PDA

Bekijk Volledige Versie : Versatel All in (Slim), ervaringen?



RobbertC
27/06/03, 00:05
Momenteel ben ik de mogelijkheden aan het bekijken om de telefoonlijn wat te upgraden :)

Nu zag ik dat een Versatel All in abonnement (van die Slim! reclames) €65 per maand kost. Daarvoor krijg je een ADSL aansluiting (1024/128) en een ISDN lijn.

Dit zou net iets voordeliger zijn dan de KPN aansluiting nu en de @home kabelverbinding, maar veel belangrijker is dat ik dan een eigen zakelijk nummer heb, plus een faxnummer. Nadeel is wel weer dat de internetaansluiting veel langzamer is, en er een nieuwe huiscentrale moet komen.

Maar m'n vraag is eigenlijk, heeft er iemand ervaring met Versatel, en in het bijzonder zo'n Business All in pakket?

WebBizz
27/06/03, 00:30
@Home + ISDN ligt het meest voor de hand, interessant gezien de prijs en met ISDN heb je vier nummers en twee lijnen. Ideaal dus.

RobbertC
28/06/03, 11:45
In eerste instantie dacht ik dat Versatel veel zou schelen in kosten in vergelijking met @home + ISDN, maar dat blijkt eigenlijk best mee te vallen.

Je hebt dus gelijkt Webbizz ;)

StarInternet
28/06/03, 13:19
wat ik zou doen
- ISDN
- @Home

Maar versatel internet is vrij stabiel (heb het niet over Zonnet! die draait op andere netwerk van versatel)