PDA

Bekijk Volledige Versie : domainpacket.com



justonefee
23/06/03, 19:58
Binnenkort lanceren we een nieuwe website voor domeinnaamregistraties inclusief het volledige beheer van de domeinnamen (nameservers, contacts, vernieuwingen...)

Wat vinden jullie een correcte prijs voor een domeinnaamregistratie?
(Neem bijvoorbeeld .COM, .CO.UK, .BE en .NL)

Bedankt voor de reacties!

RobbertC
23/06/03, 20:07
Ligt er een beetje aan, ga je voor de goedkoopste prijs, of voor de beste service? Indien je wilt gaan stunten met prijzen (en als alles geautomatiseerd is, oftewel als je bijna geen overhead hebt):

.com, .net en .org domeinnamen: €10-€12 per jaar
.nl: €15 per jaar
.be: €10-€15 per jaar

justonefee
23/06/03, 22:18
We gaan inderdaad voor de voordeligste leverancier in EUROland :)
DomainPacket wordt dan ook vooral een dienst langs dewelke we onze eigen hosting kunnen aanbieden, maar die vooral gericht is op domain resellers...

Alles gaat inderdaad geautomatiseerd worden, en we gaan uit van een absolute top wat betreft dienstverlening aan de absolute bodemprijzen...

Voor een eerste gedacht van de tarieven kan je een kijkje nemen op http://www.domainpacket.com/en/index.php?command=pricing - LET OP: deze site is NIET live, en registraties hebben dus geen zin :)

De bedoeling is dat onze klanten alles kunnen beheren wat hun domeinnamen betreft en dit online op internet als via WAP.

J.Haagmans
24/06/03, 08:44
Hmmm, echt goede prijzen komen toch meer rond de:

.com, .net, .org: 6,50 tot 9 euro per jaar
.nl: 12 euro per jaar
.be: 9 euro per jaar

Dat zijn, voor een geautomatiseerd toegepast bedrijf de beste prijzen. Ze bestaan op internet en het doel is toch vaak om er hosting aan te proberen te koppelen. Is dat hier niet het geval, doe dan overal 2 eurootjes bij...

justonefee
26/06/03, 23:34
Wel, dan denk ik dat we aardig in de buurt gaan komen ;)

Check us out later :)
David.

tom
27/06/03, 01:10
oei, mag ik mij weer aan een spammailtje verwachten ? ;)

xs2
30/06/03, 22:19
Die prijzen van Jackiegoal schieren inderdaad laag over de grond. Ik zou dat wel als bodem aanmerken ja :P

justonefee, heb je al een start voor het systeem ? Of 'DomainPacket wordt dan' was echt letterlijk bedoeld ?

Als fanatiekelingen hebben wij ook een admin panel. Misschien dat je hier wat ideeen op kan doen en waar mogelijk zelfs wat feedback terug kan geven over ons systeem.

[url]https://clientpanel.com[url]
demo : demo

Er zijn tevens meerdere admin modules mogelijk, hiervoor moet je echter een aparte account hebben. Laat het me weten en dan regel ik een test account.

Voor develoment ben je tevens aan het juiste adres, als er hulp nodig is vernemen wij het hier op webhostingtalk wel ;) Succes !

dklaassen
30/06/03, 22:55
Prijzen zien er leuk uit, maar zijn deze met DNS? Is er een setup-fee? Wanneer gaan jullie echt online?

PlugInInfo
01/07/03, 12:23
Goedkoopste aanbieder van domeinnamen die ik ken is Godaddy.com. Een .com krijg je hier voor $8.95.

Als je daar onder gaat zitten en ook nog een goede service geeft, koop ik misschien nog wel een domein. :D

justonefee
03/07/03, 22:32
Sorry voor de vertraging...
De deadline die we onszelf vooropstellen is in de loop van de eerste week van augustus; er zijn een aantal onvoorziene problemen opgedoken die we hopelijk nog kunnen wegerken.

Er is geen setup fee; de enige voorwaarde die er is is dat je minimaal 50 EURO moet "bijtanken" vooraleer je kan gaan registreren; we mikken dan ook vooral op grote afnemers...

Prijzen zijn inclusief DNS hosting, uitgezonderd voor .be en .nl domeinnamen; nameservers kunnen uiteraard wel kosteloos worden ingesteld.

xs2, ik zal je control panel ook even bekijken - bedankt voor de info :)