PDA

Bekijk Volledige Versie : HD-mount voor in Raq4i



Thijs
28/06/03, 17:13
Ik zoek met spoed een HD mount om van mijn Raq4i een Raq4R te maken. Wie heeft er eentje voor me liggen ??

ProServe
28/06/03, 19:04
In een RaQ4i zit een spare HD mount.

Thijs
28/06/03, 20:46
Het gaat er niet omd at er een in zit..... ik heb er een nodig ! (is het njou echt zo moeilijk hier om een gericht antwoord te geven ??)

WeServeU
28/06/03, 22:29
Waarom nou zo'n reactie? Hij probeert je alleen maar te helpen en dan reageer jij zo...

Denk je dat men je met zulke reacties er ook maar aan denkt om je helpen?? Ik dacht het niet...

Thijs
28/06/03, 23:36
Origineel geplaatst door WeServeU
Waarom nou zo'n reactie? Hij probeert je alleen maar te helpen en dan reageer jij zo...

Denk je dat men je met zulke reacties er ook maar aan denkt om je helpen?? Ik dacht het niet...

Hij zegt toch dat er een spare HD mount in zit ?? Ik moet de beugel hebben die erop gemonteerd moet worden. Lijkt me duidelijk genoeg in mijn eerste post dat ik DIE nodig heb !

WeServeU
28/06/03, 23:41
Maar hij probeert je gewoon te helpen en dan ga je hem af lopen bekken...

Thijs
28/06/03, 23:52
Het komt er een beetje uit alsof ik niet weet waar ik over praat...... je mag aannemen dat ik het ding open heb gehad en zo'n ding nodig heb ??

WeServeU
29/06/03, 00:51
Ik neem ook wel aan dat jij weet waar je het over hebt...

Maar wat ik bij veel forums tegenwoordig vind (en ook dit forum) mensen vragen om hulp. Dan krijgen ze vrijwillig onbetaalde hulp en dan beginnen ze te zeuren dat het niet klopt op een toon die mij niet aanstaat.

Je kunt toch gewoon iets zeggen in de trant van: "ik bedoel eigenlijk zus-en-zo maar toch bedankt voor de moeite - is er iemand anders die me kan helpen?"

Moet gewoon even m'n frustraties eruit werken op alle nederlandse forums die ik de laatste tijd bezoek :D

Ctrl-Alt
29/06/03, 10:25
Ik vind dat WeServeU gelijk heeft. Mijn inziens is alle hulp welkom als je een vraag stelt op een forum zoals dit, ook als het niet direct antwoord geeft op je vraag.

X-Networks
29/06/03, 10:30
Meiden toch, rustig aan, elkaar krabben met jullie nagels mag laterz :D

superior-is
29/06/03, 10:47
En dan nog klopt het wat ProServe zegt. Als je een Cobalt 4i hebt gekocht, dan kan je er gewoon een tweede HD bijzetten, omdat een 4i eigenlijk alle voorzieningen heeft van een 4r (excluis HD).

X-Networks
29/06/03, 11:12
Gewaagde post Superior-IS, straks Thijsiemans weer boos :p

superior-is
29/06/03, 11:47
Origineel geplaatst door X-Networks
Gewaagde post Superior-IS, straks Thijsiemans weer boos :p

Toch niet tegen een moderator? ;) Anyhoo: Het kan natuurlijk zo zijn dat Thijs 'm tweedehands heeft gekocht en dat ii dan misschien geen bracket heeft.

Thijs
29/06/03, 12:47
Het doet er niet toe of er een in zit, ik er misschien een heb waar er geen in zit.......... ik heb er gewoon een nodig..... punt uit :)

oftwel: ONTOPIC !

superior-is
29/06/03, 19:08
Doordat je het zo vriendelijk vraagt zullen de mensen wel over elkaar heen vallen om jou een bracket te bezorgen.

Thijs
29/06/03, 19:33
Origineel geplaatst door superior-is
Doordat je het zo vriendelijk vraagt zullen de mensen wel over elkaar heen vallen om jou een bracket te bezorgen.

Maakt niet meer uit....... tis al geregeld :)

HostNation
29/06/03, 19:50
Als bezoeker van dit forum zou ik graag willen weten wat de gemiddelde leeftijd van andere forumbezoekers hier is, en het gemiddelde alcoholpercentage in posters hun bloed.

Waarom kan er nergens gewoon serieus gereageerd worden, als je niet hebt wat Thijs (of iemand anders) vraagt, dan reageer je gewoon NIET!

Willen jullie allemaal zeggen dat je nog nooit een onderdeel in je server vervangen hebt?? misschien heb die Thijs dat ding wel laten vallen, of zijn agressie erop ge-uit dmv. geweld, lekker boeiend wat er al in ZOU KUNNEN ZITTEN of WAAROM hij er een nodig heeft, als je er een hebt bied je hem aan en zo niet post dan gewoon niks.

Overigens is het gedrag altijd wel terug te zien aan de waarschuwingslevel, veel plezier met jullie puntjes.

Thijs
29/06/03, 20:36
Origineel geplaatst door HostNation
Als bezoeker van dit forum zou ik graag willen weten wat de gemiddelde leeftijd van andere forumbezoekers hier is, en het gemiddelde alcoholpercentage in posters hun bloed.

Waarom kan er nergens gewoon serieus gereageerd worden, als je niet hebt wat Thijs (of iemand anders) vraagt, dan reageer je gewoon NIET!

Willen jullie allemaal zeggen dat je nog nooit een onderdeel in je server vervangen hebt?? misschien heb die Thijs dat ding wel laten vallen, of zijn agressie erop ge-uit dmv. geweld, lekker boeiend wat er al in ZOU KUNNEN ZITTEN of WAAROM hij er een nodig heeft, als je er een hebt bied je hem aan en zo niet post dan gewoon niks.

Overigens is het gedrag altijd wel terug te zien aan de waarschuwingslevel, veel plezier met jullie puntjes.

Met jou kan ik praten en ben ik het geheel eens :) Yeps hij is plat die mount ik was kwaat en dacht dan die mount maar :lol: :D :p

Nee even zonder dollen. Ik ben het geheel met je eens ! Overigens hgeb ik mijn mooie fijne modder-puntjes gekregen door dit topic :) (mag ik dan ook vragen hoe oud de mods hier zijn ?? ;) )

Deimos
29/06/03, 22:02
Dat je punten hebt gekregen vind ik persoonlijk rechtvaardig. Je reageerd hier alsof we een stel imbecielen zijn en op een toon die ik mijn ergste klanten niet eens toespreek. Ik zie dan ook geen enkele reden waarom iemand je zou willen helpen. Want je bent in eerste instantie ook nog een concurent.

Verder kunnen Moderator op/aanmerkingen per PM naar de desbetreffende moderator.

Thijs
29/06/03, 22:32
Origineel geplaatst door Deimos
Dat je punten hebt gekregen vind ik persoonlijk rechtvaardig. Je reageerd hier alsof we een stel imbecielen zijn en op een toon die ik mijn ergste klanten niet eens toespreek. Ik zie dan ook geen enkele reden waarom iemand je zou willen helpen. Want je bent in eerste instantie ook nog een concurent.

Verder kunnen Moderator op/aanmerkingen per PM naar de desbetreffende moderator.

Wie zegt nou dat ik een concurent ben ?? Het zou ook kunnen zijn dat ik voor school/studie bezig ben ??

Jullie moeten niet teveel denken over iemand hier.......

Leuk allemaal van die mensen die hier op een forum dingen van elkaar willen weten en achter elkaars rug om willen doen terwijl je in je achterhoofd toch steeds weer denkt "maar hij is wel concurent"

Best fun eigenlijk :)

superior-is
29/06/03, 22:48
Dit gaat de verkeerde richting op, dus dit topic is wat mij betreft gesloten.