PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige e-mails/momenten!



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12

swedendedicated
14/06/07, 23:41
Laatst moest ik iemand (over msn) het verschillen tussen mbit en mb uitleggen. En waarom je met een 100mbit verbinding niet 100mb/s kunt downloaden.

SF-Jeroen
14/06/07, 23:52
Laatst moest ik iemand (over msn) het verschillen tussen mbit en mb uitleggen. En waarom je met een 100mbit verbinding niet 100mb/s kunt downloaden.

Dat vind ik niet eens zo'n gekke vraag voor iemand die niet uit de internetwereld komt

DennisWijnberg
15/06/07, 10:53
msn bestaat niet meer. Je moet nu Live gebruiken Zou ik er op antwoorden.

Ik zou antwoorden dat hij over moet op aMSN (http://amsn-project.net) en Linux.

3j3ct
15/06/07, 10:59
Kreeg gister deze in mn inbox

Hoi ik ben enrico ik heb een clan we zoeken Naamelek een Sponsor voor Game Servers
we zijn een High Clan Geworden aleen we heben Servers Nodig darom zoek ik een Sponsor die ons kan Sponsoren Voor Game Server miss kan ik ook voor u iets doen Bevoorbeeld een logo maaken van TheXS Groettjes xxxxx Heet de clan ;)

NexaNet
19/06/07, 18:46
Deze slaat echt alles, kreeg ik net in men mailbox:


jow!

Ik heb met al mijn vrienden 5 jaar geleden de beste clan van europa gemaakt om de spellen counterstrike source en day of defeat source te spelen wij zijn al 2 jaar de beste van europa wij willen graag nu een site om onze clan bekent te maken en een eigen server om die 2 spellen op te spelen omdat wij niet zoveel centen hebben mailen wij jou omdat jij ons wel die server kan geven zodat wij kunnen spelen en de beste ter wereld worden wij gaan dan je logo op onze tshirts laten zetten die onze andere sponsors betaalt en jouw bedrijf op onze website zetten zodat jij ook reclame hebt dan en nog meer verkopen gaat doen maar als jij dat niet doet gaan wij zeggen dat jouw bedrijf zwaar zuigt tegen iedereen die wij kennen en jij dan geen klanten meer hebben want wij weten van mensen dat wij kennen dat jij heel veel geld hebt en dat jij dat veel gemakkelijker kan betalen dan wij

bye!
*naam*

Sorcer
19/06/07, 18:53
Deze slaat echt alles, kreeg ik net in men mailbox:


jow!

Ik heb met al mijn vrienden 5 jaar geleden de beste clan van europa gemaakt om de spellen counterstrike source en day of defeat source te spelen wij zijn al 2 jaar de beste van europa wij willen graag nu een site om onze clan bekent te maken en een eigen server om die 2 spellen op te spelen omdat wij niet zoveel centen hebben mailen wij jou omdat jij ons wel die server kan geven zodat wij kunnen spelen en de beste ter wereld worden wij gaan dan je logo op onze tshirts laten zetten die onze andere sponsors betaalt en jouw bedrijf op onze website zetten zodat jij ook reclame hebt dan en nog meer verkopen gaat doen maar als jij dat niet doet gaan wij zeggen dat jouw bedrijf zwaar zuigt tegen iedereen die wij kennen en jij dan geen klanten meer hebben want wij weten van mensen dat wij kennen dat jij heel veel geld hebt en dat jij dat veel gemakkelijker kan betalen dan wij

bye!
*naam*

Leuke mensen die gaan dreigen, haha!

snaaps
19/06/07, 18:54
Waar halen ze het gore lef vandaan?
Lol, zou graag willen weten wie dat was, zal er wel ff voor zorgen dat die site helemaal niet meer bereikbaar is.

Kan je ook doen, akkoord gaan met de sponsoring en na verhuizing offline gooien, met hun tekst uit de mail op de website.
Ik zou er nog in staat zijn ook...

NexaNet
19/06/07, 19:07
Ja die jeugd wordt precies steeds agressiever tegenwoordig :D
Vroeger zouden ze het nog gewoon gevraagd hebben, welliswaar op een zeer onprofessionele manier. Nu beginnen ze gewoon te dreigen lol :) Alsof dat gaat helpen :D

Net nog reactie gekregen op mijn negatief antwoord op het sponsorverzoek:

ajo gij zijt zo dwaas ik kon u zeker 1000 mensen gegeven hebben die allemaal hosting wouden en jij wilt dat niet zo dom van u want das zeker 100000 euro verlies en ik heb diesleksie dus jij mag niet lachen met mij omdat ik met fouten schrijf want dat is echt laag van jou om dan te lachen ik chanteer niemant hiermee want een vriend van mij heeft mij gezegt dat je op alle computers dat kan draaien jij wilt gewoon niet dat wij de beste zijn en wij andere clans ownen

SebastiaanStok
19/06/07, 19:34
Mijn antwoord naar die lui :D
De kluiterschool heeft gebeld, je bent al een week niet gekomen we hebben je brein gevonden :p

Kenneth
19/06/07, 20:12
Deze slaat echt alles, kreeg ik net in men mailbox:


jow!

Ik heb met al mijn vrienden 5 jaar geleden de beste clan van europa gemaakt om de spellen counterstrike source en day of defeat source te spelen wij zijn al 2 jaar de beste van europa wij willen graag nu een site om onze clan bekent te maken en een eigen server om die 2 spellen op te spelen omdat wij niet zoveel centen hebben mailen wij jou omdat jij ons wel die server kan geven zodat wij kunnen spelen en de beste ter wereld worden wij gaan dan je logo op onze tshirts laten zetten die onze andere sponsors betaalt en jouw bedrijf op onze website zetten zodat jij ook reclame hebt dan en nog meer verkopen gaat doen maar als jij dat niet doet gaan wij zeggen dat jouw bedrijf zwaar zuigt tegen iedereen die wij kennen en jij dan geen klanten meer hebben want wij weten van mensen dat wij kennen dat jij heel veel geld hebt en dat jij dat veel gemakkelijker kan betalen dan wij

bye!
*naam*

LOL, die heeft zeker ook nooit van punten gehoord? En waar halen ze het lef vandaan om zo te dreigen? Triest, maarja.

@Rollerscapes: Kleuterschool bedoel je vast.. geen idee wat een Kluiterschool is iig ;)

DutchTSE
19/06/07, 23:35
Iemand voegde me toe op msn, hier het verkorte gesprek:



(23:21) Visi: hello
(23:21) Visi: hey why i cant download the client uptader
(23:23) Visi: i open the site
(23:24) Visi: when i click to donwload the Client updater
(23:24) Visi: The page cannot be found : there says
(23:24) Jeroen: what website did you open?
(23:24) Visi: http://l2glory.awardspace.com/home.php?page=download
(23:25) Jeroen: we dont have any relation to the program you are trying to download, it is better to contact the owner of awardspace.com with this problem
(23:26) Visi: lol
(23:26) Visi: ok
(23:27) Jeroen: why did you contact us for this problem if i may ask? just curious
(23:27) Visi: hmm here says live_support
(23:27) Visi: i clicked there and i saw ur
(23:27) Visi: msn add


Lekker handig ;)

Apoc
20/06/07, 00:57
It’s real with Penis Enlarge Patch your penis will not become small again after the midnight.

Dat kan toch nooit fijn slapen.. ->|

SebastiaanStok
20/06/07, 10:01
LOL, die heeft zeker ook nooit van punten gehoord? En waar halen ze het lef vandaan om zo te dreigen? Triest, maarja.

@Rollerscapes: Kleuterschool bedoel je vast.. geen idee wat een Kluiterschool is iig ;)

Klopt :)
Ik zat op dat moment niet achter een computer met Firefox, en IE heeft geen spellingscontrolle :o

Edit:

Dat kan toch nooit fijn slapen.. ->|
Ik kom niet meer bij :D :W:

tazmanian
20/06/07, 13:57
Ik heb je adres van *** gehad. Ik wil graag een web-site openen.
De naam moet zijn:
FENIKS SPIRIT

Heb je verdere gegevens nodig van mij?

dat is alles :) geen extensie geen naam niets.... netjes terug gereageerd met linkjes wat precies te doen

snaaps
20/06/07, 14:25
Wij hebben wel intresse in die dreigende sponsor aanvragen!
Stuur maar door, weet er wel raad mee

Glenn
20/06/07, 15:25
Zo hadden wij laatst een leuk belletje. Voordat je ons echt aan de lijn krijgt, krijg je een callcenter. Dit callcenter houdt verkopers af en beantwoord de simpele vragen. Pas daarna krijg je de engineers. Anyways, wij kregen per mail een terugbelverzoek binnen. Of we een meneer van een hotel in IJsland wilden terugbellen, hij wilde meer informatie over onze diensten.

Afijn, met mijn beste engels die meneer gebeld. Bleek het de directeur van het hotel te zijn. Meneer aan de telefoon, hij was op zoek naar "remote controls". Dus ik vroeg hem uit wat voor "remote control" dienst hij wilde. "Yes, it's voor hotel-televisions. I'm looking for remote controls". Blijkt hij afstandsbedieningen voor hotel televisies nodig te hebben :D Heb hem maar even vriendelijk uitgelegd wat voor remote control wij wel doen, maar dat hij verder helemaal verkeerd zit. Hijzelf kon de grap er ook wel van inzien.

Blijkt dus dat hij op Google onze site had gevonden middels de trefwoorden remote control. Maarja, wij doen alleen remote control van servers en netwerken ;)

frvge
20/06/07, 18:01
lol, dat vind ik een goeie Glenn :p Origineel ook!

euro-host
21/06/07, 00:12
tijd geleden kreeg ik weer zon sponsermailtje
het begin alleen al


Wat gebeurd er wanneer 2 mensen samen komen met de droom om een nieuwe cultuur te creëren?

De droom zal ieder aspect verbeteren en zal het potentieel van een groeiende industrie maximaliseren, om de standaarden in de naam van creativiteit en vernieuwing uit te dagen? Een visie zal stijl in het spel zetten.


UL-Gaming. Eenentwintig individuen met kennis en ervaring van media, het ontwerp, teambuilding, gaming en reclame. Een team met een gezamenlijke visie, Een team dat durft van een toekomst te dromen waarin game het equivalent van welke heersende stroming sporten zal zijn zoals voetbal, basketball en tennis als de dag van vandaag.


De spelers en profielen die in game vandaag bestaan zijn precies even bekwaam waarin zij doen als David Beckham met een paar voetbal schoenen op, Tiger Woods met een golfclub en Roger Federer met een tennis racket. Maar niemand heeft in te brengen op de markt en reclame inspanning gezet om hen naar het massaal van de wereld bloot te stellen.


UL-Gaming is een groep in Nederland, om spelers zichzelf te laten ontwikkelen en te brandmerken zodat ze als pro-speler in vakmanschap, game naar een hoger niveau van erkenning. UL-Gaming begon met twee verschillende teams en spelers, een professionele Call of Duty United Offensive team en een Call of Duty 2 team




De rest kan je bekijken via de attachement

UDIS
21/06/07, 02:39
Tja.. je kan niet zeggen dat ze er geen werk aan hebben gehad. Dit ontvang ik altijd nog liever dan die mailtjes met dreigende toon van 14-jarige pubers die wel ff een "servah" denken te scoren met niet eens normale ABN mails, en je bedrijf wel ff naar de kl*te zeggen te helpen als je ze niet steunt....

Ze hebben er bij die clan met een 8 pagina's tellend document in ieder geval beetje over nagedacht en hebben een soort van "bedrijfsplan" voorgeschoteld. Of het wat is, is altijd de vraag maar de bedoeling is een stuk netter en beter doordacht. Alleen wel moeilijke teksten soms... heul uitgebreid! ;)

Tuinslak
21/06/07, 07:20
Onze website, UL-Gaming.com, heeft ongeveer tussen de 625 unieke bezoekers per maand en groeit nog steeds.
VS.

Onze website heeft op dit moment 725 bezoekers per maand.

En hopelijk zijn het unieke bezoekers.


Ook zouden wij graag zelf lanparty’s willen bezoeken hier zijn alleen wel een aantal dingen voor nodig zoals de onderstaande:
• Vervoer
• Inschrijf geld
• T-shirts

Zucht,
- en eten
- en een slaapkamer
- en studiegeld
- en rijlessen
- en ...

Want ik ben pr0 gam0r! Ik koop niets zelf!!

jouwnaam
21/06/07, 08:13
heeft ongeveer tussen de 625 unieke bezoekers per maand

dat moet zeker tussen de 0 en 625 unieke bezoekers zijn? :)


Days online: 195
Visits per month: 380.68

Tuinslak
29/06/07, 01:44
Weer een <strikeout>grappige</strikeout> diep trieste ticket ...



Friday, June 29 2007 0:34
I need a shell and i cant pay for it. Ican`t aford it . please help me.

DoubleUare
09/07/07, 17:25
Hi , i am an call of duty 2 player that needs a server ,, but my parents won't let me pay for it.
My question to you is : would you sponsor me?..
Ehm... Nee... wel leuk bedacht overigens, maar nee...


Will you give a private server too us, then we will sponsor you!
Let me know at time!
Ehm... Weer zo één... Vreemd, wij sponsoren een server en hij sponsored ons ...???


Hi we are clan *** and we are searching for a sponsor ho can mayby sponsor us a site or server what we can offer

-Info about on our site
-massages on our server from u company
-link to u site
-and what u can think off
Ehm... Eerst moet ik een site voor ze maken, daarna moet deze ergens gehost worden, daarna mijn banners erop zetten en daarna maken zij reclame voor mij? Juist!!

Tja... wat moet je ervan zeggen... :huh:

SebastiaanStok
09/07/07, 17:29
"-massages on our server from u company"
Die heeft zijn Engels zeker van Ahlo Ahlo :D

blaaat
09/07/07, 17:31
kreeg laatst dit op de voicemail:

www.sanderback.us/onzin/voicemail1.mp3

Beetje onverstaanbaar, dus snapte er maar weinig van.
paar minuten later een mailtje wat het wat duidelijker maakte.


deze domain naam is van mij en mijn oude server hosting is niet meer door gegaan en wil ik mijn domian naam andere server doodsghakelen daar door weil ik domain inloog kodes naar mij sturen . als je wil met mij kontackt op nemen mijn telefoon nummer is.06XXXXXXX mijn email adres is XXXXXX@hotmail.com all vast bedankt.

Even opgezocht, bleek om een klant van een afgesloten klant te gaan.
Dat dus even gemaild, en een hostingpakket aangeboden.

krijg ik vervolgens deze voicemail:

www.sanderback.us/onzin/voicemail2.mp3

Vervolgens gebeld, meneer was opeens een stuk minder boos, en bestelde een hosting pakketje (hij zou NAW-gegevens even mailen, had al problemen met spellen van eigen naam, dus dat schoot telefonisch niet op ;)).
Nooit meer wat van gehoord....

Dank aan AlexanderOnline voor het be-piepen van de voicemails.

DoubleUare
09/07/07, 17:41
Haha... Geniaal...

Domenico
09/07/07, 19:42
Hieronder een paar voorbeelden van de mail die de afgelopen week is binnen gekomen via het wht feedback formulier. Er zitten een paar juweeltjes tussen hoor. :D


Ik kan niet meer in mijn e-mail adres


naam en wachtwoord wordt niet geaccepteerd


Geachte lezer,

heden vastgesteld dat U de naam ********.nl gebruikt.

Deze domein registratie staat op mijn naam sinds 10-11-2005

Ik verzoek U dringend om de naam niet laner te gebruiken en het forum onmiddelijk teb doen sluite.

indien hier geen gehoor an wordt gegeven zullen rechtsmaatregelen worden getroffen.

met vriendelijke groet,

L.B.Plakke


wil graag reageren op het moederbord asus cur-dls


Hallo,

Ik ben ingeschreven (en ingelogd) op webhostingtalk, maar mag niets (niet reageren op berichten etc). Hoe kan dat opgelost worden?

Met vriendelijke groet,
Willem


noch internetadres of wachtwoord worden herkend bij installatie spy ware


mail werkt niet meer mijn twede mail adres is vriendmussen@***.com


salut ca va


Geachte heer mevrouw,

ik vindt het zeer spijtig dat er uren overheen moet gaan betreft mijn mail,die ik online heb verstuurt.

dit gaat echter over een betaling die 5 maart 2007 is voldaan, en door jullie adm wordt bevestig en sluiten jullie als nog af.
ik heb een website voor de wedstrijd countrylinedance staan en die site is al 24 uur de lucht uit.
dit vindt ik een zeer ernstige zaak van mijn kant uit. dit kan voor ons inschrijvingen kosten,ik denk doe een betaalde site ,geen problemen, maar al 2 keer is mij dit al overkomen.

Hopende wilt u even contact met mij openemen om het probleem voor eens en altijd te verhelpen.



BEDANKT VOOR HET GRAATIS EMAIL ADRES


telenet-facturen


waarom ben ik geblokt???


Ik heb een probleem met e-mailen.Krijg vreemde reclame binnen,en kan niet cheken of mij mailtjes goed overkomen.Heb gisteren telefonisch contact gehad,maar tís nog niet goed.Ik heb n.l ontdekt datde monteur 02 is vergeten in te vullen.Heb een mail gehad op dit adres
avanmanen@******.nl
Hoe kan dit verandert worden?


Ik heb via Global collect een betaling gedaan voor een verlenging van mijn Symantec abonnement, maar ik krijg bericht op mijn computer dat het nog niet geregistreerd is. Het is per girotel overgemaakt d.d. 04-06-2007. De afloop datum is 11 juni 2007, dus volgens mij is alles goed, kunt u dat even nakijken. Dank U wel.


geachte heer/mevrouw,

ik wil graag wat information over Lance Armstrong. Daarbij wil ik graag een site op richten met als internetnaam: www.********.nl zou dat kunnen?


ik heb een nieuwe leptop en kan wel onlain maar geen msn openen en ook geen nieuwe aan makenn help


kan niet registeren


Zou je die IP ban kunnen opheffen?
Elkaar de haren in vliegen om niets heeft geen zin, en als ik even mn proxy is er ook niets aan de hand toch


KAN NIET BINNEN BIJ WEBMAIL.COM


WACHTWOORD VERGETEN


hallo hebben jullie ook ircd servers die u voor mijj online kan zetten zoja wat zijn dan hier van de kosten ???

mevr.A.S*****


geen telefoon naar het activeren


ik heb juist een nieuwe server gekocht en ik kan niet in de admin menu en weet ook niet hoe ik dat moet oplossen


Via dit bericht wil ik kenbaar maken dat het telefoneren of gebeld worden soms problemen met zich meebrengt.Vooral het gebeld worden heeft veel klachten.
Wat ik ook niet begrijp is dat wanneer ik mijn mail-adres en wachtwoord invul om
de helpdesk te bereiken steeds de tekst verschijnt dat het mailadres en/of het wachtwoord niet correct zijn.
Als ik naar mijn gegevens en instellingen ga voldoen deze gegevens wel aan de eisen.

Sorcer
09/07/07, 21:24
Haha, te grappig voor woorden. Hoe die mensen toch allemaal aan die onzinnige dingen komen!

@Domenico; Misschien eens een keer reageren op mijn posts? :) Danku.

Ben Greeve
09/07/07, 21:49
Laatst moest ik iemand (over msn) het verschillen tussen mbit en mb uitleggen. En waarom je met een 100mbit verbinding niet 100mb/s kunt downloaden.

ik weet het ook niet. wat is het verschil dan

Kenneth
09/07/07, 22:45
ik weet het ook niet. wat is het verschil dan

MB = MegaByte
Mb (Mbit) = Megabit

1 Byte = 8 Bits

100Mbit / 8 = 12.5 MegaByte :), maar 12.5 zul je in de meeste gevallen niet halen

Domenico
09/07/07, 23:19
Haha, te grappig voor woorden. Hoe die mensen toch allemaal aan die onzinnige dingen komen!

@Domenico; Misschien eens een keer reageren op mijn posts? :) Danku.

Tja, zoals je ziet erg veel ruis in mijn inbox dus er raakt nogal eens iets zoek.

Anyways, van bovenstaande stukjes vind ik deze toch de beste:


ik heb een nieuwe leptop en kan wel onlain maar geen msn openen en ook geen nieuwe aan makenn help

Lampje
09/07/07, 23:40
En reageren jullie dan ook serieus op die emails? :")

Domenico
09/07/07, 23:54
En reageren jullie dan ook serieus op die emails? :")

Wat denk jezelf? :p

Arieh
10/07/07, 00:54
Hier gewoon sponsor@domein aangemaakt, bij contact gezet en autoreplyer erop en je hebt nergens last van :)

MMaI
10/07/07, 01:57
autoreply :blackhole: hier ;)

blieb
10/07/07, 02:29
Ow ik werk bij een internet bedrijf. een klant had laatst een email de deur uitgedaan met de melding over een power migratie dat de server tussen zolaat en zolaat even zonder stroom wordt afgehaald en een tip om het halt commando aan te roepen op de server. Wij doen ook noc support van dat bedrijf.

Heb die avond 3 telefoontjes gehad hoe ze het halt commando moesten aanroepen :)

SebastiaanStok
10/07/07, 11:00
@Domenico:
Geniaal :D ik leg me echt dubbel :W:

Het enige wat ik als laatste heb meegemaakt is niet echt grappig.
Toen ik een nieuwe server moest installeren deed ik dit met Ubuntu Dapper.
Later besloot ik toch voor Ubuntu Feisty te gaan, dus heb ik op Google gezocht voor upgrade instructies.
http://www.ubuntu.com/getubuntu/upgrading

Nu heb ik een server editie, dus deed ik precies wat er in de handleiding staat.
Kan hij pakket niet vinden, simpelweg omdat dit gewoon niet bestaat voor Dapper :eek:

Dus gekozen voor de CD versie, moet ik Gnome installeren!
Op een server? :X Resulteerde er in dat ik alles opnieuw kon gaan installeren ->|

Magus
10/07/07, 11:44
Reasonnet verklaringen (http://forum.pcextreme.nl/index.php?showtopic=11760&pid=109603&st=0&#entry109603) op een pcextreme website in plaats van naar alle klanten is zo erg om te huilen dat het haast grappig is. Het steenkolen engels maakt het dan pas echt grappig :)

SebastiaanStok
10/07/07, 11:57
Inderdaad niet echt helemaal netjes :p

GlennMatthys
10/07/07, 12:30
Reasonnet verklaringen (http://forum.pcextreme.nl/index.php?showtopic=11760&pid=109603&st=0&#entry109603) op een pcextreme website in plaats van naar alle klanten is zo erg om te huilen dat het haast grappig is. Het steenkolen engels maakt het dan pas echt grappig :)

Eerlijk zijn ze tenminste wel. Veel providers gebaren van niets, laat staan dat ze zo gedetaileerd uitleggen wat er fout gegaan is.

Magus
10/07/07, 12:36
Discussie of dit eerlijk is of niet hoort hier eigenlijk niet in het topic. Maar volgens http://www.webhostingtalk.nl/melding-van-netwerk-storingen-en-updates/120782-reasonnet-storingen-new-post.html hebben ze veel klanten na erg veel onderbrekingen erg lang op een verklaring laten wachten, waaronder ook pcextreme. De enige verklaring komt vervolgens slechts via dit pcextreme forum en niet per mail/noc/newsposting van reasonnet zelf. Als er dan ook nog steenkolen engels gebruikt wordt, is het zo vreemd aan het worden dat ik er persoonlijk wel om kan lachen :)

ypsun
10/07/07, 14:05
Ik heb bij "Packard Bell Computers" gewerkt bij de helpdesk...
Gemiddeld 50 tot 70 telefoongesprekken per dag.
Je wilt niet weten wat voor vragen ik daar naar mijn hoofd gesmeten kreeg :P

pierce
10/07/07, 14:15
Ik heb bij "Packard Bell Computers" gewerkt bij de helpdesk...
Gemiddeld 50 tot 70 telefoongesprekken per dag.
Je wilt niet weten wat voor vragen ik daar naar mijn hoofd gesmeten kreeg :P

Het heet ook niet voor niets "pak en bel" ;)

ypsun
10/07/07, 14:21
haha daar leek het wel op :)

Toen ik er werkte, verkocht Packard Bell in benelux 10.000 pc's per dag.
En de meeste klanten waren eeeecht computer leeken.

Veel wisten niet eens wat de "enter-toets" of de "rechter-muisknop" was -_-

Oh mann.. ik begin gelijk weer te stressen nu ik eraan terug denk.

Domenico
10/07/07, 18:19
En net de volgende:


Wij willen een web site

Misschien maar replyen met "dat is dan 14999 euro". :D

Spyder01
10/07/07, 19:07
En net de volgende:



Misschien maar replyen met "dat is dan 14999 euro". :D

Ik zou terug mailen: ik wil ook wel eens wat, maar moet er ook wat voor doen.

SebastiaanStok
10/07/07, 20:07
Geen persoonlijk verwijt maar ik heb iets tegen Packardbell :X
Packardbell computer hel, heb al verschillende dingen meegemaakt die niet helemaal zuiver zijn...

IT-worX
10/07/07, 20:09
Ik heb bij "Packard Bell Computers" gewerkt bij de helpdesk...
Gemiddeld 50 tot 70 telefoongesprekken per dag.
Je wilt niet weten wat voor vragen ik daar naar mijn hoofd gesmeten kreeg :P
Eigenlijk juist wel:D

Mastje
10/07/07, 20:26
Wij willen een web site

Zou ik ook wel willen, maar niemand die naar mij luistert! :P

Youngbits
10/07/07, 22:34
Vroeger toen wij nog gameserver hosting deden, stond op de website vermeld dat sponsoraanvragen naar prullenbak AT serverking.nl gestuurd moesten worden.
Ze bleven naar ons amusement, gewoon binnenkomen :D

X-Hosted
10/07/07, 22:44
Ik heb bij "Packard Bell Computers" gewerkt bij de helpdesk...
Gemiddeld 50 tot 70 telefoongesprekken per dag.
Je wilt niet weten wat voor vragen ik daar naar mijn hoofd gesmeten kreeg :P


Eigenlijk juist wel:D

+1 voor eigenlijk juist wel! :)

ypsun
11/07/07, 00:09
Deze vergeet ik noooooit meer:



Mijn bekerhouder is afgebroken, ik heb al naar de winkel gebeld, maar die verwees me door naar jullie, want de winkel biedt hiervoor geen garantie. Wat nu?


= dus zijn cd-rom lade -_-

Spyder01
11/07/07, 00:32
Deze vergeet ik noooooit meer:

Citaat:
Mijn bekerhouder is afgebroken, ik heb al naar de winkel gebeld, maar die verwees me door naar jullie, want de winkel biedt hiervoor geen garantie. Wat nu?

= dus zijn cd-rom lade -_-

Geweldig! Wel creatief van die persoon bedacht overigens! Tjonge jonge :P

IT-worX
11/07/07, 00:37
En de persoon die een blad voor de monitor houd, op "fax" klikt en verwonderd id sdat de bestemmeling niet krijgt wat er op zijn blad staat...

SebastiaanStok
11/07/07, 16:48
O heerlijk :W:
Ik leg weer helemaal dubbel.

Een bekerhouder :D
Kan deze smylie niet worden toegevoegd :p (Zie bijlage)

Domenico
14/07/07, 11:34
Nou ik denk dat het een maandje geleden was, krijgen we iemand aan de lijn die vraagt of zijn sites wel compatible waren met Apache 2.

Probeer dan maar eens niet te lachen. :)

24x7group
14/07/07, 17:04
Heerlijk topic haha :)

Meer Meer Meer :D

FSCJasper
14/07/07, 19:29
Toch mooi dat ik tot op heden slechts twee sponsoraanvragen heb ontvangen, waarvan eentje middels een goedgeschreven PDF werd uitgelegd welk voordeel het voor mijn bedrijf betekende. Bij zo'n gevallen ben ik bereid er een normale respons op te geven. :)

Dit is overigens geen verzoek voor meer sponsoring mailtjes!

MauriceO
14/07/07, 20:55
welk aparaat heeft?
- geen idee
wat staat er op de handleiding?
- het is een 'user manual'. kent u die?

:D:D:D:D

FSCJasper
14/07/07, 21:03
Ik behoud me van verder commentaar in dit topic. Na mijn reactie inmiddels twee sponsoraanvragen ontvangen. :X

Stewie
26/07/07, 11:55
Geniale forum posts: http://forum.i3d.net/algemeen-cod2/14983-rico-de-vos-groet-jullie.html#post211762


Verder wil ik vanaf nu met mijn vader op de foto,omdat dat stoerder is.H2k


Ik was idd vroeger vaak de erminer,maakt dat komt in verandering bij h2k Qpad
Iedereen schold me uit voor erminer! kijk naar je eigen met je 6-12 zei bijvoorbeeld Jeroen tubee.Hij zei ook vaak,als ik links ga zijn de tegenstanders daar en als ik rechts ga zijn ze daar ook



Verder vind ik het leuk om met mijn moeder op de foto te staan

martysmarty
26/07/07, 12:25
Toch mooi dat ik tot op heden slechts twee sponsoraanvragen heb ontvangen, waarvan eentje middels een goedgeschreven PDF werd uitgelegd welk voordeel het voor mijn bedrijf betekende. Bij zo'n gevallen ben ik bereid er een normale respons op te geven. :)



Hetzelfde bij ons, vaak korte mailtjes, zonder aanhef. Die gaan zonder response de prullenbak in. 1x een goed verhaal erbij gehad, met uitgewerkte plannen, dan word het wel wat anders.

DutchTSE
01/08/07, 01:23
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
ben u er
Jeroen zegt:
hallo
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
willen jullie onze stichting sponseren
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
???
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
sponseren jullie al
Jeroen zegt:
nee sorry
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
mag ik wat vragen wil je voor ons een gratis inlogsysteem maken
Jeroen zegt:
wij hebben het budget voor sponsoring al verdeeld voor dit jaar, en kunnen dus niet meedoen aan enige vorm van sponsoring :) sorry
Jeroen zegt:
er zijn voldoende scripts op internet te vinden die je kunt gebruiken
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
Wij worden een internatonale bedrijf en we kunnen u promooten
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
of panters worden
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
we hebben miljoenen bezoekers
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
maar Geen sponsering geen promootie
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
prettige dag verder
Jeroen zegt:
indien u miljoenen bezoekers heeft kunt u eens contact opnemen met microsoft, meneer en mevrouw clinton staan erom bekent veel voor goede doelen te doen. Meer informatie kunt u vinden op http://www.clintonfoundation.org

[En dan denk je, even kijken of hij door heeft dat clinton niet voor microsoft werkt:]

(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
hebt u hun msn

drama, echt waar :D

Glenn
01/08/07, 10:00
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
hebt u hun msn

:D:D:D:D

(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
Yo l33t Cl1nt0n, hep jy vr my gr@tiz bling bling mon3y, je w33t w3l, ic bn l33t h4ck0r!

Triest zeg...

Teun
02/08/07, 11:03
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
hebt u hun msn

Oh My God :W: Whaha, die is goed :D

NexaNet
02/08/07, 23:21
LOL omg :D
ff buikpijn van het lachen :D deze is echt eentje om in te kaderen!

thrunx
03/08/07, 09:05
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
ben u er
Jeroen zegt:
hallo
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
willen jullie onze stichting sponseren
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
???
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
sponseren jullie al
Jeroen zegt:
nee sorry
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
mag ik wat vragen wil je voor ons een gratis inlogsysteem maken
Jeroen zegt:
wij hebben het budget voor sponsoring al verdeeld voor dit jaar, en kunnen dus niet meedoen aan enige vorm van sponsoring :) sorry
Jeroen zegt:
er zijn voldoende scripts op internet te vinden die je kunt gebruiken
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
Wij worden een internatonale bedrijf en we kunnen u promooten
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
of panters worden
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
we hebben miljoenen bezoekers
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
maar Geen sponsering geen promootie
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
prettige dag verder
Jeroen zegt:
indien u miljoenen bezoekers heeft kunt u eens contact opnemen met microsoft, meneer en mevrouw clinton staan erom bekent veel voor goede doelen te doen. Meer informatie kunt u vinden op http://www.clintonfoundation.org

[En dan denk je, even kijken of hij door heeft dat clinton niet voor microsoft werkt:]

(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
hebt u hun msn

drama, echt waar :D

Hahaha, briljant! :D

Aar
14/08/07, 18:29
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
Wij worden een internatonale bedrijf en we kunnen u promooten
(Raoul ICT)Ben bezig voor de Stichting Voor kenia zegt:
of panters worden

Eh okee :P?

FSCJasper
15/08/07, 17:26
Ik bedenk me net, dat ik ook niet geheel onschuldig ben met sponsorverzoeken.

Toen ik 12 jaar was, had ik een simpele Pokémon-website gemaakt met Frontpage maar ik wilde die zetten op een normale server ipv Angelfire. Toen heb ik alle bedrijven gemaild die ik kon vinden, van de Postbank tot Glashandel Sjaak. :X

swedendedicated
15/08/07, 17:50
Ik bedenk me net, dat ik ook niet geheel onschuldig ben met sponsorverzoeken.

Toen ik 12 jaar was, had ik een simpele Pokémon-website gemaakt met Frontpage maar ik wilde die zetten op een normale server ipv Angelfire. Toen heb ik alle bedrijven gemaild die ik kon vinden, van de Postbank tot Glashandel Sjaak. :X

gotta (catch) mail em all! pokémon.

Vraag me wel af hoe oud je dan nu bent... dat is toch niet zo lang geleden? :)

FSCJasper
15/08/07, 18:14
Dat was 6 jaar geleden, of wellicht was ik zelfs iets jonger. Een goede, onbezorgde tijd. :)

Wellicht kan ik nog die e-mail terugvinden. Heb toendertijds met een standaard hotmailadres alles verzonden. Merkte onlangs dat die nog werkte. To be continued?

Helaas, hotmail heeft alle e-mails na een bepaalde datum verwijderd.

DutchTSE
15/08/07, 19:32
Ik ga ook een bekenning plegen :D Ik heb ook ooit 1 sponsorverzoek gemailt naar een bedrijf dat vroeger hier op WHT zat, toen waren ze nog "klein" en ik heb ze helemaal zien groeien en is nu 1 van de grotere spelers op de markt :p

Heb toen bandbreedte voor een colo server gesponsord gekregen, voor de gameservers van mijn clan

(dit was 2 jaar geleden nog ;)) Naam zal ik niet noemen om hun te behoeden voor nog meer aanvragen :D Moet wel toegeven dat die clan toen redelijk wat voorstelde.. nu is het niks meer :)

santema
16/08/07, 18:04
1 van de grotere spelers, vraag ik me toch af wie je bedoeld?

Zit nu niet meer op wht?

co0lman
16/08/07, 18:50
Ik ben in der tijd ook zo begonnen. Is maar 6 maanden gebleven en dan ben ik van de ene host op de andere overgegaan. Overnames en hosting van lage kwaliteit. En na al die jaren zit ik bij een host waar ik ook nog eens regelmatig passeer ook. Wat is de wereld soms klein.

Stewie
16/08/07, 19:14
1 van de grotere spelers, vraag ik me toch af wie je bedoeld?

Zit nu niet meer op wht?

Hij bedoelt transpimp :p

SF-Jeroen
16/08/07, 19:18
Hij bedoelt transpimp :p


PCX zou ook nog kunnen, die zijn als bedrijf ook niet meer actief hier (alleen wido) :D

Stewie
16/08/07, 19:37
Nee, vraag Jeroen maar ;)

DutchTSE
16/08/07, 20:35
Nee, vraag Jeroen maar ;)
Waarom denk je dat ik die naam niet noem?;)

Ok ok ok, ik beken: het was i3d.. kreeg net nog PM dat ze weer heel veel ruimte hebben voor nieuwe sponsoring, en dat alle aanvragen richting hun mogen :D :lovewht:

santema
16/08/07, 21:08
oeh, stijn maar ff mailen dan.

FSCJasper
16/08/07, 21:20
Kreeg jij ook al die PB? Ik ook zojuist, met de boodschap dat voornamelijk clans met een gemiddelde leeftijd van 14 werden gezocht. "Skills" zijn niet nodig, zolang het maar gezellig is en minimaal 1 dag bestaat. :)

Stewie
16/08/07, 22:14
0-day clans, dat is de nieuwe doelgroep ;)

DutchTSE
16/08/07, 22:31
ik ben zojuist een 1 mans clan begonnen... wil je sponsoren?

iK WiL GraAagG 1 FuLlz0ZR RaCk + 100mBPs! AnDeRs iiK JoU bEdRIiF KaPoT MaKeN!!1!!!123!

Ingvald
21/08/07, 18:00
Uit de categorie "WTF?!":


Geachte,

Kan mij de bevolking van de gefuseerde gemeente Bevere-Oudenaarde
sedert de fusie worden medegedeeld op mijn e-mail xxxx@xxxx.be?

Dank voor de moeite

Nu, ons bedrijfsmotto is dan wel "Hosting, Design & More", maar dat wil nog niet zeggen dat wij toegang hebben tot het bevolkingsregister ;)

SebastiaanStok
21/08/07, 18:16
Ik heb ook nog een leuke :)
Een kennis van mij is bezig met een website voor een kennis van hem.
Maar hij werkt zelf met PHP5 & PostgreSQL. Blijkt dus dat de webhosting provider dit beide niet te ondersteunen. Zij bouwen alleen websites met Wordpress (WP), werd hij gebeld door dat bedrijf of hij niet beter een website komen maken met (WP)

Hier een citaat uit mijn messenger geschiedenis:



Sander zegt (14:59):
ik werd net gebeld door iemand van die webhosting ...
kan je niet die website met wordpress maken, want wij maken onze websites altijd met wordpress..
ik: nee dat gaat helaas niet
Sander zegt (15:00):
hij: en je hebt perse die postsql nodig?
ik: ja
hij: en wat is dat dan precies? want we hebben wel gewoon php, maar je kan ook wordpress gebruiken hoor,....
Sander zegt (15:01):
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff ffff


Eerlijk toegeven Wordpress is een mooi stukje software.
Maar het fijt dat ze Wordpress willen opdringen :D->| (Hebben ze er soms aandelen in of zo :rolleyes: )

Ik heb een kwartier dubbel gelegen.

DvanWattingen
23/08/07, 11:51
Ik kreeg laatst dus een dreig mailtje binnen:


Hé Mattiej,
Jij gaat mijn co2 clan sponsoren anders hack ik je bedrijf !
Je betaald ook spullen en stuff..
Dus als je mij niet nu meteen terug mailt hack ik je bedrijf en dan verwijder ik hem.

Laterz, X.X.X.X.X.X

Hmm, Servers verwijderen, moet hij me toch eens uitleggen :)
Ach ja, dit soort gestoorden komen overal voor.

Maar met mijn vriendelijkheid toch even terug gemailt :


Hallo,

bedankt voor uw e-mail. Binnen 25 jaar nemen wij contact met u op.
Tot die tijd, nog een prettige dag.

Groetjes, D van Wattingen

Cheaperhosting

MMaI
23/08/07, 13:10
hij vroeg tenslotte om hem direct terug te mailen ;)
en inderdaad, ho wil hij als hij niet eens een betalende clan kan regelen je websites/server etc "hacken" gare scriptkiddies :p

Wynand
23/08/07, 15:10
Hmm, eigelijk zijn dat bedreigingen.. Alleen de vraag of rapporteren niet gewoon puur tijdverspilling is.. :)

Triloxigen
23/08/07, 20:02
Gewoon terugmailen dat ej aangifte doet enzo, niet dat je het doet maar gewoon bangmaken :p

FSCJasper
23/08/07, 20:13
Vragen naar adresgegevens dat je gratis zijn clan wilt sponsoren, en dan aangeven voor bedreiging.:)

santema
23/08/07, 20:28
Gewoon terugmailen dat ej aangifte doet enzo, niet dat je het doet maar gewoon bangmaken :p

Waarna hij weer aangifte doet omdat cheaperhosting/sewi geen KvK nummer heeft?

rgh
23/08/07, 22:45
ook een aardige:

Graag zou ik mij even willen voorstellen. Ik zit in de crew van een website waar je steeds terecht kan voor online spelletjes en infomatie over game's voor de PC, Xbox, PS......

Wij zoeken echter nog een sponser voor onze website zodat we toch boven water kunnen blijven. Graag zou ik willen dat je ons sponsert. We kunnen je niet verplichten maar je gaf een positieve indruk op de site door met een contract te werken enzo.

Laat zo snel iets weten.
Als je vragen hebt laat maar iets weten.

Ik doe niets met hosting, verkoop alleen scripts, en ik wilde iemand een script sponsoren, meer niet.

pierce
23/08/07, 22:50
ook een aardige:

Graag zou ik mij even willen voorstellen. Ik zit in de crew van een website waar je steeds terecht kan voor online spelletjes en infomatie over game's voor de PC, Xbox, PS......

Wij zoeken echter nog een sponser voor onze website zodat we toch boven water kunnen blijven. Graag zou ik willen dat je ons sponsert. We kunnen je niet verplichten maar je gaf een positieve indruk op de site door met een contract te werken enzo.

Laat zo snel iets weten.
Als je vragen hebt laat maar iets weten.

Ik doe niets met hosting, verkoop alleen scripts, en ik wilde iemand een script sponsoren, meer niet.

Och, hij blijft tenminste beleeft... dat schijnen de meeste niet meer te leren thuis en op school....

TCM
24/08/07, 09:40
Na lang wachten hier ook eindelijk een aparte spam email:


WIJ ZIJN MET DIT DOMIJN VERBAASD dat U VOOR HEBT, VERKOOP www.xxxxxx.com

Wij kunnen de verkopen van uw domijn helpen, dat wij vonden een heel aandrijft marktdomijn dat u aquired hebt.

De nieuwe eigenaar van dit domeinnaam zou niet alleen hem naar een bestaande website of thuispagina kunnen richten. Maar ook heb een passende V.S. 1-800 TELEFOONNAAM ook. Ook is het mogelijke van u om hem voor te verkopen $75K zal worden indrukwekkender indien u hebt, bevestig een machtiger dat op de markt werktuig met een passende tol brengt, bevrijdt nummer.
3-WAY ADDRESS SYSTEM
1-888-xxxxxx
WWW.xxxxxx.COM
info@xxxxxx.COM



De klapper, helpt dat echt naar showoff doet het domijn nu niet hem.

Wij kunnen verkopen het ijdelheid nummer naar u voor enkel $5K en DOW NETWERK KAN NAAR HUN OPROEP MIDDEN MET EEN LOUTERE ...$250.00 WAARBORGSOM WIJZEN... ZSM.

Iedereen dit kan over de telefoon met gemak gedaan worden.

Voor de Best Kwaliteit de Telefoon roept het Nummer ons

Voor meer informatie over ons gaan naar: Www.tellnetcr.com



EDDIE TAVARES
T. 1-800-BUY COSTA
T. 1-800-COSTARICA

B. 011-506-222-1500
C. 011-506-884-4444
SKYPE: surfdweb
eddie@tellnetcr.com

THANKS
Tellnet Communications Inc. USA


3-WAY ADDRESS SYSTEM
TEL....1800PhoneName
WWW.1800PhoneName.com
info@1800PhoneName.com

B. 1-813-920-6100
F. 1-813-920-6563
Skype: tellnetusa
info@tellnetusa.com

Wynand
24/08/07, 09:45
Zucht, die vertaal services ook hé..

MMaI
24/08/07, 10:29
haha, lijkt heel erg op die nigeria money transfer spam ;)
je hoeft alleen maar even alles op hun naam te zetten en 250$ te storten dan komt het allemaal goed :P

leukste is nog dat ze het gewoon door een translator hebben gesleurd en dta is te zien :P
jaja professionele verkoop service :p

Server00
11/09/07, 20:22
Ik had een website genaamd Fenko IT en kwam het volgende mailtje vandaag op binnen. Moest er wel om lachen :)



geachte heer/mevrouw,

mijn oom werkt ook bij venko en heeft me veel over
u bedrijf vertelt over de werkzaam hedden en het
leek me zelf ook leuk om andere evaring op te doen
en leek me leuk om ofshor te werken
hopende u zo voeldoende te hebben geï'formeerd
ben bereid om verdere vragen met een gesprek voor
te zetten.

intresses en aanvullende informatie.

xxxxxxxxxxxxxxx

Tast toe ;)

DennisWijnberg
11/10/07, 08:42
hallo ik (****) heb reclame gemaakt voor jullie (http://****.websitemaker.nl/spelletjesdorp/*******) en ik wil dat ik daarvoor betaald krijg is dat duidelijk
DAAAAAG
groetjes ****

Verschrikkelijk, waar haal je het lef in vredesnaam vandaan. En het ergste is dat hij de link dan ook nog als www.jr online.nl op internet zet :P, FOUT!

SebastiaanStok
11/10/07, 10:31
O nu snap ik hem :)
Hij maakt reclame voor jouw bedrijf (of waar jij werkzaam bent) en daar wilt hij geld voor. ik dacht dat hij namens jronline sprak :o
Ik snapte het pas toen ik op je kvK nummer klikten.

Sorry maar ik heb nog geen koffie op vandaag :O

MMaI
11/10/07, 11:43
dat is een beetje de manier waarop makelaars werken toch?
al moet je daarbij vaak nog wel eerst even aangeven dat je dat wil :D

Julian
11/10/07, 12:31
Gisteravond ontvangen:


Haaaai

ken jij sponsore ik hoor dat jij surfers heb
als je mij ken sponsore dan moet je een mail sture naar me adres
dan hoor ik het wel.

groetje van kees


:/ Geen reply gegeven. Iemand die me kan helpen? :X

Wynand
11/10/07, 12:33
Niets antwoorden. ;)

Anders komen al zijn schoolvriendjes ook langs voor sponsering. :)

Julian
11/10/07, 12:37
Niets antwoorden. ;)

Anders komen al zijn schoolvriendjes ook langs voor sponsering. :)

Ik stuur never-niks meer op sponsor-aanvragen ;)

HJvK
14/10/07, 21:20
Ik stuur never-niks meer op sponsor-aanvragen ;)
ook niet als ik het vraag :D

swedendedicated
14/10/07, 23:14
Hier de laatste tijd weinig binnen (gelukkig) paar weken terug kwam er wel weer en leuke die vroeg of ik zijn anime site wilde sponsoren hij wilde een zware dedicated server met 2tb en ik kreeg dan een linkje op zijn website. Netjes gereageerd met de vraag; of ik dan bij hem mog komen wonen en of hij mij zou onderhouden

HJvK
15/10/07, 10:03
Geweldig :D

Ramon Fincken
21/10/07, 13:12
Zoals de trouwe WHT bezoeker weet, heb ik af en toe een post waarin ik zoek naar nieuw talent voor kleine klussen of voor langer durende opdrachten.
Ook op sitedeals plaats ik deze topics.

Helaas is het niveau dusdanig laag dat ik moet inhouden om niet een onredelijke mail terug te sturen.
Ik krijg: CV's waar, afwisselend, met spaties en tabs gewerkt wordt, mails waarin ABN ver te zoeken is, geen portfolio, geen motivatie of vermelding van de KVK/BTW nummers etc..


Denk dan aan mails als:


Hoi ik wilt wel voor u werken.
Ik kost 15 euro per uur.

Groet,
[naam]
Great !



Hierbij het standaard mailtje dat ik naar alle geinteresseerde heb
gestuurd. [ .. ]
Leuk dat je speciale aandacht krijgt :)



Ik heb een beetje nagevraagd en mijn salaris zou rond de 15 euro wit
zijn en zwart 12,5 euro.

Doe je ook aan geel en oranje ?


Mijn portfolio bevat tientallen klussen
( Maar in de mail staan er geen :P )


Ik kan alle soorten technische backend applicaties bouwen zoals formulieren, enquete applicaties, contact formulieren, calculators, databases, [ .. ]
Waaw, backend formulieren, contact formpjes, en hoe gaat de bezoeker die zien?

tdw
21/10/07, 13:16
hahahaha :D

Ik heb hier ook wel is een aanbieding gehad bij webhosting:

Gratis gebruik van ons gereedschap
Gratis kooimoeren

Bij webhosting?! Wat aardig.. :D

Ramon Fincken
21/10/07, 13:24
tja en ik maak het iedereen al zo makkelijk om echt een eisenlijstje van de mail neer te kwakken ...

ging best goed, en laatst dacht ik, haal dat lijstje eens weg..
guess what .... dat is het hek van de dam, en ik mag dan zo fris en fruitig mogelijk mededelen dat mensen toch echt moeten MAILEN naar het emailadres ipv de vbullitin PM functie te gebruiken om maar wat te noemen.

SebastiaanStok
21/10/07, 13:28
lachen, man :D
"Doe je ook aan geel en oranje ?" hoe kom je er op :W:

Ik was laatst een leuk iets tegen gekomen, ik had een nieuwe externe HDD gekocht.
Maar die heeft ook back-up software meegeleverd, en ook iets genaamd instand-restore.
Dan kan je zonder eerst die software te installeren gegevens terug zetten, dat is gewoon een exe-bestand.

Alleen stond er bij Company-name in de informatie dit: Todo :D
En ik maar denken dat die gevallen van niet complete software maar in enkele gevallen voor komen.

SebastiaanStok
30/10/07, 10:59
Zo juist gebeld door iemand van bedrijvenpagina.nl die wilden wat informatie hebben voor in hun database.
Allemaal heel positief neerzetten en zo, gewoon gezegd dat ik de voorwaarde eerst wilt lezen, en email waar het naar toe te sturen.
Net even opgezocht bij Google, blijken het dus oplichters te zijn, veel geld vragen voor -1 bezoekers :rolleyes: :X

Als je naar die website toegaat word je doorgestuurd naar een IP-adres/bedrijvenpagina/ :D
Ach met een beetje geluk word hij gezien als spam of nog beter als phissing :o
Zal zeker niet de laatste zjn, maar toch...

Edit: http://www.internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?num=1181121686

Ramon Fincken
30/10/07, 11:57
altijd gezellig :)

en zo zie je helaas weer, altijd even zelf achtergrond info zoeken ..

dsaasd46
08/11/07, 16:08
Mm, ik heb klanten waarvan je denkt damn !

Klant: is da veel 1 gb

Later kan je er wel om laggen, maar op dat soort momenten word je best wel gek :p

Ramon Fincken
08/11/07, 16:12
mwah alles is relatief he ;)

denkt je klant aan youtube of aan de locale zwemwebsite ;)

dsaasd46
08/11/07, 16:18
Het ging geloof ik om een clanwebsiteje, die jongen vroeg net nog aan me hoe die FTP moest gebruiken.
Als je het niet weet ! begin er niet aan, ga anders even googlen :p

Je moet ze wel helpen, anders ben je slechte service volgens hun :(

Ramon Fincken
08/11/07, 16:22
hmm gewoon een standaard forum aanmaken met al van dat soort vragen en antwoorden?

Wynand
08/11/07, 17:33
Gewoon een link plaatsen naar een handleiding gevonden via google? Ze zijn er zat..
Alleen zou ik gek worden als hij vervolgens geen Engels kan..

Ramon Fincken
08/11/07, 17:40
Gewoon een link plaatsen naar een handleiding gevonden via google? Ze zijn er zat..
Alleen zou ik gek worden als hij vervolgens geen Engels kan..


krijg je terug:

WTF gast ik mot gewoon op internet!!
niet zo'n freakin' handleiding ofsow!

The-Future-Host
28/12/07, 01:37
Beste,

Ik had vandaag ook nog een leuk e-mailtje >>>>

hallo kan ik betalen met een wallie card? voor een website en een domeinnaam er bij.Laat mij weten of dat kan aub.

Ik heb netjes zijn mail beantwoord dat ik geen wallie cards aan neem.

hoihoi dankje voor de replay maar als je dan geen wallie card aan neem kan je dan wel inlogen op mijn ouders rabobank bankieren om het geld over te maken want mijn ouders mogen niet weten dat ik een website wil hebben.

Ik heb dan maar gezegd dat ik dat alleen doe als er heel veel geld op staat :D

Ingvald
28/12/07, 02:13
hoihoi dankje voor de replay maar als je dan geen wallie card aan neem kan je dan wel inlogen op mijn ouders rabobank bankieren om het geld over te maken want mijn ouders mogen niet weten dat ik een website wil hebben.

Ik heb dan maar gezegd dat ik dat alleen doe als er heel veel geld op staat :D
Priceless :lovewht:

MSI-Maxx
28/12/07, 02:48
Beste,

Ik had vandaag ook nog een leuk e-mailtje >>>>

hallo kan ik betalen met een wallie card? voor een website en een domeinnaam er bij.Laat mij weten of dat kan aub.

Ik heb netjes zijn mail beantwoord dat ik geen wallie cards aan neem.

hoihoi dankje voor de replay maar als je dan geen wallie card aan neem kan je dan wel inlogen op mijn ouders rabobank bankieren om het geld over te maken want mijn ouders mogen niet weten dat ik een website wil hebben.

Ik heb dan maar gezegd dat ik dat alleen doe als er heel veel geld op staat :D

:X :D PRACHTIG!

Server00
28/12/07, 02:58
hoihoi dankje voor de replay maar als je dan geen wallie card aan neem kan je dan wel inlogen op mijn ouders rabobank bankieren om het geld over te maken want mijn ouders mogen niet weten dat ik een website wil hebben.

Ik heb dan maar gezegd dat ik dat alleen doe als er heel veel geld op staat

hahahaha, die kinderen van tegenwoordig... Heb ze hier ook dat ze via post willen betalen :).

Luke B
28/12/07, 07:36
hahahaha, die kinderen van tegenwoordig.
Best geniaal inderdaad... Hoe oud zal die geweest zijn? 12 maximaal? :D

DennisWijnberg
28/12/07, 08:23
Best geniaal inderdaad... Hoe oud zal die geweest zijn? 12 maximaal? :D

Wel oud genoeg?

SebastiaanStok
28/12/07, 10:44
Wali kaart is toch dood?

MSI-Maxx
31/12/07, 14:22
Hier eentje



heey max

ik stuur ff een email want vandaag heb ik druk met me werk en oud en nieuw
hmmm kijk we zochten naar sponser :D
een hosting bedrijf dat niet zo bekend is.
zo dat we dat bedrijf dus ook kunne helpen.
zo als veel reclamen maken op onze site die veel bezocht word
40 a 50 mensne per dag. als je ons zou willen sponseren met servers.
dus in hostname.
als je ons hooftsponser wilt worden gaan we ook in online cups met jou naam bedrijfe spelen
als team egt helemaal klaar is naar lan.
dusja het is niet dat wij alleen profeit van hebben maar jij ook.
dusja mijn vraag is als je ons wilt sponseren.
counter strike 1.6
warserver
publicserver
domein
dan zou je onze hooftsponser zijn
dus een grote banner op de site en weel reclamen
als je ons gewoon zou willen sponsen
een server war of public maak ons niet zo veel uit :D

dus ik hoor het wel hoop ik
als je meer info wilt
gewoon terug emailen

ps: ik heb ook gehoord dat met iemand comunty met allemaal demo servers suc6 daar mee ;)

groetjes
***** Aka RiyOx


Ze willen me helpen xD van me space af ja:X:W:

Ingvald
31/12/07, 14:31
Is dit een autobiografische epistel Max?

De "me" ipv "mijn" is toch in ieder geval typerend voor jouw tussenkomsten hier op het forum ;)


Best geniaal inderdaad... Hoe oud zal die geweest zijn? 12 maximaal? :D
Vind het wel een beetje sneu voor hem. Hij doet in ieder geval toch moeite, en wil zelfs betalen (velen van zijn leeftijd zou sponsoring vragen en nog beginnen dreigen zelfs als je het niet geeft).

Ik had hem misschien wel een gratis pakketje aangeboden ;)

Wynand
31/12/07, 14:38
<offtopic>Dat is iets wat ik nou nooit aan de nederlands/"hollandse" taal heb begrepen, "me" gebruiken ipv. "mijn", en "hoi" op het einde van een gesprek. :D</offtopic>

Ingvald
31/12/07, 14:40
<offtopic>Dat is iets wat ik nou nooit aan de nederlands/"hollandse" taal heb begrepen, "me" gebruiken ipv. "mijn", en "hoi" op het einde van een gesprek. :D</offtopic>
Tja en als onze noorderburen het over een zak patat hebben dan is dat meestal in een puntzak met mayonaise. Bij ons is dat dan een plastic zak met 5 kilo ongeschilde aardappelen.

En zo zijn er nog wel 101 verschillen denk ik.

Stewie
31/12/07, 15:18
Hier eentje





Ze willen me helpen xD van me space af ja:X:W:
Aan het taalgebruik te zien is die persoon 9 of 10 jaar. Werkelijk elke zin bevat een fout, interpunctie is een onbekend fenomeen.

Glenn
31/12/07, 15:35
Om het dichter bij huis te houden. Ik heb bij deze berichten (http://www.webhostingtalk.nl/search.php?do=finduser&u=15555) toch vaak in een deuk gelegen ;)

Wynand
31/12/07, 15:36
Searchids worden niet bijgehouden, wat waren de termen? :)

Glenn
31/12/07, 15:42
Link updated ;)

Trafego
31/12/07, 15:50
Om het dichter bij huis te houden. Ik heb bij deze berichten (http://www.webhostingtalk.nl/search.php?do=finduser&u=15555) toch vaak in een deuk gelegen ;)

hehehehe, headout heeft er werk aan :D

MSI-Maxx
31/12/07, 15:54
Aan het taalgebruik te zien is die persoon 9 of 10 jaar. Werkelijk elke zin bevat een fout, interpunctie is een onbekend fenomeen.

Klopt, ik post de msn gesprekken maar niet :W:

Ingvald
31/12/07, 15:55
Aan het taalgebruik te zien is die persoon 9 of 10 jaar. Werkelijk elke zin bevat een fout, interpunctie is een onbekend fenomeen.
Jongere broertje van Max? ;)

MSI-Maxx
31/12/07, 15:56
Jongere broertje van Max? ;)

Alleen een oude broer :rolleyes:

Apoc
31/12/07, 15:57
<offtopic>Dat is iets wat ik nou nooit aan de nederlands/"hollandse" taal heb begrepen, "me" gebruiken ipv. "mijn", en "hoi" op het einde van een gesprek. :D</offtopic>

Dat "hoi" aan het einde van het gesprek is de schuld van Domenico. Die Italianen gebruiken ook "ciao" aan het begin en eind van een gesprek ->| :D

Mattie
14/01/08, 20:04
Dit is echt een SUPER geweldig topic! Please blijf het vullen :D

Xie
14/01/08, 23:23
Hehe nou moet ik toch wel even gaan aanvullen. Meeste hier komt natuurlijk vanuit de kant van de host. Ik werk zelf af en toe als freelancer (ondertussen mee gestopt wegens teveel gezeur met kinders). Met ondertussen ruim 9 jaar ervaring in photoshop en Illustrator, 5 jaar ervaring in 3ds max en 3 jaar in maya (en daarnaast nog een paar kleinere minder bekende programma's) kan ik zeggen dat ik meer ervaring heb dan de gemiddelde 15 jarige "whoopie ik ken PS tutorials" persoon.

Ik kan op het moment niet echt quoten aangezien dit allemaal van een tijdje geleden is. Maar enkele veel voorkomende opmerkingen:

(Uiteraard vraag ik altijd wat de wensen van de klant zijn, in een kleine 50% van alle klanten is het volgende de reactie)

"Tsja ik weet het niet echt, maak maar wat leuks"

ja hier kan ik dus echt dan mee, als je daarna verder gaat vragen en zegt dat je toch IETS nodig zal hebben om mee te werken krijg je volgende reacties.

"Ja kleuren maken me niet zoveel uit, kies maar wat leuks, verder wil ik gewoon iets wat er goed uit ziet"

Ja idd dat is dezelfde opmerking als eerder gemaakt maar net iets anders geformuleerd.
Vervolgens hebben we nog de prijs dat gaat veel TE vaak op 1 van de volgende manieren:

(2d werk)
"Eh ja wat als ik nou een hosting account aan je geef, kun je dan gratis werken?"
"Ja maar <vul hier website van 12 jarige die net photoshop gevonden heeft in> die vragen maar 12.50 voor een volledige layout"

Zo zijn er heel veel in die richting, bij 3d werk wordt het echter nog veel erger. Voor iedereen die weleens 3d werk heeft gedaan weet dat hier redelijk wat tijd in gaat zitten, zeker als er een goede render (of nog erger animatie) nodig is. Enkele veel voorkomende reacties (naast de bekende kan ik niet XXX geven en dat het dan gratis is)

"Ja het moet een animatie van ongeveer 3 minuten worden, ik heb het echter wel morgen nodig" (ja want ik heb hier m'n persoonlijke renderfarm staan)

"Ja maar op turbosquid staat een soortgelijk model voor <prijs>" (een lange uitleg over hoe die modellen meerdere keren verkocht wordt en het geen werk op aanvraag is komt blijkbaar niet aan)

Tsja daarnaast hebben de meeste mensen simpelweg geen idee hoeveel tijd er in goed 3d werk gaat zitten en staan daarom ook heel raar te kijken als ze om een prijsindicatie vragen en je deze baseerd op een uurloon en dan geeft.

Ach dat is het vervelende aan werken als freelancer, het is lastig voor mensen om een prijs te plakken op een relatief klein iets als een layout of een model etc. Zou fijn zijn als mensen wat meer snappen hoeveel tijd al snel kan gaan zitten in goed ontwerp.

edwinhermkens
14/01/08, 23:23
Hier eentje





Ze willen me helpen xD van me space af ja:X:W:

Klinkt fair, 2 servers en een domein tegen een banner!
Team is niet eens klaar :')

AlexanderOnline
15/01/08, 00:14
@Xie: Prachtig :D

MMaI
15/01/08, 16:29
yup, ik heb tot een galf jaar geleden ook tamelijk vele werk gedaan voor eigen bedrijf met 3dsmax animaties (vnm intro's etc) en renderen duurt vaak al langer dna 1 dag :P
klein beetje T&L/shaders en mid-polygoontjes en je bent voor 3 mins een dag aant draaien ;)
gelukkig heb ik tegenwoordig minder animaties en hardware rendering voor T&L ;)

maja waren toen ook altijd mensen die vroegen of ik niet "even" en animatie kon maken, het liefst van een kwaliteit net als the Golden Compass :p

SebastiaanStok
15/01/08, 16:48
Niet een email of zo, ook niet grappig. Maar wel opmerkelijk.

Ik heb Apache2.2 geïnstalleerd met ondersteuning voor authn_dbd (dacht ik), ik heb bij de configure paramaters keurig aangeven dat ik dit wilden. Geen foutmelding niets.
Dus ik dacht het is goed zo, tot ik verkort deze module wilden gaan gebruiken :)

Kreeg ik de foutmelding, dat hij een bepaalde configuratie parameter niet herkende.
Vreemd, het stond zo in de handleiding. Oke kan gebeuren, misschien ontbreekt die module wel. Nee hij was wel mee gecompileerd :huh: maar wat bleek nu, een module genaamd "mod_dbd" was niet mee geïnstalleerd.

De module mod_authn_dbd werkt niet zonder mod_dbd, waarom installeert hij het dan wel? hij installeert iets maar dat zal nooit werken :W: wie bedenkt er nu zo iets! ->| Geen Warning geen error niets.

Server00
15/01/08, 17:52
Ik krijg niet alleen leuke e-mail momenten :) maar ook leuke vragen op de helpdesk.

Ik zal even aantal mooie momenten erbij zoeken en deze posten :)

AlexanderOnline
16/01/08, 19:27
Ook zo leuk, ik stuur klant een mail met betalingsherinnering, krijg je "??" als reply terug (de desbetreffende klant is al paar jaar klant bij ons, dus het is geen misverstand). Wat moet je daar nou weer mee :/ Ik heb iig maar geantwoord met "Beste X, en de vraag is?"

toevoeging: zijn reactie weer: "... Welke?" :/

joriz
31/01/08, 15:27
Krijg tegenwoordig zelfs werk aangeboden per spam:


Hello!

Onze firma biedt gaarne de volgende positie aan: Assistent Manager.

Dit is deeltijd werk vanuit huis. U heeft geen geld of bijzondere vaardigheden nodig om te beginnen. Dit werk vraagt om slechts enkele uren per week en is beschikbaar over uw gehele land. U kunt het gemakkelijk combineren met Uw hoofd inkomen.

Als U geinteresseerd bent en wil graag meer weten over onze firma en de baan, schrijf naar: netherlands@bedrijf .com

Dank U.

Triloxigen
31/01/08, 17:40
Die email heb ik inderdaad ook al een aantal keer gezien :p

Mattie
12/02/08, 17:44
En? Nog meer leuke reacties :D:D:D

Ramon Fincken
12/02/08, 17:50
En? Nog meer leuke reacties :D:D:D

Leef je uit :)

onlineproduct
13/02/08, 02:11
Prachtige momenten hier in deze threat!

Ik heb vroeger gewerkt op een telefonische helpdesk voor computerproblemen bij de overheid. Daar komen de raarste vragen binnen, maar deze is toch de winnaar:

Helpdesk: Hallo, waar kan ik u mee helpen?
Klant: Mijn computerscherm is helemaal zwart. Ik zie er niets op.
H: Kunt u de monitor even uit en aan zetten door middel van de knop aan de voorkant.
K: Oke <doet het> geen reactie.
H: Kunt u kijken of de kabel aan de achterkant goed er in zit?
K: <na even checken> Ja hoor, die zit er prima in.
H: Kunt u de computer even opnieuw opstarten?
K: Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet.
H: Heeft u collega hier ook last van?
K: Ja, <naam collega> heeft ook geen beeld op zijn scherm
H: Dat kan de afdelingsserver zijn. Kunt u daar naar toe gaan en kijken of die werkt?
K: Ik zit nu bij de server maar die geeft ook een zwart scherm
H: Kunt u de server opnieuw opstarten?
K: <start server op> Geen reactie
H: Kunt u kijken of alle kabels wel goed aangesloten zijn?
K: Bij de monitor zit de kabel er goed in.
H: En bij de server?
K: Dat kan ik niet zo goed zien.
H: Waarom niet?
K: Het is hier wat donker in dit gedeelte van de afdeling.
H: Heeft u niet daar een lamp om bij te lichten?
K: Ja, maar die doet het ook niet
H: ???????
H: Waarom doet de lamp het niet?
K: Omdat de electriciteit is uitgevallen ...........

Echt gebeurd!

hanzeman
13/02/08, 08:23
Hij is fijn... ;)


Prachtige momenten hier in deze threat!

Ik heb vroeger gewerkt op een telefonische helpdesk voor computerproblemen bij de overheid. Daar komen de raarste vragen binnen, maar deze is toch de winnaar:

Helpdesk: Hallo, waar kan ik u mee helpen?
Klant: Mijn computerscherm is helemaal zwart. Ik zie er niets op.
H: Kunt u de monitor even uit en aan zetten door middel van de knop aan de voorkant.
K: Oke <doet het> geen reactie.
H: Kunt u kijken of de kabel aan de achterkant goed er in zit?
K: <na even checken> Ja hoor, die zit er prima in.
H: Kunt u de computer even opnieuw opstarten?
K: Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet.
H: Heeft u collega hier ook last van?
K: Ja, <naam collega> heeft ook geen beeld op zijn scherm
H: Dat kan de afdelingsserver zijn. Kunt u daar naar toe gaan en kijken of die werkt?
K: Ik zit nu bij de server maar die geeft ook een zwart scherm
H: Kunt u de server opnieuw opstarten?
K: <start server op> Geen reactie
H: Kunt u kijken of alle kabels wel goed aangesloten zijn?
K: Bij de monitor zit de kabel er goed in.
H: En bij de server?
K: Dat kan ik niet zo goed zien.
H: Waarom niet?
K: Het is hier wat donker in dit gedeelte van de afdeling.
H: Heeft u niet daar een lamp om bij te lichten?
K: Ja, maar die doet het ook niet
H: ???????
H: Waarom doet de lamp het niet?
K: Omdat de electriciteit is uitgevallen ...........

Echt gebeurd!

SebastiaanStok
13/02/08, 16:26
Ja die ken :) was of al eerder voorbij gekomen of was ergens anders.
Maar hij blijft leuk :D

martysmarty
14/02/08, 10:34
Op mijn persoonlijke emails ben ik vaak winnaar van de loterij in Ghana, op mijn bedrijfs email niet, maar wel de volgende:



From: Mr William Imo
Manager Eco bank Ghana
Ring road Branch,
Ghana.


My name is Mr.William Imo, I am the regional manager of the Eco bank ring road branch in the Western Region of Ghana. I am 50 years of age and married with 2 lovely kids. It may interest you to hear that I am a man of PEACE and don't want problem, I only hope we can assist each other. If you don't want this business offer kindly forget it as I will not contact you again.

I have packaged a financial transaction that will benefit both of us, as the regional manager of the Eco bank Ghana it is my duty to send in a financial report to my head office in the capital city Accra at the end of each year. On the course of the last year 2007 end of year report, I discovered that my branch in which I am the manager made Four Million five Hundred and Fifty Thousand Dollars only [$4.550.000.00]. Which my head office are not aware of and will never be aware of. I have since place this fund on what we call SUSPENSE ACCOUNT without any beneficiary.

As an officer of the bank I can not be directly connected to this money, so this informed my contacting you for us to work so that you can assist receive this money into your bank account for us to SHARE. While you will have 30% of the total fund .Note there are practically no risk involved, it will be bank to bank transfer, all I need from you is to stand claim as the original depositor of this fund who made the deposit with our branch so that my Head office can order the transfer to your designated bank account. If you accept this offer to work with me, I will appreciate it very much. As soon as I receive your response I will details you on how we can achieve it successfully.
Pls This Transaction needs very much Urgent attention, we do not have to delay pls and I wait to hear from you As soon as possible.

Best regards,
Mr.William Imo

SebastiaanStok
14/02/08, 11:06
Toevallig gisteren eentje ontvangen :)



VOORDAT U DEZE MAIL IN DE PRULLENBAK GOOIT, WILLEN WIJ U TOCH VRAGEN EERST EEN STUKJE ERVAN TE LEZEN!

Geachte ondernemers,

U bent als ondernemer, opdrachtgever en ook als ZZP-er vaak bezig met uitbesteding, en/ of werving van werk. Dit is een nogal tijdrovende bezigheid. Wij willen u een nieuw concept aanbieden via onze website die u veel tijd en geld zal besparen.

www.geenlinksnaarspammers-zzp-united.nl biedt u:
gratis gebruik voor opdrachtgevers.
zzp-ers gratis inschrijven en presenteren.
als zzp-er kunt u zich gratis inschrijven als opdrachtwerver en opdrachtgever.
gratis contracten downloads, standaard contracten voor opdrachten.
werving binnen 5 minuten.
een uitgebreide zoekmachine; vind direct die geschikte kandidaat/opdracht.
profielen met advertenties die alle relevante informatie bieden.
collectieve diensten met de beste prijs/kwaliteit verhouding en contante kortingen!
een goedkope manier van presenteren binnen uw doelgroep.
Bovendien streven wij ernaar een belangenorganisatie te zijn voor ZZP-ers met de nadruk op commerciële ondersteuning. Lees ook: Waarin wij anders zijn dan al die andere sites in de nieuwsrubriek.
Nu ter kennismaking: de eerste 100 ZZP-ers die zich inschrijven voor 29 februari 2008 krijgen een low-cost abonnement gratis. Kijk voor de voorwaarden op de site.

Wij zien u graag terug op onze site, met vriendelijke groeten:

Team ZZP-UNITED

Ps. Wenst u niet meer door ons benaderd te worden stuur dan een mail naar: info@geenlinksnaarspammers-zzp-united.nl


--------------------------------------------------------------------------------

ZZP-united, *knip*, Tel +31 *knip*, E-mail: *knip*,
Internet: *knip*, Rabobank *knip*, k.v.k. 17206869, BTWno:NL818018902Bo1



Eigenlijk een hele normale email.
Alleen deze zin: "Ps. Wenst u niet meer door ons benaderd te worden stuur dan een mail naar: info@geenlinksnaarspammers-zzp-united.nl " :D Ja ik dacht ik het niet! als ik nog een email krijgt zal ik niet zo aardig zijn, en ze door verwijzen op de wet reclame en spam :X

frvge
14/02/08, 21:21
Je mag nog spammen naar bedrijven dacht ik. Binnenkort niet meer.

dreamhost_nl
15/02/08, 10:56
Sebastiaan, je hebt de URLs en e-mail adressen niet aangepast uit de spam, dus nu ben je gratis reclame aan het maken voor het bedrijf. Ik heb een mod verzocht dit aan te passen.

wonko
15/02/08, 10:57
Sebastiaan, je hebt de URLs en e-mail adressen niet aangepast uit de spam, dus nu ben je gratis reclame aan het maken voor het bedrijf. Ik heb een mod verzocht dit aan te passen.

En als je een mod hebt verzocht om het aan te passen, dan moet je niet nog eens posten ook...

SebastiaanStok
15/02/08, 10:59
Ja sorry, mijn excuses :o
Dat email adres had ik over het hoofd gezien. En van die domeinnaam had ik niet aan gedacht.
Dus was niet expres.

phreak
15/02/08, 11:11
Ontving gister een mailtje met de vraag van $klant of deze een "Rotterdams" IP had, toen ik hem voor de grap zei dat hij een "Amsterdams" IP had, wilde hij meteen een ander IP adres..

sommige mensen... :)

ju5t
15/02/08, 14:28
I am 50 years of age and married with 2 lovely kids.

Tjoh. Dat dat mag in Ghana.

MMaI
15/02/08, 16:37
Tjoh. Dat dat mag in Ghana.

you made my day,

geweldig :D :D

Triloxigen
15/02/08, 17:25
Tjoh. Dat dat mag in Ghana. Geniaal :D :W:

dreamhost_nl
15/02/08, 20:07
...dan moet je niet nog eens posten ook...

Uhmm... oké... zeer vriendelijk... :lovewht:
Ik wijs de schrijver alleen op zijn onvoorzichtigheid meer niet... is behulpzaamheid hier niet meer toegestaan of zo ?

NDIS
15/02/08, 21:09
@droomertje: PMeke!!

Ik hou van domme mails ;d!

bimbo
15/02/08, 22:13
Tjoh. Dat dat mag in Ghana.

haha :W:

hostingpower
16/02/08, 12:34
Prachtige momenten hier in deze threat!

Ik heb vroeger gewerkt op een telefonische helpdesk voor computerproblemen bij de overheid. Daar komen de raarste vragen binnen, maar deze is toch de winnaar:

Helpdesk: Hallo, waar kan ik u mee helpen?
Klant: Mijn computerscherm is helemaal zwart. Ik zie er niets op.
H: Kunt u de monitor even uit en aan zetten door middel van de knop aan de voorkant.
K: Oke <doet het> geen reactie.
H: Kunt u kijken of de kabel aan de achterkant goed er in zit?
K: <na even checken> Ja hoor, die zit er prima in.
H: Kunt u de computer even opnieuw opstarten?
K: Dat heb ik al geprobeerd, werkt niet.
H: Heeft u collega hier ook last van?
K: Ja, <naam collega> heeft ook geen beeld op zijn scherm
H: Dat kan de afdelingsserver zijn. Kunt u daar naar toe gaan en kijken of die werkt?
K: Ik zit nu bij de server maar die geeft ook een zwart scherm
H: Kunt u de server opnieuw opstarten?
K: <start server op> Geen reactie
H: Kunt u kijken of alle kabels wel goed aangesloten zijn?
K: Bij de monitor zit de kabel er goed in.
H: En bij de server?
K: Dat kan ik niet zo goed zien.
H: Waarom niet?
K: Het is hier wat donker in dit gedeelte van de afdeling.
H: Heeft u niet daar een lamp om bij te lichten?
K: Ja, maar die doet het ook niet
H: ???????
H: Waarom doet de lamp het niet?
K: Omdat de electriciteit is uitgevallen ...........

Echt gebeurd!


Hahahah, wat een ei.. Maar waarom werkte zijn internet en pc/laptop wel dan?

thijlklerkx
16/02/08, 14:34
Hahahah, wat een ei.. Maar waarom werkte zijn internet en pc/laptop wel dan?
Huh? Wie zegt dat zijn internet en pc/laptop wel werkten?
Maargoed: laptop heeft accu en het netwerk een UPS?

MMaI
16/02/08, 15:49
hij werkte op een telefonische helpdesk ;)

onlineproduct
17/02/08, 01:20
hij werkte op een telefonische helpdesk ;)
Klopt, ik werd door hem gebeld en de telefooncentrale werkte op een andere stroomvoorziening.

Ik werd (op een andere dag) door de vaste collega's van de helpdesk afdeling tot de orde geroepen. Ik had samen met een mede gedetacheerde namelijk al de binnengekomen foutmeldingen verwerkt en doorgestuurd. Niet dat ze dat dat erg vonden maar nu konden ze een nieuwe kracht niet uitleggen hoe een klacht verholpen moest worden voor ze een pauze van ruim een uur konden nemen bij de koffiezetautomaat. "He jongens, een beetje langzamer graag. Anders moeten wij dadelijk ook zoveel werk doen." En ja, dat willen ambtenaren niet zo graag.

Sinds die opdracht werk ik nooit meer met overheden. Voor mij geen ambtenaren meer met eigen normen en waarden over hoe je moet werken.

MMaI
17/02/08, 16:22
zat jij toevallig bij AtosOrigin vor het CWI te werken?
klinkt namelijk allemaal vertrouwd ;)

dennis0162
17/02/08, 20:19
Op MSN:

(23:42) Dennis : Ken je Daft Punk?
(23:43) Naam : tuurlijk niet
(23:43) Naam : wat ken ik wel dat werkt op CentOS
(23:43) Naam : alleen DA
(23:43) Dennis : Daft Punk is een artiest.
(23:44) Naam : hahaha
(23:44) Naam : oke
(23:44) Naam : nah ken ik dus ook niet

:rolleyes:

Wynand
17/02/08, 20:21
Lol :D

onlineproduct
18/02/08, 01:42
zat jij toevallig bij AtosOrigin vor het CWI te werken?
klinkt namelijk allemaal vertrouwd ;)
LOL hoe weet jij dat? :W:
Ja, ik werkte via een detacheringsbureau voor AtosOrigin in het gouden gebouw naast de ringweg. Heb jij daar ook gewerkt? Small world hahaha

MMaI
18/02/08, 11:04
LOL hoe weet jij dat? :W:
Ja, ik werkte via een detacheringsbureau voor AtosOrigin in het gouden gebouw naast de ringweg. Heb jij daar ook gewerkt? Small world hahaha

ik heb in de zomervakantie voor CWI gewerkt, verder zat ik in de avonduren voor KPN (met de studentenpool)

misschien leuk om via PM even naam etc uit te wisselen? kunnen we kijken of we bekenden zijn :D tipje: ik ben een bijna 2m lange jongen uit eindhoven en ik studeer aan de TU/e

Inmeso
18/02/08, 11:20
zucht....


Hallo!

wij willen u de kans geven onze website te sponsorren
u hoeft hier niets voor te betalen alleen een websitenaam
registreren en de ruimte sponsorren

wij zorgen dan zonder dat het u wat kost verder veel nieuwe klanten
zodra onze website drukker word.

Ramoonus
18/02/08, 11:46
zucht....

ze willen je de kans geven om te sponseren

bedelen in spiegelbeeld :D

Inmeso
18/02/08, 11:55
Zal er maar snel op inspringen dan... nu ik de "kans" nog heb:D

IT-worX
18/02/08, 12:02
Neen ik eerst! :D

Magus
18/02/08, 13:49
Let op de kleine lettertjes: resultaten behaald in het verleden .... LOL :)

Lilopel
19/02/08, 11:44
Leuke topic :D

ok eentje uit ons verleden:

telefoontje...
'hallo, met .... mijn email werkt niet, is er een probleem met de server?
> nee ons systeem werkt prima, via welke programma gebruikt u email
'ik gebruik outlook maar die heb ik nu niet geinstalleerd dus wil ik webmail
> de link van de webmail kunt u vinden op onze website
'ja maar die werkt ook niet
> weet u dat zeker? alles werkt hier prima hoor, kunt u even naar google.nl gaan
'ja moment, ...3..2...1 hey die werkt ook niet
> volgens mij werkt u internet niet
'ooh ja dat zou het dan zijn.

swedendedicated
19/02/08, 16:38
Niet zo'n hele leuke maar was zelf wel in een geestige stemming vandaar ook de "zweedse" houding.
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
wij zijn opzoek
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
naar sponsors
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
sponsoren jullie
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
?
Chris zegt:
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=&q=sponsor&btnG=Google+zoeken&meta=
Chris zegt:
veel success
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
ik avraag alleen
Chris zegt:
en ik antwoord
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
noob
Chris zegt:
je zegt niet wat je zoekt
Chris zegt:
wat je doet
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
jah
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
je doet gwndom
Chris zegt:
zo zul je nooit een sponsor vinden
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
ik ben miss
ҳ̸Ҳ̸ҳ GlenN1 <LdrHellMan> ҳ̸Ҳ̸ҳ zegt:
aan het spelen
Chris zegt:
dan stop je eens een keer en doe je iets nuttigs

Luke B
19/02/08, 17:47
Niet zo'n hele leuke maar was zelf wel in een geestige stemming vandaar ook de "zweedse" houding.
Afstraffen, die game-verslaafden :lovewht:

Tommi
19/02/08, 18:04
Haha had er vandaag ook nog één:P

En ik wil alleen maar 2- 32 slots public servers, is toch niet teveel gevraagd?:W:

Eris
20/02/08, 23:21
Kreeg laatst van iemand een MSN bericht of ik nog sponsors wist voor zijn -1337 clan wist. (Als niet hoster). Om jullie de humor maar te besparen heb ik maar gezegd dat het kansloos is en dat hij maar even een echte baan moest gaan zoeken...

A.Arraiss
09/03/08, 20:17
Beste,

ik wou graag vragen of u nog een baan vrij had voor mij , ik ben Abdelhak arraiss en ben 13/14 jaar en oon in amsterdam.

Ik kan servers beheren , op een forum supporten en msn!

Ben altijd online.

( ook wou ik weten of jullie php konden en wat het zou kosten voor een grote procject )

) ook wou ik weten zouden jullie mij wat leren , hoe kan webdesignen .. ik betaal er voor!}

Mvg Abdel..


Jullie moeten misschien weten dat mijn zaak in Mechelen(België) is dus wel nogal ver van Amsterdam hé.

Haha, is toch grappig om je zelf terug te lezen als je een paar jaar verder bent.

Domenico
09/03/08, 20:23
Haha, is toch grappig om je zelf terug te lezen als je een paar jaar verder bent.

Ah, je neemt het sportief op en dat mag ik wel. We zijn allemaal ooit een keer begonnen.
Welkom op het forum! :)

:lovewht:

mauer
09/03/08, 21:59
Leuk als je je zelf weer eens terug leest. Dan bedenk je je toch weer dat je in een eigen wereldje leefde op die leeftijd. Waar je nog alles kon doen, niet hoefde te werken... haha :D

Luke B
09/03/08, 22:02
Leuk als je je zelf weer eens terug leest. Dan bedenk je je toch weer dat je in een eigen wereldje leefde op die leeftijd. Waar je nog alles kon doen, niet hoefde te werken... haha :D
Zei de 16-jarige Arne... ;)

Zei de 15-jarige Luke :rolleyes:

A.Arraiss
09/03/08, 22:07
Leuk als je je zelf weer eens terug leest. Dan bedenk je je toch weer dat je in een eigen wereldje leefde op die leeftijd. Waar je nog alles kon doen, niet hoefde te werken... haha :D

inderdaad, het is zo lang geleden. Tijd vliegt echt voorbij. Maar achteraf vind ik het toch appart dat ik ooit op zo'n manier naar werk ben gaan zoeken, haha echt te gek voor worden. Achja, like domenico said, we zijn allemaal een keer begonnen :)

'Ik ben 13/14 jaar'

mauer
09/03/08, 22:10
Zei de 16-jarige Arne... ;)

Zei de 15-jarige Luke :rolleyes:

Ook wij zijn zo begonnen Luke ;) Lees maar eens de berichten terug van 3 jaar geleden... Als iemand mij mailt met een idee en hij weet mij te overtuigen dan ben ik altijd wel bereid om iets te sponsoren voor een bepaalde tijd. Helaas komt het grootste deel zomaar op een idee en begint rond te mailen :X

Domenico
09/03/08, 22:19
'Ik ben 13/14 jaar'

Oops dat is wel heel erg jong. We zullen zien of je jezelf staande kan houden op dit forum.

Ok verder ontopic maar weer.

mauer
09/03/08, 22:21
Oops dat is wel heel erg jong. We zullen zien of je jezelf staande kan houden op dit forum.

Ok verder ontopic maar weer.

@Domenico: Het gaat om een berichtje van hemzelf van een paar jaar geleden :) :lovewht:

A.Arraiss
09/03/08, 22:22
Denk dat je me verkeerd hebt begrepen domenico, ik geef juist aan dat ik het grappig vind dat ik op zo'n manier ging soliciteren (paar jaar geleden),

'ik ben opzoek naar werk, ben 13/14 jaar oud' :D

SebastiaanStok
10/03/08, 11:41
Geen support aanvraag maar een leuke die van me zus via de Hyves kreeg :D



Een prachtige brief

Prachtige brief

Lieve man,

Ik schrijf je deze brief om je te vertellen dat ik je voor altijd verlaat.

Ruim zeven jaar ben ik een goede vrouw voor jou geweest

En ik heb niets dat dit bewijst.

De laatste twee weken zijn een hel geweest.

Je baas belde vanmiddag om me te vertellen dat jij vandaag ontslag genomen hebt en dat was voor mij de laatste druppel.

Vorige week kwam je thuis en merkte niet dat ik mijn nagels had laten doen en naar de kapper was geweest.

Ik kookte je favoriete eten, varkenskotelletjes met wortelen en had voor de gelegenheid een splinternieuwe negligeetje aangetrokken.

Je kwam thuis, slokte je eten binnen in twee minuten en ging voor de tv zitten om direct na de match in slaap te vallen.

Je vertelt me nooit meer dat je van me houdt, je knuffelt of kust me ook niet meer.
Ofwel ben je mij aan het bedriegen ofwel hou je niet meer van mij.

Wat ook de reden is,ik ben weg!

PS: Als je me wil zoeken, vergeet het.
Jouw BROER en ik gaan samen in Spanje
wonen!

Nog een leuk leven gewenst!

Getekend: Je Ex-vrouw...



Toen ze in Zaventem op het vliegtuig zat te wachten, werd haar naam afgeroepen.
Bij de balie van de luchtvaartmaatschappij werd haar een brief overhandigd, die speciaal door een koerier gebracht was.

In de brief stond het volgende:



Beste ex-vrouw,

Niets heeft mij vandaag meer plezier gedaan dan jouw brief te ontvangen.

Het is waar dat jij en ik al zeven jaar getrouwd zijn, maar een 'goede vrouw' is toch iets anders dan wat jij bent geweest.

Ik kijk constant naar het sportkanaal om je eeuwig gezeur niet te horen.
Helaas werkt het niet.

Ik had wel degelijk gezien dat je haar er af was vorige week, het eerste wat in mij opkwam was te zeggen dat je 'er als een man' uitzag!

Mijn moeder heeft mij altijd geleerd niets te zeggen als je niets positiefs te vertellen hebt.

Toen je mijn favoriete eten klaarmaakte,

Heb je mij waarschijnlijk verward met MIJN BROER, omdat ik al zeven jaar geleden gestopt ben met varkensvlees te eten.

Ik ging vroeg naar bed omdat ik gezien had dat het prijskaartje nog aan je negligé hing.

Ik hoopte ook maar, dat het puur toeval was
dat mijn broer die morgen vijftig euro van mij geleend had, en dat jouw negligeetje 49,95 euro kostte.

Nochtans, ondanks dit alles hield ik nog van je en hoopte ik dat we het terug goed konden maken.

Toen ik vanmorgen echter vernam dat ik de lotto van twaalf miljoen euro gewonnen had,
heb ik ontslag genomen en ben twee tickets voor de Bahamas gaan kopen.

Toen ik thuis kwam was je echter weg en vond ik je brief.

Alles heeft zijn oorzaak, denk ik.

Ik hoop dat je het leven zal kunnen leiden dat je altijd wilde.

Mijn advocaat zegt me, nadat hij jouw brief gelezen had, dat ik geen cent met je hoef delen.

Dus het ga je verder goed.

PS. Ik weet niet of ik het je ooit verteld heb, maar mijn broer Karel werd oorspronkelijk als 'Carla' geboren.

Ik hoop dat dit geen probleem zal zijn.

Getekend :
STINKEND RIJK en SINGLE !!!!

Mattie
10/03/08, 12:09
LOL! die is echt grappig

Ahmed
10/03/08, 12:31
HAHAHA Geweldig!:D

A.Arraiss
10/03/08, 12:51
Geen support aanvraag maar een leuke die van me zus via de Hyves kreeg :D

hahah! ->| het heeft wel wat..

SebastiaanStok
10/03/08, 12:52
@A.Arraiss: Deze (persoon) heeft wel werk maar is er niet zo blij mee :p :D



Ik, de penis, verzoek bij deze om een salarisverhoging en wel om de volgende redenen:

* Ik verricht lichamelijke arbeid;
* Ik werk in grote dieptes;
* Bij alles wat ik doe ga ik als eerste met mijn hoofd naar binnen;
* Ik heb in de weekenden en met feestdagen geen vrij;
* Ik werk in een vochtige omgeving;
* Ik krijg overwerk niet betaald;
* Ik werk op een donkere werkplek waar weinig tot geen ventilatie is;
* Ik werk bij hoge temperaturen;
* Mijn werk stelt me bloot aan besmettelijke ziektes.

Beste Penis,

Nadat we uw verzoek doorgenomen hebben en de door u aangevoerde argumenten in overweging hebben genomen, heeft het managementteam besloten uw verzoek te weigeren, en wel om de volgende redenen:

* U werkt geen 8 uren achter elkaar;
* Na korte periodes van arbeid valt u tijdens werktijd in slaap;
* U volgt niet altijd de orders van het managementteam op;
* U blijft niet altijd op uw toegewezen plek, maar bezoekt ook vaak andere plaatsen;
* U neemt geen initiatief; er moet druk op u uitgeoefend worden en u moet gestimuleerd worden om aan het
werk te gaan;
* Aan het eind van uw dienst laat u uw werkplek altijd erg rommelig achter;
* U houdt zich niet altijd aan de veiligheidsmaatregelen, zoals bijvoorbeeld het dragen van beschermende
kleding;
* Ruim voor uw 65e gaat u al met pensioen;
* U bent vrijwel nooit in staat om dubbele diensten te draaien;
* U verlaat soms uw toegewezen plek, voordat u uw werk voor die dag af heeft;
* En als laatste reden willen we u erop wijzen, dat u bij het binnengaan en bij het vertrek van uw werkplaats
constant wordt gezien met het dragen van twee verdacht uitziende zakken.

Met vriendelijke groet,

Het managementteam


Een beetje ordinair maar wel heel leuk ;)

Deze las ik daarnet :D http://www.virusalert.nl/?show=hoax&id=237
Ik kreeg gewoon geen lucht van laggen :W:




BELANGRIJKE VIRUS WAARSCHUWING!!!!

Gelieve door te sturen naar al uw vrienden en bekenden !!!!!!
Viruswaarschuwing!!!!!

Als jullie een blauwe enveloppe krijgen van de Belastingdienst

OPEN DEZE DAN NIET!

DennisWijnberg
10/03/08, 15:27
Haha, iemand nog de lama's gezien met Ruben N. die "een belastingaangifte" speelde?

mauer
10/03/08, 17:01
Haha, iemand nog de lama's gezien met Ruben N. die "een belastingaangifte" speelde?

jaa, geweldig om die gasten weer op tv gezien! :D

blaaat
10/04/08, 12:28
Gister op msn met webhoster die hier ook aanwezig is over verkoop van een server.

Hij: moet kosten?
Ik: 125 ex
Hij: 105
Hij: 110
Hij: en lollie
Hij: :P
Ik: lol
Hij: deal?
Ik: nee
Hij: 100 en ik geef je een biatch om te neuke
Hij: deal?
Hij: 50 en dan is ze maagd!!
Hij: deal?
Ik: *gaat naar wht*
Hij: 125
Hij: waar en wanneer?

SebastiaanStok
10/04/08, 12:32
Hij: 100 en ik geef je een biatch om te neuke
Hij: deal?
Hij: 50 en dan is ze maagd!!

:D hoe zielig maar leuk haha

Glenn
10/04/08, 12:38
Mm, si, wie zou dat toch zijn... ;)

MMaI
10/04/08, 13:29
ik gok erop dat het al laat was ;)
zelf ook regelmatig in ene dergelijk melige bui ^^, tenminste, hoop dat het niet serieus was :D

izdesign
10/04/08, 15:49
Aan het taalgebruik te lezen, jong mannetje met grote mond ;-)

Spyder01
10/04/08, 18:48
Gister op msn met webhoster die hier ook aanwezig is over verkoop van een server.

Hij: moet kosten?
Ik: 125 ex
Hij: 105
Hij: 110
Hij: en lollie
Hij: :P
Ik: lol
Hij: deal?
Ik: nee
Hij: 100 en ik geef je een biatch om te neuke
Hij: deal?
Hij: 50 en dan is ze maagd!!
Hij: deal?
Ik: *gaat naar wht*
Hij: 125
Hij: waar en wanneer?


Lijkt op iemand van tussen de 14 en 17... Zo had ik laatst een jochie van 16 welke belang had bij een switch. Hij bood nog niet eens een kwart van de vraagprijs + een ritje op zijn schakelbrommer (Aprilia RS).

Tja, één ding moet ik hem toegeven, hij was op de hoogte van mijn voorliefde voor Aprilia.

RedoX
10/04/08, 18:49
Hij bood nog niet eens een kwart van de vraagprijs + een ritje op zijn schakelbrommer (Aprilia RS).

Haha.. ik moet echt is gaan kijken wat m'n vriendin oplevert.. ;)

MMaI
10/04/08, 20:14
Haha.. ik moet echt is gaan kijken wat m'n vriendin oplevert.. ;)

dat vraagt om foto's :D
alle waar zn geld he

UDIS
10/04/08, 20:16
Nou vooruit dan, heb er weer 1.. :D Hier hadden we een week of 2 geleden een nieuwe aanvraag voor een shoutcastpakket voor een webradio piraat. Alles meteen zeer snel geregeld en binnen kwartiertje was deze persoon online met z'n stream. De persoon wilde toch eigenlijk wel eerst even testen want dan konden ze zien of het wat was... Is geen probleem zeg ik en een dag of 7 tot 8 later bel ik eens op om te vragen wat ze ervan denken en wat ze willen want hoorde niets meer en zag dat de stream uit stond..

Geeft de persoon in het telefonisch gesprek aan dat ie het maar raar vind dat ie met onze teststream (tot 15 man had ik het even gezet om te testen) maar 5 listners haalt en hij met zijn eigen verbinding (had volgens zeggen glas thuis liggen) makkelijk tot de 15 kan gaan :huh::D

Ik geef dus aan dat ik dat wel knap vind dat ie verwacht dat die teststream meteen vol zit na een week... dus ik vraag of hij zijn eigen stream in de shoutcastlist had gezet, en of ie onze teststream dan wel aan mensen kenbaar heeft gemaakt... dat was ook niet het geval dus eigenlijk tot vandaag de dag nooit meer wat van vernomen.. :cool: dus heb het account na dat telefoontje meteen maar verwijderd van de server want die zien/horen we natuurlijk niet meer...

Ach, het houd je bezig..

thekilla
11/04/08, 15:16
Dit is wel een telefoon gesprek.
en niet hosting maar voip.
Klant:
Ik zag net op uw website staan dat een netnummer 4,25 kost.
Dat is wel een beetje duur he?
Ik :
Hoezo? 1 netnummer voor 4,25 per maand is niet echt duur.
klant:
ohh ik dat dit per gesprek naar een netnummer was!

ROFL
Dit mag je hoop ik niet echt menen, dan ben je inderdaad niet echt heel goedkoop uit als bellen via voip!

martysmarty
11/04/08, 15:24
Dit is wel een telefoon gesprek.
en niet hosting maar voip.
Klant:
Ik zag net op uw website staan dat een netnummer 4,25 kost.
Dat is wel een beetje duur he?
Ik :
Hoezo? 1 netnummer voor 4,25 per maand is niet echt duur.
klant:
ohh ik dat dit per gesprek naar een netnummer was!

ROFL
Dit mag je hoop ik niet echt menen, dan ben je inderdaad niet echt heel goedkoop uit als bellen via voip!

Nee joh, dat zijn de start kosten per gesprek ;)

Randy
11/04/08, 15:28
(had volgens zeggen glas thuis liggen) makkelijk tot de 15 kan gaan :huh::D

Ik ook :) [foto (http://www.ispi.nl/dump/Duct_in_de_tuin.JPG)], alleen kan wel iets verder dan 15...

Apoc
11/04/08, 15:51
Ik kreeg gewoon geen lucht van laggen :W:

Die vind ik opzich ook best sterk.. adem jij over het internet? :D

Ik weet het.. heel flauw

UDIS
11/04/08, 20:05
Ik ook :) [foto (http://www.ispi.nl/dump/Duct_in_de_tuin.JPG)], alleen kan wel iets verder dan 15...

Ziet er goed uit, doe mij ook maar zo'n touwtje in de achter/voortuin! :D
Heb het hier in Woerden toevallig laatst eens nagevraagd maar voorlopig hebben ze nog geen plannen voor glas, en dat terwijl hierachter een compleet nieuwe wijk (Waterrijk) is neergelgd en er volgens zeggen ook GEEN glas is neergekwakt.. :eek: Lijkt mij juist handig als je een nieuwe wijk bouwt..

Maargoed.. volgens de persoon was hij juist opzoek naar een extra streaming partij aangezien hij met zijn eigen verbinding op 128kbps niet meer dan 15/16 listners aankon en het dan begon te bufferen. Weet niet wat voor glas er ligt maar denk een basic glaspakketje dan ;)

RedoX
11/04/08, 21:32
Weet niet wat voor glas er ligt maar denk een basic glaspakketje dan

Misschien bedoelde hij een glasbak? ;)

Randy
11/04/08, 21:42
Mijn beste glas ligt nog in de koelbast :lovewht:

X-Hosted
17/04/08, 23:41
Je breezer flesjes? :W: ;)

Glenn
18/04/08, 14:11
In onze spambox:


beste Onsbedrijf,
Wij Infinity-gaming zijn een high skilled clan met een heel hoog niveau waarop wij spelen met de clan.
Wij staan ook op clanbase, voor meer informatie> www.infinity-gaming.tk <.
Clanbase link :http://clanbase.ggl.com/claninfo.php?cid=1563516
wij zijn nu met 5 mensen, wij gaan een eigen Clanbase cup opstarten voor de hele wereld wij zochten daar ook een sponsor bij, in een cup kunnen dan ook meer dan 200 clans meschien meer dan 1000 leden.
ons verzoek was of Onsbedrijf ons wou sponsoren om dit idee voort te zetten.
wilt u Mijn Clan/Team sponsoren wij maken reclame voor u De cup zelf gaat uw bedrijfsnaam worden, wij kunnen dan waarschijnlijk voor die 1000 mensen uw naam door geven.

Ook komen als u ons sponsord hele grote banners op de CUP site en clanbase site en natuurlijk op Onze site.
u bent meschien een hele grote sponsor, ook is TRUST.NL bezig met ons te sponsoren.
omdat ze het een groot plan vonden en wij een hoog niveau spelen.

Dhr Deon Armand Draijer.


Yeah right. Trust sponsort alleen F1-racing-teams. Dan sponsoren ze zeker ook kleine grote clans ;)

MMaI
18/04/08, 14:37
In onze spambox:
Yeah right. Trust sponsort alleen F1-racing-teams. Dan sponsoren ze zeker ook kleine grote clans ;)

5 mensen en een taalgebruik van een kind van 3 ;)

Wynand
18/04/08, 16:20
In onze spambox:

blahblah.. > www.infinity-gaming.tk <. blahblahCutéééé, staat toch zo professioneel, al die mooie banners en popups? :)

Ik snap echt de populariteit van .tk niet meer..

MXB-Jeroen
18/04/08, 16:23
Ja he.. wat kost een .nl domeintje nou? En een host accountje van 50MB..

YolkNet
18/04/08, 16:44
'meschien', '...als u ons sponsord hele grote banners...'
Ik wist niet dat mensen dit serieus in een zakelijke brief of e-mail zetten. Te triest voor woorden :D

Ook die laatste twee zinnen:
u bent meschien een hele grote sponsor, ook is TRUST.NL bezig met ons te sponsoren.
omdat ze het een groot plan vonden en wij een hoog niveau spelen.
Ok, nu ben ik overtuigd, ik wordt ook sponsord

Planera
18/04/08, 17:14
Ze schrijven tenminste "sponsor" goed, niet "sponser" zoals je ook nogal eens tegenkomt in dat 'wereldje' ;-)

amster
19/04/08, 13:55
Ik heb me met veel gelach en af en toe een opgetrokken wenkbrauw door deze post geworsteld.

Nu hier aan gekomen wil ik jullie toch het volgende niet onthouden,

Een aantal jaar geleden werkte ik voor een helpdesk van een (toen) grote IT onderneming.
Een van mijn helpdesk collega's kreeg een medewerker aan de lijn die vertelde dat zijn Internet "OP" was.
Na een aantal vragen van mijn collega kwam de persoon met de het volgende:

"Ik heb zowel de batterij en het internet de hele dag opgeladen en nu zit ik thuis in de tuin maar werkt het internet niet"

Toen mijn collega vroeg of het internet in het in het huis wel deed zei de medwerker
"ik weet het niet, dit is voor het eerst dat ik thuis probeer te internetten"

Na wat door vragen bleek de medewerker geen internet aansluiting thuis te hebben.

Het mooiste was zijn reactie
"maar ik heb nu toch een wireless laptop, die hoef ik toch alleen maar af en toe op te laden?"

we moesten dat even laten bezinken voor dat we de volgende Call aan konden nemen.

Amster

AlexanderB
21/04/08, 00:44
:D
geen internetverbinding thuis...


zucht....

Hallo!

wij willen u de kans geven onze website te sponsorren
u hoeft hier niets voor te betalen alleen een websitenaam
registreren en de ruimte sponsorren

wij zorgen dan zonder dat het u wat kost verder veel nieuwe klanten
zodra onze website drukker word.

wait.. "kost verder veel nieuwe klanten zodra onze website drukker word..."
ohnee, ze zorgen voor nieuwe klanten zonder dat het wat kost.. iig geen goede manier om te beginnen..

wat ik trouwens ook niet begrijp.. iedereen moet zonodig een eigen hostig voor hun site, maar een 50 mb site is gratis te krijgen op verschillende adressen, een aantal ervan zelfs zonder popups en crap, en een .nl.tt/jcb.net/.tk/ etc is ook gratis, maar dan wel met popups,
enige wat ze dan nog hoeven te betalen is een .nl, dan zijn ze weer van de popups af ook...

mja :/
gameservers is natuurlijk weer wat anders, maar dat kan je als beginnende clan toch uitbesteden aan de clanmembers(s) met de dikste internetverbinding? zo ging dat vroeger in ieder geval wel altijd...

swedendedicated
21/04/08, 00:54
Vandaag ook iets leuks meegemaakt, verder niks met internet/hosting te maken.

Ik zat in de tuin (zoals altijd met dit weer) en voor bij ons kun je betaald parkeren, wel genoeg 10 mensen die vroegen of ze moesten betalen, 1 die vroeg of ik kon wisselen en een ander vroeg: is dit betaald parkeren?
Ja,
Oh, en kan ik daar een kaartje halen?
Ja,

-even later

kan ik met dit (parkeer) "kaartje" hier parkeren?
Ja.

Inderdaad een vrouw, weer een reden waarom vrouwen... ach laat ook maar.

martysmarty
21/04/08, 08:50
Bijna 100 pagina's jongens, ga zo door!

dreamhost_nl
21/04/08, 09:52
100 pagina's... als verplichte leesvoer voor nieuwe gebruikers instellen... ;)

YolkNet
21/04/08, 10:29
En dan overhoren zeker :D
Hoe schrijf je een uitnodigende brief aan nieuwe sponsors

SebastiaanStok
21/04/08, 11:26
cjb.net :D o jeugdsentiment.
Hosting bij Lycos en een gratis domeinnaam van cjb.net :p

En toen nog het idee opgevat om thuis een server te hosten :W:
Oh wat ben ik blij dat ik nu niet meer zo licht denk :cool:;)

martysmarty
21/04/08, 11:32
cjb.net :D o jeugdsentiment.
Hosting bij Lycos en een gratis domeinnaam van cjb.net :p

En toen nog het idee opgevat om thuis een server te hosten :W:
Oh wat ben ik blij dat ik nu niet meer zo licht denk :cool:;)

Hetzelfde hier. Toen kon je ook bij namedemo.com gratis domeinen krijgen, echte .com domeinen. Heerlijk was dat.

YolkNet
21/04/08, 11:40
:D Dat was in de tijd dat velen nog moesten inbellen. En toen had V3 al die redirects als jumps.to

Glenn
21/04/08, 11:42
Hetzelfde hier. Toen kon je ook bij namedemo.com gratis domeinen krijgen, echte .com domeinen. Heerlijk was dat.

Nope, was namezero.com :)

TCM
21/04/08, 11:45
The good old days zeker... nog verschillende accounts van vroeger van mij zijn nog actief zelfs :P
Vooral lycos.fr was populair gezien hun toen nog geen reclame hadden en lycos.nl wel.. ;)

martysmarty
21/04/08, 11:51
Nope, was namezero.com :)

Klopt, maar namedemo ook, waren 2 verschillende

Triloxigen
21/04/08, 11:58
Gratis domeinnaam?
Daar had je vroeger toch een hele grote registrar voor (weet even naam niet meer van).


Edit:
Ja, namezero dus :p

reef
07/05/08, 12:11
Klant: "Ik wil binnenkort mijn domeinnaam in eigen beheer gaan doen want ik heb een pakket gekocht waarmee ik een web kan maken. Dit omdat mijn website veel zal veranderen."

Klant heeft alleen een domeinnaam bij ons staan. Klant krijgt het nog niet eens voor elkaar om zijn mailgegevens correct in Outlook in te voeren. Zal nog lastig voor hem worden om zelf SIDN deelnemer te worden, zelf nameservers te draaien en een eigen web en mailserver op te zetten...

reef
13/05/08, 22:46
Klant: "Help! Mijn telefoon, fax, internet en pinapparaat ligt eruit, ik kan helemaal niets meer".

Klant heeft alleen een domeinnaam via ons geregistreerd...

Triloxigen
14/05/08, 00:16
En internet via KPN? :p

Domenico
14/05/08, 11:10
En hier weer een kleine compilatie van mail die oa binnen komt op @webhostingtalk:


ik had een email adres van 12move
maar die kan ik niet meer openen

kun u mij helpen bij het open
graag een berichtje op her.wibo@*.com.

met vr. gr. W.Bol****.


Goede morgen,

Ik krijg reeds geruime tijd mijn berichten van Tiscalinet niet meer binnen,daar
ik geen verbinding kan maken met de server,kan dit hersteld worden Aub,

mvr groet,
Dutry L.


heb een alias opgesteld als extra -mail tw nico.t****@hetnet.nl, nu kan am.teengs-*****@hetnet.nl haar door eigen wachtwoord beveiligde account niet meer openen? en of geen mail ontvangen svp uw advies


Mr Emails versturen is correct
maar ik kan geen email ontvangen [pop]

Bijvoorbaat dank.


kan geen www. ...... ontvangen noch favorieten


Ik voer gebruikersnaam en wachtwoord in zoals ik van telenet heb gekregen in 2005 en dit wordt niet geaccepteerd.
Zelfs mijn e-mailadres wat ik vanaf het begin heb wordt niet herkend.


heb geprobeerd dit aan te passen via website www.mijntelenet.be.
Twee e-meiladressen ingevoerd: rosse******@chello.be en rosse*****@gmail.com.
Allebei onbekend. Nochtans krijg ik via deze adrzessen al mijn mails binnen.
Paswoord wordt ook niet aanvaard. KJan misschien verkeerd zijn. Gelieve mij dit ook door te mailen.
Hopelijk is mijn gebruikersnaam nogg correct: v27****.
Graag terug de normale snelheid zonder bijkomende betaling. Alles functioneert prima tot er een bericht van jullie verschijnt om betalend over te gaan naar een sneellere verbinding. Wij antwoorden neen en de dag erna is de verbinding heel traag. Dit is reeds de tweede keer!!!! Hopelijk een vlugge verbetering tot een normale snelheid. Bedankt voor uw begrip


kan mijn mailbox niet beheren


Ik kan geen e-mail ontvangen via Windows Mail


hallo


Geachte Heer, Mevrouw,

Wij kunnen met onze gebruikersnaam en wachtwoord niet binnen op
" mijntelenet.be" om onze spam en virus filters te activeren.
Kan U ons helpen a.u.b.?
Graag een nieuwe gebruikersnaam en wachtwoord.
Ons klantennummer is: 2265*****
Ons nummer van de kabelmodem is: CMAC *************

Dank bij voorbaat,
Ron H*****-****** Vinkstraat** B-3940 H*********.


bericht, probleem met router wl 026 blijft wel status verbonden maar geen
singaal. en met opstarten van p.c moet ik naar een onbeveiligt netwerk
klikken in dat geval is het de fault. hoe red u mij.


e-mail


e-mail probleem


Sinds ik vorige week AVG virusscanner geinstalleerd hebt kan igeen email verzenden en ontvangen via mijn Windows mail

Ans A.



En zo kan ik nog wel een paar weken doorgaan. Best triest eigenlijk als je weet dat bovenstaande berichten van de afgelopen dagen zijn. Van toeten nog blazen...

Oja, onderstaande mailtjes komen ook nog wel eens binnen:


klootsak ik wil op je site kijken, vuile vieze stink hond!!!!!!!!


klootzak ik kan niet op de site


:lovewht:

t.bloo
14/05/08, 11:16
hoe red u mij.

ik wist dat internet de drempel voor communicatie verlaagde, maar deze lijst slaat alles.

maar zeg eens, betaalt dat een beetje behoorlijk helpdeskmedewerker bij telenet? :D

:lovewht: al 100 pagina's grappige onzin

Stewie
14/05/08, 11:23
Die laatste zijn natuurlijk de leukste mails Domi! :D

UDIS
14/05/08, 11:26
Ja het is echt ongelovelijk hoe het soms gaat.. Gisteren ook weer aantal keren de telefoon (zelfs van NIET UDIS klanten!) die ons vragen of we de storing van hun ADSL eventjes snel kunnen fixen omdat ze geen eens mail binnen krijgen... :D Uuhuh... tja, ik rij natuurlijk meteen met volle vaart even naar een DC om de landelijke KPN storing weer te fixen.. :p

En dan nog geïrriteerd raken ook dat het WEER niet werkt haha..

reef
14/05/08, 12:06
En internet via KPN? :p

Jah, inderdaad! :)
Maar het begint nu wel erg lang te duren. Klant hing net weer aan de lijn.

Haha, wat een mooie berichten ook weer hierboven. Zeer herkenbaar! :)

Wynand
14/05/08, 14:26
maar zeg eens, betaalt dat een beetje behoorlijk helpdeskmedewerker bij telenet? :DAl kreeg ik er 25k per maand voor, zou ik er nog niet willen werken. ;)
Hoewel, mischien voor een maand...

summascienta.nl
16/05/08, 20:46
Heb m'n postvak in ook is doorgespit:


Dag meneer, ik wil ook me eige webhosting firma starte.. zullen we same doen ? doen we wel de winst 60 / 40 omdat het mijn idee is...


beste leverancier, wij worden gek van de viagra. kunt u er iets aan doen ?


Beste, Wil u ons sponsoren ?

"Wat krijg ik er voor dan ?"


Niets, U gaat ONS toch sponsoren ?

Standaard in elk pakket:

- bla bla
- bla bla
- python

deze grappen maker:


Als je mij die python maar niet in een pakketje thuis stuurt !! hahahahahahahahahahaha

swedendedicated
16/05/08, 22:36
Als je mij die python maar niet in een pakketje thuis stuurt !! hahahahahahahahahahaha

Vond hem wel goed gevonden :)

YolkNet
16/05/08, 22:46
Heb je toen een postzegel op een hostingpakket geplakt en opgestuurd?

Spyder01
16/05/08, 22:58
Gewoon bij een small pakket een klein doosje pakken, daar Hosting Small opzetten en deze opsturen. Bij een Large pakket echt een huge doos sturen. Heb er wel eens aan zitten denken, het zet toch wel een beetje iets neer vind ik.

summascienta.nl
17/05/08, 12:08
Ik zie de DHL al met een vrachtwagen de straat in rijden...

"Waar kunnen we 'm neerzetten ?" :D