PDA

Bekijk Volledige Versie : Banner plekken



J.Haagmans
24/06/03, 09:39
Hallo, hier ben ik weer.
Opnieuw heb ik 2 banner plekken op mijn website <knip door moderator, neem maar contact op> vrij. 1 Bovenaan de pagina en 1 onderaan de pagina. Aangezien ik wil weten of hier uberhaupt interesse voor is, laat ik geinteresseerden zelf een bod doen. Unieke bezoekersaantallen liggen rond de 4000 per week of 16000-17000 per maand.
Betalingen moeten wel vooruit gebeuren, aangezien ik er m'n hosting van wil gaan betalen.

Misschien is er wel een sponsor die wil gaan adverteren op veel meer van dit soort sites en de banner spots wel BULK wil gaan opkopen, dit wordt mogelijk als ik een aantal andere sites ga hosten, maar nu kan ik dat nog niet betalen.

Neem even contact met me op als je geinteresseerd bent, op abandon5000@free.fr

willem070
03/10/03, 18:05
wat vraag je ervoor ?

FSCJasper
03/10/03, 18:30
'Aangezien ik wil weten of hier uberhaupt interesse voor is, laat ik geinteresseerden zelf een bod doen' ..andere woorden, Willem 070 doe maar een bod :)

willem070
03/10/03, 18:34
neem even contact met mij op via msn willem070@hotmail.com

Rik
04/10/03, 04:47
Wat is dit nou ???

Iemand start een Topic, en dan ben jij het, heb je meerdere accounts hier op WHT Jasper, of is dat niet je eigen site, zoekt die persoon een sponsor, en help jij hem z'n bannerplaats daarvoor te verkopen ?

strange

[QWS]
04/10/03, 09:08
nee hij citeert het... L-E-Z-E-N ;)

®on
04/10/03, 12:07
Origineel geplaatst door [Liver]
nee hij citeert het... L-E-Z-E-N ;)
Het is een topic uit juni dit jaar, zo'n 4 maanden eerder dus. Misschien dat we allemaal even moeten gaan L-E-Z-E-N :D

FSCJasper
04/10/03, 12:45
Origineel geplaatst door Rik
Wat is dit nou ???

Iemand start een Topic, en dan ben jij het, heb je meerdere accounts hier op WHT Jasper, of is dat niet je eigen site, zoekt die persoon een sponsor, en help jij hem z'n bannerplaats daarvoor te verkopen ?

strange

Is mijn site niet hoor Rik ;) . Ik zijn post stond dat diegene een bod mocht doen want hij wist niet hoeveel het zou kunnen opbrengen, en dan vraagt hij wat hij ervoor vraagt, snap je. Dus ik helpte Jackie even. maar als ik toen ook zag dat het topic al een 'beetje' oud is ..sorry dan

J.Haagmans
04/10/03, 12:53
Ik ben er nog hoor... Ik volg het topic gewoon, dus ik zal altijd reageren op geinteresseerden...

Dennis
04/10/03, 16:06
Zijn AbandonWarez websites niet illegaal?

RobbertC
04/10/03, 16:07
Origineel geplaatst door DennisCitus
Zijn AbandonWarez websites niet illegaal? Ja

J.Haagmans
04/10/03, 17:11
Origineel geplaatst door DennisCitus
Zijn AbandonWarez websites niet illegaal?
Het is abandonware, we scheiden ons af van de oldwarez en de zogeheten abandonwarez (wat niks te maken heeft met abandonware)...

Het klopt dat het wettelijk niet legaal is, omdat het copyright van software altijd staat voor minstens 70 jaar. Maar het verschijnsel dat publishers software van de markt halen en NERGENS meer verkopen komt verschrikkelijk vaak voor. Ook geven ze geen support meer op deze software.

Die taak proberen wij over te nemen, we proberen deze software weer beschikbaar te stellen en bepaalde takken houden zich zelfs bezig met het support geven op de verschafte software.

Er wordt nauwlettend in de gaten gehouden of bepaalde games niet in zogeheten "classic packs" terugkomen op de markt en indien dit gebeurt wordt iedereen ingelicht en worden de download links van deze games of applicaties verwijderd.

Wij zijn, samen met het merendeel van de wereld, ervan overtuigd dat we ons bezig houden met een goede zaak en dat het niet alleen in het voordeel van de gebruiker is, maar ook in het voordeel van de publisher en de developer zelf.

Technisch gezien is het dus inderdaad niet legaal, maar je zou het gedoogd kunnen noemen. Steeds meer publishers zien het voordeel ervan in en brengen bepaalde spellen zelfs open source of freeware uit. Kijk bijvoorbeeld naar een spel als Grand Theft Auto, wat razend populair was en is en nu dus gratis op de markt is gebracht door de eigenaar van het copyright. Waarom? Om de opvolgers een extra boost te kunnen geven en om wat meer naamsbekendheid voor het bedrijf te winnen.

Ik hoop dat jullie nu een idee hebben van wat abandonware inhoudt.

Cripton
04/10/03, 19:05
late reactie :)

J.Haagmans
04/10/03, 22:59
?? Laat? Dat was eigenlijk na een uur, vind ik niet zo laat :)

Grumpy
04/10/03, 23:32
Origineel geplaatst door RobbertC
Ja
Ja dat dacht ik dus ook. Ik was toentertijd nog geen mod en de mods hadden het toen toegestaan, tenminste ze hebben er niets tegen gedaan.

Gedoogd of niet, "abandonware" is pas legaal als het door de uitgevers is vrijgegeven.

Echter is het zo dat de zogenoemde abandonware sites voornamelijk spelletjes aanbieden die nog niet zijn vrijgegeven, zijn ze dus illegaal bezig.

J.Haagmans
04/10/03, 23:41
Dat klopt. En als het is vrijgegeven, is het geen abandonware meer. Ik houd me trouwens niet alleen bezig met abandonware, de site heeft ook aardig wat freeware games etc. en ik heb van een enkele publisher toestemming gekregen om tijdelijk een paar games te "managen"... Het komt dus aardig op gang...

Grumpy
05/10/03, 00:46
Ja, en de rest is illegaal.

Het gaat er niet om dat je een aantal legale dingen host, het gaat om de illegale dingen :).

J.Haagmans
05/10/03, 11:54
Dat weet ik, maar ik probeer alleen maar te zeggen dat ik, samen met heel veel anderen, vind dat ik, in tegenstelling tot de warez scene, een goede zaak doe voor de gaming community.

Er zijn genoeg gronden om te zeggen dat het maar vreemd is dat het illegaal is, maar technisch gezien is het het wel. Helaas...

Met die laatste post wil ik aangeven dat er gang komt in het legaliseren van abandonware.