PDA

Bekijk Volledige Versie : Colocator gezocht



Anoniem
28/06/03, 19:55
Nu ben ik OFFICIEL host "X" beu. Zijn gezeik hangt me de kloten uit .. steeds dingen beloven die er nooit zullen komen..
_______________________________________________

Tot zover de korte boodschap aan mijn huidige SUCKhost.


Wat ik dus zoek :
- 1u rackspace
- 300 GB/Maand traffic

De vereiste is dat er een zeer goede verbinding met Belgie moet zijn (lambdanet, level3 ... ). De afname zal zeer snel vergroten, ik ben gelukkig niet zo dom geweest om racks te hangen bij mijn huidige host maar ik heb wel klaten voor collocatie. Misschien dat we binnen 1 a 2 maand een secure rack afnemen.

Ik hoop dat de prijs wat goed is, want bij mijn huidige host heb ik al voor 12 maand betaald en ik heb al 2 maand leugens, loss, lag, trage netwerken naar mijn kop gekregen. Een kleine rekensom : 10 maand betaalde colocatie gaat verloren aangezien de host geen frank wil teruggeven, maar toch de slechte kwaliteit van zijn netwerk bekend.

Sorry voor mijn geflame maar die vent is gewoon niet goed wijs ! Nog nooit zo iemand tegengekomen die zich groot voordoet, maar in werkelijkheid een kleine bedrieger is.

RobbertC
28/06/03, 20:03
Iets minder flamen mag wel, en noem dan ook meteen de naam van het bedrijf. :)

InterXS
28/06/03, 20:04
300 GB
1U rackspace
200 EUR pm

Locatie: Amsterdam
Netwerk: zeer stabiel, 3.4 Gbit naar AMS-ix, Lambdanet, Level3, KPN Euroringen, Telia, Carrier1 en Abovenet

Zal geheid niet de goedkoopste aanbieding zijn maar dan sta je ook wel in een zeer stabiel en snel netwerk.

Anoniem
28/06/03, 20:07
Origineel geplaatst door RobbertC
Iets minder flamen mag wel, en noem dan ook meteen de naam van het bedrijf. :)

Ik denk dat iedereen het wel weet en noem ik geen namen...

interxs : mag ik een IPtje of mag ik tracen op je domeinnaam?

Als het datacentrum adichter bij de Belgische grens ligt dan andere bedrijven wordt dat als een voordeel bekeken ( Dus al liever Rotterdam dan Amsterdam )

InterXS
28/06/03, 20:16
Enige in Rotterdam zijn We-dare en Easynet

ip voor trace: 193.148.15.218

Anoniem
28/06/03, 20:17
Ik verwacht ook nog een antwoord van we-dare.
Jullie staan in Rotterdam en hebben ook een goede connectie met Belgie.

InterXS
28/06/03, 20:18
Wij staan in amsterdam

Anoniem
28/06/03, 20:20
Origineel geplaatst door InterXS
Wij staan in amsterdam

Ok dan, routing verloopt van beide via Level3.

InterXS
28/06/03, 20:21
Klopt en ook nog: Lambdanet, KPN Euroringen, Telia, Carrier1 en Abovenet

InterXS
28/06/03, 20:24
Je staat nu bij coloheaven zie ik, neem aan dat je verhaal hierboven ook op coloheaven slaat?

Anoniem
28/06/03, 20:24
Origineel geplaatst door InterXS
Klopt en ook nog: Lambdanet, KPN Euroringen, Telia, Carrier1 en Abovenet
Ok, maar je prijs lijkt wel wel duur op het eerste zicht. Ik kan moeilijk aan klanten 250EUR/mbit gaan rekenen en daarboven nog eens mijn winst.
We zouden ook direct een switch plaatsen, 16 of 24 poorten. Een rack afnemen lijkt me een onzekere kost voor te beginnen.

Anoniem
28/06/03, 20:25
Origineel geplaatst door InterXS
Je staat nu bij coloheaven zie ik, neem aan dat je verhaal hierboven ook op coloheaven slaat?

Ik noem geen namen maar het IP van mijn huidige server is ownz.be ;)

InterXS
28/06/03, 20:31
Ja zover was ik ook al :)

Cliff
28/06/03, 23:04
Origineel geplaatst door InterXS
Enige in Rotterdam zijn We-dare en Easynet

ip voor trace: 193.148.15.218

Het is vrij nutteloos om een IP adres uit een exchange range te gebruiken aangezien deze niet van de desbetreffende ISP is.

alpenszene
28/06/03, 23:17
Cliff, ten eerste is z'on beschuldiging nutteloos voor de discussie, en ten tweede werd er wel degelijk, ondanks de locatie, om een ip adres gevraagd.

InterXS
28/06/03, 23:22
Cliff heeft 2 posts, is net aangemaakt, dus volgens mij gewoon een accountje van iemand om mensen anoniem af te zeiken, geen flame, maar zo komt het wel over

Cliff
28/06/03, 23:48
Origineel geplaatst door alpenszene
Cliff, ten eerste is z'on beschuldiging nutteloos voor de discussie, en ten tweede werd er wel degelijk, ondanks de locatie, om een ip adres gevraagd.

Het IP adres wat je gegeven hebt is nutteloos. En dus is die opmerking van nut voor de discussie. Waarom ?

Omdat de routing naar het IP dat je gegeven hebt anders zal zijn dan de IP adressen die gebruikt worden voor je hosting/colo activiteiten. Daarnaast is er nog steeds het feit dat dit IP adres van de AMS-IX zelf is en zei deze adverteren met het no-export BGP attribuut (wat wil zeggen dat partijen deze prefix niet mogen door adverteren naar andere partijen).

Er kan dus slecht gecontroleerd worden hoe de connectiviteit vanaf andere partijen is naar jou hosting/colocatie. Als je dns-1.interxs.nl gegeven had als hostname om een traceroute te doen dan zou je zien dat dit vanuit de Oregon-IX via level3 gaat. Maar dat het IP wat jij opgaf (dat van de AMS-IX) niet eens gerouteerd word vanaf die lokatie.

Daarnaast heb ik inderdaad deze account aangemaakt om te kunnen antwoorden op jouw opmerking. Puur om de feiten recht te zetten. Het is niet om af te zeiken cq. te flamen.

Pantsy
29/06/03, 00:36
Moderators vergelijk de IP eens! die optie zit in VB, het word steeds belachelijker... anoniem posten omdat je iets moet rechtzetten flauwekul!

Dit moet er gewoon even uit meeste zullen het zien als een flame maarja ik raak zeer ge-irriteerd van al dit nutteloze gedoe!

Scarlet
29/06/03, 00:53
Origineel geplaatst door TrancePitt
Moderators vergelijk de IP eens! die optie zit in VB, het word steeds belachelijker... anoniem posten omdat je iets moet rechtzetten flauwekul!

Dit moet er gewoon even uit meeste zullen het zien als een flame ma
arja ik raak zeer ge-irriteerd van al dit nutteloze gedoe!


De waarheid is soms hard maar cliff heeft 100% gelijk

Cliff
29/06/03, 00:55
Origineel geplaatst door TrancePitt
Moderators vergelijk de IP eens! die optie zit in VB, het word steeds belachelijker... anoniem posten omdat je iets moet rechtzetten flauwekul!

Dit moet er gewoon even uit meeste zullen het zien als een flame maarja ik raak zeer ge-irriteerd van al dit nutteloze gedoe!

Dan zul je zien dat die addressen zeer van elkaar verschillen. Ik raak zeer geirriteerd van al die mensen die denken dat ze wat weten, maar onzin uit hun mond kwaken en daar mensen mee misleiden.

ihost
29/06/03, 00:59
Origineel geplaatst door polyp


Ik noem geen namen maar het IP van mijn huidige server is ownz.be ;)

Vroeg me af of je nog extra traffic moet dokken voor die .bin die iedereen van je host bij jou weg mag trekken om de snelheid van het netwerk te bevestigen. :)

Anoniem
29/06/03, 01:14
MOD : Gelieve alle off topic posts te verwijderen. Ik zoek alleen colocatie, we-dare en instantxs is tenminste vertrouwen...

Pantsy
29/06/03, 01:15
Origineel geplaatst door Cliff


Dan zul je zien dat die addressen zeer van elkaar verschillen. Ik raak zeer geirriteerd van al die mensen die denken dat ze wat weten, maar onzin uit hun mond kwaken en daar mensen mee misleiden.

Hij heeft misschien wel gelijk maar dan is het bestwel zwak om niet onder je eigen naam te posten en ik heb een heeeeeeeeeeel groot vermoeden wie het is.

Scarlet
29/06/03, 01:17
Origineel geplaatst door TrancePitt


Hij heeft misschien wel gelijk maar dan is het bestwel zwak om niet onder je eigen naam te posten en ik heb een heeeeeeeeeeel groot vermoedik en wie het is.



ik weet wie het is. En hij post onder zijn eigen naam.

Dat hij geen bedrijfsnaam gebruikt moet dat dan ?

Anoniem
29/06/03, 01:20
Origineel geplaatst door TrancePitt
heeeeeeeeeeel groot vermoeden wie het is.

Ik moet ook niet ver gaan zoeken. :)

Ik zoek gewoon een oplossing voor :
- de éne server waarvoor we nu 10 maand teveel betaald hebben aan een oplichter ( dit eventueel tegen een goedkopere prijs verkrijgen om ons verlies wat te compenseren )
- een snelle host voor onze colo klanten die op HOLD staan, die te vertrouwen is. Mijn baas heeft GEEN ENKEL probleem met uitbreiden. De servers die we verkopen zijn een zeer groot succes... ( dit is al een uitbreiding vd zaak )

Cliff
29/06/03, 01:21
Origineel geplaatst door TrancePitt


Hij heeft misschien wel gelijk maar dan is het bestwel zwak om niet onder je eigen naam te posten en ik heb een heeeeeeeeeeel groot vermoeden wie het is.

Mijn naam is Cliff Albert, daar ik zal het er ook onder zetten als handtekening, ziezo mijn eigen naam. Ik heb er weinig moeite mee dat mensen mijn echte naam weten. Dat is toch overal te vinden op het wereld wijde web (of was het nu speeltuin)

Pantsy
29/06/03, 01:23
Dank je Cliff Albert www.speeltuin ;)

griebels
29/06/03, 01:28
Even samenvatten; "InterXS" post hier het AMS-IX IP van InternetOnline.

En tja; leuk; zo'n IP van een IX; als het al uberhaubt geannounced wordt, krijg je alsnog een sterk vertekend beeld. In principe (zoals Cliff al zei) mag het helemaal niet worden geannounced (dat zie policies van de AMS-IX zelf), om te voorkomen dat warezkiddies gratis transit krijgen op hun AMS-IX ip.

Ik word zelf doodziek van al die nep-hosts die liggen te pralen met apparatuur van anderen, overal zie ik "connected to AMS-IX" logo's, gigabitringen, mega-transits... mijn persoonlijke mening daarvan is: *kots*

Ik vind 't vooral zonde voor de bedrijven die nog eerlijk proberen te zijn en ook voor de klanten van de diverse *thirteen-in-a-dozen* "hostingbedrijfjes".

[edit: fix spelling]

host3000
29/06/03, 01:56
Nou, in ieder geval heeft wht.nl er weer een aantal deelnemers bij, alleen al voor deze thread :D
Volgens mij wacht polyp nog steeds op z'n nieuwe colo. Is het teveel moeite om daarover verder te gaan?

Dillard
29/06/03, 02:14
Ik weet niet waarom InterXS het AMS-IX IO adres heeft gegeven, maar trace mijn server 213.196.8.68 maar, die hangt daar.

InterXS
29/06/03, 02:33
213.196.8.26, 213.196.8.5, leef je uit

Anoniem
29/06/03, 02:40
Origineel geplaatst door Dillard
Ik weet niet waarom InterXS het AMS-IX IO adres heeft gegeven, maar trace mijn server 213.196.8.68 maar, die hangt daar.

Dit geeft dezelfde routings als de IP's dan instanXS gegeven heeft dus...

Scarlet
29/06/03, 03:11
Origineel geplaatst door InterXS
213.196.8.26, 213.196.8.5, leef je uit


zorg ff dat je reverse zone gefixed wordt

marcel@floor> traceroute 213.196.8.26
traceroute to 213.196.8.26 (213.196.8.26), 30 hops max, 40 byte packets
1 F8K1.ams2.core.io.nl (81.17.32.93) 0.751 ms 0.601 ms 0.490 ms
2 dana.basefreak.nl (213.196.8.26) 0.715 ms 0.580 ms 0.500 ms

subhosting
29/06/03, 12:34
1u
300gb
180 euro per maand

NLISP
29/06/03, 12:41
Wij kunnen je link met de bnix realiseren, nadeel voor jou is misschien wel dat we in amsterdam zitten. Dit alles gaat via t netholding netwerk.


Groeten

Anoniem
29/06/03, 12:56
Ik geraak via getfragged aan Colo bij netholding voor 90 EUR/mbit, dus ik vrees dat jullie prijzen wat te duur zijn.

Anoniem
29/06/03, 13:27
Mijn huidige host :

--- telenet.be ping statistics ---
31 packets transmitted, 20 received, 35% loss, time 68629ms
rtt min/avg/max/mdev = 7.004/7.734/9.049/0.521 ms


Zegt genoeg zeker?

ProServe
29/06/03, 15:23
--- telenet.be ping statistics ---
32 packets transmitted, 32 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max/stddev = 7.092/7.761/9.459/0.501 ms

electric
29/06/03, 15:49
vanuit het zelfde netwerk waar polyp zit/zat :

--- telenet.be ping statistics ---
32 packets transmitted, 32 received, 0% loss, time 31062ms
rtt min/avg/max/mdev = 7.059/8.035/8.740/0.423 ms

ik zie het probleem niet ...

Anoniem
29/06/03, 17:40
Origineel geplaatst door electric
vanuit het zelfde netwerk waar polyp zit/zat :

--- telenet.be ping statistics ---
32 packets transmitted, 32 received, 0% loss, time 31062ms
rtt min/avg/max/mdev = 7.059/8.035/8.740/0.423 ms

ik zie het probleem niet ...

Laat het ding eens 5 minuten pingen i.p.v. 10 seconden. Je zal het wel zien.

tom
29/06/03, 18:28
Ping-statistieken voor 217.170.8.65:
Pakketten: verzonden = 20, ontvangen = 17, verloren = 3
(15% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mil
liseconden:
Minimum = 24ms, Maximum = 28ms, Gemiddelde = 25ms

Komt ervan als je enkel naar de prijs kijkt imho :)

Anoniem
29/06/03, 19:15
Origineel geplaatst door tom
Ping-statistieken voor 217.170.8.65:
Pakketten: verzonden = 20, ontvangen = 17, verloren = 3
(15% verlies).De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in mil
liseconden:
Minimum = 24ms, Maximum = 28ms, Gemiddelde = 25ms

Komt ervan als je enkel naar de prijs kijkt imho :)

Ik had een IP gevraagt om naar te tracen, toe heb ik Idomein.nl gekregen ... aangezien we een dedicated aangekocht hebben ipv collocatie was er dus geen nood om naar Nederland te rijden ... Dan nog, op de website stonden een pak meer transits, uplinks etc.

Michel2k
29/06/03, 20:31
-Offtopic-
Polyp Zou jij even je pm willen checken alvast bedankt
-Offtopic-

Anoniem
29/06/03, 20:35
Origineel geplaatst door Michel2k
-Offtopic-
Polyp Zou jij even je pm willen checken alvast bedankt
-Offtopic-

Geen PM's van u

electric
29/06/03, 20:42
Origineel geplaatst door Michel2k
-Offtopic-
Polyp Zou jij even je pm willen checken alvast bedankt
-Offtopic-

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad.

InterXS
29/06/03, 22:14
flauw hoor om te PM'en

Anoniem
29/06/03, 22:16
Het heeft niets te maken met de colocatie, hij heeft gewoon een vraag over mijn MRTG statistics ( hoe ik ze gemaakt heb ) : http://mrtg.ownz.be ;)

Beyonder
30/06/03, 15:28
De enige verbinding die slecht loopt vanuit ons netwerk lijkt Telenet te zijn. Ik heb begrepen van meerdere providers dat dit een partij is die niet alles lekker op orde heeft.

Ik snap wel dat je nu wilt verhuizen naar een andere host omdat die de verbinding met Telenet al wel beter hebben geregeld (misschien via Bnix peering) maar dat je het op deze manier uitdrukt vindt ik ongepast.

Ik wil best met je meezoeken naar een huurder voor je huidige machine, laten we daar na mijn vakantie even rustig over hebben. Ik kan niet zomaar geld gaan terug geven omdat de verbinding met een specifieke partij niet geheel in orde is.

Verder is er nog een andere issue, maar zoals je weet heeft dat tevens met een late tegenprestatie van jullie zijde te maken.

Verder wil ik het hier bij laten, laten we zeggen dat we voor deze client niet de door hem verwachtte services kunnen leveren.

ihost
30/06/03, 15:44
<offtopic>
Het wordt volgens je stats tijd d'r geheugen bij te prikken
Staat constant op 99%

http://phpsysinfo.ownz.be/
</offtopic>

Begrijp ik trouwens goed dat hier tegen een wel zeer gunstige prijs een server aan het vrij komen is?

Deimos
30/06/03, 15:49
Ihost 99% geheugen gebruik is juist goed........

ihost
30/06/03, 15:53
Origineel geplaatst door Deimos
I
host 99% geheugen gebruik is juist goed........

Waarom? Ik had zoiets, 99%....dus veel swapfile usage, dus veel hdd activity, dus weer trager enz.
Hoe het wel zit hoor ik graag, uiteindelijk zitten we allemaal op het forum om te leren I guess :)

Deimos
30/06/03, 16:01
Swappen is slecht dat is een ding dat vast staat. Echter betekend 99 en / of 100% geheugen gebruik niet dat de machine aan het swappen is. Als ik namelijk op mijn eigen server kijk zie je de volgende stats:

Mem: 62M Active, 55M Inact, 33M Wired, 96K Cache, 849M Buf, 21M Free

Al met al houdt dit in dat er 98% van het geheugen in "gebruik" is. Als je nu echter verder kijkt zie je dat er slechts daadwerkelijk 62 MB wordt gebruikt. Wat 6% is.

tom
30/06/03, 16:03
Origineel geplaatst door Beyonder
De enige verbinding die slecht loopt vanuit ons netwerk lijkt Telenet te zijn. Ik heb begrepen van meerdere providers dat dit een partij is die niet alles lekker op orde heeft.



klopt, telenet :r

Beyonder
30/06/03, 16:58
Idd, heb via een andere host gehoort dat Level3 trouwens geen oplossing is, terwijl Lambdanet wel weer een goede connectie met Telenet schijnt te hebben.

Dit terwijl Telenet direct op Level3 zit.

Polyp is overigens de Belgische klant waar ik al eerder naar refereerde als in de klant met problemen en waar ik zelfs nog in nl.internet.providers gepost heb voor een oplossing voor het Telenet probleem.

Telenet wil overigens zelf niks aan het probleem doen, dat komt er ook nog bij.

loesberg
02/07/03, 10:36
Origineel geplaatst door polyp
Het heeft niets te maken met de colocatie, hij heeft gewoon een vraag over mijn MRTG statistics ( hoe ik ze gemaakt heb ) : http://mrtg.ownz.be ;)

Ziet er goed uit!
Hoe maak je die overzichten voor de totaal aantal gigabytes per dag, week, maand?
Mag het antwoord op deze vraag wel via PM?
Want het is niet on-topic.

En dan on-topic.
1U
300GB
EUR 170,-
Setup EUR 100,-
Prijsen exclusief BTW.

loesberg
02/07/03, 10:45
Origineel geplaatst door loesberg

En dan on-topic.
1U
300GB
EUR 170,-
Setup EUR 100,-
Prijsen exclusief BTW.

Ik heb nu de hele thread rustig doorgelezen en op zich blijft mijn aanbieding van kracht als je echt wilt verhuizen. Maar wat Beyonder zegt klopt toch ook wel. Als een verbinding naar 1 partij wat minder is dan kan de hoster daar vaak weinig aan doen. Ik zie dat probleem nu met 1 ISP in Portugal die een slechte verbinding heeft met Level3. Via BGP wordt echter gezien dat naar die provider via de Level3 link de minste AS hops nodig zijn dus gaat al het verkeer van mijn server naar de klant in Portugal via een voor hem langzame link en dat terwijl er al een penalty staat op die link. Nu gaat het gelukkig dankzij die penalty een stuk beter maar je kunt dit soort situaties niet altijd voorkomen. Daar heeft Beyonder gelijk in.

ProServe
02/07/03, 13:10
Origineel geplaatst door loesberg
Ik heb nu de hele thread rustig doorgelezen en op zich blijft mijn aanbieding van kracht als je echt wilt verhuizen. Maar wat Beyonder zegt klopt toch ook wel. Als een verbinding naar 1 partij wat minder is dan kan de hoster daar vaak weinig aan doen. Ik zie dat probleem nu met 1 ISP in Portugal die een slechte verbinding heeft met Level3. Via BGP wordt echter gezien dat naar die provider via de Level3 link de minste AS hops nodig zijn dus gaat al het verkeer van mijn server naar de klant in Portugal via een voor hem langzame link en dat terwijl er al een penalty staat op die link. Nu gaat het gelukkig dankzij die penalty een stuk beter maar je kunt dit soort situaties niet altijd voorkomen. Daar heeft Beyonder gelijk in.

Als je hoster een eigen multi-homed netwerk beheert, kan er wel degelijk wat aan gedaan worden.
Trouwens, wat zijn penaltys?

HostingworX
02/07/03, 13:38
1U + 300 GB kan ik je aanbieden voor € 170 per maand.
Geen setupkosten
incl. Monitoring en powerboot
24/7 toegang tot coloruimte
locatie : Schiphol-Rijk
IP-adres voor trace : 213.201.216.6

WebBizz
02/07/03, 14:36
Origineel geplaatst door ProServe
Trouwens, wat zijn penaltys?

pe·nal·ty (de ~ (m.), ~'s)
1 strafschop

:D

loesberg
02/07/03, 17:47
Origineel geplaatst door WebBizz


pe·nal·ty (de ~ (m.), ~'s)
1 strafschop

:D

Dat! Maar je kunt volgens mijn netwerk engineer ook met BGP of OSPF (daar wil ik m'n vingers niet aan branden) vertellen dat een bepaalde link niet je voorkeur heeft. Je geeft die link dus eigenlijk "straf" (penalty). Het resultaat is dat er wat minder verkeer dan normaal over die link gaat. Hoe dat exact werkt weet ik ook niet maar het werkt.

Anoniem
02/07/03, 18:27
Loesberg, wat is je locatie?

en het probleem bij Remon beperkt zich niet alleen tot Telenet/Belgie.

McRox
02/07/03, 19:50
Polyp,

Ik kan je het volgende aanbieden als je bij het coloceren ook gelijk een bestelling van een server bij jou meebrengt :D

Ik kan aan je eisen voldoen voor E125/m met E100 setup.

Anoniem
02/07/03, 19:56
Origineel geplaatst door PlexTeam
Polyp,

Ik kan je het volgende aanbieden als je bij het coloceren ook gelijk een bestelling van een server bij jou meebrengt :D

Ik kan aan je eisen voldoen voor E125/m met E100 setup.

Locatie? Verbindingen? IP-tje?

McRox
02/07/03, 20:03
Origineel geplaatst door polyp


Locatie? Verbindingen? IP-tje?

We Dare, http://we-dare.nl/modules.php?module=Traceroute

Netwerk info: http://we-dare.nl/content.php?cid=16

McRox
02/07/03, 20:47
Origineel geplaatst door ProServe

Als je hoster een eigen multi-homed netwerk beheert, kan er wel degelijk wat aan gedaan worden.

Origineel geplaatst door loesberg
Dat! Maar je kunt volgens mijn netwerk engineer ook met BGP of OSPF (daar wil ik m'n vingers niet aan branden) vertellen dat een bepaalde link niet je voorkeur heeft. Je geeft die link dus eigenlijk "straf" (penalty). Het resultaat is dat er wat minder verkeer dan normaal over die link gaat. Hoe dat exact werkt weet ik ook niet maar het werkt.

Multihomed is sowieso belangrijk, maar BGP doet niks anders dan de kortste route bepalen. Soms is de kortste route toevallig een slechte route, waar BGP niks aan kan doen.

Gelukkig heb je ook nog IR (Intelligent Routing), wat behalve de kortste, ook de snelste, met minst packetloss route bekijkt.

Internap bijvoorbeeld maakt gebruik van deze technologie :)

LeaseWeb
06/07/03, 02:06
1U Rackspace
300GB dataverkeer
Access card

Maandelijks €119,00.
Setup: €0,00


Locatie: TeleCity2
Netwerk: FE/GE, Cisco powered (12000/6500 series)
Bandbreedte: 4+ Gbit uplink (Telia, MFN/Abovenet, Priority, Carrier1, Interoute, AMS-IX)

Ping: 62.212.78.191
Test file: www.leaseweb.nl/10mb.bin en www.leaseweb.nl/100mb.bin


Extra dataverkeer: €0,59 / GB (per 50GB)
1 Rack: €299,00 (46Ux60x100, incl 2x16amp A en B feed)
Looptijd: 12 maanden

loesberg
23/07/03, 00:09
Heb je al een keuze kunnen maken?
Ik ben een tijdje weg geweest maar
in principe wil ik je ook een aanbieding
doen voor EUR 119,-
Locatie: Schiphol rijk (datacenter van ESI-Ned)
Er ligt 3 x 155Mbit en er is inmiddels peering op de AMS-IX, ik geef graag een rondleiding.