PDA

Bekijk Volledige Versie : Rare timeouts?



eXite
27/06/03, 21:13
Ik heb voor een vriend op een ADSL verbinding met 512kb up een counter-strike server geinstalleerd. Is een dedicated (HLDS) servertje met CS1.5 op een windows xp bak. Nu werkt alles prima op 1 ding na:

om de 3 seconden krijg ik een timeout van 20 seconden. Er zit dus een regelmaat in. 3 seconden verbinding, 20 seconden timeout, 3 seconden verbinding, 20seconden timeout etc. etc.

Maakt niet uit of ik nu HalfLife of CounterStrike serve, en op welke poort, die timeout blijft gewoon. Ik snap er he_le_maal niets van.

Wie wel? :)

Cougar
27/06/03, 21:36
De standaard firewall van windows xp aanstaan?

Heb je al geprobeerd om een ftp server op te zetten om te kijken of deze hetzelfde probleem geeft?

eXite
27/06/03, 21:40
Firewall uit.

Als ik hem handmatig ping dat lijkt er neits aan de hand te zijn..

eXite
27/06/03, 22:04
En iemand uit denemarken kan wel feilloos rondbonjouren op de server.. :s

Cougar
30/06/03, 02:29
Dus een FTP server openen levert geen problemen op?

Probeer dan eens een andere server op te zetten (remote admin als je die deen vertrouwd). Eventueel een muziekserver (winamp plugin?).

Als die het allemaal wel goed doen dan ligt het aan je game server.

CounterWeb
04/07/03, 15:25
Welke versie van hlds heb je installed?

Ik heb zelf ook gemerkt dat de 3.1.1.1 timeouts geeft.
en de 3.1.1.0 niet.

Dus gewoon de oudere versie op installen.


Mvg,

eXite
04/07/03, 16:47
Jep jep, daar was ik idd ook al achter gekomen, draait nu als een zonnetje :) Toch bedankt.

The MAzTER
30/08/03, 21:58
...

crimi
02/09/03, 15:03
die settings zou ik juist niet veranderen, die zijn erin gezet om een ddos via gameservers te blokkeren. door te verhogen haal je het nut weg en kunnen anderen je gameservers weer gebruiken om onschuldigen te ddossen.

als mensen met default settings timeouts hebben in hlsw. gamespy ed moeten ze deze updaten naar de laatste versies waarin deze problemen niet meer optreden :)