PDA

Bekijk Volledige Versie : CoLocation in Spanje



Anoniem
21/06/03, 01:10
CoLocation in Spanje.
Liefste via een Nederlands bedrijf die vertegenwoordigd is in Spanje.
Weet iemand zon bedrijf?? Laat het mij eve weten???

superior-is
21/06/03, 10:23
Waarom wil je colocatie in Spanje hebben? Da's een pittig stukje rijden/vliegen als er iets mis is. :)

Anoniem
21/06/03, 11:34
Er zitten daar toch ook mensen.
En 123 is er nou ook weer niet iets mis.

Web123.nl
21/06/03, 11:54
Origineel geplaatst door superior-is
Waarom wil je colocatie in Spanje hebben? Da's een pittig stukje rijden/vliegen als er iets mis is. :)


Een goede reden om je kantoor aan de Costa's te vestigen! :cool:

megaroot
21/06/03, 12:24
Wij zitten in Spanje met colo facilities op Barcelona, Madrid en Lisbon. Waar ben je precies naar op zoek? Ik denk wel dat ik een passende aanbieding kan doen, en bovendien zijn we waarschijnlijk het enige Nederlandse bedrijf dat dit doet..

Beyonder
21/06/03, 15:39
Ik kan je dit ook aanbieden, ik heb jaren in Ericeira gewoont en heb prima contacten die richting uit.

superior-is
21/06/03, 16:13
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de prijzen daar ongeveer zijn. Ik meen wel te herinneren dat er een Redbus in Madrid zat en dat de Spanjaarden helemaal niet meer zo achterliepen m.b.t. internet.

loesberg
22/06/03, 01:04
Ik zou ook graag wat prijzen zien van co-locatie in Spanje en/of Portugal. heb een aantal klanten die kant uit. Maar ik vraag me meteen af of dat echt veel scheelt in snelheid dan een server die direct aan de AMS-IX hangt. Heeft iemand een idee of het nog uitmaakt wanneer je vanui Portugal naar Spanje gaat of naar Nederland? Ik heb gehoord dat er in Portugal maar 1 grote DSL aanbieder is en die schijnt geen denderende lijnen naar buiten de landsgrenzen te hebben.

Beyonder
22/06/03, 12:04
Prijzen liggen stukken hoger in Spanje en Portugal qua colocatie en dergelijke. Hoewel men geen enorme achterstanden meer heeft hebben ze nog wel het een en ander in te halen.

Telepac is de grootste isp in Portugal.

Overigens hebben Spanje en Portugal prima connecties met elkaar, zeker gezien de meeste internationale lijnen via Portugal lopen. Ik meen dat men daar zelfs een IX hebben.

Prijsinformatie kan alleen afgegeven worden op maat, coloceren van 1 server heeft ook niet zoveel zin, men moet gaan voor tenminste een halve cabinet of iets dergelijks.

Grumpy
22/06/03, 12:45
ff tussendoor, ik ben benieuwd wat de reden is om te gaan colocaten in Spanje.

Richt je op Spaanse klanten? :rolleyes: of richt je je op spammers die duizenden mails per dag versturen? (andere topic je van :)) Of ben je van plan zelf te gaan spammen? :p
Ik ben nieuwsgierig.

Beyonder
22/06/03, 13:52
Ik denk dat als je wilt spammen je daar geen enkele kans maakt. Ze hanteren er een zero tolerance policy tegen spammers.