PDA

Bekijk Volledige Versie : Panel op Windows.Net ?



ARKOIS
19/06/03, 21:33
Is er een gratis panel ?
Voor Windows.Net ?

Voor de volgende dingen:

ASP.Net
Frontpage Server extensiec
PHP
CGI
MsSQL
MySQL
FTP
Mail
IIS

en als even kan nog meer...

Alvast bedankt !

michel
26/06/03, 10:25
niet dat ik weet nog nooit van gehoord tenminste.
eve proberen te zoeken via google he.

X-Networks
27/06/03, 10:14
Jah, ik draai nu windows 2003 net server, dus ik wil het ook wel graag weten ;)

Hou me op de hoogte :p

Clearhosting
27/06/03, 23:38
idem in toekomst?

X-Networks
28/06/03, 12:28
Nouw, daar baal ik wel van, windows.net heeft niet eens een eigen control paneel :(

almar
28/06/03, 13:08
Dat was te verwachten. Ze bieden wel een goed command line reference.

We zijn bezig met de integratie in ons eigen controlpanel. Ik denk dat dat voor jullie allen ook de snelste oplossing is.

Iemand trouwens enig idee hoe je een e-mailalias aanmaakt? Zodat je 'm kan doorsturen naar een eigen e-mailadres of naar de POP3-box?

The-BosS
05/07/03, 01:34
Mag ik er op wijzen dat Windows 2003 wel een eigen control panel heeft waarmee je pop3 en iss beheer kan doe met nog tal van andere dingen. Misschien wel deftig windows installeren of even de help raadplegen.

Desmond
05/07/03, 02:49
Ensim of Sphera kunnen op Windows!

www.ensim.com
www.sphera.com

Ensim is alleen zeer crappy code, slecht control panel (althans voor linux, windows weet ik niet) en Sphera is beetje duur dacht ik :)

GNE Company
05/07/03, 22:41
Ik ben nu bezig om samen met een bedrijfje een eigen control paneel te maken, dit is niet duur en heel handig, omdat wij geen gebruik maken van standaard software.

Trouwens, ze kunnen wat zeggen van windows, maar ik vind het persoonlijk toch nog beter dan linux.

(dit is niet om rel te veroorzaken, alleen mijn mening)

almar
06/07/03, 00:30
Onder webhosters in Linux populair, alleen al als je et vanuit historisch perspectief bekijkt. Maar ik ben toch redelijk onder de indruk van de vele opties die microsoft met de 2003 server meeleverd.

Alleen jammer dat je voor e-mail nog exchange o.i.d. moet installeren, wil je het 100 % perfect hebben.