PDA

Bekijk Volledige Versie : www.2clan.tk zoekt sponsor (domeinnaam)



Genesisfm
20/06/03, 12:36
Beste allemaal,

Ik ben druk bezig met het organiseren van een clan. (groep mensen die bepaalde games doen).
Al deze bezigheden zijn voor mijn een hobby (vrijwillig).
Daarom zoek ik nog een bedrijf of persoon die me kan sponsoren door een domeinnaam www.2clan.nl tot onze beschikking te stellen.

Als tegen prestatie kan ik ervoor zorgen dat er een banner van uw bedrijf of organisatie op onze site geplaatst gaat worden. Ook andere wensen mbt. tot tegenprestatie kunnen besproken worden.

Voor evt. vragen en/of aanbiedingen graag even mailen.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groet,

Robert Verhoeven
2clan@home.nl

[QWS]
20/06/03, 12:44
ik denk dat hosters liever bestaande goed lopende sites van hun kosten af willen helpen. bij een starter is dit een grote gok..

Web123.nl
20/06/03, 13:14
Beste Genesisfm,

Als jij nou 2 of 3 webhostingpakketjes aan andere aanbeveelt en deze bestellen. Kunnen wij je wel de domeinnaam plus wat ruimte bieden.

Overigens zou ik je domeinnaam niet hier noemen, je weet nooit wie er mee leest.

Het sponsoren van een beginnende site is wel lastig, aangezien dit voor ons weinig tot niets zal opleveren.

Anoniemm
20/06/03, 13:20
Clansites worden over het algemeen nauwelijks bezocht...

Genesisfm
22/06/03, 01:28
Tja je kan niet verwachten dat je met een clansite 10000 unieke hosts per dag krijgt.
Maar ik probeer deze site wat meer inhoud te geven zodat er toch meerdere mensen komen zoeken naar links en downloads.
Kortom meerdere bezoekers ;-)
1 ding is daarbij belangrijk dat je een .nl naam hebt.

Dus daarom deze vraag

Pantsy
22/06/03, 02:21
hmmm mijn clansite trekt een paar honderd bezoekers per dag :)

Genesisfm
22/06/03, 17:27
Zoiets is vrij normaal voor een clan site die al even bestaat. :-)

eXite
22/06/03, 17:59
Geen probleem, dat kan ik wel even voor je regelen. Contacteer me maar via de gebruikelijke weg :)