PDA

Bekijk Volledige Versie : Heb je als net geregistreerde user niet overal toegang toe ?



Aike
28/06/03, 23:57
Zomaar nieuwsgierig, er staat bovenaan de index dat er 31,280 posts zijn. Terwijl je als je die postcount uit de index optelt nog niet eens aan 3000 komt. Waar staan die andere 28.000 ?

Zomaar nieuwsgierig, verder niet ;)

En ja ik vind webhostingtalk.nl een leuk initiatief, jullie gaan me hier vaker zien :)

Deimos
29/06/03, 00:25
De nieuwsgroepen bevatten zeer veel posts deze worden ook meegeteld niets om je dus druk over te maken. Verder welkom op het forum. En ik wil bij deze de gelegenheid ook even aangrijpen om je te attenderen op de huisregels :). Lees ze goed en het zal je hier (hopelijk) bevallen.

X-Networks
29/06/03, 13:21
Dit stond onder het bericht van Deimos;

__________________
/me is geen Moderator meer.


Ik moest toch ff een traantje wegpinken :(

We Develop
29/06/03, 13:28
Inderdaad

Domenico
08/07/03, 19:24
Origineel geplaatst door Aike
Zomaar nieuwsgierig, er staat bovenaan de index dat er 31,280 posts zijn. Terwijl je als je die postcount uit de index optelt nog niet eens aan 3000 komt. Waar staan die andere 28.000 ?

Zomaar nieuwsgierig, verder niet ;)

En ja ik vind webhostingtalk.nl een leuk initiatief, jullie gaan me hier vaker zien :)


Ehm, ik denk toch dat je een verkeerde optelling hebt gemaakt hoor. :)
Jij hebt het aantal onderwerpen opgeteld ipv het aantal berichten.

RobbertC
08/07/03, 19:52
Je kunt overigens niet overal inkomen nee, het moderator forum is alleen voor ons ;)

Wezz6400
08/07/03, 20:52
Origineel geplaatst door RobbertC
Je kunt overigens niet overal inkomen nee, het moderator forum is alleen voor ons ;)
Ieder forum met naast de eigenaar/admin meer admins en/of mods heeft dat, bijna allemaal dus. Het zou raar zijn als jullie er geen hadden. :p