PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat antwoorden op deze emails?



Ahead-IT
26/06/03, 20:34
Soms krijg ik van klanten zeer waanzinnige mails, zonder punten en opmaak. Ik heb zowieso al een druk schema en dan moet ik die mails nog eens gaan *ontcijferen*.
Ik vind dat zoiets getuigt van weinig respect !
Ikzelf ben ook niet zo mondig aangelegt en ik zet het niet steeds correct op papier, maar ik probeer tenminste !

Gewoon copy/paste uit Email
hallo mensen m'n server ip =<knip> - www.rentaserver.be en iemand is er op geweest met ftp ik wil graag weten wie en wrm alles is veanderd en daar baal ik erg van er klopt nix meer van ik weet dus niet wie het was en niemand heeft m'n ftp acces niemand behalve ik meschien is het een hacker ik wil graag wetten als dat zo is het ip van die genen zo dat ik hem ken aangeven bij de politie

met vriendelijke groet ********

Nu even over de inhoud voor er weer nuttelose reacties volgen ;) : We hadden zijn server herinstalleerd omdat er problemen waren door slechte configuratie & updates.
Ik had hem nochthans voor de herinstallatie verwittigd via Email ... en dan dit .

superior-is
26/06/03, 21:14
Elke keer als je zo'n mailtje krijgt antwoorden met:

Sorry, ik begrijp u niet helemaal. Wat bedoeld u nou precies?

Op den duur snappen ze de hint en moet je toch een duidelijk mailtje krijgen. :)

eXite
26/06/03, 22:09
Geachte heer ***,

helaas geven wij enkel support in het Nederlands. Ik verzoek u dan ook vriendelijk om uw vraag opnieuw in correct Nederlands te formuleren.

Met vriendelijke groet,

**


:D

Ahead-IT
26/06/03, 22:21
Maar zoiets duid toch op weinig respect? Ik durf zelfs wedden dat ze gelogen hebben over hun leeftijd, als je naar die zinsbouw ziet. Ik schat ze 13 - 14 jaar .. top.

eXite
26/06/03, 22:26
Wat verwacht je? Dat zijn van die typetjes die hun jeugd wijden aan het beter worden in een computerspelletje. Aan de poort te zien counterstrike, een spel van 5 jaar oud.

Dat zijn de mensen die een hoopje pixels van het beeld af schieten en dan zeggen "OMFG ZAG JE DAT WAT EEN KANKER NAAB LAL LAL n00b"

En 5 minuten later gaan ze zelf dood en dan is het "OMG, WAT EEN TERING h4xx, rot op ik heb demo tyfus n00b ik ga admin halen"

Ik ken het. Ik host ook meerdere sites van verschillende clans en dat is bijna allemaal een pot nat. Dat soort kinderen hebben totaal geen respect voor niemand en niets, gewoon de realiteit kwijt.

wdv
26/06/03, 22:37
Origineel geplaatst door eXite
Wat verwacht je? Dat zijn van die typetjes die hun jeugd wijden aan het beter worden in een computerspelletje. Aan de poort te zien counterstrike, een spel van 5 jaar oud.

Dat zijn de mensen die een hoopje pixels van het beeld af schieten en dan zeggen "OMFG ZAG JE DAT WAT EEN KANKER NAAB LAL LAL n00b"

En 5 minuten later gaan ze zelf dood en dan is het "OMG, WAT EEN TERING h4xx, rot op ik heb demo tyfus n00b ik ga admin halen"

Ik ken het. Ik host ook meerdere sites van verschillende clans en dat is bijna allemaal een pot nat. Dat soort kinderen hebben totaal geen respect voor niemand en niets, gewoon de realiteit kwijt.

Die kreten waar je het over hebt zijn idd heel erg sneu. Helaas is 95% van de gamers zoals eXite verteld. Het is gewoon niet leuk om eens een spelletje online te doen met zulk soort mensen.

®on
26/06/03, 22:49
Origineel geplaatst door eXite
Dat zijn de mensen die een hoopje pixels van het beeld af schieten en dan zeggen "OMFG ZAG JE DAT WAT EEN KANKER NAAB LAL LAL n00b"

En 5 minuten later gaan ze zelf dood en dan is het "OMG, WAT EEN TERING h4xx, rot op ik heb demo tyfus n00b ik ga admin halen"

Zeg maar de Cu2-jeugd (www.cu2.nl) :(

Grumpy
27/06/03, 00:06
Origineel geplaatst door eXite
Dat zijn de mensen die een hoopje pixels van het beeld af schieten en dan zeggen "OMFG ZAG JE DAT WAT EEN KANKER NAAB LAL LAL n00b"

En 5 minuten later gaan ze zelf dood en dan is het "OMG, WAT EEN TERING h4xx, rot op ik heb demo tyfus n00b ik ga admin halen"

Ik ken het. Ik host ook meerdere sites van verschillende clans en dat is bijna allemaal een pot nat. Dat soort kinderen hebben totaal geen respect voor niemand en niets, gewoon de realiteit kwijt.
Ik ben zelf admin van verschillende CS gameservers en zulke dingen gebeure dagelijks. :)
Ik moet wel zeggen dat er niet zoveel cheaters bij ons zijn. Maar altijd wel die "newbies" die denken dat iedereen die goed is cheat. Dan gaan ze ook schelden en blablabla ik ga admin halen.. en dat ze echt een admin halen gebeurt zelden.

Er zijn wel veel clans die zich wel goed gedragen. Heel weinig :)


Origineel geplaatst door headout
Zeg maar de Cu2-jeugd
Nou nee, Cu2 gebruikers zijn toch heel anders.
Dat zijn vooral "breezahsletjes" ... en mensen die "populair" (denken te)zijn :P

Polyp... je zou uiteraard om een mail kunnen vragen die wel netjes is. Maar ik raad je aan om wel meteen uit te leggen wat er gebeurd is.

host3000
27/06/03, 00:35
breezahsletjes ?????
:D :D :D

Grumpy
27/06/03, 00:48
Origineel geplaatst door host3000
?????
:D :D :D
Ja je weet wel.. "MiJn f4v0ri3te DrAnK iS Br33ZaH cRaNBeRRy"
Dat soort gevalletjes :O

paas
27/06/03, 00:50
Het taalgebruik komt me, helaas, zeer bekend voor, en is meestal afkomstig van losgeschoten pubers. Maar goed, ik ben dan ook een ouwe L*L van 39. Zie o.a. het nieuwe onderdeel op dit forum:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=26290

Moraal van het verhaal is, denk ik, dat normen en waarden behoorlijk aan het vervagen zijn. En daar heb ik steeds meer moeite mee.

host3000
27/06/03, 01:05
Origineel geplaatst door paas

Moraal van het verhaal is, denk ik, dat normen en waarden behoorlijk aan het vervagen zijn. En daar heb ik steeds meer moeite mee.
Mwaah, normen en waarden zijn al zo'n 20000 jaar aan het vervagen, of in ieder geval aan het veranderen. Elke generatie heeft daar moeite mee en spreekt er schande van. Ooit van de varkenscyclus gehoord (da's economie)? Maatschappelijke bewegingen (om maar even een zijsprong van de economische processen te maken) zijn een reactie op de daarvoor aanwezige situatie. Dat was 1939 ook.

Niet dat het ok is om anderen in elkaar te rammen en bushokjes met de grond gelijk te maken. Maar je moet wel bij de basis beginnen. Er is een generatie ouders die zo'n 10-15 jaar alleen aan zichzelf gedacht heeft. Dat heeft nu eenmaal consequenties voor de samenhang in allerlei verbanden, zoals gezin, vereniging, school etc. Mijn ouders zouden ook schande gesproken hebben als ze hadden geweten wat ik allemaal uitgespookt heb. Dat hoort er een beetje bij. Maar het Pim Fortuin effect is een mooie afleidingsmanoeuvre; het is gemakkelijker om te zeggen dat 'de overheid' er niets aan gedaan heeft dan in de spiegel te kijken.

Tot zover het stichtelijke woord vanuit Rotjeknor :D :D :D (blijven lachen!)

X-Networks
27/06/03, 10:58
:D

Peter
27/06/03, 11:21
Begrijp ik goed dat we het hier hebben over diezelfde jochies van 13-14 jaar die ook niet kunnen begrijpen dat je hen en alle vriendjes niet even een 1 Gig pakket met 5 domeinen sponsort en daar vervolgens kwaad om worden?

keepow
27/06/03, 11:42
Origineel geplaatst door polyp
Maar zoiets duid toch op weinig respect? Ik durf zelfs wedden dat ze gelogen hebben over hun leeftijd, als je naar die zinsbouw ziet. Ik schat ze 13 - 14 jaar .. top.

bReEzurhhhhHh GasTuHh

Savvas
27/06/03, 22:10
Origineel geplaatst door Peter
Begrijp ik goed dat we het hier hebben over diezelfde jochies van 13-14 jaar die ook niet kunnen begrijpen dat je hen en alle vriendjes niet even een 1 Gig pakket met 5 domeinen sponsort en daar vervolgens kwaad om worden?

ja dat komt vrij vaak voor idd, heel irritant vind ik persoonlijk >_<...

Clearhosting
28/06/03, 00:33
Ik kan me zelf er echt dood aan ergeren als ik achteraf zie dat ik een spellingsfout heb gestuurd in een mail. Laat staan dit soort mailtjes onvangen wat een crime. Ben ik nog 21 nog vrij jong toch ?

Santario
28/06/03, 03:52
Origineel geplaatst door Clearhosting
Ik kan me zelf er echt dood aan ergeren als ik achteraf zie dat ik een spellingsfout heb gestuurd in een mail. Laat staan dit soort mailtjes onvangen wat een crime. Ben ik nog 21 nog vrij jong toch ?

Hier maar een jaartje ouder en ik beschouw mij echt nog niet als 'op leeftijd' dus wees gerust ClearHosting ;)

Geert Booster
28/06/03, 11:53
Ik zit zegmaar zelf midden in deze groepen (ben zelf 15) en ik krijg ook dagelijks et 'wil je sponsoren' verhaal op mn bordje. Als ik dan antwoord dat ik niks heb aan een link op hun clanpagina in ruil voor een gameserver voor 20 gig, dan snappen ze dat inderdaad niet.

Maar er zijn denk ik genoeg 'normale' CS spelers (als voorbeeld maar even cs gepakt..)

Ahead-IT
28/06/03, 12:21
Ik ben slechts 18 :)

Per dag komen er zo een 4-tal "aanvragen" binnen tot sponsoring van een gameserver.
Mijn vereisten zijn zeer duidelijk : een website met minimaal 1000 unieke nedstat bezoekers waar dan mijn banner opkomt.
Geen 1000, geen deal :) .
Misschien een beetje hard, maar elke clan wil wel sponsoring en dat is onmogelijk. Voor website's ligt het voor jullie misschien wel makkelijker aangezien een website hosten een pak goedkoper is...

electric
28/06/03, 12:55
Origineel geplaatst door polyp
Ik ben slechts 18 :)

Per dag komen er zo een 4-tal "aanvragen" binnen tot sponsoring van een gameserver.
Mijn vereisten zijn zeer duidelijk : een website met minimaal 1000 unieke nedstat bezoekers waar dan mijn banner opkomt.
Geen 1000, geen deal :) .
Misschien een beetje hard, maar elke clan wil wel sponsoring en dat is onmogelijk. Voor website's ligt het voor jullie misschien wel makkelijker aangezien een website hosten een pak goedkoper is...

dat hebben wij ook gehad, sins kort zijn we dood simpel over gegaan van een sponsering naar kortings regeling. zo ehbben we het nu stukke rustiger :)

devil-strike
01/09/03, 20:14
Origineel geplaatst door PCDOC
Maar zoiets duid toch op weinig respect? Ik durf zelfs wedden dat ze gelogen hebben over hun leeftijd, als je naar die zinsbouw ziet. Ik schat ze 13 - 14 jaar .. top.

1. IK hoef voor jou ook geen respect te hebben, want ik ben namenlijk ouder als jou.

2. Jij zou juist voor mij respect moeten hebben, tenslote ik ben ouder.

QUOTE van polyp.

Ik post die van mij dan nog maar eens :

Toch wel de beste :
hallo mensen m'n server ip =217.170.8.74:27015 [NL] Devil-Strike.com - www.rentaserver.be en iemand is er op geweest met ftp ik wil graag weten wie en wrm alles is veanderd en daar baal ik erg van er klopt nix meer van ik weet dus niet wie het was en niemand heeft m'n ftp acces niemand behalve ik meschien is het een hacker ik wil graag wetten als dat zo is het ip van die genen zo dat ik hem ken aangeven bij de politie
met vriendelijke groet ********

3. Dit is wel waar want jij was zo dom om een fout temaken, er is niet gehack klopt maar jij heb wel de hele server toen verneukt.
( en ik heb toen geen mailtje van je gehad)

4. Dan vraag je mij om jou te helpen met een server.

5. jij ken zelfs niet eens een plugin installeren. (dat heb ik moeten doen)

6. Het komt hierop neer ga terug naar school en leer ff installeren.
( of heb je op de FC knudde school gezeten )

FF een greep uit m'n mail

Beste

Al die posts worden anoniem gedaan, in geen enkel geval zou ik de naam vermelden. ( met name devilstrike in dit geval )
Dat forum is een goeie communicatie tussen de verschillende providers. Ik wil gerust enkele copy/pastes doen van de E-mails die ik ontvang van devilstrike, die teksten zijn meestal onleesbaar !

Wijzelf hebben wel wat beters te doen dan de Emails van klanten te ontcijferen.

Devil-Strike is niet vermeld ???? dan ben ik zeker leesblind ?

Scito
01/09/03, 20:40
Ik wil me verder in deze discussie niet bemoeien, maar ik wil toch even een opmerking geven aan devil-strike.

Als je niet tevreden bent over je host, waarom blijf je er dan langer? Denk je nu echt dat diegene blij is met zulke klanten? Ik kan me namelijk voorstellen dat ik zoiemand wel kon schieten.

Het zijn ook maar normale mensen, die verstand hebben van servers, en toevallig niet weten hoe je een plugin van een spel installeerd dat voor hen onbekend is.

Ik zeg maar 1 ding: Ben blij dat je de hosting krijg voor de server, iedereen maakt wel eens een foutje en dat jij je spamfilter in hotmail te hoog hebt staan, kan hij ook niks aan doen dat het mailtje dan niet aankomt.

Dat was mijn zegje (van een 14-jarige jongen).

Ow ja: Ik hoop niet dat je echt ouder bent dan PCDOC, want dan heb je denk ik onder de les Nederlands weinig uitgevoerd.

devil-strike
01/09/03, 20:53
Origineel geplaatst door Scito


Het zijn ook maar normale mensen, die verstand hebben van servers, en toevallig niet weten hoe je een plugin van een spel installeerd dat voor hen onbekend is.



Daar heb ik maar 1 antwoord op Verhuurd dan geen gameservers.

Ja klopt iedereen maakt fouten, maar niet 12 keer dezelfde.
En ja ik ben weg bij hun gelukig wel zeg.

Ahead-IT
01/09/03, 21:08
Nu kan ik twee dingen doen :
- negeren
- alle andere belachelijke E-mails posten van devil-strike

Toch kies ik voor optie 1.

Mag ik nog even vermelden dat het inderdaad een fout van MIJ was, ik had de naam van devil-strike wel verwijderd uit mijn post maar ik ben wel de URL vergeten te verwijderen. ( iets te snel geweest dus )

Bij deze dus mijn excuses, maar om daarom onmiddelijk geheel ons product af te keuren is ja ... "dikke zever"

Ik heb nooit de bedoeling gehad om iemand in de grond te boren, het doel van deze tread is gewoon te weten HOE te reageren op deze E-mails.
Mocht je door de tread eens lezen dan zul je zien dat daar antwoorden op gekomen zijn, dus deze tread heeft zeker zijn nut gehad.

Verder hebben wij als bedrijf geen zwijgplicht, dus wat wij doen met de E-mails die we ontvangen is onze zaak.

RobbertC
01/09/03, 21:13
Dit los je onderling maar op, en niet via dit forum...