PDA

Bekijk Volledige Versie : is er iets kapot aan de server?????



michel
20/06/03, 18:53
Hey Mensen


Ik heb de server op 27-02-2003 gekocht, heeft zon 3 maanden voor jan lul in TeleCity2 gestaan, omdat van alles beloofd werd en niet nagekomen is. Heb ik em eindelijk gisteren na veel moeite op kunnen halen. De server deed het prima en is amper gebruikt.
Was eerst 5 dagen offline, gisteren is de server nog 3 keer online geweest toen hun bezig waren met het kloten aan de server.
Ik heb dit kunnen zien omdat ik er www.icheck.nl op had staan.
Het duurde allemaal erg lang. Dus misschien heeft ie wel hardware lopen verwisselen ik weet het niet,, maar ik ben strontziek van die gasten.

Ze moeten met alle geweld de ENSIM licente terug hebben, en de root passwords deden het zogenaamd niet, dus ik weet niet wat ze gedaan hebben, om die ENSIM licentie terug te krijgen, of dat dit een smoesje was.

Maar een HD schijnt te ratelen.
Dat doet ie ook dus die ken elk moment stuk gaan, heeft die LUL zeker laten stuiteren ofzow.

AnyWay ik zet em gisteren eve aan een monitor en een toetsenbord gezet, en ik zie alleen Celeron 1200 en 512 DDR RAM ofzow en press F2 for SETUP.
Of ik nou F2 indruk of niet dan gaat ie naar: Scanned devices, dat duurt eve en dan zie je:

Primary Master:
No Drive
Primary Slave:
Maxtor 6E040L1
Secondary Master:
Maxtor N40P
Secondary Slave:
No Drive

Er zit tevens een CDROM in en die herkent ie niet.
Ook zou ik zogenaamd CRTL H kunnen gebruiken om in de BIOS te komen, reageerd ie ook niet op.
Wat is er mis mee, of wat hebben die klojos uitgevoerd?
Ja ik ben er helemaal klaar mee met dit stelletje vakonbekwame mensen die maar aankloten.

Ik heb er zelf de ballen verstand van.
Dus denk je dat je dat wel aan iemand anders over ken laten, maar dit Hosting Bedrijf heeft geen enkel bestaansrecht als je het mij vraagt.

Er zit trouwens een RAID Controller in.

Ahead-IT
20/06/03, 20:04
Je had de server daar moeten nakijken vrees ik, nu je die al mee naar huis hebt gehaald is het wat te laat.

Mocht er toch een bepaald hardwareonderdeel defect zijn, dan hbe je daar nog garantie op.

michel
20/06/03, 20:17
12345

Deimos
20/06/03, 20:31
Hoe kunnen wij hiernou over speculeren. Dat is voor ons niet te doen ik zou zeggen zoek contact met het betreffende bedrijf en probeer het eerst netjes via de officiele wegen op te lossne ipv de daken te gaan schreeuwen.

Wellicht ook handig als je je eigen topic nog eens doorleest want het gaat van de hak op de tak.

michel
21/06/03, 17:26
Nou we weten al wat er aan de hand is.
HD is kapot, en van de andere HD is de bootsector en het OS verwijdert.
En er zijn nu dus nieuwe HDS voor gekomen.

eXite
21/06/03, 18:09
Tja als je zo gierig bent dat je daar je services onder gaat brengen meot je ook niet piepen.

michel
21/06/03, 18:31
Hoor dat dan ik kwam toevallig bij hun terrecht
En wat dan nog dat geeft hun zeker het recht om je server te mollen,, en goeie onderdelen t evervangen voor 2 kapotte harde schijfen.
Dus fuck een end heen met die loze opmerkingen van je.
En een server plaatsen is wel iets anders dan een goedkoop webhosting pakketje. En omdat ik zeker een RaQ 550 Dedicated server bij Denit heb staan ben ik zeker ook gierig, zijn ook niet bepaald de goedkoopste.

vdx
21/06/03, 19:42
Origineel geplaatst door michel
Hoor dat dan ik kwam toevallig bij hun terrecht
En wat dan nog dat geeft hun zeker het recht om je server te mollen,, en goeie onderdelen t evervangen voor 2 kapotte harde schijfen.
Dus fuck een end heen met die loze opmerkingen van je.
En een server plaatsen is wel iets anders dan een goedkoop webhosting pakketje. En omdat ik zeker een RaQ 550 Dedicated server bij Denit heb staan ben ik zeker ook gierig, zijn ook niet bepaald de goedkoopste.

Kerel denk 'ns aan je hart! En let ook eens op je taal ofzo... er zijn mensen die hier niet van gediend zijn. :O

host3000
21/06/03, 19:43
Origineel geplaatst door vdx
Kerel denk 'ns aan je hart! En let ook eens op je taal ofzo... er zijn mensen die hier niet van gediend zijn. :O
Meer dan je denkt.

eXite
21/06/03, 19:49
Origineel geplaatst door michel
Hoor dat dan ik kwam toevallig bij hun terrecht
En wat dan nog dat geeft hun zeker het recht om je server te mollen,, en goeie onderdelen t evervangen voor 2 kapotte harde schijfen.
Dus fuck een end heen met die loze opmerkingen van je.
En een server plaatsen is wel iets anders dan een goedkoop webhosting pakketje. En omdat ik zeker een RaQ 550 Dedicated server bij Denit heb staan ben ik zeker ook gierig, zijn ook niet bepaald de goedkoopste.

Je doet toch wat research voordat je een server onderbrengt bij iemand? Bovenstaande getuigt er nl. van dat je geen onderzoek hebt gedaan naar ervaringen van anderen bij digitalus e.d.

Nee, volgens mij ben jij gewoon een pubertje die ergens voor een spotprijs iets kon krijgen en er intuïtief kwijlend op af sprong.

Ik begrijp dat dit erg naar is, en je staat volledig in je gelijk als je na zo'n situatie beweert dat het prutsers zijn maar dat neemt niet weg dat het ergens ook je eigen domme fout was.


MOD EDIT: KvK info verwijderd op verzoek.

Zoek ze op zou ik zeggen en handel het dan af. Maar ga hier niet lopen piepen, kom zeg.

Ahead-IT
21/06/03, 19:54
Als je een server koopt, colocate etc. , dan laat je dat toch steeds op papier zetten?

michel
21/06/03, 20:11
12345

host3000
21/06/03, 20:17
ja, moet je zeker doen op webhosters.nl

Bob2
21/06/03, 20:36
Vind het wel vreemd dat je die server besteld en direct naar hun laat bezorgen, zo heb je deze dus nooit kunnen controleren. Maar als je weet wat besteld is en dit er nu niet meer inzit heb je toch voldoende bewijs?

michel
22/06/03, 13:58
12345

RobbertC
22/06/03, 14:04
michel, zou je alsjeblieft normaal willen reageren? In normaal Nederlands en in een goedlopend verhaaltje, in plaats van wat losse flodders?

michel
26/06/03, 18:49
zijn 2 nieuwe HDS geregeld en alles is nu PRIMA voor elkaar.
En alles is met ze geregeld. Het is jammer dat het allemaal zo heeft moeten lopen. Maarja hebben we beide weer van geleerd.