PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwaar leven ?? moeilijk jeugd ?



Genesisfm
26/06/03, 14:04
Beste,

Ik volg een tijdje het forum op webhostingtalk.nl en het valt me op dat er veel gezeikt wordt naar elkaar toe. En meestal over de kleinste details (tiep fouten). Soms ook wel eens over zaken dat ik bij me eigen denk hoe kom je erbij om het zover te zoeken? (het uitzoeken of iemand een kvk nummer heeft of iemand een connectie op de ams heeft ect.)

Waarom eigelijk zijn jullie zo bang voor concurentie ? of gunnen jullie een ander het suc6 niet?

Ik heb zelf geen ervaring in het hoster zijn dus ik weet niet hoe ik er tegen aan moet kijken... Daarom deze (misschien domme) vraag.

host3000
26/06/03, 14:09
Tja, moeilijke jeugd, heb je ff??
Gez..k heb je overal, dus ook hier. Sommige dingen zijn relevant (zoals netwerkpositie, dat de kwaliteit van het geboden produkt bepaalt), sommige niet. Sommige opmerkingen over typo's zijn geen gez..k, maar gewoon een tip.
De concurrentie is behoorlijk, maar dat was 'ie voorheen ook al. Ik heb de indruk dat het gez..k juist weer aan het afnemen is.

cridea
26/06/03, 14:37
Ik vind de sfeer soms haast aggressief, niet echt uitnodigend voor nieuwe bezoekers...

host3000
26/06/03, 14:52
Origineel geplaatst door byh
Ik vind de sfeer soms haast aggressief, niet echt uitnodigend voor nieuwe bezoekers...
jaa, ben ik wel met je eens, hoewel ik het ècht minder vind worden

Grumpy
26/06/03, 15:03
>>> WebHostingTalk Lounge

Het "gezeik" wordt steeds minder :p.
aan de andere kant willen we wel duidelijkheid.

We willen namelijk niet dat er mensen het dupe worden van valse beweringen.

StarInternet
01/07/03, 14:16
Helaas slechte jeugd jah, vind je het gek met deze recessie!
- geen brood op tafel
- alleen water dat ik illegaal aftap van de buren.

heb alleen nog mijn computer, kabel/nuon, hypotheek kosten
Maar dat is al te veel..

Maar even serieus dat komt gewoon door dat er veel bedrijven jaloers zijn op anderen.