PDA

Bekijk Volledige Versie : even voorstellen.



rick
23/06/03, 16:52
Hoi mijn naam is Rich en wil me even voorstellen voordat ik een verkeerde indruk achter laat. Ben 30 jaar en vader van 2 kinderen. een jonegen en een meid . Het valt me op dat er niet veel mensen zichzelf voorstellen . Ik heb ook al eerder een onderwerp geplaatst , maar is verwijderd. he de zomer komt eraan en kennen jullie nog leuke sites die een zomersgevoel bij je achterlaat . Zelf ga ik naar Frankijk en neem een kleine compie mee .. zit de laatst weken alleen maar te surfen over het net om nieuwe dingen te kunnen ontdekken.

RobbertC
24/06/03, 10:23
Wat een onbeschofte vlerken hier, niemand die reageerd ;)

Welkom op het forum! Meer users kunnen we altijd gebruiken, en als je je gewoon netjes aan de regels houdt, is het best hier gezellig!

Pantsy
24/06/03, 10:59
groepshug dan maar? :)

Andrew
24/06/03, 11:11
Welkom op het forum :D

MrGlass
24/06/03, 11:27
Origineel geplaatst door TrancePitt
groepshug dan maar? :)

:W:

HBCS
24/06/03, 12:25
welkom
ook ik zal mij even aan u voor stellen
mijn naam is herman en woon in delft ben getrouwd en heb 2 dochters en ben 47 jaar en een zelfstandig ondernemer
ik heb nu u geschreven maar dat is niet gebruikelijk hier dus van af nu schrijf ik jij of jou
nogmaals WELKOM

VG herman

Wezz6400
24/06/03, 13:30
Nou vooruit dan maar. :D
De naam is Wessel Bakker, ik woon in Middelburg en ben 18 jaar oud. Ik ben op m'n 14e begonnen met het maken van websites. Eerst een WYSIWYG editor geprobeerd maar toen ik het niet voor elkaar kreeg om iets simelweg te centreren besloot ik om maar gewoon HTML te gaan leren. Na een cursus van m'n zus geleend te hebben (had ze voor d'r werk) en die in een weekendje doorlopen te hebben kon ik binnen enkele weken goed HTML. Sindsdien ben ik op zoek naar goeie hosting, uiteraard eerst begonnen met gratis hosting maar de eisen werden steeds hoger (CGI, PHP, MySQL) en het aanbod daarmee kleiner. Uiteindelijk uitgevonden dat je bij gratis hosting krijgt wat je betaald dus uit gaan kijken naar betaalde hosting. Echter had en heb ik niet zo'n hoog inkomen dus samen met een aantal anderen een reselleraccount in de V.S. aangeschaft. Helaas was die host iets te goedkoop dus hebben we recent de boel moeten verhuizen naar een andere. Nu lijkt het allemaal wel goed te zitten.
Ooit wordt ik waarschijnlijk nog wel host, om geld te verdienen. Maar voorlopig ben ik een in hosting geïnteresseerde. :D

paas
24/06/03, 14:27
OK.
Hans Paas. 39 jaar, getrouwd, 2 kids en woonachtig in Heerlen. Ben enkele jaren geleden begonnen met webdesign en ongeveer 1,5 jaar geleden overgestapt naar webhosting. Had altijd gedacht dat deze markt lichtelijk verzadigd was. Niet dus!!!

dokus
24/06/03, 15:04
Pieter Van Impe
22 jaar oud, Belg in hart en nieren (en al de rest ook ofcourse)
Zaakje begonnen in bijberoep (ja hoor, officieel van bij het begin ;-) ) en nu sinds 1 maand overgestapt op BVBA
Geen vrouw, wel een vaste vriendin sinds 2 jaar.

Pantsy
24/06/03, 15:55
Origineel geplaatst door MrGlass


:W:

Kijk jij begrijpt het ! :)

tom
24/06/03, 16:08
ben tom, ben 21 en woon in brecht (belgie)
werk bij priorweb
geen vrouw/kinderen(ook niet van plan :p ), wel vriendin

Shr3d
24/06/03, 17:31
De naam is Tim, 15 jaar, woon in Gemert (brabant :D) en zit al 4 jaar in het webdesign-wereldje :)

Welkom!

maartenba
24/06/03, 23:17
Hehe leuk topic, het is eens iets anders :)

Mijn naam is Maarten Balliauw, 19 jaar, en "Belgian and proud of it".
Ik ben 4 jaar geleden begonnen met allerlei vakantiejobs als PHP-scripter, webdesigner, en uiteindelijk ook serverbeheerder...
Maart 2002 uiteindelijk beslist om zelfstandig te worden (in bijberoep), als vof. Dit wordt na mijn studies Toegepaste Informatica in Antwerpen hoogstwaarschijnlijk omgevormd naar een bvba, tenzij ik een leuke job vind ergens anders...
Wat gezin betreft: ik woon thuis, heb een moeder, een vader, een broer, en een enorm lieve en steunende vriending, met wie er binnen een aantal jaartjes waarschijlijk ook wel "kleintjes" zullen komen.

Ahead-IT
25/06/03, 14:03
Ik ben Philippe, 18 jaar en samen met mijn baas ( Stijn Naert, 28 jaar ), een zelfstandige in Belgie, hebben we "rentaserver" opgestart.
Zodra ik mijn diploma heb, ga ik gaan werken zoals een normale mens om wat kapitaal te bekomen.
Zodra ik voldoende kapitaal heb start ik een eigen zaak op in Belgie, tenzij ik een beter aanbod krijg ... :)

Beyonder
25/06/03, 14:46
Ben Remon Akkermans, 28 jaar, woon samen met mijn vriendin (Docent Harp) in ons nieuwe knusse huisje.

Ik ben in de eerste plaats een private invester en in de tweede plaats ondernemer. Mijn eigen interesse ligt in de Internetwereld en Marketing, maar recentelijk doe ik ook wat horeca participaties.

Ik ben voornamelijk werkzaam voor mijn eigen bedrijf Coloheaven

Mijn hobbies: taekwondo (2de dan), lezen, stappen en gitaar spelen.

vdx
26/06/03, 13:10
Okay, Dominique van Helvoirt, 24 jaar en heb bijna 4 jaar een relatie.
Ik run mijn bedrijf sinds 1999. In het begin deed ik alles nog naast mjin opleiding (HBO ICT in Arnhem), maar sinds afgelopen januari werk ik fulltime voor mezelf.

Wel grappig om van iedereen zulke dingen te lezen.

Beyonder
26/06/03, 13:14
Stiekem schuilen er toch allemaal echte mensen achter de nicknames.

Iets om te onthouden wanneer men de volgende keer weer wil gaan flamen ;)

Maar het forum gaat vooruit, flames worden minder, dat is een fijne ontwikkeling.

ihost
26/06/03, 13:58
Niet echt mijn gewoonte dit maar uitzonderingen zijn er om gemaakt te worden.
Samen met mijn vriendin ben ik een maandje geleden in het centrum van Groningen gaan wonen in een mooi woon/winkelpand. Ben 27 jaar en zit inmiddels al weer sinds 1995 (oldskool ;) ) op het door ons allen zo geliefde internet.
Ik werk als ict'er voor de overheid en voor mezelf "doe ik wat met vastgoed" :)
Ben bezig om een nieuwe hostingservice op te zetten nadat een poging een aantal jaren geleden strande maar ik wel met een zeer goed bruikbare domeinnaam bleef zitten.
Ben benieuwd naar de "gezichten" van de andere mensen achter de vaak "coole" nicknames.

cridea
26/06/03, 14:44
Nou vooruit dan maar, ook ik ben gewoon een mens, met de naam Nils, 23 jaar oud, vanaf a.s. dinsdag ga ik getrouwd door het leven.

Werk sinds april dit jaar fulltime voor mijn bedrijf BlueYellow, na studie en parttime baan, die ik er nog naast had, gedropt te hebben (sjonge wat een kromme zin).

Ik woon en werk aan het Braassemermeer (Zuid-Holland)

Grumpy
26/06/03, 15:08
Gefeliciteerd Nils.

vdx
26/06/03, 15:10
Ik zou eerder zeggen: Sterkte Nils ;)

host3000
26/06/03, 15:12
Van harte Nils (laat maar eens een trouwfotootje op het forum zien:D )

cridea
26/06/03, 17:24
Bedankt (x3)

BTW Dominique: Het is uit vrije wil ;-)

vdx
26/06/03, 20:01
Haha, dan is het goed. Maak er dan maar een mooie dag van... enne... niet te veel drinken als je nog een mooie huwelijksnacht wilt hebben ;)

RobbertC
26/06/03, 20:24
Nou vooruit dan maar, ook ik ben gewoon een mens, met de naam Nils, 23 jaar oud, vanaf a.s. dinsdag ga ik getrouwd door het leven.Gefeliciteerd :W:

Laat ik me ook even goed voorstellen :) Ik ben Robbert (goh..) en ik loop al weer 18 1/2 jaar rond op deze aardbol. Geboren in Eindhoven (en dan toch een zwak hebben voor Ajax :X), maar ik woon nu in Veghel. Vanaf daaruit ga ik elke dag met de bus naar 's-Hertogenbosch, waar ik op de HBO Bedrijfseconomie studeer :)

Genesisfm
27/06/03, 01:42
Gefeliciteerd... meestal zeggen ze trouw niet voor je 40 bent....
Maar ok foutjes worden gemaakt ;) (geintje)

Ik zal met eigen ook eens voorstellen (wel een leuk ideei).
Mijn naam is Robert afkomstig uit het warme brabantse landschap.
Momenteel woonachtig in Sprang-capelle dat ligt naast de Efteling (als ik uit me raam kijk zie ik de Efteling ;)).
Ik ben werkzaam bij een bedrijf dat in automatisering van machines doet (robotica) als service softeware eng. (mensen helpen en troubleshooter).
Verder ben ik inmiddels 29 jaartjes jong en hobby met website's, game/web servers, electronica en ben ook nog een beetje zendamateur.
Eigelijk ben ik altijd anti internet geweest (ik begrijp eigelijk niet waarom :P) maar via packet radio (draadloos internet 1k2) ben ik begonnen een jaar of 11 a 12 geleden op een commodore 64 (amiga en daarna een pc). Omdat ik eigelijk een electronica freak was ben ik eigelijk pas laat (ivm andere interesses) met inet begonnen (1999).
Buiten alle spannings prikjes en bitjes en bytes om heb ik me eigen ook nog bezig te houden met een vriendin die me inmiddels al 9 jaar sponsort met vrije tijd zodat ik al deze hobby's kan beoefenen. :)

Ik stop nu maar want als ik de lange versie moet vertellen schrijf ik zo heel de database vol van wht :P

electric
28/06/03, 11:16
nah, laat ik me dan ook maar ff voorstellen :)
ik ben richard, 21 jaar woonachtig te etten-leur ( tussen breda en roosendaal )
ik ben sins maart bezig met me internet bedrijfje en het bevalt me prima.
over een 4 -6 maanden ben ik van plan om met me vriendin samen te gaan wonen in de buurt van haarlem, kan ik nog sneller bij de DC zijn :p
op school zit ik gelukkig niet meer, die schoolbanken zijn niets voor mij ;)
zelf hou ik me al een ruime 5 jaar bezig met het computer en internet gebeuren en word er steeds beter in ( hopen we dan maar ;) )

erg goed in verhaaltjes vertellen ben ik niet dus stop maar voordat het een en al rotzooi word ;)

greetz richard

Schaap
28/06/03, 11:54
Origineel geplaatst door MrGlass


:W:


Lol, jouw emoticon ziet er meer "Bid voor Allah" uit ;-)

*Groepshug*

Welkom op het forum kerel :)

X-Networks
29/06/03, 12:29
Allah is machtig :p

(en misschien ook wel een webhoster)

Lijkt me wel lol als iemand start: www.allahhosting.nl :D

xs2
01/07/03, 23:15
Cosy hoor mensen.. ok dan.

Ik ben Mike de Clerck, IT engineer en run ID&A. Heb een verleden van studies en exploitatie van eigen technologische diensten/producten.

Buiten me schatje en mijn werk blijft er tegenwoordig weinig tijd voor andere interesses. Doch wil ik van de zomer wel ff jammen met Beyonder ;)

Verder droom ik over geadvanceerde AI systemen die mijn werk zullen gaan overnemen :P