PDA

Bekijk Volledige Versie : Grappige e-mails/momenten!



Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12

HooGLaNDeR
27/02/06, 15:08
Sommige mailtjes houden het werk toch leuk, zoals deze:
<knip>


Masterlijk inderdaad.

Zo was er bij ons nog een leuke melding. Belde een collega op of ik met mijn auto naar een andere vestiging kon gaan om te troubleshooten. Aangezien hij de bedrijfswagen meehad, vroeg ik: "Wat is er aan de hand dan. Je hebt toch de berlingo mee?" Dus hij meldde me dat de rechterzijspiegel defect was.
Ik merkte op dat je gewoon kunt rijden met een gebroken rechterzijspiegel.
Toen meldde hij: "De berlingo ligt erop :D"

Daarna ben ik maar naar onze andere vestiging gereden.

Ryan Kalkhoven
27/02/06, 15:11
Zo was er bij ons nog een leuke melding.....

Dus nu hebben jullie bedrijfsauto's met zijwieltjes?

Triloxigen
27/02/06, 15:22
haha, dat is wel echt een mooi verhaal :D

HooGLaNDeR
27/02/06, 15:35
Dus nu hebben jullie bedrijfsauto's met zijwieltjes?
We hebben er een waterpas ingeplakt en gezegt dat als het belletje beweegt hij moet stoppen. Dan voorkomt hij nogmaals een kanteling :D

Overigens was het bedrijf zelf er niet zo blij mee :D

Remigius
27/02/06, 16:15
Zou dat mijn docent Nederlands geweest zijn?
Wie? Toos Tietloos uit voorburg? ;)

Remigius
27/02/06, 16:17
"Wat is er aan de hand dan. Je hebt toch de berlingo mee?" Dus hij meldde me dat de rechterzijspiegel defect was.
Ik merkte op dat je gewoon kunt rijden met een gebroken rechterzijspiegel.
Toen meldde hij: "De berlingo ligt erop :D"

Deze heb ik al vaker gehoord, maar het blijft een ideale manier om het aan je baas te vertellen :)

Ryan Kalkhoven
27/02/06, 16:21
Wie? Toos Tietloos uit voorburg? ;)

Ik was eigenlijk net blij dat ik dat mens vergeten was.....

sl@mer
03/04/06, 20:23
Nou ik zal er ook maar een posten, ik vond deze wel erg grappig:

hi kunnen jullie me helpen ik wil een site als jullie goed de prijzen hebben kan ik voor jullie klanten krijgen en als jullie mss de spel counter-striek kennen zijn er veel mensne die een server willen als jullie hun een server en een site kunnen biden kunnen jullie best wat geld krijgen er zijn veel spelers
1000 de spelers die een clan hebben en een server willen en een mooi site las jullie dat kunnen biden kunnen jullie goed verdienen

Begrijpen jullie hem nog? Of ligt het aan mij :)

Alerd
03/04/06, 20:44
Als je alles gratis wegdoet loop je binnen geloof ik :D

HooGLaNDeR
10/04/06, 10:33
@sl@mer: Tja, leestekens, hé ;) Het blijft een lastig onderwerp:P

Emiel154
08/05/06, 19:24
Ik kan me ook zo ergeren aan die clan's, vaak van die jochies van 13 jaar met een schrijfstijl van een kleuter die denkt alles voor niks te kunnen krijgen... :S

gasemans
08/05/06, 19:43
Ik kan me ook zo ergeren aan die clan's, vaak van die jochies van 13 jaar met een schrijfstijl van een kleuter die denkt alles voor niks te kunnen krijgen... :S

Vaak is dat inderdaad zo ja
Maar het kan ook anders
Ik ben van een clan

We betalen onze eigen site
We huren onze eigen ranked BF2 server
We colocaten 2 eigen servers

en we doen nog veel meer :D

Helaas krijgen wij als clan ook vaak van zulke broekies op de msn

best irri

Misschien idee om te vragen of ze niet beter alle clans bij elkaar kunnen schoppen?
Hebben ze 1000den mensen die mooi kunnen betalen voor servers en voor sites :D

Santario
08/05/06, 19:58
Misschien idee om te vragen of ze niet beter alle clans bij elkaar kunnen schoppen?
Hebben ze 1000den mensen die mooi kunnen betalen voor servers en voor sites :D

Resultaat voor clanpoolplaats.nl

domein is vrij ;)

XBL
09/05/06, 07:44
@gasemans: Zelf schrijf je ook niet echt lekker... Ik mis hier en daar leestekens, je ramt om de haverklap op enter (het is geen msn hier). Dus als jij tot de slimmere hoort van clan-leden, vraag ik me af wat er van de wereld moet worden over pak-em-beed 15~30 jaar.

Jochem

gasemans
09/05/06, 08:36
Leestekens?
simpel gezegt haat ik die :D
en ja die vergeet ik altijd.

Ik had het dan ook meer over de typefouten/breezetaal opzich en de aan eenlopende stukken text zonder een enter er tussen dan over een punten en comma's die ontbreeken.... ( paar reserve punten voor als ik wat vergeten ben :D )

En ik had het opzich over de sponsor aanvragen van clans met hun opmerkingen "wij zijn zo groot" en "wel 1000+ spelers die allemaal wel een server willen hebben"

_arno_
09/05/06, 08:44
Je kunt je moeder haten, je kunt XBL haten, je kunt windows haten, maar leestekens haten?
Hoe doe je dat?

Ben benieuwd wanneer het eerste boek uitkomt in 'msn' taal.

gasemans
09/05/06, 09:22
Bugje :D

frvge
09/05/06, 13:50
Je kunt je moeder haten, je kunt XBL haten, je kunt windows haten, maar leestekens haten?
Hoe doe je dat?

Ben benieuwd wanneer het eerste boek uitkomt in 'msn' taal.

Er is een SMS-taal-Bijbel? Is bijna hetzelfde.

Florisjuh
31/05/06, 19:22
we zijn nieuwe nbaam beginnen(#exeLize) maar iemand die er uit is heeft nog BNC maar wil je password veranderne?
achja :)

hanzeman
31/05/06, 19:25
achja :)

say what?? :D

ErikKosters
31/05/06, 19:38
lolz.. krijg weer msn venster:


.•·.·´¯`·.·•_»_[Š]_»_::... zegt: ey
EK-Hosting | E.S. Kosters zegt: hallo
.•·.·´¯`·.·•_»_[Š]_»_::... zegt: je moet geen server huren aan legerarmy want hij betaalt niet
EK-Hosting | E.S. Kosters zegt: wij zetten uberhaupt niets eerder online voor betaling hoor..
.•·.·´¯`·.·•_»_[Š]_»_::... zegt: ja hij heeft mij ook 1 keer betaal daarna niet meer

Hoezo kameraadschap :) NOT

Let ook op zijn mooie naam (was zelfs met kleuren!)

SebastiaanStok
31/05/06, 20:03
He bestaat dit topic nog :p


Edit:He das leuk ik heb meer dan 1000 posts :W:

NDIS
31/05/06, 20:52
H4H4

G3f3l1c1t33rd m3t j3 1000st3 post!

3n 0md4t j1j 1000 p0st hebt Mag Jij Mij Speciaal G44n Sp0NS0RreN.


btw:

vind dit best wel lachen :D Als heb ik zelf weinig aanvragen gehad.

Af en toe een keer het bekende verhaaltje...

wilt u mij sponsoren wij zijn een clan, ik ben Mr. manager en ik speel counter striek 1.6 en ik ben wel 13810824 op de nederlandse ladder vandaar dat ik een server nodig heb van U!!!! ( in dat msntaaltje dan )

swedendedicated
31/05/06, 21:58
gnigni blijft lachen met die cs spelers, maar sommige clans betalen daadwerkelijk wel en op tijd en geen gezeik. ;-)

SebastiaanStok
01/06/06, 09:29
Sorry maar ik doe niet aan game-servers ;)

knippin
04/06/06, 21:22
nou laats was een kennis me mn root pass aan vragen van server 1

hij wou graag indruk krijgen van linux en even op te kunnen pielen :D :D :D :D

SebastiaanStok
05/06/06, 09:32
Moet hij is gaan kijken naar vmware :) Kan je gewoon linux draaien op windows zelf :)

ErikKosters
05/06/06, 10:57
vmware is traaaaaag, maar makkelijk voor VoIP :)

Triloxigen
06/06/06, 15:36
vmware is traaaaaag, maar makkelijk voor VoIP :)
Of het traag is ligt maar net aan je ysteem.
Het werkt hier uitstekend :)

D. ter Horst
06/06/06, 15:51
Hey hey niks tegen Counter-Strikers he! ;)

Het ligt er maar net aan. Er zijn clans welke op hoog niveau spelen, en er zijn clans die roepen dat ze op hoog niveau spelen. Ik weet uit ervaring (van beide kanten) dat de eerste groep ook vaak beloftes waar kan maken, maar de tweede groep 12 jarigen zijn die niet weten wat ze doen.

Heb zelf ruime 4 jaar actief CS gespeeld, zowel pro als semi-pro niveau, en als je een serieuse clan hebt valt er ook wel te onderhandelen. Voor zover ik weet hebben wij onze sponsoren nooit teleur gesteld en zijn onze sponsoren er ook daadwerkelijk op vooruit gegaan. Nu ben ik de sponsor en wanneer je weet waar je op moet letten kun je 2 partijen blij maken :)

izdesign
06/06/06, 16:10
Maar dat is juist het probleem bij die spellen iedereen denkt dat ze pro zijn terwijl dat niets is :)

D. ter Horst
06/06/06, 16:15
Moet je jezelf er een beetje in verdiepen hé :) Als je de moeite neemt kun je er best goeie deals uithalen. Als jij elke willekeurige 12 jarige aanneemt dan weet je van te voren ook al wel dat dat niet goed kan gaan.

Als jij een team vind waarin mensen van 19 - 22 (volwassenen laten we maar zeggen) zitten met een beetje management danwel een persoon die aanspreekbaar is want CSers kunnen over het algemeen spelen en dan heb je het wel gehad kun je ze ook nog eens een contract laten tekenen o.i.d zodat er wat druk achter staat.

12 jarige kan wel tekenen maar is het toch niet rechtsgeldig ;) Denk dat je mn punt wel snapt zolangzamerhand toch? :)

izdesign
06/06/06, 16:52
Jawel maar jij snapt mij ook, en ik neem aan als je 19-22 bent dat je met een paar mensen zeker wel een paar servers kunt huren ;)

D. ter Horst
06/06/06, 17:16
Kunnen ze wel, doen ze niet (in eerste instantie) niet. 90% van de clans doet het liever via een sponsor dan dat ze geld op tafel gaan leggen. Dat zijn zowel de pro, semi-pro als amateur clans.

Wat ik probeer te zeggen is dat je gewoon goed moet opletten welke clan je gaat sponsoren. Ik zeg niet dat je alleen pro / semi- pro clans moet gaan sponsoren. Er zijn uitzondering, again op alle niveau's.

Veel hosters hebben slechte ervaringen of krijgen slechte ervaringen te horen. Als je niet op let krijg je zelf ook slechte ervaringen want er zijn gewoon veel prutsers zoals al gezegt is.

Gewoon je eigen onderzoek doen, en dan valt er best wat uit te halen voor beiden. Persoonlijk houd ik het sponsoren van clans gering, aangezien je er vaak financieel eerst op achteruit gaat voordat je er vooruit op kunt gaan. Gameservers kosten datatraffic en resources, totdat clans doorkrijgen dat de servers wel goed zijn, dat er een goed bedrijf achter zit, dat ze eigenlijk ook wel goeie hosting hebben, etc etc etc. Tegen de tijd dat je winst gaat maken ben je al wat centen kwijt, maar tot nu toe ben ik er met elke deal op vooruit gegaan.

Florisjuh
06/06/06, 21:27
Mmh ja inderdaad Pirus Internetservices heeft daar wel een punt. Het probleem ligt er denk ik aan dat elke clan wel sponsoring wilt, waardoor de echte serieuze clans erg veel moeite hebben om het te vinden omdat de laatste tijd alle gameserver hosts standaart nee zeggen op een aanvraag. Het leven van een gamer is zowiezo al niet goedkoop omdat ze reiskosten naar bijvoorbeeld LAN's moeten betalen, ook moeten ze op de hoogte blijven met de hardware van hun PC, want ze willen allemaal zo stabiel mogelijk spelen.
Dan vind ik het toch noodzaak om een beetje een nette email te sturen. Wellicht heeft u de laatste tijd een email van mij ontvangen waarin ik sponsoring zoek voor mijn multigaming clan, ik vraag me af wat jullie van zo'n email vinden.

Dear Stormix,

I am sending you this mail because your profile on GameServerCheck tells me you are interested in sponsoring top teams. Let me introduce myself quickly, I am the so called "Squad Manager" (As in, the guy who searches all the major competition sites of various games in the lookout for top teams looking for a multigaming clan) of a multigaming clan called Qlasics. Basicly, we are looking for some gameserver sponsors for a few of our squads. I am not going to lie to you, I've contacted many gameserver hosts about a sponsorship agreement, but I've written a unique email to all of these company's, because I think a sponsor is not just a "product" we can get out hands on (Like a lot of clans do think). The market is flooded by clans looking for sponsors, but we at Qlasics will try whatever we can do to get your company new clients.

My multigaming clan, Qlasics, currently has squads in the following games:
Counter-Strike 1.6 (a dutch team and a belgian team)
Counter-Strike: Source (a finnish team)
Call of Duty 2 (a dutch team)
Battlefield 2 (a finnish team)
Soldier of Fortune 2 (a team from all over europe)
Wolfenstein: Enemy Territory (a team from all over europe)
Of course, we don't expect you to sponsor all of these squads, due to your central location in europe we would like to ask you if you would be willing to sponsor our CSS squad with a private gameserver for matches and practises. This team will visit the Assembly 06 this year, which is the biggest LAN Party in finland, that's why we are looking for a stable sponsor for this squad.

Of course, this sponsorship deal won't come withoud any offers from our side. We can offer the following to your company in means of advertising etc:
- Our CSS team is visiting the Assembly 06 LAN, where they can advertie for your gameserver host
- Advertising on our CB account where we have 6 number 1 positions from our CS squad at the moment, we will add your server host in the "notes" part.
- Advertising on our website www.Qlasics-Gaming.com
- Advertising in our IRC channel #Qlasics with more than 140 users on most at the time
- Ofcourse, we will try to do as many things as we can to make your gameserver host look interesting for the public, so if you have any suggestions, they can be discussed.

If you want, you can add me on MSN (floriserich@hotmail.com or AIM (florisjuh) to talk a little bit further. You can also contact me on IRC, I am on the Quakenet network under the name `Q-Sainted.

Yours sincerely,
Floris Erich


Deze email is al redelijk veroudert, en volgens mij heb ik hier nooit een reactie op gehad. Overigens, slechts rond de 10 procent van de gameserver hosts in Duitsland reageren, en 9% daarvan reageren in het duits op een engelse email. Dan vind ik het toch zo netjes van nederlanders dat ze je in ieder geval een email sturen dat je verzoek afgewezen is.

Mark17
06/06/06, 22:54
Ik mis de optie om een .pps te uploaden (anders had ik wel een x tot xx aantal dingen gehad voor hier).

almar
06/06/06, 23:00
Zet ze op je website!!!

Mark17
06/06/06, 23:53
Zet ze op je website!!!

Ik kan er morgen wel een map voor maken waar ik ze dan standaard in kan zetten. Uiteraard zonder index.* aangezien ik wel even met .htaccess ga werken voor die map.

Dat is natuurlijk ook een optie.

X-Hosted
08/06/06, 13:23
Vandaag hebben wij na veel lezen in dit topic eindelijk ook eens een mailtje dat we kunnen posten :)

Een mailtje van ''de AIVD'' over een site die bij ons op de server draait, let vooral op de typefoutten en het hotmail adres:D




Van: phra3ker / ***** [at] hotmail.com
Aan: support [at] x-hosted.nl
CC: r.mens [at] wanadoo.nl
Onderwerp: Illegale content/Aangifte

Geachte,
Het is ons opgevallen dat het bij de kvk ingeschreven X-hosted, ondertoezicht van Dhr R mens enige illegale contents host, met name ********** De doorverwezen nameservers leiden tot uw server. Ns1.x-hosted.nl Ns2.x-hosted.nl.
Echter staat u ingeschreven bij de KVK onder het KVK nr: 20121430 0000.
U hoort dan echter te weten dat het absoluut verboden is illegale contents te hosten... Een mogelijke aangifte van ons kan tot een boete/straf leiden.
Echter staat het domein volgens Who.is (whois.sc)(whois.ws) onder enige valse gegevens. Ook dit kan tot een boete leiden.
Het gebruiken en/of het verkopen van illegale producten("bij u dus black-hat-hack programmas") wordt echter niet getollereert.
Echter hoop ik dat u maatregellen neemt tegen deze website.

Hoogachtend, Hans zuiverloon
Medewerker BVD/AIVD
Afdeling Internet zaken
http://www.aivd.nl (http://www.aivd.nl/)
__________________________________________________ _______________
Typ je SMS sneller binnen MSN Messenger http://www.join.msn.com/messenger/overview

Alerd
08/06/06, 13:26
lolz!

SebastiaanStok
08/06/06, 13:41
Whois :)
Dat word niet door zo'n instantie gebruikt.
Hun zouden het omschrijven als domeinnnaam-houder gegevens.

En boete? dat zal een strafrechtelijke vervolging zijn :p
Zielig :D

Ik zou nog een betere bedrieger zijn dan hem :X

D. ter Horst
08/06/06, 13:48
Let daarbij eens op de grammatica. Ik dacht dat ik soms beroerd kon schrijven, maar daar zitten echt fouten in die alleen iemand kan maken die dislectisch (of hoe je het ook schrijft ;)) of een 12 jarig kerelje o.i.d.

Wel grappig idd ;)

edit;
Ik heb ook een leuke gehad een tijd geleden. Ik had een best mooie site gemaakt. Even later werd ik getipt door iemand dat deze een rip gevonden had. Bleek die site te zijn van een kerel welke ik via een spel kende, welke ik ook op MSN had. Meneer bleef volhouden dat hij alles zelfgemaakt had terwijl het zo een foto kon zijn waarvan de kleur vernaderd was. Zelfs mijn comments en naam stonden nog in ZIJN code ;)

Meneer wou zijn site niet offline halen, dus heb ik hem vriendelijk doch behoorlijk dringend per mail verzocht zijn site offline te halen. Meneer vond dit maar lachwekkend. Om wat info los te krijgen heb ik via een ander msn account informatie weten te achterhalen. Wat bleek, zijn ouders waren gescheiden. Zijn vader was onze buurman ;) ongeveer 1 keer per maand kwam hij daar. Bleek dus dat ik hem gewoon in het echt kende (wel eens hoi tegen geroepen).

De eerste beste keer dat hij thuis was heb ik zijn pa gebeld en wat gefaxed. De volgende dag was zijn site offline ;) Denk dat hij dat wel afgeleerd heeft.

izdesign
08/06/06, 14:06
Let daarbij eens op de grammatica. Ik dacht dat ik soms beroerd kon schrijven, maar daar zitten echt fouten in die alleen iemand kan maken die dislectisch (of hoe je het ook schrijft ;)) of een 12 jarig kerelje o.i.d.

Wel grappig idd ;)

edit;
Ik heb ook een leuke gehad een tijd geleden. Ik had een best mooie site gemaakt. Even later werd ik getipt door iemand dat deze een rip gevonden had. Bleek die site te zijn van een kerel welke ik via een spel kende, welke ik ook op MSN had. Meneer bleef volhouden dat hij alles zelfgemaakt had terwijl het zo een foto kon zijn waarvan de kleur vernaderd was. Zelfs mijn comments en naam stonden nog in ZIJN code ;)

Meneer wou zijn site niet offline halen, dus heb ik hem vriendelijk doch behoorlijk dringend per mail verzocht zijn site offline te halen. Meneer vond dit maar lachwekkend. Om wat info los te krijgen heb ik via een ander msn account informatie weten te achterhalen. Wat bleek, zijn ouders waren gescheiden. Zijn vader was onze buurman ;) ongeveer 1 keer per maand kwam hij daar. Bleek dus dat ik hem gewoon in het echt kende (wel eens hoi tegen geroepen).

De eerste beste keer dat hij thuis was heb ik zijn pa gebeld en wat gefaxed. De volgende dag was zijn site offline ;) Denk dat hij dat wel afgeleerd heeft.

Klopt er lopen genoeg van die vervelende kinderen rond helaas, en niet alleen kinderen zelfs volwassenen....

Euro-Servers
08/06/06, 14:28
Damn waar houden sommigen zich toch mee bezig. Hebben zij echt niks anders te doen dan zich voor te doen als iemand anders. Ofwel is het omdat de grote vakantie bijna gaat beginnen & de kindjes zich beginnen te vervelen :D

eightyb
08/06/06, 14:39
Vandaag hebben wij na veel lezen in dit topic eindelijk ook eens een mailtje dat we kunnen posten :)

Een mailtje van ''de AIVD'' over een site die bij ons op de server draait, let vooral op de typefoutten en het hotmail adres:D

(...)
Forwarden naar de AIVD, je mag je vast niet zomaar uitgeven als opsporingsambtenaar.

Danger
08/06/06, 15:00
deze dan :P


Ej


Ik heb een vraag : wil je onze clan sponseren?

Naam : # Team Desire
Leden : 4
Clanleader : Imagine
Skill : mid-high
Server : nog geen
Ventrilo : nog geen
Website : nog geen

we willen een sponsor voor alleen een website en een ventrilo

ik hoop dat jullie het willen doen
alvast bedankt:)

Euro-Servers
08/06/06, 15:10
@Danger, daar ga je toch gewoon op in joh! :D

Tuinslak
08/06/06, 15:15
Of deze:


Status: answered
Subject: R:
Name: ismael *****
Email: cwa****@hotmail.com
Phone: 00965 90826**
Message:
hi just if u setup bots?

and how much the 18bots? kthx

Of:

Status: answered
Subject: batman
Name: emra ****
Email: sorma.****@msn.com
Phone: 488 212 26 **
Priority: Normal
Message:

Shell

D. ter Horst
08/06/06, 15:20
Haha
Subject: batman

Die laatste is wel heel strak

Euro-Servers
13/06/06, 22:36
Pas binnen gehad:


Wij van de nieuwe pro-clan fixative op counter-strike source zijn al een
tijdje op zoek naar een geschikte sponsor voor de clan-site. De clan is voor
16 jaar en ouder en wij hebben spelers van het hoogste niveau in de clan.
Binnenkort zullen wij ook aanwezig zijn op het evenement Netgamez in
Nieuwegein en wij zullen uiteraard ook deelnemen aan andere evenementen
zoals deze. Online zijn wij natuurlijk ook erg belangrijk. Met de clan
fixative willen wij de top5 van Nederland halen en met deze spelers en
jullie als sponsor is de eerste stap naar dat succes al gezet.

Hieronder hebben wij een klein statement van ons team.
Bjarne 'Nibiru' v.K (ex CL, penningmeester geweest)
Tjerk 'mrd' M (exact-gaming.nl)
Marcel 'coyote' N (ex CL)
Maarten 'rmx' t.B (Team-Hardcore.nl)
Nick 'zookie' S (logic-team.com/mach9.nl)

Waarschijnlijk zullen deze spelers jullie niet zoveel zeggen, daarom hebben
wij de ex-clans vermeld. Als jullie bijvoorbeeld op Logic-team.com kijken
zie jullie daar veel sponsors staan.
Wij zouden erg blij zijn als jullie onze sponsor worden.

Wij zouden graag zien dat wij een site gesponserd zouden krijgen van u, wij
zullen er veel aan doen om u dan zoveel mogelijk te promoten en natuurlijk
klanten te geven.

Vriendelijke groet, Lars Karlsson

Tuinslak
13/06/06, 22:38
Penningmeester geweest? :huh:



Wij zouden erg blij zijn als jullie onze sponsor worden. :W:

DutchTSE
14/06/06, 01:14
exact gaming zegt mij wel wat, maar de rest ook niet :D

en nog 1tje van mij:



I'm** from ***** www.*****.com and wanted to ask You that
are You interested about sponsoring ***** with gameservers? We are
looking for sponsors for real as we have CS and CoD2 squad and soon ET
squad aswell.

IT-worX
14/06/06, 09:30
Tip: geeft zelfs nooit webruimte aan een studentenclub :)

In een studentenclub waar ik in blijven hangen ben (ideefix) heb ik ooit gezegd dat ik hun ging "sponsoren" met een nieuwe website en hosting hiervan, tegen september 2006, ondertussen is dit blijkbaar verder verteld, en heb ik reeds van 18 studentenclubs een aanvraag gehad tot sponsoring :)

Jammer dat ze niet gewoon betalen, was tevreden anders ;)

Danger
14/06/06, 09:47
het blijft leuk :D

joriz
14/06/06, 11:38
Tip: geeft zelfs nooit webruimte aan een studentenclub :)

In een studentenclub waar ik in blijven hangen ben (ideefix) heb ik ooit gezegd dat ik hun ging "sponsoren" met een nieuwe website en hosting hiervan, tegen september 2006, ondertussen is dit blijkbaar verder verteld, en heb ik reeds van 18 studentenclubs een aanvraag gehad tot sponsoring :)

Jammer dat ze niet gewoon betalen, was tevreden anders ;)

Das toch goed nieuws? Dan heb je toch naamsbekendheid. En je kan ze altijd vertellen dat je voor hun een speciale aanbieding hebt. ;)

XBL
14/06/06, 16:47
Das toch goed nieuws? Dan heb je toch naamsbekendheid. En je kan ze altijd vertellen dat je voor hun een speciale aanbieding hebt. ;)Sterker nog: Als ze nergens sponsoring krijgen of toch willen betalen, sta jij hoogst waarschijnlijk boven aan het keuze-lijstje.

Jochem

dutchcrazytiger
14/06/06, 19:17
De gamehost klanten worden anders steeds erger.. Daarentegen de zakelijke markt, die word ook steeds erger. Ik kreeg de volgende aanvraag vorige week binnen

Geachte Heer,

Wij hebben gezien dat u zich net heeft aangemeld bij de kamer van koophandel. Wij ********** te Zaandam, zijn een reclame bedrijf welke u met uw bedrijfsstart en promotie kunnen helpen. In ruil hiervoor, willen wij graag zon dedicated dual xeon 270 van u gesponsort zien voor de periode van 1 jaar. Echter wel met 1TB traffic en niet met de 500GB welke u op uw site heeft staan.

Laat ons het even weten wat u hiervan denkt, en denkt u alstublieft goed na over de eventuele promotie stunt die u hiervoor in gedachte heeft.

Met vriendelijke groeten,

****** *** ** ****

=============================

Geachte heer * *** ** ****,

dank u wel voor uw interresse,
Ik denk dat ik inderdaad wel een beetje informatie materiaal etc wil hebben als bedrijf zijnde. Daarnaast is mond op mond reclame ook erg belangrijk. Ik zou graag willen weten wat jullie in beide kunnen betekenen.


--------------------------------------

Beste heer ******** ****************

Helaas kunnen wij niet in deze zaken u helpen, toch zien wij graag de dedicated server te gemoed

In afwachting.

****** *** ** ****


=> Het moet toch niet veel gekker worden niet ?

BsHosting
14/06/06, 19:23
dit is idd erg brutaal als je het mij vraagt

Triloxigen
14/06/06, 19:24
Ze hebben asl reclame bedrijf geen informatiemateriaal, dat is wel apart.

Het is trouwens mond tot mond, mond op mond doe je bij reanimeren.

Alerd
14/06/06, 19:30
omg...

Deze is wel erg...

Blizt
14/06/06, 20:33
Dat je reclame krijgt toegestuurd als je net start zullen we allemaal wel weten, maar zo erg?
Dat vind ik gewoon echt zielig eigenlijk..

Florisjuh
14/06/06, 22:14
Pas binnen gehad:
Lijkt me wel nette mail en een erg goede lineup (hoewel ik niet zo erg in de css scene zit), als je nog sponsorslots over hebt moet je hun misschien maar is een kans geven, je kan alleen op contract hun sponsoren en zeggen dat als er geen stijging is van X aantal klanten in de volgende 3/6 maanden je het contract verbreekt...

Arieh
14/06/06, 23:47
Ok ik ook nog een paar :)


sponseren jullie nog cs 1.6 clans ?

nog een:

Hallo,

Wij, ik en mijn clan: ***, Zoeken wat sponsors.
Wij zouden graag jullie als sponsor hebben, We zijn net begonnen en gaan spelen in veel leagues.
We spelen nu in www.enemydown.co.uk.
Dus de vraag is: Wilt u ons sponsoren?
Informatie over clan:
irc: #*** @ irc.quakenet.org
site: ***
clan tag: ***
contact: ***

Bedankt. Groeten.


En nog 1.. (Kreeg van deze ook nog 1 of andere msn invite)

Willen jullie nog sponsoren stuur dan astublieft een mail terug naar
***
..

Ok Bedankt.
We hebben een Server sponsor nodig en bouncer's sponsor nodig.
Gegroet ***


Ik Wou vrag nof jullie clans sponsoren ?

Enzovoort :)

swedendedicated
15/06/06, 11:26
Niet eens aangetekend met Management van clan ikwilnietbetalen?

Mike Overbeek
16/06/06, 22:58
Ik heb meer als hobby aan het hosten maar goed, deze kreeg ik net.


Wil je iets laten weten als jullie sponseren?

Dat was alles wat er stond

SebastiaanStok
17/06/06, 09:42
"Het is trouwens mond tot mond, mond op mond doe je bij reanimeren." :D
Leeft u weer? Mooi ik u nammelijk vertellen over een geweldig Hosting bedrijf :p


Met die reclameburaus moet je goed oppassen, bij voorbeeld dat ze je bellen met de vraag of ze je op moggen nemen in een blad... Als je accoord gaat moggen ze je alles maken! omdat je zonder de AV te hebben gezien toch accoord bent gegaan.
Het is asociaal als het maar kan, maar toch moggelijk :( :mad:

crazycoder
17/06/06, 10:35
Beste heer ******** ****************

Helaas kunnen wij niet in deze zaken u helpen, toch zien wij graag de dedicated server te gemoed

In afwachting.

****** *** ** ****


=> Het moet toch niet veel gekker worden niet ?
Stuur een opdrachtbevestiging ter ondertekening retour met het bedrag wat voor een dedicated dual xeon met 1TB staat. Met het verzoek deze ondertekend te retourneren. Pas wel op dat je niet toezeg dat het gratis is..

Niets mis met een soort van ruilhandel, maar zij zijn wel erg brutaal.

Euro-Servers
17/06/06, 18:46
Pas ontvangen:



Beste,

Wij (team.basic :: ) zijn nog op zoek naar sponsors voor onze skilled cod 2 clan genaamd : team.baisc ::
Wij hebben nog nodig : een teamspeak server, een site en een cod 2 private server.
Wij kunnen heel veel reclame maken want : We hebben veel members! Wij ( management ) en members kunnen reclame maken over : Xfire, teamspeak, sites, cod 2 (door in onze naam te zetten), Msn(door banners, Dit kan ook op sites), Clanbase en mIRC. U zult veel klanten aan ons verdienen.
Als u interesse heeft, mail ons dan op : xxxxxxxxx@hotmail.com

Wij staan altijd gereed om reclame te maken !

Met Vriendelijke Groet,


Begin het beetje afgezaagd te vinden.

XBL
17/06/06, 18:51
Überhaupt vind ik sponsor aanvragen niet grappig (zoals de topic titel van ons verlangt); dus al die sponsor aanvragen mogen van mij 9 op de 10 keer uit dit topic :).

Jochem

Euro-Servers
17/06/06, 20:22
Het komt er gewoon op neer hoe belachelijk die aanvragen soms zijn, that's all. Die horen hier dus wel degelijk thuis omdat ze toch vaak grappig overkomen door de "grappige" opstelling ervan.

NDIS
17/06/06, 21:47
Sorry maar ik doe niet aan game-servers ;)

dedicate server voldoet ook :D

// edit

kwam net op een gek idee.
Om die sponsor aanvragen in mindering te brengen zouden we een 1 of andere blacklist op kunnen zetten waar we deze zo genoemde clans opzetten.

Zal ze wellicht afschrikken. En offcourse met goede info erbij hoe je met je clanleden voor weinig geld al een server kan gaan huren.

NWO
18/06/06, 00:57
Korte Quote van enkele mails van 1 persoon:


hoi.. ik wil op julie site een sever kope alene ik wil er meer info over en
ik wil maar 1 of 2 maande kunnen julie info stuure en ik wil wat wete over
ricon en hoe je de map moet bestuure en ik ik zou graag willen dat julie me
kunne helpe met een goede sver privete 14 slots alvast bedankt!..


hoi.. ik wil op julie site een sever kope alene ik wil er meer info over en
ik wil maar 1 of 2 maande kunnen julie info stuure en ik wil wat wete over
ricon en hoe je de map moet bestuure en ik ik zou graag willen dat julie me
kunne helpe met een goede sver privete 14 slots alvast bedankt!.. voor het
spell call of duty 2 geef me maar zoo veel moofgelijk info en een goede
sever voor me en goedkoop


hoi bedankt voor de snelle recktie ik wil graag nog iets meer wete over
rocon ik kan dat sisteem niet een vriend heeft gezegt da dat met codes gaat
zou ik doe kunnen krijgen en kun je me een link geven waar ik een sver kan
kope voor 1 maan voor call of duty 2 privete 14 slots


heeeeell erg bedankt ik ga dit weekend er nog een kope goede suvers!!!!!! en nog 1 vraag hoe lang duurt het als je hem hebt gekocht hoe lang duurt het dan voor dat je hem binnen hebt


Ik leer hier wul geod vam platen :D

izdesign
18/06/06, 10:28
Verschrikkelijk :O

Ik had er net ook weer eentje op msn of ik niet tegen een banner een script wou maken, natuurlijk niet, toen of ik hosting nodig had, nee ook niet, en toen wat ik voor 5 euro kon maken, ik: een pagina waar 123 opstaat.

Uiteraard was dit een of andere scholier die een 'hosting bedrijf' had, pfff te erg

Blizt
19/06/06, 23:12
Verschrikkelijk :O

Ik had er net ook weer eentje op msn of ik niet tegen een banner een script wou maken, natuurlijk niet, toen of ik hosting nodig had, nee ook niet, en toen wat ik voor 5 euro kon maken, ik: een pagina waar 123 opstaat.

Uiteraard was dit een of andere scholier die een 'hosting bedrijf' had, pfff te erg



Geboortedatum:
October 28, 1989
Leeftijd:
16




KvK NL: Nee
KvK BE: idonthave1


Hmmm.... En jij bent? Een scholier met een "script development" bedrijf?

SebastiaanStok
20/06/06, 10:25
dedicate server voldoet ook :D

Heb ik ook (nog) niet ;) :o

Momenteel bied ik enkel Webdesign aan inclusief hosting :)
Ik zelf heb zoals je kan zien nog geen KvK-nummer (komt er aan, weet ik helemaal zeker :D ) Dus kan ik niet teveel aanbieden :rolleyes:

crazycoder
20/06/06, 10:37
Hmmm.... En jij bent? Een scholier met een "script development" bedrijf?
En jij een 18 jarige die een 16 jarige loopt te flamen.

Wees lief voor elkaar :)

SebastiaanStok
20/06/06, 10:50
Make love no war an homework & Windows :D

Tuinslak
20/06/06, 10:52
"Windows"?

Anyhow, laten we crap zoals wie is hier meerderjarig, en wie is hier legaal in een ander topic uitvechten.
Blijf ontopic aub.

Blizt
20/06/06, 13:06
En jij een 18 jarige die een 16 jarige loopt te flamen.

Wees lief voor elkaar :)
Was niet zo zeer als flame bedoelt. Maar je hoort mij niet over "studentjes met een zogezegd webhostingbedrijf" als ik zelf ook nog student ben .. ;) Verder zijn quotes rond het woordje webhostingbedrijf leken aan te geven dat ie het geen écht bedrijf vond... Maar ook dat heeft ie zelf niet, daarom ging ik er op in.. Vond het nog al erg hypocriet.

Maar goed, jullie hebben gelijk, laten we maar gewoon ontopic gaan. :)

royen99
20/06/06, 14:03
Sommigen nemen niet eens de moeite om het goede bedrijf te noemen in hun aanvraag .....



We would like to have godlikehosting.nl as our partner,wich i believe is good for both sides. .

Neem dan *in elk geval* de moeite om de juiste naam in je mailtje te zetten.. pfff

swedendedicated
20/06/06, 14:20
Niets mis met studenten hosting, zolang service maar ok is. Jongeren weten vaak meer dan 30+ op computer gebied

D. ter Horst
20/06/06, 14:37
Niets mis met studenten hosting, zolang service maar ok is. Jongeren weten vaak meer dan 30+ op computer gebied

Probleem is dat veel het wel weten maar de communicatie klote is. Veel moeten er nog naar school of werken daarnaast nog bij een ander bedrijf.

Zelf ben ik 20 jaar en ga ik ook nog naar school EN werk ik nog bij een ander bedrijf dus daarom heb ik dit uitbesteed wanneer ik niet beschikbaar ben. Werkt perfect. Het verschilt gewoon per persoon. De 1 neemt het serieus en de ander wil 'makkelijk ff wat centjes bijverdienen'. Ik denk dat daar het grote verschil zit :)

frvge
20/06/06, 18:45
Geen bedrijf, doe wel support. Alleen trilfunctie aan (nog niet getest of het 's nachts werkt :P) zodat ik wel tijdens colleges gebeld kan worden :), Gaat best goed.

izdesign
20/06/06, 19:18
Ja het klopt dat ik 16 ben ja :), Ik gedraag me alleen een stuk volwassener als de meeste van die kinders...
En mensen die zulke vragen gaan stellen etc vind ik inderdaad een stelletje kinders/kleuters.
Als je meer wil weten of wat dan ook PM me maar, en verder gaan we gewoon verder in dit met de bedoeling ervan.

Florisjuh
22/06/06, 18:39
Dit is een mailtje die ik ontvangen heb via het contract formulier van mijn clan website (www.Qlasics-Gaming.com):


hello im a guy who made a clan on cod2 and have no money 2 pay 4 server so i wonder if u code spons me with a server like 20 slots and rifles only plz....

Nooit geweten dat wij zo professioneel overkwamen, dat mensen ons sponsorings aanvragen sturen :)

Euro-Servers
22/06/06, 18:52
How low can you go ... :D

Tuinslak
22/06/06, 18:53
Mhhh, misschien moeten hosts dat maar is doen. Clans mailen om te vragen dat clan het bedrijf "sponsort" door elke maand een bijdrage van X euro te doneren, en eventueel iets terug te krijgen.
De host zal reclame maken voor uw clan door uw naam overal! in zijn boekhouden/klantenregister neer te pennen ..

XBL
22/06/06, 19:18
Vandaag weer, zoals vaker, een opzegging direct na de bevestiging van de bestelling.


Geachte Open Host,

Ik weet niet wie, waarom of hoe diegene het gedaan heeft maar ik ben NIET [persoon die bestelling plaatste] en wil dus GEEN domein/ hosting bij u.
Het spijt mij uw tijd te hebben verspild maar ik hoop dat ik toch nog op tijd bent.

Met vriendelijke groet,

[persoon die geen klant wilt worden]


Aardige is dan weer dat het IP adres van de bestelling overeenkomt met 'X-Originating-IP' (een header van Hotmail). Ik las wel dat die header bij iemand anders niet betrouwbaar bleek; dus ik ben benieuwd of ik echt met dezelfde persoon te maken heb? (Aan de toon te zien is het iemand anders, maar je weet het niet zeker.)

Heeft iemand hier wel eens een 'onderzoekje' gedaan naar die X-Originating-IP header?

Jochem

systemdeveloper
22/06/06, 19:51
Vandaag weer, zoals vaker, een opzegging direct na de bevestiging van de bestelling.



Aardige is dan weer dat het IP adres van de bestelling overeenkomt met 'X-Originating-IP' (een header van Hotmail). Ik las wel dat die header bij iemand anders niet betrouwbaar bleek; dus ik ben benieuwd of ik echt met dezelfde persoon te maken heb? (Aan de toon te zien is het iemand anders, maar je weet het niet zeker.)

Heeft iemand hier wel eens een 'onderzoekje' gedaan naar die X-Originating-IP header?

Jochem
In principe kun je elk headertje maken dat je wil en dit versturen op de manier die je verkiest. Zonder logfiles van hotmail.com ben je nergens.

Dat gezegd hebbende... je zou wel een erg zielige hacker zijn als je al die moeite ging doen om iemand een hostingpakketje aan te smeren. Dacht dat die persoon er toch al binnen 7 dagen vanaf kon. Hij zal wel te snel op het bestelknopje geklikt hebben en erge spijt gekregen. Standaard smoesje dus.

Of geen tijd meer aan besteden of direct de bestelling afschrijven van cc/pp oid.

blaaat
22/06/06, 20:27
Vandaag weer, zoals vaker, een opzegging direct na de bevestiging van de bestelling.



Aardige is dan weer dat het IP adres van de bestelling overeenkomt met 'X-Originating-IP' (een header van Hotmail). Ik las wel dat die header bij iemand anders niet betrouwbaar bleek; dus ik ben benieuwd of ik echt met dezelfde persoon te maken heb? (Aan de toon te zien is het iemand anders, maar je weet het niet zeker.)

Heeft iemand hier wel eens een 'onderzoekje' gedaan naar die X-Originating-IP header?

Jochem

Ja diegene die jou die mail stuurde kan dat IP-adress vervalsen, maar lijkt me stug dat ie de moeite doet om uit te zoeken wie die bestelling heeft geplaatst, IP daarvan te nemen, en dan dat IP in de headers naar jou sturen.

Mastje
25/06/06, 19:26
ik krijg hier een email binnen. Dit omdat ik 5 pakketten verkoopt op mijn reseller. van 75MB webruimte.. 3GB dataverkeer voor 3,50 per maand.. nu krijg ik een "aanbieding" binnen.



geachte,

Ik bied u bij deze aan dat ik 2 de small pakketten van u koopt voor 0,75 euro per maand/per stuk! Dit is een goede aanbieding, want niemand koopt zulke verschrikkelijke dure producten.

<knip />

Ik verwacht spoedig mijn pakketten van u

grtz

***


Ik heb de rest van de "aanbieding" even weggelaten, want daar stond in wat hij wou hebben.

XBL
25/06/06, 20:04
@mijn hierboven geposte bericht (en de reacties daarop): Toen ik een reply zat te sturen, keek ik toevallig naar de IP's. Vandaag viel toevallig m'n blik nog een keer op die mail, en zie ik als afzender vrolijk de naam staan van de persoon die ook in de bestelling stond. Tja... ;).

Jochem

swedendedicated
25/06/06, 22:27
Wat is wou??

Hier nog een sponsoring mailtje....:D

Beste Xema,

Mijn vraag is of jullie ook sponsoren voor gameservers? Wij zijn een
Nederlandse Call of Duty 2 clan die op dit moment goed geplaatst staat op
Clanbase (de grootste europese gaming league). Wij zijn 3rde geworden in de
cup, en hebben op verschillende ladders 1ste gestaan. Jammer genoeg hebben
we alleen geen server, en omdat we arme studenten zijn kunnen wij deze ook
niet betalen. Nu vraagt u zich waarschijnlijk af wat u ermee verdiend.

<knip>

Wij zullen eerstens xema banners op onze site plaatsen. Verder zullen wij
xema.nl in onze clan tag zetten,

<knip>

verder zullen wij ook goede
reclame maken op IRC en op xfire.

Bedankt voor het lezen van deze email.

<knip>
Management <knip>.

msn: <knip>
xfire: <knip>

Jan Van Haaren
25/06/06, 22:32
Wat is wou?? Euhm, één van de twee verleden tijden van het werkwoord willen? ;)

maxnet
26/06/06, 06:03
Klant bestelt een losse domeinregistratie.
Voordat hij het registratie contract opstuurt informeert hij ook nog even naar het FTP-adres.
Uitgelegd dat hij bij een losse domeinregistratie, nadrukkelijk geen FTP toegang krijgt en het uitsluitend mogelijk is het domein naar een reeds bestaande website door te laten sturen.
Indien hij ook ruimte nodig heeft om zijn bestanden op te plaatsen, heeft hij een hosting pakket nodig.

De klant betaalt vervolgens per credit card, replied met het contract en het domein wordt geregistreerd.

Even later:



Ik wou een website uploaden.

Maar ik kom niet op de ftp. Ligt dit nu aan mij?

ftp://www.<domein>.nl

Of moet ik eerst een ftp server neerzetten?


Nogmaals uitgelegd dat hij of een hosting pakket nodig heeft of eigen server software moet draaien.



Ik heb geen hosting pakket nodig. Internetexplorer voldoet als uploader


Tja, men heeft het ook over een tekstverwerkingspakket of een tekenpakket, dus dan zal een hosting pakket ook wel een stukje software zijn, niet? :)

Even uitgelegd hoe het wel zit. Dat werd echter niet al te sportief opgevat:




Als hier geen ftp bij zit of mail of wat dan ook dan ben je de boel aan het
belazeren.

Je verkoopt dus eigenlijk niets.
Flapdrol



Geld pikken en creditcardgegevens misbruiken. Dat is strafbaar.

Ik heb je aangegeven.

En donderstraal alsjeblieft van het internet af met je verkoopjes van niets. Hostingpakket?

Niemand heeft een hostingpakket nodig. Jullie belazeren de boel.

XBL
26/06/06, 07:14
Jezus, dat is wel heel extreem. Benieuwd wat er van komt, met z'n "Ik heb je aangegeven" ;).

Jochem

t.bloo
26/06/06, 07:27
heb ik ook gehad zoiets en daarom geef ik iedereen één (1) MB ruimte bij een los domein, dan zoeken ze het maar uit daarmee :)

SebastiaanStok
26/06/06, 09:58
Geen hosting pakket IE voldoet :D OMG!
Bedankt voor deze smakkelijke humor in de vroege onchtend :W: Ik ben gelijk helemaal waker.

frvge
26/06/06, 10:27
Noem het dan abonnement voor deze meneer.

Keeszie
26/06/06, 16:17
Kreeg ik vandaag:


Hey,

Graag wil ik 3 domeinnamen bestellen maar ik wil er niks voor betalen hoor!!!
Laat zsm van u horen, als dit mogelijk is. Natuurlijk kan u een kleine vergoeding krijgen.

Groeten.
---------

ErikKosters
26/06/06, 16:32
dies gewaagd

NDIS
26/06/06, 16:47
haha,

grappige momenten.

mousehouse
26/06/06, 21:28
Citaat:
Als hier geen ftp bij zit of mail of wat dan ook dan ben je de boel aan het
belazeren.

Je verkoopt dus eigenlijk niets.
Flapdrol


Citaat:
Geld pikken en creditcardgegevens misbruiken. Dat is strafbaar.

Ik heb je aangegeven.

En donderstraal alsjeblieft van het internet af met je verkoopjes van niets. Hostingpakket?

Niemand heeft een hostingpakket nodig. Jullie belazeren de boel.

Ik heb in tijden niet zo gelachen om een post hier... Geen speld tussen te krijgen die redenering :-)

swedendedicated
27/06/06, 18:05
Heb hier nog 1 msn gesprek, echt te laag... irritant

Datum Tijd Van Aan Bericht
27-6-2006 17:43:22 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( hey
27-6-2006 17:43:27 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, heey
27-6-2006 17:43:29 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, wiej ben jij
27-6-2006 17:43:35 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:43:39 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( xema
27-6-2006 17:43:42 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( gameserver
27-6-2006 17:43:50 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, oowh ok
27-6-2006 17:43:56 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, en wat moet ik daar mee
27-6-2006 17:44:00 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, wat is er dan
27-6-2006 17:44:02 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:44:17 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E(K)(K)<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( Game order ********** Date: 27. Jun 2006, 16:13 Spel *: Call of Duty Slots: 18 Type *: Private TeamSpeak *:Nee Voor + Achternaam *:A.C.Benningshof Email *: (knipkutpasta)@hotmail.com Adres *: pruylenborg Postcode *: knip ND Telefoon: knip-kutpasta Clan naam: @0blica Clan site: Ander spel of vragen?:
27-6-2006 17:44:29 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah
27-6-2006 17:44:36 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, dat is hem wat is daar mee
27-6-2006 17:45:05 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( is niks mee, wilde alleen weten of je dat wilde hebben
27-6-2006 17:45:10 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah
27-6-2006 17:45:16 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, wanneer krijg ik het dan
27-6-2006 17:45:17 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:45:20 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, de server
27-6-2006 17:45:21 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:45:26 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( zal het aanmaken
27-6-2006 17:45:38 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kj kan je dat nu doen ?? snel plies ??
27-6-2006 17:45:51 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( is goed
27-6-2006 17:45:55 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kjj
27-6-2006 17:45:55 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( betaalje wel dan
27-6-2006 17:45:56 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ?
27-6-2006 17:46:01 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah hoe
27-6-2006 17:46:07 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( bank?
27-6-2006 17:46:07 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kan dat via de telefoon
27-6-2006 17:46:12 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah hoe
27-6-2006 17:46:22 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( overboeken? internetbankieren?
27-6-2006 17:46:27 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( paypal?
27-6-2006 17:46:34 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kan het niej via telefoon dat het beltegoewd weg gaat
27-6-2006 17:46:40 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah ik weet niej hoe het moet
27-6-2006 17:46:52 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( nee alleen bedragen van een 1€
27-6-2006 17:46:56 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( opsturen?
27-6-2006 17:46:59 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( in envelop
27-6-2006 17:47:11 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah doeii
27-6-2006 17:47:17 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ik ag dat niej doen hoor
27-6-2006 17:47:43 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, maar kan dat neij via telfoon dat er beltegoed afgaat
27-6-2006 17:47:43 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( anders via de bank ;)
27-6-2006 17:47:45 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:47:47 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( nee
27-6-2006 17:47:49 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah hoe ik weet neij hoe
27-6-2006 17:47:55 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kan je me uitleggen??
27-6-2006 17:48:15 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( je gaat naar je bank toe, en zegt dat je geld wilt overschrijven van jouw rekening naar de mijne
27-6-2006 17:48:25 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, jah doeii
27-6-2006 17:48:29 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kan het neij anders
27-6-2006 17:48:37 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, inplaats van bank en eveloppen
27-6-2006 17:48:48 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( niet dat ik weet
27-6-2006 17:48:52 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, oowh lama dan
27-6-2006 17:48:53 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:49:08 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( waarom kan het niet via de bank?
27-6-2006 17:49:19 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( of misschien via je ouders? dat hun storten
27-6-2006 17:49:30 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, zin op vakantie 3 weken
27-6-2006 17:49:31 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, ??
27-6-2006 17:49:46 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, dus
27-6-2006 17:49:59 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, anders of ik doe het nije?
27-6-2006 17:50:04 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, <>
27-6-2006 17:50:11 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ok geen punt
27-6-2006 17:50:17 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, <*_*>
27-6-2006 17:50:34 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, dus ik hoef het niej te doen <*_*>
27-6-2006 17:50:45 ღ chris ,, (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( nope, en dan geen gameserver
27-6-2006 17:50:49 (¯`v´¯)Robin(¯`v´¯)NathaljaHoukapotveelvanje E<<:(:(NathaljaGaJeHeelErgMissen:(:( ღ chris ,, kj


..wordt zo moe van zulke domme mensen

SebastiaanStok
27/06/06, 18:12
:D Rofl :W:

Die weet niet hoe de bank werkt, en als je het uit lecht dan wil hij het niet!
En wel beltegoed afhouded!! :D :D Heerlijk :)

m00
27/06/06, 18:17
Ik ben toevallig ook in gesprek met deze persoon.
Dat betalen per telefoon zal hij wel van ons hebben, want wij bieden dit aan. (door middel van een 09xx nummer)

XBL
27/06/06, 18:24
Wat zijn dat voor een idiote msn namen ;)?

Jochem

Tuinslak
27/06/06, 19:02
Inderdaad, weg met msn gedoe. Zo onoverzichtelijk

FSCJasper
27/06/06, 19:21
Ik snap niet waarom sommige mensen zo graag varianten op woorden gebruiken, terwijl ze op school toch wel geleerd hebben hoe de nederlandse taal werkt. Keij, lama, nije?

Triloxigen
27/06/06, 19:43
Alsof ouders een kiddie van 12 jaar 3 weken alleen thuis laten :)

NDIS
27/06/06, 20:35
tsja, tegenwoordig kan alles! zelfs betalen met beltegoed.

SebastiaanStok
27/06/06, 20:38
Misschien bij iemand aan het logeren, en dat hij geen eigen geld heeft of zo :)

swedendedicated
27/06/06, 21:51
Ik en me collega kwamen niet bij van het lachen :D jammer dat hij me blockte :-( tja, ik wilde haast vragen of hij wist wat een bank was, en dan hopen op een reactie als van: "ja, daar zit je op"

blaaat
27/06/06, 22:33
Ik snap niet waarom sommige mensen zo graag varianten op woorden gebruiken, terwijl ze op school toch wel geleerd hebben hoe de nederlandse taal werkt. Keij, lama, nije?

Lama kan ik nog iets van begrijpen, typt gewoon sneller, maar nije & keij..
@chattende gamehoster: jou msn naam slaat toch ook helemaal nergens op, eigenlijk ongeveer het zelfde.

ik zal is in me msn-logs gaan kijken, had laatst een kindje en die zei als slotzin (voor een dedicated server).. Ja ik krijg maar 3 euro zakgeld, dusja dat is wat te duur. wou alles weten, vond bedrag oké etc.

swedendedicated
27/06/06, 23:49
Hoezo slaat mijn msn naam nergens op? Moet het dan zijn Chris Xema Internetdiensten ?? En het is m'n privé msn en ik ga niet bij m'n familie zo'n naam nemen.. ღ chris ,, is gewoon normaal

JayvD
27/06/06, 23:57
Lama kan ik nog iets van begrijpen, typt gewoon sneller, maar nije & keij..
@chattende gamehoster: jou msn naam slaat toch ook helemaal nergens op, eigenlijk ongeveer het zelfde.
Dat is altijd het leukste van mensen die opmerkingen hebben op spellingfouten, 9 van de 10 keer maken ze zelf ook spellingsfouten.

FOUT: jou msn naam slaat toch ook helemaal nergens op, eigenlijk ongeveer het zelfde.
GOED: jouW msn naam slaat toch ook helemaal nergens op, eigenlijk ongeveer het zelfde.

XBL
28/06/06, 07:18
Dat is altijd het leukste van mensen die opmerkingen hebben op spellingfouten, 9 van de 10 keer maken ze zelf ook spellingsfouten.Volgens mij maakt hij geen opmerking over spellingsfouten, enkel over BReEzaH MSN -namen en -praat.

Jochem

Easyracks
28/06/06, 11:05
ik weet zeker dat mijn ouders dat niet goed vinden, omdat ik nog een hele grote schuld heb bij me ouders. Maar ik wil zo graag deze site! Kan ik ook niet 50 euro met de post sturen ? Zodat jullie nog 16 euro extra krijgen?

Gaat over een hostingpakket :p

Lennard
17/08/06, 11:06
Een ouwetje:

Klant: "Zeg, is het internet eigenlijk wel Millennium Proof?

ISP: "Individuele servers misschien niet, mijnheer, maar het internet als geheel...ongetwijfeld."

Klant: "Kunt u dit even schriftelijk garanderen?"

ISP: "Ehhhh....."

SebastiaanStok
17/08/06, 11:08
.. :d :w:

He waarom werken die smylies niet :huh:
Edit: Stome *** ding doe het nou :mad:

systemdeveloper
17/08/06, 11:10
:d :w:

He waarom werken die smylies niet :huh:

Geen credits genoeg zeker.

frvge
17/08/06, 22:45
Rollerscapes, je abo bij Ringtonio op smilies is verlopen. Bel 0900-xxxxxxx en ze werken vast wel weer :p

Danger
19/08/06, 17:43
Geweldig die sponsor emails:


We staan op clanbase.com waar we vet gaan ownen.

jouwnaam
30/08/06, 14:44
En jawel. Alweer een keurige sponsor request. Uiteraard in volledig correct nederlands. Uiteraard direct van antwoord voorzien, want dat verwachtten ze immers. ;-)



Hallo

Wij als team hebben een website gemaakt.
Wat zeker een succes zal worden volgens ons Het is eigelijk een soort spel
wat door de meeste jongeren word bevallen Waar natuurlijk ook schitterende
prijzen mee valt te winnen.

Ons vraag aan jullie was

OF jullie ons site willen sponsoren door een Hosting + Domein aan te
schaffen

En dan plaatsen wij reclame voor jullie site OP ons site waar jullie
natuurlijk ook klanten mee aantrekken En natuurlijk ons mee helpen

De demo valt te zien op www.**************
ALleen er zit wel reclame op de website door ( lycos )
En de belsystemen werken niet door ( lycos )

Ik verwacht zo snel mogelijk een antwoord Alvast bedankt M.v.g. ********


Beste *********,

Als je echt overtuigd bent van het aankomende succes schaf je gewoon eigen servers aan en ga je ervoor. Dan ga je niet bedelen om een klein hostingpakketje, want dat is immers niet genoeg voor een grote site.

Succes met de introductie van jullie spel.

Met vriendelijke groeten,

Jeroen Kenters
on24 / www.on24.nl

SebastiaanStok
30/08/06, 14:49
Haha :D Die laatste is goed :W:
Sinds waneer kunnen jongens bevallen :huh:

Offtopic: Wat is dit {xx} een ongeloofelijke irtante smylie :r

X-Hosted
30/08/06, 14:59
Staat er jongens dan?:D Staat Jongeren toch...
De reactie is wel erg droog inderdaad!

{xx} is misschien een idee van Ber-Art;)

blaaat
30/08/06, 15:03
smilie inderdaad iritant... *past wel bij dit topic*

jongeren zijn jongens & meisjes lijkt me zo, dus ook jongens.

Tom V..
30/08/06, 15:46
thehe,

niet dat ik ook aan zulke mails doe en vaak ook zulke vragen binnenkrijg als designer vind ik dat zijn aanvraag maar zwakjes is opgesteld en met nog niet eens een deftige nederlandse taal.

:p

Tjah, nu naar off-topic:
@ Rollerscapes: Ge weet het :p

AlexanderOnline
13/09/06, 17:46
Spam krijg ik elke dag, meestal hetzelfde verhaal, of pillen, of software. Maar wat ik nou kreeg, slaat echt alles... Kijk zelf :)
http://www.hacktheplanet.nl/spam/banaan.html

Rob77
13/09/06, 17:51
Spam krijg ik elke dag, meestal hetzelfde verhaal, of pillen, of software. Maar wat ik nou kreeg, slaat echt alles... Kijk zelf :)
http://www.hacktheplanet.nl/spam/banaan.html

Als dat je eerste was, prijs jezelf gelukkig . . . . .

Wij worden al maandenlang bestookt met cocosnoten

VinceSTM
13/09/06, 17:59
Of met tuinstoeltjes

quicknl
13/09/06, 21:00
hoorde vandaag op het nieuws, dat er in australie een spammer is die 2.000.000.000 per dag (!!!) stuurde.... Ik heb het vandaag ook meteen gemerkt. Iedereen denk ik wel :D

Tuinslak
13/09/06, 21:08
http://tweakers.net/nieuws/44385/Bevelander-weer-betrokken-bij-spamactie.html

4Design
24/09/06, 16:37
Vandaag volgende vraag via email:
ik zou graag een domein registratie bij jullie bestellen.
Kan ik dat ook gebruiken als ik telenet abonnee ben ?

hanzeman
24/09/06, 17:00
Paar weken terug kreeg ik een onderstaande email via onze site binnen.

Beste, Ik wil graag mijn website vernieuwen met een prof uitzicht.
Met wat flash, een online bestel script en een whois functie.
Ik zou graag willen dat u contact opneemt. Met vriendelijk groet, ******

Nette mail zoals u ziet. Dus ik heb de persoon in kwestie ook netjes terug gemailt.

Vervolgens nog een paar keer contact gehad over het een en ander. Allemaal netjes verlopen.

Tot het volgende mailtje:

Ja zeker,
Een mooi website voor webhosting, kleuren kunnen licht grijs en licht blauw
zijn.
Het hoofdmenu dus home, pakketjes, servers enz liever links dan boven.
Als het kan ook een admin paneel waar ik pakketjes kan toevoegen die op het
pakketjes pagina komen te staan.
Graag een klein voorbeeld als u bent begonnen, ik wil niet dat u alles
compleet maakt en dat ik het niets vind.

Met name die laatste zin deed mij vermoeden dat wij met een niet serieuze potentiele-klant te maken had, echter hebben wij weer een nette mail verstuurd.


Beste heer *****,

Wij beginnen nooit aan een website zonder dat hierover eerst contact is
geweest met de klant.
Daarnaast zullen wij u een passende offerte sturen voor alles wat u wenst.
Hierbij is ook een orderbevesiging geleverd.
Wanneer deze retour is en 50 % van het bedrag aan ons voldaan is zullen wij
beginnen met de realisatie van uw website.

Waarop wij een mail terug ontvingen....

Laat maar hangen!

Waar hebben we het over :rolleyes:

Undo
24/09/06, 17:46
Hahaha, prachtig. "Laat maar hangen!"

hanzeman
25/09/06, 09:45
Hahaha, prachtig. "Laat maar hangen!"

:rolleyes: :p

swedendedicated
25/09/06, 12:30
Hier nog een game aanzoek, grappig is hij helaas niet. Clans worden slimmer en gaan minder msn taal schrijven, maar ik mis nog steeds het gedeelte van wat ik er nou voor terugkrijg.


Beste meneer/mevrouw,

Ik zal eerst vertellen wie ik ben en waarom ik u mail.

Mijn naam is S. de J. en ben 15 jaar. Ik mail u vanwege sponsoring. Ik ben
net gestart met een clan en ben bezig met de server. Er werd mij aangeraden om eens
een email te sturen naar U. U ben al een clan aan het sponsoren die nu ook hun Clan
naam heeft verandert in Xema, Een van de leaders is tevens een klasgenoot van mij en
heeft aangeraden om hier te informeren.
Het gaat trouwens om het spel call of duty. Ik hoop dat ik u genoeg heb geinformeerd
en dat u er wat mee zult gaan doen.

InterNetjes
25/09/06, 16:09
Hier nog een game aanzoek, grappig is hij helaas niet. Clans worden slimmer en gaan minder msn taal schrijven, maar ik mis nog steeds het gedeelte van wat ik er nou voor terugkrijg.

Het zou je sieren z'n naam weg te laten...

Tuinslak
26/11/06, 20:07
[19:59:21] <blg|rob> Tuinslak
[19:59:25] <Tuinslak> ja
[19:59:39] <blg|rob> Waar moet ik mailen voor info over sponsoring of kan dat ook via irc?
[19:59:47] <Tuinslak> wij sponsoren niet
[20:00:01] <blg|rob> ow wat is ****** dan?
[20:00:17] <Tuinslak> geen idee?
[20:00:19] <Tuinslak> ken ze niet
[20:00:24] <blg|rob> gesponsored
[20:00:26] <blg|rob> door jullie
[20:00:31] <blg|rob> rootspirit
[20:01:11] <Tuinslak> ow?
[20:01:13] <Tuinslak> leuk
[20:01:14] <Tuinslak> ;x
[20:01:18] <Tuinslak> maar ken ze niet
[20:01:29] <blg|rob> oke
[20:01:34] <blg|rob> was maar een vraag
[20:01:38] <Tuinslak> nee
[20:01:41] <Tuinslak> wij sponsoren niet
[20:01:49] <blg|rob> ja dat weet ik nu wel
[20:01:52] <Tuinslak> eventueel goedkopere deals bij grote aankopen ofzo
[20:01:57] <Tuinslak> maar niets gratis
[20:02:00] <blg|rob> doen we niet aan
[20:02:23] <Tuinslak> goed voor jullie
[20:02:41] <blg|rob> hee kerel doe is normaal met je rot opmerkingen
[20:02:45] <blg|rob> houd ze voor je
[20:03:14] <Tuinslak> lol

NDIS
27/11/06, 11:56
:D

De reactie van mensen/Clan kiddo's zijn onvoorspelbaar.

Magus
27/11/06, 12:16
Meestal is het na een afwijzing toch gewoon "omg n00b wtf i need server you n00b gimme 4 free" ofzo ? :p

hanzeman
27/11/06, 12:19
Meestal is het na een afwijzing toch gewoon "omg n00b wtf i need server you n00b gimme 4 free" ofzo ? :p

Nu weet ik ook al weer waarom ik alleen hosting aanbied naar mijn webdesign-klanten. Ik zou helemaal gek worden altijd die mail/spam.

Hans

Nelis
27/11/06, 15:59
Leuke mailtjes allemaal :)

almar
29/12/06, 12:08
Hij is er weer:

http://www.webwereld.nl/articles/44336/lezerspost-2006--ik-wens-jullie-een-serieuse-diarree-aanval-toe.html

Paulewk
29/12/06, 13:10
Laatst wel een grappige op de Usenet helpdesk:

"Ik heb internet+bellen, maar als ik van jullie usenet ga downloaden, dan gaat het zo snel dat me telefoon eruit klapt, kunnen jullie me misschien langzamer instellen?"

:)

Magus
29/12/06, 13:19
http://www.webwereld.nl/articles/443...anval-toe.html


Whahaha! Die krijgen pas pretty f*cked up mailtjes zeg!!! Rofl :D



...als ik van jullie usenet ga downloaden...


*HEEL* usenet?

Paulewk
29/12/06, 13:29
Mja,

Wij worden met de meest achtelijke dingen 'lastig gevallen'.

Dat vorig jaar FTD er een aantal dagen uitlag gingen mensne massaal ons bellen, alsof wij daar ene reet mee te maken hadden.

En dat Usenetsearch d'r index van files weghaalde ivm eventuele illegaliteit, belden klanten ons boos op met 'waar betala ik voor, nu kan ik me dienst nergens meer mee gebruiken blablabla'.

Dat soort onzin :)

XFX
29/12/06, 15:49
Mja,

Wij worden met de meest achtelijke dingen 'lastig gevallen'.

Dat vorig jaar FTD er een aantal dagen uitlag gingen mensne massaal ons bellen, alsof wij daar ene reet mee te maken hadden.

En dat Usenetsearch d'r index van files weghaalde ivm eventuele illegaliteit, belden klanten ons boos op met 'waar betala ik voor, nu kan ik me dienst nergens meer mee gebruiken blablabla'.

Komt me bekend voor. Het vervelende en lastige is dan de klant vertellen dat dit totaal niet aan jou ligt, maar dat gaat nu eenmaal niet zo makkelijk..

SebastiaanStok
02/01/07, 14:26
http://www.cse.ohio-state.edu/~leal/bill/humor/humor.htm
Deze kwam ik vandaag tegen :W:



Abbot sells Costello a computer



ABBOT: Computer Support Group. Can I help you?

COSTELLO: Thanks. I'm setting up a home office in the den, and I'm thinking of buying a computer.

ABBOT: Mac?

COSTELLO: No, the name is Bud.

ABBOT: Your computer?

COSTELLO: I don't own a computer. I want to buy one.

ABBOT: Mac?

COSTELLO: I told you, my name is Bud.

ABBOT: What about Windows?

COSTELLO: Why? Does it get stuffy?

ABBOT: Do you want a computer with Windows?

COSTELLO: I don't know. What do I see when I look out the windows?

ABBOT: Wallpaper.

COSTELLO: Never mind the windows. I need a computer and software.

ABBOT: Software that runs on Windows?

COSTELLO: No, on the computer! I need something I can use to write proposals, track expenses. You know, run a business. What have you got?

ABBOT: Office.

COSTELLO: Yeah, for my office. Can you recommend anything?

ABBOT: I just did.

COSTELLO: You just did what?

ABBOT: Recommended something.

COSTELLO: You recommended something?

ABBOT: Yes.

COSTELLO: For my office?

ABBOT: Yes.

COSTELLO: Okay, what did you recommend for my office?

ABBOT: Office.

COSTELLO: Yes, for my office.

ABBOT: Office for Windows.

COSTELLO: I already have an office and it already has windows! Let's say I'm sitting at my computer, and I want to type a proposal. What do I need?

ABBOT: Word.

COSTELLO: If I'm writing a proposal, I'm going to need lots of words. But what program do I load?

ABBOT: Word.

COSTELLO: What word?

ABBOT: The Word in Office.

COSTELLO: The only word in office is office.

ABBOT: The Word in Office for Windows.

COSTELLO: Which word in "office for windows?"

ABBOT: The Word you get when you click the blue W.

COSTELLO: I'm going to click your big W if you don't give me a straight answer. Let's forget about words for a minute. What do I need if I want to watch a movie over the Internet?

ABBOT: RealOne.

COSTELLO: Maybe a real movie, maybe a cartoon. What I watch is none of your business. But what do I need to watch it?

ABBOT: RealOne.

COSTELLO: If it's a long movie I'll also want to watch reels two, three and four. Can I watch reel four?

ABBOT: Of course.

COSTELLO: Great, with what?

ABBOT: RealOne.

COSTELLO: Okay, so I'm sitting at my computer and I want to watch a movie. What do I do?

ABBOT: You click the blue 1.

COSTELLO: I click the blue one what?

ABBOT: The blue 1.

COSTELLO: Is that different from the blue W?

ABBOT: Of course it is. The blue 1 is RealOne. The blue W is Word.

COSTELLO: What word?

ABBOT: The Word in Office for Windows.

COSTELLO: But there are three words in "office for windows!"

ABBOT: No, just one. But it's the most popular Word in the world.

COSTELLO: It is?

ABBOT: Yes, although to be fair there aren't many other Words left. It pretty much wiped out all the other Words.

COSTELLO: And that word is the real one?

ABBOT: No. RealOne has nothing to do with Word. RealOne isn't even part of Office.

COSTELLO: Never mind; I don't want to get started with that again. But I also need something for bank accounts, loans, and so on. What do you have to help me track my money?

ABBOT: Money.

COSTELLO: That's right. What do you have?

ABBOT: Money.

COSTELLO: I need money to track my money?

ABBOT: No, not really. It comes bundled with your computer.

COSTELLO: What comes bundled with my computer?

ABBOT: Money.

COSTELLO: Money comes bundled with my computer?

ABBOT: Exactly. No extra charge.

COSTELLO: I get a bundle of money with my computer at no extra charge? How much money do I get?

ABBOT: Just one copy.

COSTELLO: I get a copy of money. Isn't that illegal?

ABBOT: No. We have a license from Microsoft to make copies of Money.

COSTELLO: Microsoft can license you to make money?

ABBOT: Why not? They own it.

COSTELLO: Well, it's great that I'm going to get free money, but I'll still need to track it. Do you have anything for managing your money?

ABBOT: Managing Your Money? That program disappeared years ago.

COSTELLO: Well, what do you sell in its place?

ABBOT: Money.

COSTELLO: You sell money?

ABBOT: Of course. But if you buy a computer from us, you get it for free.

COSTELLO: That's all very wonderful, but I'll be running a business. Do you have any software for, you know, accounting?

ABBOT: Simply Accounting.

COSTELLO: Probably, but it might get a little complicated.

ABBOT: If you don't want Simply Accounting, you might try M.Y.O.B.

COSTELLO: M.Y.O.B.? What does that stand for?

ABBOT: Mind Your Own Business.

COSTELLO: I beg your pardon?

ABBOT: No, that would be I.B.Y.P. I said M.Y.O.B.

COSTELLO: Look, I just need to do some accounting for my home business. You know--accounting? You do it with money.

ABBOT: Of course you can do accounting with Money. But you may need more.

COSTELLO: More money?

ABBOT: More than Money. Money can't do everything.

COSTELLO: I don't need a sermon! Okay, let's forget about money for the moment. I'm worried that my computer might...what's the word? Crash. And if my computer crashes, what can I use to restore my data?

ABBOT: GoBack.

COSTELLO: Okay. I'm worried about my computer smashing and I need something to restore my data. What do you recommend?

ABBOT: GoBack.

COSTELLO: How many times do I have to repeat myself?

ABBOT: I've never asked you to repeat yourself. All I said was GoBack.

COSTELLO: How can I go back if I haven't even been anywhere? Okay, I'll go back. What do I need to write a proposal?

ABBOT: Word.

COSTELLO: But, I'll need lots of words to write a proposal.

ABBOT: No, you only need one Word-the Word in Office for Windows.

COSTELLO: But there are three words in...Oh, never mind.

ABBOT: Hello? Hello? Customers! Why do they always hang up on me? Oh, well. Computer Support Group. Can I help you?

Triloxigen
02/01/07, 15:31
Mwah, wel grappig maar word beetje langdradig en nep.

teebones
02/01/07, 15:31
Deze kwam ik vandaag tegen :W:

LMAO!

AlexanderOnline
02/01/07, 19:44
Los van dat ik het idee heb dat de gemiddelde klant het denkvermogen heeft van een garnaal, ook weer zoiets als dit:
Ik mail klant factuur. Klant mail terug dat hij geen pdf's kan openen. Ik reply met een link naar adobe reader etc, reactie:


Beste Alexander,

Bedankt.
Heb gedownload, maar ben nu je factuur kwijt.
Kun je die nog een keer sturen.

Wordt je zo moe van...

Apoc
03/01/07, 16:43
Het onderstaande stukje (vrij oud) mag dan wat ongerelateerd zijn, het is wel enorm grappig..



After every flight, Quantas pilots fill out a form, called a "gripe sheet," which tells mechanics about problems with the aircraft. The mechanics correct the problems, document their repairs on the form, and then pilots review the gripe sheets before the next flight.
Never let it be said that ground crews lack a sense of humour. Here are some actual maintenance complaints submitted by Quantas' pilots and the solutions recorded by maintenance engineers.
By the way, Quantas is the only major airline that has never had an accident.

(P = The problem logged by the pilot.)
(S = The solution and action taken by mechanics.)

P: Left inside main tire almost needs replacement.
S: Almost replaced left inside main tire.

P: Test flight OK, except auto-land very rough.
S: Auto-land not installed on this aircraft.

P: Something loose in cockpit.
S: Something tightened in cockpit.

P: Dead bugs on windshield.
S: Live bugs on back-order.

P: Autopilot in altitude-hold mode produces a 200 feet per minute descent.
S: Cannot reproduce problem on ground.

P: Evidence of leak on right main landing gear.
S: Evidence removed.

P: DME volume unbelievably loud.
S: DME volume set to more believable level.

P: Friction locks cause throttle levers to stick.
S: That's what they're for.

P: IFF inoperative.
S: IFF always inoperative in OFF mode.

P: Suspected crack in windshield.
S: Suspect you're right.

P: Number 3 engine missing.
S: Engine found on right wing after brief search.

P: Aircraft handles funny.
S: Aircraft warned to straighten up, fly right, and be serious.

P: Target radar hums.
S: Reprogrammed target radar with lyrics.

P: Mouse in cockpit.
S: Cat installed.

P: Noise coming from under instrument panel. Sounds like a midget pounding on something with a hammer.
S: Took hammer away from midget

Sorcer
03/01/07, 17:27
Los van dat ik het idee heb dat de gemiddelde klant het denkvermogen heeft van een garnaal, ook weer zoiets als dit:
Ik mail klant factuur. Klant mail terug dat hij geen pdf's kan openen. Ik reply met een link naar adobe reader etc, reactie:

Wordt je zo moe van...

Hahaha! Prachtige uitspraak AlexanderOnline "Los van dat ik het idee heb dat de gemiddelde klant het denkvermogen heeft van een garnaal"

Lig dubbel!

mitedo
03/01/07, 21:05
wellicht heeft klant net 1 dag een computer

t.bloo
03/01/07, 21:55
Los van dat ik het idee heb dat de gemiddelde klant het denkvermogen heeft van een garnaal
ik voelde me een paar jaar terug al niet zo thuis inderdaad bij je andere klanten :D

RichardVD
03/01/07, 22:46
ik: Hoi
gelukkig geen klant: ben je geintresseerd om een .com domein te sponseren?
ik: nee
gelukkig geen klant: gierige KANKER NOOOB


Zelfs te lui om die paar euros voor een domein bij elkaar te krijgen, elk clanlid 1 euro en je hebt je domein...

Apoc
03/01/07, 23:32
Heh.. en het mooie is dat jij dan zogenaamd gierig bent..

Ik denk dat ze de kinders op school bij Nederlands nog maar eens goed de definitie van sponsoren moeten krijgen uitgelegd, het lijkt erop dat ze dit woord nogal verwarren met "gratis krijgen".

Solid
04/01/07, 18:28
Ja inderdaad! Ze bevatten het maar moeilijk dat er ook een tegenprestatie moet zijn. De "cs" jeugd van tegenwoordig ook :p

Ik ben van de Mohaa generatie dus no offence :p :p

Paulewk
04/01/07, 18:33
Punt is meer dat de jeugd van tegenwoordig (kut) zaterdag werk te min vind voor zichzelf, men wil gelijk een baan van 11 tot 4 met topsalaris, simpel in een kas hard werken voor je geld doen 'r nog maar weinig, je word zelfs raar aangekeken als je verteld dat je dat vroeger deed.

ju5t
04/01/07, 21:39
men wil gelijk een baan van 11 tot 4 met topsalaris

Don't we all?

groenleer
05/01/07, 08:24
Nee, ik zou graag van 12 tot 15 uur werken met een top maandsalaris.

Helaas trek ik dat ook niet.
Veel lui denken tegenwoordig dat sponsoren gelijk is aan gratis krijgen voor onbepaalde tijd. Moet je eens een sponsorcontract termineren na 2 jaar. Breekt de hel los.

BramuS
05/01/07, 09:25
Punt is meer dat de jeugd van tegenwoordig (kut) zaterdag werk te min vind voor zichzelf, men wil gelijk een baan van 11 tot 4 met topsalaris, simpel in een kas hard werken voor je geld doen 'r nog maar weinig, je word zelfs raar aangekeken als je verteld dat je dat vroeger deed.

Ben ik nog een van de enige die dit doet? inmiddels 20 en werk er al 8 jaar. Het verdient inderdaad niet veel maar genoeg om 1x per maand een host voor een gameserver ofzo te betalen. En met wat bijverdiensten heb je in no time geld genoeg voor zo'n host. Ik heb met 2 andere kamaraden vanaf mijn 12/13e in de kas gewerkt, en kan niet zeggen dat ik geld te kort had voor de dingen die ik wilde doen. Heb nooit geld hoeven lenen om uit te gaan of om een spel te kopen. Maar je moet idd wel opletten met wat je uitgeeft je hebt dus zeker geen geld genoeg voor alle dingen, je zal keuzes moeten maken :p zoals af en toe keer niet uitgaan om geld te sparen ergens voor :)

Al ben ik nu (omdat ik een half jaar niet naar school hoef) wel op zoek naar een andere baan omdat 6 dagen in de week in een kas werken van half 8 tot 5 ook niet bepaald leuk is. En als je een diploma hebt is het immers beter om iets te doen waar voor je geleerd hebt omzo ervaring op te doen. Maar zou ik geen werk vinden, dan ga ik gewoon in de kas werken tot ik werk heb :)

Gh0sty
05/01/07, 10:45
nee hoor, ik werk ook vanaf me 13e al in de kassen :P, ben nu 19 dus dat is ondertussen ook al weer 6 jaar. Het gaat denk ik niet echt om het geld verdienen maar eerder om de prioriteiten die ze stellen.

Ik heb zelf ook een tijdje gameservers verhuurd en heb wel eens met wat klanten over het sponsoring gebeuren gepraat. De meeste zeiden dat ze liever 50 euro aan uitgaan weg geven dan aan een gameserver. Gelukkig zaten er ook genoeg tussen die zeiden dat ze een gameserver belangerijker vonden dan een avondje uitgaan.

Paulewk
05/01/07, 10:49
Precies Bramus, als ik uit wilde gaan, dan bleef die discman maar een paar weken liggen, en vice versa, heb ook van me 12e tot me 18e in de kas / op het land gewerkt.

Word tijd dat de jeugd misschien weer eens leerd hoe men met geld om moet gaan.

SebastiaanStok
05/01/07, 10:50
http://nl.wikipedia.org/wiki/Kinderarbeid

hanzeman
05/01/07, 10:51
Heb het altijd moeten doen met mijn baantje bij de plaatselijk supermarkt ;)
Vanaf mijn 14e werd mijn zakgeld stopgezet door me ouders.. :)

Heb tot op heden nooit wat te klagen gehad...

santema
05/01/07, 12:51
Niks mis met werken toch, hele dag niks doen, dat is pas ERG :).

Met niks doen bedoel ik dus dingen als op wht zitten etc :D.

Ik krijg trouwens nooit sponsor aanvragen, ik heb nog 70 servers om weg te geven....

notebookadvies
05/01/07, 13:55
70? ;) Nou bij deze ;)
(eentje voldoet al ;))

hanzeman
05/01/07, 14:02
Niks mis met werken toch, hele dag niks doen, dat is pas ERG :).

Met niks doen bedoel ik dus dingen als op wht zitten etc :D.

Ik krijg trouwens nooit sponsor aanvragen, ik heb nog 70 servers om weg te geven....


Waar zit dat addertje ;)

Triloxigen
05/01/07, 14:09
Ik heb vroeger ook nog een krantenwijk gehad (2 zelfs) en daarna vakkenvullen :+

Ik vond vakkenvullen op zich prima werk. Gewoon eenvoudig werk maar wel gezellige mensen om me heen.
(Maar ik zou nou niet meer terug willen)

systemdeveloper
05/01/07, 15:20
LOL,

Ik kreeg deze:

Hallo. Ben bezig met de opbouw van mijn stamboom.
Wil vragen : kan ik langs deze weg gegevens uit Uw archief krijgen ? Welk e-mailaddres moet ik daarvoor gebruiken ?
Bij voorbaat dank. xxxx uit Best.(xxxx)

Stond ik toch wel even raar van te kijken. :)

Solid
05/01/07, 23:38
Hahaha die is goed :)
Die gast dacht zeker dat je van de gemeente was :P

Maxhost
07/01/07, 15:59
lolz, wat een noob

Hallo,
ik kreeg deze:

Hoi

Ik heb een clan en wil een server van 999 slots cod1.
Dit moet je nu doen voor 1 euro per maand anders moet je een boute betalen.
doei

:cool:
wat een sjomp?

EsMa
07/01/07, 19:50
een super sjomp :)

notebookadvies
07/01/07, 22:52
lolz, wat een noob

Hallo,
ik kreeg deze:

Hoi

Ik heb een clan en wil een server van 999 slots cod1.
Dit moet je nu doen voor 1 euro per maand anders moet je een boute betalen.
doei

:cool:
wat een sjomp?


Een boute betalen :huh:
En op welke gronde dacht meneer dat te kunnen eisen? :cool:

wildcard
08/01/07, 11:45
Bedrijf waar ik werk (een ISP in Slovenie) kreeg een jaar geleden een telefoontje dat een klant problemen had met het activeren van zijn Internet verbinding. Aan het einde van de rit kwamen ze er achter dat de persoon een MSX computer had :).

Ecatel
25/01/07, 02:15
Kwam ik tegen in ons archief, geniaal...

##########################

Geachte egoistische zak/trut,

Deze email omdat u volgens mij teveel met onnodige zaken bezig bent daar, en

geen rekening houd met uw clienten. Zitten jullie daar achter jullie pc's, mijnenveger te spelen en uit jullie neuzen te vreten, ondertussen werken mensen hard om een mooie site te maken. Net zoals kabo. Zijn site verdween, na maandenlang hard werk ineens van die kankersite van jullie. Verdomme, let

eens op dit soort dingen. Je had moeten zien hoe mooi die site was, hele dagen werkte hij eraan, met hulp van vrienden, en wat doen jullie? Nee niets

hoor. Jullie zitten maar op jullie luie gat, in jullie air-conditioned kantoortjes, water uit machines te lurken. Maargoed, ik kom even tot orde, even waar het hier om gaat.
Om kabo dus. Zorg godverdomme dat die site terug komt, want dit is zo'n klote streek van jullie irritante kantoormannetjes. Hier kan ik zo kwaad om worden. Maar dat zijn jullie niet eens waard. Ik wed dat jullie hoofden begroeid zijn met schaamhaar, en dat er kwijl uit jullie monden loopt, want mensen met een iq onder het gemiddelde zouden dit soort fouten niet eens maken.
Ik reken erop dat jullie dit heel snel rechtzetten, anders kan ik d.m.v.
berichten op forums, in chatboxen en email doorsturen wel voor zorgen dat jullie geen nieuwe klanten krijgen.
Vriendelijke groeten, en stik in de stront.

xxxx

##########################

joriz
25/01/07, 02:32
Mooi ja. Maar misschien met het verhaal erachter, zoals dat de website allang was opgedoekt, maakt het nog beter.

SebastiaanStok
25/01/07, 10:02
:lovewht: hahahahahhahahahahahhhaha :D
O man ik stik bijna in me drankje :o :W:

Echt hoe hij het brengt, water die uit die automaat te lurken :p Die had comiek moeten worden!

Triloxigen
25/01/07, 12:02
Mooi ja. Maar misschien met het verhaal erachter, zoals dat de website allang was opgedoekt, maakt het nog beter.
Ik ben ook erg benieuwd naar het verhaal erachter.

Magus
25/01/07, 12:42
Hebben jullie nu ook al op kabo's pc ingebroken om daar bestanden en backups te wissen? omg! ;)

Crafty
25/01/07, 13:09
...

OMFG :eek:

Beetje vriendelijker mag wel, t'is wel hilarisch moet ik eerlijk zijn.

Wat het trouwens niet tijd voor een "Grappige e-mails/momenten! [Part 2]" ofzo, want deze topic is wel erruuuuuugg lang :rolleyes:

Toepes
25/01/07, 13:53
Je hebt ook clans die niet meteen om sponsering vragen:

Klant : wat is grootste account die je hebt ?
Ik : hoeveel heb je nodig ?
Klant : ik denk zeker 2GB, ik heb een squad...
ik : Veel dataverkeer ?
Klant : Nee denk ik niet we beginnen pas
ik : Veel downloads ?
Klant : Nee die link ik wel naar de originele sites, dan hebben we altijd de laatste. (slim toch ?)

na nog enige overleg met de klant, krijgt de klant een overeenkomst met domeinnaam + hosting van 1GB (behoorlijk ruim bemeten)

Klant : ja ik zie de default pagina, en nu ? wat moet ik nu doen ?
Hoe moet ik een site maken ?
Hoe moet ik nu mensen op mijn pagina laten komen ?
Kan ik ook mensen blokken van mijn site ?
ENZ ENZ....

Einde van het verhaal blijkt dat de klant echt niet weet wat er speelt en er maar een ding telt in zijn beleving: Het moet groot zjin. (Leuk voor de webhosting, maar ik verwacht nog veel mailtjes voor hulp bij zijn PHP site want hij had nog nooit een website gemaak)

--------------

Serve-xs
25/01/07, 14:18
lolz, wat een noob

Hallo,
ik kreeg deze:

Hoi

Ik heb een clan en wil een server van 999 slots cod1.
Dit moet je nu doen voor 1 euro per maand anders moet je een boute betalen.
doei

:cool:
wat een sjomp?

nee, die geloof ik niet. Denk je nou werkelijk dat we hier intrappen? :X

Apoc
25/01/07, 14:34
nee, die geloof ik niet. Denk je nou werkelijk dat we hier intrappen? :X

Was dat sarcastisch bedoeld of..? Ik kan het in ieder geval niet uit je post opmaken :)

XFX
25/01/07, 19:15
Was dat sarcastisch bedoeld of..? Ik kan het in ieder geval niet uit je post opmaken :)

Ik denk dat hij bedoelt dat die Maxhost dat 'mailtje' zelf heeft getypt ofwel dat dat mailtje helemaal niet bestaat. En dat vermoeden had ik ook al.

iHosted
25/01/07, 19:46
Echt hoe hij het brengt, water die uit die automaat te lurken

Die is inderdaad enorm funny! :)

Serve-xs
26/01/07, 12:42
Ik denk dat hij bedoelt dat die Maxhost dat 'mailtje' zelf heeft getypt ofwel dat dat mailtje helemaal niet bestaat. En dat vermoeden had ik ook al.

Precies

JROnline
26/02/07, 08:45
Welk versje ik niet vinden kon.

Vogeltje fiet fiet
geef me je eitjes
geef me je eitjes van porcelein
'k zal ze niet breken
'kzal ze bewaren
?????????????
??????????
Heb ik in de eerste clas geleerd in 1929
maar ben nu 83 jaar en ben de rest vergeten.
Woon al 55 jaar in Canada en toch..........
zou ik de rest wel weer eens willen lezen
Mijn dank .


:) Ik kan u een dedicated server aanbevelen..

VinceSTM
26/02/07, 10:18
:) Ik kan u een dedicated server aanbevelen..

Doe die man een plezier en reply even:



vogeltje wiedewiet, geef mij je eitjes
geef mij je eitjes van porcelein
'k zal ze niet breken, 'k zal ze bewaren
en 'k zal er o zoo voorzichtig mee zijn
mijn eitje wiedewiet, die krijg je niet
dat worden zangertjes, wiede wiedeniet

vogeltje wiedeniet, geef mij je kleintjes
geef mij je kleintjes, zoo donzig zacht
'k leg ze te slapen zacht in mijn bedje
en ze verzorgen bij dag en bij nacht
mijn kleintjes wiedewiet, die krijg je niet!
dat worden zangertjes, wiede wiedeniet

XBL
27/02/07, 07:28
Weer een erg aparte (ik typte eerste 'leuke', maar zo leuk is het niet), waar ik werkelijk geen idee van heb wat ik ermee moet. Is het stiekem toch spam?


Geachte Heer/Mevr, Vind U het normaal dat ik 4 maanden moet wachten voor een grote wondbreuk operatie, deze heb ik opgelopen in 2004 dus ik loop hier al 3 jaar mee, als de breuk grootte wordt zegt de Chirurg dan komen de darmen naar buiten toe, dan is het leed niet te over zien. Gaag Uw mening hierover dat ik 4 maanden moet wachten. Daar ze nu maar de beschikking hebben over 5 operatie kamers daar kan ik niets aan doen, wel het ziekenhuis, maar dat mag niet ten koste gaan van de patient, ik vind 4 maanden nogal lang. De looptijd is te lang, je weet wat het is, dus is er iedere dag een stukje spanning, wanneer wordt ik geholpen. Met vriendelijke groet,

Tuinslak
27/02/07, 07:46
Denk dat het spam is.
Ik krijg ook vaker en vaker spam over Frodo en Sam, en Harry potter quotes en stukjes tekst ...
Om de emailadressen weer op whitelist te krijgen.

DennisWijnberg
15/03/07, 13:20
Do You Need a sponsor? We are looking 4 one :D Do You Want to sponsor a dedicated server or an virtual private server? We can give you reclame @ our IRC channel, at our site, at our server, at our teamspeak, AT OUR ventrilo, in the end of every war: we do also cups like enemy down and clanbase, ans we spam your site all the time when we play :D this is our site: www.XXXX.nl There Are coming there daily about 200 users Let me know if you are interested!


Good Luck,

Misschien kan hij beter de volgende keer zijn vader laten emailen ofzo....

SebastiaanStok
15/03/07, 13:28
:D Lagge man :p
:W:

rayden
15/03/07, 15:53
Beste Paulewk,
Je bent verbannen uit het volgende forum:
Domeinnaam Categorie
Verbannen tot: 1 januari 1970 01:00
Reden:
Zoals je wilt
-janneman

daanl
15/03/07, 15:55
Hahah volgens mij was die niet wakker

Janine
17/03/07, 16:20
Heb in een deuk gelegen om sommige emails

meermedia
19/03/07, 21:04
Ik lig geregeld dubbel van de berichten die ik krijg via mijn website, waar restaurants op vermeld staan. Bezoekers mogen daar hun mening geven en ik krijg toch wel vaak te maken met mensen die qua IQ niet ver boven hun maaltijd uitstijgen ;)
En natuurlijk ook van gewone mensen, met aparte vragen....

-----

Dat je bij het afhalen van een pikilia voor 2 personen zo\'n bedrag durft te vragen terwijl de helft alleen gesneden tomaten bevat en de inktvis gewoon niet aanwezig was.Ik was een vaste klant maar kom bij jullie nooit meer afhalen of eten.Ik zal zoveel mogelijk mensen vertellen over jullie afhaal-oplicht praktijken

------

Geachte Heer / Mevrouw,
Ik had misschien een rare vraag, maar wilde graag het volgende weten.
Ik ga in Mei van dit jaar trouwen en ben op zoek naar een MAO kostuum.
Zo eentje met van die kleine knoopjes op het jasje als sluiting en zo\'n kleine opgezette kraag.
Zou u mij misschien kunnen vertellen waar ik die kan vinden hier in Nederland?
U zou mij hier een heel erg groot plezier mee doen.
Ik hoor het graag van u.
Met vriendelijke groet,
naam

------

Of wat te denken van mensen die gewoon echt compleet blind zijn:

>Beste Kadir,
>
>Ik wil uw restaurant graag op onze website vermelden, maar dan heb ik nog
>wel het adres+telefoonnummer van het restaurant nodig.
>

En dan als reactie:

kunt u mij dan duidelijk mailen wat k allemaal moet doen voor mij activeren van mijn profiel bij voorbaat bedankt

*zucht, hoeveel duidelijker had ik kunnen zijn dan?*

------

Of mensen die nog niet helemaal snappen dat sommige dingen niet door de beugel kunnen:

WOKKIE WOKKIE welk chinees vrouwtje wil zitten op mijn STOKKIE ? Jij dan krijgen heerlijke saus, en ik Nouken met jou op fornaus! maar dan moet ie wel aus. Anders jij verbranden Hol. En spriets ik zo jouw wang wang vol. Knauw knauw!! Long Bonk

iHosted
19/03/07, 22:25
WOKKIE WOKKIE welk chinees vrouwtje wil zitten op mijn STOKKIE ? Jij dan krijgen heerlijke saus, en ik Nouken met jou op fornaus! maar dan moet ie wel aus. Anders jij verbranden Hol. En spriets ik zo jouw wang wang vol. Knauw knauw!! Long Bonk

Whehehe

Obraz
19/03/07, 23:43
Leuke avond gehad bij het lezen van dit topic. Ik kan het niet laten om onderstaande email dan ook even te vermelden:

> Waar kan ik het rooster van v---s ten behoeve van werkgroepen en
> v---s uploaden zodat het (in exel) kan worden gedownload. Om op
> die manier de actueelste stand der dingen permanent online te hebben.
>
> Ik moet namelijk een roosterprotocol maken voor de komende zomer t/m de
> kerst.
> De communicatie moet een stuk helderder worden. Nu blijven te vaak
> dingen onduidelijk

Wie 't snapt mag het zeggen :-)

Triloxigen
20/03/07, 00:26
Leuke avond gehad bij het lezen van dit topic. Ik kan het niet laten om onderstaande email dan ook even te vermelden:

> Waar kan ik het rooster van v---s ten behoeve van werkgroepen en
> v---s uploaden zodat het (in exel) kan worden gedownload. Om op
> die manier de actueelste stand der dingen permanent online te hebben.
>
> Ik moet namelijk een roosterprotocol maken voor de komende zomer t/m de
> kerst.
> De communicatie moet een stuk helderder worden. Nu blijven te vaak
> dingen onduidelijk

Wie 't snapt mag het zeggen :-)

Hij wil z'n FTP inlog gegevens weten :p

FSCJasper
20/03/07, 00:36
Ik kreeg een lange tijd geleden een hele beschrijving van een bedrijf betreffende een nieuw concept. Bijgesloten zat een PDF. In eerste instantie dacht ik aan spam, echter ze bleven maar mails sturen met verdere informatie en waarom er geen reactie werd gegeven.

Vijf mails verder met vragen waarom er geen reactie kwam en wat de feedback op het project was, had ik de goede heer een mail terug gestuurd dat de informatie niet naar het juiste adres was verzonden. Enkele dagen later kreeg ik telefoontje van een engelsman, die zijn excuses aanbood en vriendelijk verzocht de informatie te verwijderen. Bleek uiteindelijk dat zij naar verkeerd domeinnaam (.nl ipv .net) hadden verzonden, omdat de gewenste ontvanger een Nederlander was. :)

SebastiaanStok
20/03/07, 10:02
Goeie iHosted :D

Deze kwam ik een gisteren tegen :p
http://worsethanfailure.com/Articles/Mixed_Messages.aspx

XFX
20/03/07, 13:38
Een klant was vergeten dat hij nog een server had:


hey i am not using it that server since long ago. then why do i need to pay? your really wired

Oke, ik ben bedraad..

groenleer
20/03/07, 14:31
Goeie iHosted :D

Deze kwam ik een gisteren tegen :p
http://worsethanfailure.com/Articles/Mixed_Messages.aspx

Hij is goed. :D

Maak je wachtwoord niet te simpel en schrijf het op en bewaar het op een veilige plaats.

Tips om je wachtwoord te beschermen:
Schrijf nooit je wachtwoord op, maar onthoud het.


Hehe

dennis0162
21/03/07, 00:21
Net iemand op msn:

hij: Ik ben 1gb over mijn dataverkeer heen nu krijg ik een boete van €300,-
Ik: Oh, is dat niet een beetje erg prijzig?
hij: Ja, dat vind ik ook maar nu ben ik bang omdat ik dan in de rechtzaal mot.
Ik: Heb je een contract ondertekend?
hij: Nee, ik kreeg het gratis.
Ik: Dan is het toch goed?
hij: Ja, hij gaat zijn broer op mijn af sturen
Ik: Leuk bedrijf is dat.
hij: Eigelijk niet nee.
ik: Wat is hun bedrijfsnaam hebben ze een kvk?

Ze hebben nog een kvk ook. Maar een broer op iemand afsturen:S ?

Tuinslak
21/03/07, 00:36
Ja, zeker altijd de klant geloven wat die zegt... ;) Die liegen nooit :X

Apoc
21/03/07, 00:42
Tja sommige kinders hebben een wat levendige fantasie

SebastiaanStok
21/03/07, 09:42
Als het gratis is hij geen contract heeft ondertekend heeft dat bedrijf geen poten om op te staan :)
Moet hij een, aanklacht indienen wegens bedreiging :D En dat naar die gast sturen.

Zeg het gaat toevallig niet over e-***** :X

maxnet
22/03/07, 13:38
De laatste tijd komt hier e-mail binnen van mensen die een plasma TV willen opsturen.

Nu heb ik daar op zich geen problemen mee. ;)
Alleen willen ze hem wel gerepareert terug hebben.




Good Evening!

My name is XXXXXX XXXXXXXX and I purchased a Maxnet 42" plasma HDTV from Best Buy 4 months ago. I have a 1 year Manufactor warrenty on the TV, which now I am coming across a problem. Best Buy was no help. They couldn't give me your telephone number to contact you nor did they help the issue at hand. I need someone too call be back about the issue that I am having and send me information about the warrenty.

Please contact me ASAP at XXX XXX XXXX or XXX XXX XXXX. Could you also send me the manufactor warrenty.

FSCJasper
22/03/07, 19:45
Ziet eruit als ouderwetse spam.

SebastiaanStok
22/03/07, 20:26
http://users.skynet.be/lachjekrom/lachkaarten/naald.jpg Deze kwam ik denet tegen :D

WI-Hosting
22/03/07, 22:22
Ziet eruit als ouderwetse spam.

Of het heeft iets te maken met zijn bedrijfsnaam? (zelfde als de tv producent blijkbaar) :) gewoon een kwestie van verkeerde domeinextensie gebruikt ;)

groenleer
23/03/07, 08:20
Of het heeft iets te maken met zijn bedrijfsnaam? (zelfde als de tv producent blijkbaar) :) gewoon een kwestie van verkeerde domeinextensie gebruikt ;)

De fabrikant is Maxent (de N en E zijn omgedraaid)
Meer informatie via http://www.maxentusa.com/ :D

Magus
23/03/07, 11:48
Even het telnr van philips doormailen ? ;)

Eris
15/04/07, 23:54
Omdat het altijd anders om is kon ik dit toch maar niet laten.

Dit is de eerste keer dat een webhoster mij als webmaster sponsoring aanbied zonder maar te vragen. Ondanks dat heb ik maar besloten om gewoon nee te zeggen.



Hallo,

Ik heb gelezen dat jullie deze website willen gaan laten uitgroeien tot een 'waar' php nieuws portaal. Daar wij interesse hebben in het hosten van innoverende concepten en goedlopende informatieve websites is dit een mogelijkheid van sponsoring.

Mocht er interesse zijn dan verneem ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Persoon X
Bedrijf Y


Achja omdat ik het toch niet kan laten.

Website waar gebruikers al 2 jaar een "gastenboek" kunnen aanvragen is altijd banner vrij geweest. Als experiment heb ik er even adsense op gezet.



wat is dit inderdaad met die reclamebalk opeens??!! Ik ben hier ook niet blij mee en vind het erg raar dat dit ZONDER toestemming wordt gedaan! Mijn site is geen reclame tool voor Google!!

groenleer
16/04/07, 08:09
Achja omdat ik het toch niet kan laten.

Website waar gebruikers al 2 jaar een "gastenboek" kunnen aanvragen is altijd banner vrij geweest. Als experiment heb ik er even adsense op gezet.


wat is dit inderdaad met die reclamebalk opeens??!! Ik ben hier ook niet blij mee en vind het erg raar dat dit ZONDER toestemming wordt gedaan! Mijn site is geen reclame tool voor Google!!



Als je het goed hebt gedaan stond het in de voorwaarden van je dienst. Als dit niet zo was ben je dom bezig geweest. Overigens vind ik zo'n reactie van een klant van een gratis dienst best overtrokken. Je kan gewoon op voorhand weten dat een gratis dienst niet gratis blijft.

Ergens moet het geld vandaan komen.

SebastiaanStok
16/04/07, 11:08
Valt nog mee, ik had eerst by Stats4U zonder een vermelding reclame popups :mad: Met zelfs spyware!! :eek:

Terwijl er wel meen ik iets over in de voorwaarde over stond, dat ze voortijdig zouden informeren. Maar wat niet is gebeurd.
Maar dan nog, spyware is verboden! :r

AlexanderOnline
07/05/07, 14:47
Klant had voicemail ingesproken, hij werkt met Outlook Express, provider Planet en kan wel mail ophalen maar niet versturen (bekend, alle mail moet via planet z'n mailserver lopen). Klant spreek echt de volledige error in, ik had het niet meer :P Dus dingen als "socket dubbelepunt blabla" en "fout dubbelepunt nul-acht-iks-cornelis" oid :P

Server00
07/05/07, 20:49
Klant had voicemail ingesproken, hij werkt met Outlook Express, provider Planet en kan wel mail ophalen maar niet versturen (bekend, alle mail moet via planet z'n mailserver lopen). Klant spreek echt de volledige error in, ik had het niet meer :P Dus dingen als "socket dubbelepunt blabla" en "fout dubbelepunt nul-acht-iks-cornelis" oid :P

euuh :W:, das niks vergeleken met mijn gesprekken soms "Domme blondjes"

LH-Online
07/05/07, 20:59
Hahaha, die is origineel :)

groenleer
16/05/07, 07:42
Sinds wanneer worden domeinen onder bestanden geregistreerd?

Zie ook:
http://www.kvk.nl/nieuws/nieuwsitem.asp?nieuwsID=19350

Een stukje voorlichting is hier echt wel op zijn plaats weer.

SebastiaanStok
16/05/07, 10:20
Als je de komende tijd niets van mij horen, jullie kennen me niet :X :p

Florisjuh
17/05/07, 09:19
Ik vind dat gameserver hosts soms af en toe heel slecht omgaan met sponsorings aanvragen, zo zou je verwachten dat een aanvraag privé blijft en niet in de buurt van mensen komt die een tamelijk laag IQ hebben..

Zo pmde iemand van een andere clan die graag ons succesvolle FIFA team wilt hebben een van onze FIFA spelers om kennelijk op te scheppen en ons een slechte naam te geven? erwijl ik dat sponsorings emailtje pas een dag van te voren verstuurd had..

haha iemand dit is niet te geloven clannaam ook al aan bedrijf gevraagd te sponsoren :P Iemand_anders zeker want dat heeft die dan van ons :P

Komto
17/05/07, 09:40
Sponsorrequests zijn voor ons dan ook al sowieso buitengesloten.
Als wij iets willen sponsoren, dan nemen wij wel contact op.

Denk je dat een voetbalclub gaat smeken bij een bedrijf of ze gesponsord mogen worden?

BsHosting
17/05/07, 09:49
ipv zoveel sponseraanvragen te doen (schooien is het onderhand) is het misschien beter eens te gaan werken met heel de clan en zo in jullie behoefte te voorzien.

ook een hoster heeft kosten en kan ook niet alles weggeven.
en elke sponseraanvraag is wel hetzelfde "wij zijn de grootste clan etc etc en kunnen uw bedrijf groot maken"

als ze dan allemaal zo groot zijn ik ga dan uit van laat staan in het laagste geval 50 man het zijn er uitgerekend meer maar als vb.
lap met zijn allen een 10 euro pm heb je pm al 500 euro kun je een hele leuke gameserver voor huren.

net als wat komto zegt een voetbalclub gaat ook niet lopen smeken

crazycoder
17/05/07, 09:56
Klant had voicemail ingesproken, hij werkt met Outlook Express, provider Planet en kan wel mail ophalen maar niet versturen (bekend, alle mail moet via planet z'n mailserver lopen). Klant spreek echt de volledige error in, ik had het niet meer :P Dus dingen als "socket dubbelepunt blabla" en "fout dubbelepunt nul-acht-iks-cornelis" oid :P
Altijd nog beter dan "mijn mail doet niets". Ga dan maar eens verzinnen wat het probleem is.

BsHosting
17/05/07, 09:59
@ crazycoder.

in 99,9% kun je al uitgaan van de uitgaande mailserver, alleen probeer sommige dat maar eens uit te leggen.

crazycoder
17/05/07, 10:20
@ crazycoder.

in 99,9% kun je al uitgaan van de uitgaande mailserver, alleen probeer sommige dat maar eens uit te leggen.
Ik zal er niet echt diep op ingaan, maar dat klopt gewoonweg niet. Jij vergeet problemen met account, beveiligingssoftware etc.

BsHosting
17/05/07, 10:28
Ik ga uit van mijn eigen ervaringen en van bevriende webhosters.

en het probleem wat er heerst is bijna elke keer dit verhaal.

Florisjuh
17/05/07, 14:55
Bij een sponsoringsaanvraag gaat het niet om de grootte van de clan maar om de publiciteit omtrent de clan, uiteindelijk zijn het niet de clan leden die bij uw bedrijf willen huren maar geïnteresseerden van buitenaf.

En zelfs als je een professioneel team sponsort moet je of erg goedkoop zijn of uitblinken qua uitstraling, professionaliteit en kwaltijd om er profijt van de hebben.

Wij namen contact op met 4multiplayers omdat wij wisten dat het niet moeilijk zou worden minimaal 2 klanten per maand naar hun te verwijzen vanwege de prijzen waartegen ze hosten, maar qua professionaliteit was 4multiplayers dus een slechte keuze.

Triloxigen
17/05/07, 15:42
@ crazycoder.

in 99,9% kun je al uitgaan van de uitgaande mailserver, alleen probeer sommige dat maar eens uit te leggen.

Onze ervaring is dat het in 99% van de gevallen ligt aan programma's zoals Norton Anti Internet en virusscanners

GlennMatthys
21/05/07, 09:25
Vannochtend deze doorgestuurd gekregen van een collega van mij:



hello

ik ben xxx 19 jaar oud en heb al 5 jaar ervaring in cs ben begonnen
met cs 1.6 toen condition zero en nu source ik zit in clan yyy .
We hebben 2 public en 1 private server 24/24 lopen.
site is er ook maar zijn nog bezig met intro en dat gaat nog ff duren de

rest is wel al on line
wij zijn nu op zoek naar sponsors we hebben pas fatlan mee gedaan maar helaas waren een paar van de beter source speler niet beschikbaar dat wiekend spijtig genoeg
maar !
duddo is wel gegaan en heeft na game-time , lanergy ook fatlan fifa 2007

finale gewonnen.
we hebben eigen shirts op de lan waar op geprint kan worden door een anderen sponsor jullie logo of site of beiden.
we zijn vanplan met het hele cs en fifa team aan zoveel mogelijk lans
en op 1 persoon na is iedereen in de clan 18+ en dat proberen we ook zo
te houde


alvast bedankt xxx en de hele yyy

crew



(Dit is dus het exacte bericht, met regeleindes en dergelijke intact! Ik heb alleen de namen gecensureerd)

AlexanderOnline
21/05/07, 09:28
Wiekend _o-

Paulewk
21/05/07, 11:33
Bij een sponsoringsaanvraag gaat het niet om de grootte van de clan maar om de publiciteit omtrent de clan, uiteindelijk zijn het niet de clan leden die bij uw bedrijf willen huren maar geïnteresseerden van buitenaf.

En zelfs als je een professioneel team sponsort moet je of erg goedkoop zijn of uitblinken qua uitstraling, professionaliteit en kwaltijd om er profijt van de hebben.

Wij namen contact op met 4multiplayers omdat wij wisten dat het niet moeilijk zou worden minimaal 2 klanten per maand naar hun te verwijzen vanwege de prijzen waartegen ze hosten, maar qua professionaliteit was 4multiplayers dus een slechte keuze.

Ik zou eerst eens leren spellen :).

En 2 klanten per maand, wat moet een hoster daarmee? Das nou niet echt sponsoring waard imo.

UDIS
21/05/07, 12:12
tja, en als je dan wel eens iemand sponsort omdat je het een leuk initiatief vind dan blijkt ineens dat ze er zelf maar mee gekapt zijn...:huh:

Dus dat is hoe dat soort gastjes ook omgaan met bedrijven die wel eens interesse tonen en een idee van ze stimuleert daarmee. Ik werd tijd terug benaderd door een jongen van +- 15/16 en die had het grootse idee om een webradio station op te zetten met wat vrienden en had een SHOUTcast pakketje nodig voor streaming. Site en alles was al geregeld door ze, ons logo/banner zou wel ff boven in de hoek komen. Weken niets meer ervan gehoord, dus ik maar eens mailen met hem. Blijft dat ze het toch maar niets vonden en zijn er maar mee gestopt want de BUMA/SENA wilde ze niet sponsoren :D :D

Hij had netjes een overeenkomst getekend, dus die heb ik maar weer verscheurd en dan is het jammer. Was nergens van op de hoogte gesteld, is schijnbaar normaal dat ze dan niets meer laten horen...;)

groenleer
21/05/07, 12:31
tja, en als je dan wel eens iemand sponsort omdat je het een leuk initiatief vind dan blijkt ineens dat ze er zelf maar mee gekapt zijn...:huh:

Dus dat is hoe dat soort gastjes ook omgaan met bedrijven die wel eens interesse tonen en een idee van ze stimuleert daarmee. Ik werd tijd terug benaderd door een jongen van +- 15/16 en die had het grootse idee om een webradio station op te zetten met wat vrienden en had een SHOUTcast pakketje nodig voor streaming. Site en alles was al geregeld door ze, ons logo/banner zou wel ff boven in de hoek komen. Weken niets meer ervan gehoord, dus ik maar eens mailen met hem. Blijft dat ze het toch maar niets vonden en zijn er maar mee gestopt want de BUMA/SENA wilde ze niet sponsoren :D :D

Hij had netjes een overeenkomst getekend, dus die heb ik maar weer verscheurd en dan is het jammer. Was nergens van op de hoogte gesteld, is schijnbaar normaal dat ze dan niets meer laten horen...;)

Het is toch ook gewoon van de zotte.

Dat de BUMA/SENA niet wil sponsoren. Hoe halen ze het in hun hoofd ;)

SebastiaanStok
21/05/07, 12:59
Het is toch ook gewoon van de zotte.

Dat de BUMA/SENA niet wil sponsoren. Hoe halen ze het in hun hoofd ;)

Inderdaad heb ik te minsten niet last van irritante reclame bij Nashfile FM :r :(
Reclame is niet erg, maar die zijn wel zo irritant! :X

Marin
25/05/07, 15:31
Wordt vandaag toegevoegd op msn door een persoon. Hij is 16 jaar en zoekt een gratis hosting voor zn forum. enkele delen uit het gesprek:

DigiState zegt:
aan gratis hosting doen wij niet meer.


persoon zegt:
want ik zoekt een gratis forum host

DigiState zegt:
tja, dan moet je niet bij ons zijn ben ik bang

persoon zegt:
want van die reclame wordti k ook gek op me forum

DigiState zegt:
ja, gratis hostingpartijen geven over het algemeen reclame

DigiState zegt:
als je er een klein beetje geld voor neerlegt heb je goede betrouwbare hosting zonder reclame

verderop:

persoon zegt:
kom op alstublieft

persoon zegt:
als jullie het doen voor mij

persoon zegt:
laat ik die ander hoster vergeten ik hebt nog een hekel aan die hoster

DigiState zegt:
sorry, maar wij doen het echt niet gratis

verderop:

persoon zegt:
kom op

persoon zegt:
alstublieft

DigiState zegt:
welk deel van nee begrijp je niet?

persoon zegt:
dat bedoel ik nou met hosteer

persoon zegt:
*** hosters dis

persoon zegt:
ben je een belg ofzo

persoon zegt:
die andere was ook een belg en een hele erge .......... *** belg

daarna maar geblokkeerd... tis moeilijk soms...

Freakingme
25/05/07, 16:40
"nee" << je zou denken dat dat vrij duidelijk is.

Verder merk je de laatste tijd steeds meer dat heel veel mensen vergeten dat voor niets alleen de zon op gaat, en dat je in de tegewoordige tijd 1e persoon enkelvoud nooit stam+t krijgt ;)

SebastiaanStok
25/05/07, 16:40
Ik had hem een woordenschat laten afleggen :)
Als hij dan wel weet wat nee betekend, maar dan nog steeds blijft zeuren, had ik hem naar het ziekenhuis verwezen voor een brijn onderzoek :D

UDIS
25/05/07, 17:21
Het probleem is dat het ze toch geen ene moer uitmaakt wat je zegt. Zoals je leest blijft ie gewoon aanhouden en als ze het eenmaal doorkrijgen dat het ze niet lukt is het opeens allemaal slecht.

Nu hij gekickt is probeert ie het gewoon wel weer bij een ander... dat is heel normaal schijnbaar. Ik begrijp best het enthousiasme van die personen, maar nee is altijd nog nee en een hoster heeft wel even iets meer aan z'n hoofd dan steeds dingen gratis aan te bieden. Ben momenteel ook met een klant (niet eens 16 jaar maar volwassen personen via een stichting) in de weer met een streaming verhaal. Ze blijven aanhouden dat hun vorige provider het gratis deed omdat ze daar paar maanden online waren voor een test, of wij dat ook maar ff willen regelen... en na 2 dagen testen beginnen over waarom we zo duur zijn want voorheen was het gratis.. uhm ja... zij benaderen ons toch?! :huh:

Ga dan niet weg bij die provider als je het daar gratis kreeg denk ik dan. Overigens heb ik de provider even een mail gestuurd als check of dat verhaal klopt, maar krijg undelivered mails terug en word nergens op gereageerd.

Je maakt wat mee soms... pfft..

Randy
25/05/07, 17:29
Inderdaad heb ik te minsten niet last van irritante reclame bij Nashfile FM :r :(
Reclame is niet erg, maar die zijn wel zo irritant! :X

Geen paniek, er worden wat nieuwe spots voor Nashville geproduceerd (en XFM en Radio 8FM)... :)

BLAST3R
28/05/07, 13:36
Deze was wel erg kort:


Hello,
sponsor you clans?


Dat was het alweer!

Ik email terug van 'please look on my website'.

En ja hoor:

wherE?? :S

Waarop ik terugzond: 'look on my website, the bold sentence...'

En niet te geloven, weer een korte terug:

thx

Geniaal gewoon :P

Om moe van te worden... :rolleyes:

Domenico
30/05/07, 15:00
Ik denk dat ik een boek kan vullen met dit soort rare emailtjes maar ik kreeg er gisteren weer een via het wht feedback formulier en dus bij hoge uitzondering:


ik heb een nieuwe leptop en kan wel onlain maar geen msn openen en ook geen nieuwe aan makenn help


:W:

co0lman
30/05/07, 15:30
msn bestaat niet meer. Je moet nu Live gebruiken Zou ik er op antwoorden.

SebastiaanStok
30/05/07, 16:19
http://worsethanfailure.com/Articles/Playground-Fun.aspx
Deze post bestond al langer maar viel pas vandaag op wat de grap is :D

Erwin Zeeuw
14/06/07, 22:51
Tja, je kan het op alle manieren blijven proberen he, verder blijkt Nederlands best moeilijk te zijn:


"
hallo erwin ik heb 1 vraagjedoet u teamspeak servers sponsoren ?

mvg XXXXX
"