tel: +447700022793.

Met vriendelijke groet,
De heer Glyn Raper.

Ze komen wel steeds meer dichterbij.. Nu al vanuit Engeland.. ;)

EK-Media
03/12/10, 11:23
Ze komen wel steeds meer dichterbij.. Nu al vanuit Engeland.. ;)

Met deze mailtjes wordt je dood gegooid :P :thumbup: als ik zovaak het geld zou krijgen wat ze noemen in die mailtjes was ik nu stinkend rijk haha

chielsen
03/12/10, 15:10
Ze bleek dat dus in Google in te typen, en aangezien de domeinnaam net nieuw was...

Vreselijk 65 plussers met teveel tijd :surrender:

Uh je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. Ook jonge mensen. Iedereen gebruikt google als adresbalk. Zelfs als mensen de url weten (nu.nl oid), altijd maar weer via google.

Mark17
03/12/10, 17:14
Met deze mailtjes wordt je dood gegooid :P :thumbup: als ik zovaak het geld zou krijgen wat ze noemen in die mailtjes was ik nu stinkend rijk haha

Al geruime tijd heb ik ze niet meer gezien (gelukkig). Blijkbaar werkt een spamfilter toch wel goed.

dfoxx
12/12/10, 15:27
Al geruime tijd heb ik ze niet meer gezien (gelukkig). Blijkbaar werkt een spamfilter toch wel goed.

Een goed spamfilter doet inderdaad wonderen om van deze mailtjes af te komen.

cfmweb
12/12/10, 19:54
Uh je wil niet weten hoeveel mensen dat doen. Ook jonge mensen. Iedereen gebruikt google als adresbalk. Zelfs als mensen de url weten (nu.nl oid), altijd maar weer via google.

Vandaar ook mijn sig ;)

ErikKosters
12/12/10, 20:15
Domenico,

Je bedoelt deze ;-)

-----Original Message-----
From: Elena [mailto:eleger@fumail.ru]
Sent: maandag 15 november 2010 20:43
To: info@bka.nl
Subject: brief

Hallo,

Mijn naam is Elena, ik ben 33 jaar oud en ik ben schrijf u vanuit een provincie in Rusland.
[knip]

Ze is flink aan het inslaan met die kachels op deze manier. Ben dan toch op enige wijze geinteresseerd hoe ze van een roestige kachel uiteindelijk mij geld wil aftroggelen. Het is dat ik al druk genoeg ben anders had ik er graag wat uurtjes in gestoken ....

die kreeg ik vandaag ook weer :), vorige week ook al gehad.. ze zijn nogal wat kachels nodig

BeneluxGaming
13/12/10, 00:36
Mwah, anders had ze even naar Miljoenenjacht moeten mailen of bellen vanavond... Iedereen kreeg daar een leuke houtkachel mee voor buiten... In dat soort landen is het ook voor binnen gebruik, dus dat was geen probleem geweest. :D

SebastiaanStok
14/12/10, 12:07
Deze kreeg ik vandaag binnen

[hele spam onzin blala]

En in de footer dit :w00t:

"Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection. Sign up now."

En het is inderdaad afkomstig van Hotmail... FAIL!

Received: from SNT101-W40 ([65.55.90.73]) by snt0-omc3-s38.snt0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);

Marco Mahieu
14/12/10, 19:22
Deze kreeg ik vandaag binnen

[hele spam onzin blala]

En in de footer dit :w00t:

"Hotmail: Trusted email with Microsoft's powerful SPAM protection. Sign up now."

En het is inderdaad afkomstig van Hotmail... FAIL!

Received: from SNT101-W40 ([65.55.90.73]) by snt0-omc3-s38.snt0.hotmail.com with Microsoft SMTPSVC(6.0.3790.4675);


Wat verwacht je anders van Microsoft :r

Mark17
20/12/10, 21:20
Net zag ik op een mailinglijst een leuke voor bij komen, bij deze de link naar het online archief: http://news.php.net/php.webmaster/9745

Domenico
20/12/10, 22:01
Net zag ik op een mailinglijst een leuke voor bij komen, bij deze de link naar het online archief: http://news.php.net/php.webmaster/9745

Leuk. :)

SebastiaanStok
22/12/10, 15:48
http://www.nubijlage.nl/jaaroverzicht10/2403638/lezerspost-pornoverhaal-en-plopmuts.html


Wat zijn de nadelen van vigra. kan ik die nu al gaan gebruiken want ik ben nu net 18. kan ik dan nog kinderen gaan maken als ik die heb gebruikt.

Ik denk dat voorplanting voor hem geen goede optie is :clown:

cfmweb
22/12/10, 16:52
http://www.nubijlage.nl/jaaroverzicht10/2403638/lezerspost-pornoverhaal-en-plopmuts.html



Ik denk dat voorplanting voor hem geen goede optie is :clown:

Sjee.. die laatste met als titel "interpunctie", daar hebben we er hier ook wel eens een van :eek:

Marco Mahieu
22/12/10, 17:13
http://www.nubijlage.nl/jaaroverzicht10/2403638/lezerspost-pornoverhaal-en-plopmuts.html



Ik denk dat voorplanting voor hem geen goede optie is :clown:

Haha, sommige mensen ;)

Lite-On
23/12/10, 14:23
http://www.nubijlage.nl/jaaroverzicht10/2403638/lezerspost-pornoverhaal-en-plopmuts.html



Ik denk dat voorplanting voor hem geen goede optie is :clown:

Hij zal waarschijnlijk eerst de betekenis van voorplanting moeten uitvogelen..... iedereen weet toch wel wat vigra is:rolleyes: SPAM!:thumbup:

BeneluxGaming
25/12/10, 00:53
Hm... Zal Elana uit Rusland al warm zitten met de kerst? haha ;- )

Mick-X
27/12/10, 00:02
Hm... Zal Elana uit Rusland al warm zitten met de kerst? haha ;- )

Ja, ik heb niet voor niets een heater opgestuurd.

Wynand
27/12/10, 04:49
Ja, ik heb niet voor niets een heater opgestuurd.Toch inclusief een stel opgeladen UPS batterijen? :ohmy:

The-BosS
27/12/10, 06:11
Toch inclusief een stel opgeladen UPS batterijen? :ohmy:

Misschien mailt ze dan nog terug om te (vr)(z)agen achter zonnepanelen ;)

Derek-Jan
27/12/10, 14:14
Kreeg vorige week deze mail in de box.....


Beste,

Ik vroeg me af of u ergens een goede torent weet waar ik gratis Photoshop cs5 kan
downloaden. Heb geen zin om ervoor te betalen, want het leven is al duur genoeg!!
Wil het per 1 januari a.s. ook bedrijfsmatig gaan gebruiken.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet!


Met vriendelijke groet,

John

24x7group
27/12/10, 18:56
Haha die mails belanden bij mij direct in de trash :) Ik doe zelfs geen moeite om daarop te reageren.

ichat
27/12/10, 23:57
Kreeg vorige week deze mail in de box.....

Citaat:
Beste,

Ik vroeg me af of u ergens een goede torent weet waar ik gratis Photoshop cs5 kan
downloaden. Heb geen zin om ervoor te betalen, want het leven is al duur genoeg!!
Wil het per 1 januari a.s. ook bedrijfsmatig gaan gebruiken.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet!


Met vriendelijke groet,

Hoe kom je toch aan dat soort mail, ik krijg ze nu werkelijk nooit,
(is maar goed ook, anders moest ik voortaan m'n mail op de plee gaan lezen,
anders zeek ik dagelijks in de broek van het lachen )

cfmweb
29/12/10, 13:37
Jeetje.. ze worden echt steeds slechter, nu ook al van paypal :rolleyes:


PayPal dient rekening te worden geverifieerd hieronder.

Onderbroken Om te genieten van dienst van jou kijk dan op de informatie:

Gehouden met het controleren van uw, eigen, klik dan op de link:

http://www.paypal-fj####/nl/?cgi-bin/webscr?cmd=_login-run

Dank u wel, PayPal

24x7group
29/12/10, 18:22
Meestal na de eerste zin gelezen te hebben, weet je dat het fake is. Die vertalingen zijn vaak zo bagger... :)

Deze vb. pas gehad:



Welkom Bij Uw ING Bank,Je hebt een nieuw bericht van ING Bank Netherlands.
Vanwege de toename aan fraude op Mijn ING zijn wij genoodzaakt een systeemopzet uit te voeren.
Zodat u als ING cliënt veilig gebruik kan maken van onze diensten.
Daarom vragen wij al onze cliënten,hun gegevens bij ons te verifiëren doormiddel
van te klikken op de onderstaande beveiligde hypelink :-:Inloggen Mijn ING


Ja ik ga daar echt inloggen... haha.

The-BosS
29/12/10, 18:24
Jeetje.. ze worden echt steeds slechter, nu ook al van paypal :rolleyes:

Nog een geluk dat we het nederlands goed kunnen lezen ;)

Blacky
29/12/10, 20:37
Die van de ING heb ik vandaag ook gekregen inderdaad op het zakelijke account, netjes met logo etc. erbij.

Alleen heb ik geen account bij de ING in brazilie.:D

ItsOnlyMe
29/12/10, 22:58
haha,

De ABN begint er ook al mee kreeg er pas geleden nog een mail van lol:P

Marco Mahieu
31/12/10, 00:09
Die van de ING heb ik vandaag ook gekregen inderdaad op het zakelijke account, netjes met logo etc. erbij.

Alleen heb ik geen account bij de ING in brazilie.:D

Heb ik ook gekregen, ik dacht, ik klik hem voor de grap eens aan. Kreeg ik netjes een melding (volgens mij van FireFox) dat de website was gerapporteerd als fraude ;)

Domenico
31/12/10, 02:17
Ik vul die fishing sites altijd in met hele lieve woordjes/zinnen als login en wachtwoord. :D

Yourwebhoster
31/12/10, 03:25
Wij, xxx en xxx wensen jullie heeeeeeeeeeel veel gezondheid en geluk: op 1 januari 2011 ! Veel plezier op 2 januari 2011! Veel gezondheid op 3 januari 2011! Veel vreugde op 4 januari 2011! Veel fun op 5 januari 2011 Veel zonneschijn op 6 januari 2011! Veel voorspoed op 7 januari 2011! Veel heil op 8 januari 2011! Veel zegen op 9 januari 2011! Veel rozengeur op 10 januari 2011! Veel pret op 11 januari 2011! Veel welbehagen op 12 januari 2011! Veel genot op 13 januari 2011! Veel vrienden op 14 januari 2011! Veel welzijn op 15 januari 2011! Veel welvaart op 16 januari 2011! Veel mazzel op 17 januari 2011! Veel geluk op 18 januari 2011! Veel meevallers op 19 januari 2011! Veel rust op 20 januari 2011! Veel gezelligheid op 21 januari 2011! Veel maneschijn op 22 januari 2011! Veel inzicht op 23 januari 2011! Veel lol op 24 januari 2011! Veel amusement op 25 januari 2011! Veel verrukking op 26 januari 2011! Veel blijdschap op 27 januari 2011! Veel gein op 28 januari 20101 Veel schik op 29 januari 2011! Veel genoegen op 30 januari 2011! Veel geluk op 31 januari 2011! Veel geluk op 1 februari 2011! Veel plezier op 2 februari 2011! Veel gezondheid op 3 februari 2011! Veel vreugde op 4 februari 2011! Veel fun op 5 februari 2011! Veel zonneschijn op 6 februari 2011! Veel voorspoed op 7 februari 2010! Veel heil op 8 februari 20101 Veel zegen op 9 februari 2011! Veel rozengeur op 10 februari 2011! Veel pret op 11 februari 2011! Veel welbehagen op 12 februari 2011! Veel genot op 13 februari 2011! Veel vrienden op 14 februari 2011! Veel welzijn op 15 februari 2011! Veel welvaart op 16 februari 2011! Veel mazzel op 17 februari 2011! Veel geluk op 18 februari 2011! Veel meevallers op 19 februari 2011! Veel rust op 20 februari 2011! Veel gezelligheid op 21 februari 2011! Veel maneschijn op 22 februari 2011! Veel inzicht op 23 februari 2011! Veel lol op 24 februari 2011! Veel amusement op 25 februari 2011! Veel verrukking op 26 februari 2011! Veel blijdschap op 27 februari 2011! Veel pret op 28 februari 2011! Veel geluk op 1 maart 2011 Veel plezier op 2 maart 2011! Veel gezondheid op 3 maart 2011! Veel vreugde op 4 maart 2011! Veel fun op 5 maart 2011! Veel zonneschijn op 6 maart 2011! Veel voorspoed op 7 maart 2011! Veel heil op 8 maart 2011! Veel zegen op 9 maart 2011! Veel rozengeur op 10 maart 2011! Veel pret op 11 maart 2011! Veel welbehagen op 12 maart 2011 Veel genot op 13 maart 2011! Veel vrienden op 14 maart 2011! Veel welzijn op 15 maart 2011! Veel welvaart op 16 maart 2011! Veel mazzel op 17 maart 2011! Veel geluk op 18 maart 2011! Veel meevallers op 19 maart 2011! Veel rust op 20 maart 2011! Veel gezelligheid op 21 maart 2011! Veel maneschijn op 22 maart 2011! Veel inzicht op 23 maart 2011! Veel lol op 24 maart 2011! Veel amusement op 25 maart 2011! Veel verrukking op 26 maart 2011! Veel blijdschap op 27 maart 2011! Veel gein op 28 maart 2011! Veel schik op 29 maart 2011! Veel genoegen op 30 maart 2011! Veel geluk op 31 maart 2011! Veel geluk op 1 april 2011! Veel plezier op 2 april 2011! Veel gezondheid op 3 april 2011! Veel vreugde op 4 april 2011! Veel fun op 5 april 2011! Veel zonneschijn op 6 april 2011! Veel voorspoed op 7 april 2011! Veel heil op 8 april 2011! Veel zegen op 9 april 2011! Veel rozengeur op 10 april 2011! Veel pret op 11 april 2011! Veel welbehagen op 12 april 2011! Veel genot op 13 april 2011! Veel vrienden op 14 april 2011! Veel welzijn op 15 april 2011! Veel welvaart op 16 april 2011! Veel mazzel op 17 april 2011! Veel geluk op 18 april 2011! Veel meevallers op 19 april 2011! Veel rust op 20 april 2011! Veel gezelligheid op 21 april 2011! Veel maneschijn op 22 april 2011! Veel inzicht op 23 april 2011! Veel lol op 24 april 2011! Veel amusement op 25 april 2011! Veel verrukking op 26 april 2011! Veel blijdschap op 27 april 2011! Veel lol op 28 april 2011 Veel schik op 29 april 2011! Veel genoegen op 30 april 2011! Veel geluk op 1 mei 2011! Veel plezier op 2 mei 2011! Veel gezondheid op 3 mei 2011! Veel vreugde op 4 mei 2011! Veel fun op 5 mei 2011! Veel zonneschijn op 6 mei 2011! Veel voorspoed op 7 mei 2011! Veel heil op 8 mei 2011! Veel zegen op 9 mei 2011! Veel rozengeur op 10 mei 2011! Veel pret op 11 mei 2011! Veel welbehagen op 12 mei 2010! Veel genot op 13 mei 2011! Veel vrienden op 14 mei 2011! Veel welzijn op 15 mei 2011! Veel welvaart op 16 mei 2011! Veel mazzel op 17 mei 2011! Veel geluk op 18 mei 2010! Veel meevallers op 19 mei 2010! Veel rust op 20 mei 2011! Veel gezelligheid op 21 mei 2011! Veel maneschijn op 22 mei 2011! Veel inzicht op 23 mei 2011! Veel lol op 24 mei 2011! Veel amusement op 25 mei 2011! Veel verrukking op 26 mei 2011! Veel blijdschap op 27 mei 2011! Veel pret op 28 mei 2011! Veel schik op 29 mei 2011! Veel genoegen op 30 mei 2011! Veel geluk op 31 mei 2011! Veel geluk op 1 juni 2011! Veel plezier op 2 juni 2011! Veel gezondheid op 3 juni 2011! Veel vreugde op 4 juni 2011! Veel fun op 5 juni 2011! Veel zonneschijn op 6 juni 2011! Veel voorspoed op 7 juni 2011! Veel heil op 8 juni 2011! Veel zegen op 9 juni 2011! Veel rozengeur op 10 juni 2011! Veel pret op 11 juni 2011! Veel welbehagen op 12 juni 2011! Veel genot op 13 juni 2011! Veel vrienden op 14 juni 2011! Veel welzijn op 15 juni 2011! Veel welvaart op 16 juni 2011! Veel mazzel op 17 juni 2011! Veel geluk op 18 juni 2011! Veel meevallers op 19 juni 20101 Veel rust op 20 juni 2011! Veel gezelligheid op 21 juni 2011! Veel maneschijn op 22 juni 2011! Veel inzicht op 23 juni 2011! Veel lol op 24 juni 2011! Veel amusement op 25 juni 2011! Veel verrukking op 26 juni 2011! Veel blijdschap op 27 juni 2011! Veel gein op 28 juni 2011! Veel schik op 29 juni 2011! Veel genoegen op 30 juni 2011! Veel geluk op 1 juli 2011! Veel plezier op 2 juli 2011! Veel gezondheid op 3 juli 2011! Veel vreugde op 4 juli 2011! Veel fun op 5 juli 2011! Veel zonneschijn op 6 juli 2011! Veel voorspoed op 7 juli 2011! Veel heil op 8 juli 2011! Veel zegen op 9 juli 2011! Veel rozengeur op 10 juli 2011! Veel pret op 11 juli 2011! Veel welbehagen op 12 juli 2011! Veel genot op 13 juli 2011! Veel vrienden op 14 juli 2011! Veel welzijn op 15 juli 2011! Veel welvaart op 16 juli 2011! Veel mazzel op 17 juli 2011! Veel geluk op 18 juli 2011! Veel meevallers op 19 juli 2011! Veel rust op 20 juli 2011! Veel gezelligheid op 21 juli 2011! Veel maneschijn op 22 juli 2011! Veel inzicht op 23 juli 2011! Veel lol op 24 juli 2011! Veel amusement op 25 juli 2011 Veel verrukking op 26 juli 2011! Veel blijdschap op 27 juli 2011! Veel lol op 28 juli 2011! Veel schik op 29 juli 2011! Veel genoegen op 30 juli 2011! Veel geluk op 31 juli 2011! Veel geluk op 1 augustus 2011! Veel plezier op 2 augustus 2011! Veel gezondheid op 3 augustus 2010! Veel vreugde op 4 augustus 2010! Veel fun op 5 augustus 2011! Veel zonneschijn op 6 augustus 2011! Veel voorspoed op 7 augustus 2011! Veel heil op 8 augustus 2011! Veel zegen op 9 augustus 2011! Veel rozengeur op 10 augustus 2011! Veel pret op 11 augustus 2011! Veel welbehagen op 12 augustus 2011! Veel genot op 13 augustus 2011! Veel vrienden op 14 augustus 2011! Veel welzijn op 15 augustus 2011! Veel welvaart op 16 augustus 2011! Veel mazzel op 17 augustus 2011! Veel geluk op 18 augustus 2011! Veel meevallers op 19 augustus 2011! Veel rust op 20 augustus 2011! Veel gezelligheid op 21 augustus 2011! Veel maneschijn op 22 augustus 2011! Veel inzicht op 23 augustus 2011! Veel lol op 24 augustus 2011! Veel amusement op 25 augustus 2011! Veel verrukking op 26 augustus 2011! Veel blijdschap op 27 augustus 2011! Veel pret op 28 augustus 2011! Veel schik op 29 augustus 2011! Veel genoegen op 30 augustus 2011! Veel geluk op 31 augustus 20101 Veel geluk op 1 september 2011! Veel plezier op 2 september 2011! Veel gezondheid op 3 september 2011! Veel vreugde op 4 september 2011! Veel fun op 5 september 2011! Veel zonneschijn op 6 september 2011! Veel voorspoed op 7 september 2011 Veel heil op 8 september 2011! Veel zegen op 9 september 2011! Veel rozengeur op 10 september 2011! Veel pret op 11 september 2011! Veel welbehagen op 12 september 2011! Veel genot op 13 september 2011! Veel vrienden op 14 september 2011! Veel welzijn op 15 september 2011! Veel welvaart op 16 september 2011! Veel mazzel op 17 september 2011! Veel geluk op 18 september 2011! Veel meevallers op 19 september 2011! Veel rust op 20 september 2011! Veel gezelligheid op 21 september 2011! Veel maneschijn op 22 september 2011! Veel inzicht op 23 september 2011! Veel lol op 24 september 2011! Veel amusement op 25 september2011! Veel verrukking op 26 september 2011! Veel blijdschap op 27 september 2011 Veel gein op 28 september 2011! Veel schik op 29 september 2011! Veel genoegen op 30 september 2011! Veel geluk op 1 oktober 2011! Veel plezier op 2 oktober 2011! Veel gezondheid op 3 oktober 2011! Veel vreugde op 4 oktober 2011! Veel fun op 5 oktober 2011! Veel zonneschijn op 6 oktober 2011! Veel voorspoed op 7 oktober 2011! Veel heil op 8 oktober 2011! Veel zegen op 9 oktober 2011! Veel rozengeur op 10 oktober 2011! Veel pret op 11 oktober 2011! Veel welbehagen op 12 oktober 2011! Veel genot op 13 oktober 2011! Veel vrienden op 14 oktober 2011! Veel welzijn op 15 oktober 2011! Veel welvaart op 16 oktober 2011! Veel mazzel op 17 oktober 2011! Veel geluk op 18 oktober 2011! Veel meevallers op 19 oktober 2011! Veel rust op 20 oktober 2011! Veel gezelligheid op 21 oktober 2011! Veel maneschijn op 22 oktober 2011! Veel inzicht op 23 oktober 2011! Veel lol op 24 oktober 2011! Veel amusement op 25 oktober 2011! Veel verrukking op 26 oktober 2011! Veel blijdschap op 27 oktober 2011! Veel lol op 28 oktober 2011! Veel schik op 29 oktober 2011! Veel genoegen op 30 oktober 2011! Veel geluk op 31 oktober 2011! Veel geluk op 1 november 2011! Veel plezier op 2 november 2011! Veel gezondheid op 3 november 2011! Veel vreugde op 4 november 2011! Veel fun op 5 november 2011! Veel zonneschijn op 6 november 2011! Veel voorspoed op 7 november 2011! Veel heil op 8 november 2011! Veel zegen op 9 november 2011! Veel rozengeur op 10 november 2011! Veel pret op 11 november 2011! Veel welbehagen op 12 november 2011! Veel genot op 13 november 2011! Veel vrienden op 14 november 2011! Veel welzijn op 15 november 2011! Veel welvaart op 16 november 2011! Veel mazzel op 17 november 2011! Veel geluk op 18 november 2011! Veel meevallers op 19 november 2011! Veel rust op 20 november 2011! Veel gezelligheid op 21 november 2011! Veel maneschijn op 22 november 2011! Veel inzicht op 23 november 2011! Veel lol op 24 november 2011! Veel amusement op 25 november 2011! Veel verrukking op 26 november 2011! Veel blijdschap op 27 november 2011! Veel pret op 28 november 2011! Veel schik op 29 november 2011! Veel genoegen op 30 november 2011! Veel geluk op 1 december 2011! Veel plezier op 2 december 2011! Veel gezondheid op 3 december 2011! Veel vreugde op 4 december 2011! Veel fun op 5 december 2011! Veel zonneschijn op 6 december 2011! Veel voorspoed op 7 december 2011! Veel heil op 8 december 2011! Veel zegen op 9 december 2011! Veel rozengeur op 10 december 2011! Veel pret op 11 december 2011! Veel welbehagen op 12 december 2011! Veel genot op 13 december 2011! Veel vrienden op 14 december 2011! Veel welzijn op 15 december 2011! Veel welvaart op 16 december 2011! Veel mazzel op 17 december 2011! Veel geluk op 18 december 2011! Veel meevallers op 19 december 2011! Veel rust op 20 december 2011! Veel gezelligheid op 21 december 2011! Veel maneschijn op 22 december 2011! Veel inzicht op 23 december 2011! Veel lol op 24 december 2011! Veel amusement op 25 december 2011! Veel verrukking op 26 december 2011! Veel blijdschap op 27 december 2011! Veel gein op 28 december 2011! Veel schik op 29 december 2011! Veel genoegen op 30 december 2011! Veel geluk op 31 december 2011!
Dank U!

Marco Mahieu
31/12/10, 04:24
Dank U!

Volgens mij hebben ze net het ctrl+c en ctrl+v knopje, en de optie "zoek en vervang" ontdekt ;) haha

Yourwebhoster
31/12/10, 11:13
Volgens mij hebben ze net het ctrl+c en ctrl+v knopje, en de optie "zoek en vervang" ontdekt ;) haha

Denk dat het een foutje was en alleen bedoeld voor bekenden; de support ticket is gesloten.

GC-Hosting
31/12/10, 13:15
Klant: hallo
Klant: Da doen het niet meer
Klant: Gisteren hebben wij Spamassasin geinstalleerd en nu doet onze DirectAdmin het niet meer
Klant: hoe kan dit:)
Klant: http://85.17.114.***:2222/
Klant: die doen het niet:)

GC-MSN: Indien gewenst sturen wij nu een engineer tegen uurtarief heen

Klant: nee
Klant: is een klien fout denk ik

GC-MSN: Hoezo niet?
GC-MSN: Oke, maar als wij het moeten maken dan zal er toch iemand naar moeten kijken voor je.

Klant: kost weer geld
Klant: ik heb niet veel geld dat weet je

GC-MSN: Daarom heb ik u ook aangeboden het management pakket bij uw server af te nemen, dan bent u voor € 39,- maandelijks klaar!

Klant: kan je hij verbind niet met de http://85.17.114.***:2222/

GC-MSN: Ik kan wel pingen maar niet via me browser erop.

Klant: kan je niet zeggen wat er fout is

GC-MSN: Nee, niet als het nog niet onderzocht is wat het probleem kan zijn.

Klant: Green Choice jullie maken toch ook wel eens fouten

GC-MSN: Dat klopt maar als wij fouten maken dan moeten wij ook gewoon de consequenties aanvaarden.

Klant: oke
Klant: :)

GC-MSN: Dus zeg het maar, want denk dat je klanten het ook zat worden zo Niels.

Klant: ik heb goed geinstalleerd Spamassasin


Nog 10 minuten gewacht maar geen reacties meer gehad....

mdf
31/12/10, 13:17
LOL wel service willen maar niet willen betalen....klinkt bekend :)

Piwi-Web
31/12/10, 13:18
Oh dat kent iedereen denk ik wel ;) Ben tegenwoordig van MSN support afgestapt ... Krijg je alleen maar van zo'n verhalen :)

GC-Hosting
31/12/10, 13:21
Zo erg als met deze klant hebben we nooit gehad... Nu zijn wij zelfs de fout voor de zoveelste keer.. Krijg je als je ze eerst een paar keer gratis helpt en wel duidelijk erbij zegt dat dat niet zo blijft maar ze gewoon doen alsof ze stront in hun oren hebben :)

Maarja wat was die functie okalweer, offline weergeven voor ..... :thumbup:

Ergste is nog dat ze moeder zegt dat ze respectloos is behandeld omdat we haar niet te woord konden staan op kerstavond... :thumbdown:

Triloxigen
31/12/10, 13:42
De naam is toch ook Green Choice, niet Wij-doen-alles-voor-nop Choice :p

Yourwebhoster
31/12/10, 15:03
komt bekend voor dat soort verhalen, gisteren nog...

Oh, je bent een naam vergeten weg te halen!!

T. Verhaeg
31/12/10, 16:59
Iedereen weet toch al over wie het gaat :')

Mark17
31/12/10, 17:03
Iedereen weet toch al over wie het gaat :')

Mij zegt het nog niet wat (en gissen vind ik niet zinvol).

T. Verhaeg
31/12/10, 17:17
Mij zegt het nog niet wat (en gissen vind ik niet zinvol).

Haha, dan staat je nog wat te wachten.. Ik noem maar even geen namen, voor z'n moeder mij belt. Het is / was een lid op WHT.

ichat
31/12/10, 18:02
hè jammer dat ik dit forum een tijd lang niet gevolgd heb, ;) dat soort dingen vind ik doorgaans om te smullen ;)