PDA

Bekijk Volledige Versie : raq 3/4 gevraagd



sander815
24/06/03, 10:07
ik zoek een gebruikte raq 3 of 4

specs niet zo belangijk

laat maar weten(s-kerkhoff@home.nl)

Ctrl-Alt
24/06/03, 10:42
Kijk anders eens op raqware.com. Voor alle duidelijkheid: dat is niet mijn site. Succes ermee.

Savvas
24/06/03, 12:52
Origineel geplaatst door Ctrl-Alt
Kijk anders eens op raqware.com. Voor alle duidelijkheid: dat is niet mijn site. Succes ermee.

is er ook een nederlandse leverancier naar jouw weten met deze raqs in ongeveer zelfde prijsklasse?

X-Networks
24/06/03, 13:33
Ja, dat wil ik ook wel weten, het lijkt me wel Intrahost, kzou niet weten welke maargoed.

sander815
24/06/03, 14:34
ik doe liever zaken met een nederlands bedrijf

Ctrl-Alt
24/06/03, 15:51
Origineel geplaatst door Intrahost
is er ook een nederlandse leverancier naar jouw weten met deze raqs in ongeveer zelfde prijsklasse?
Niet dat ik weet. Met de huidige dollarkoers is het interessant om in het buitenland te kopen. Je kunt betalen via Internetbankieren. Je moet wel rekening houden met verzendkosten en een levertijd van ongeveer een week (afhankelijk van welke verzendmethode je kiest).

sander815
24/06/03, 18:18
en bij evt. problemen met het apparaat?

dan wordt het denk ik lastiger als met een nl bedrijf

Ctrl-Alt
24/06/03, 20:55
Origineel geplaatst door sander815
en bij evt. problemen met het apparaat?

dan wordt het denk ik lastiger als met een nl bedrijf
Dan wordt het er inderdaad niet makkelijker op, maar het kan wel. Overigens testen ze alle machines 24 uur voordat ze verstuurd worden. In geval van een defect kun je de server terugsturen:


Should it be necessary to return your order, please contact us and we will take action to get a replacement shipped to you, (contingent upon stock) Of course, we will also send you directions on how to ship the damaged product back to us.

Bij een Nederlands bedrijf zou je de server ook terug moeten sturen.

X-Networks
24/06/03, 21:38
Ja, het zal allemaal wel makkelijk zijn enzow, maar toch geef ik persoonlijk de voorkeur aan een Nederlands bedrijf, of wat gewoon ook in nederland vertegenwoordigd is.

Beyonder
25/06/03, 14:42
Wij leveren vanaf eind juli weer RAQs :)