PDA

Bekijk Volledige Versie : ASP onder Linux



easy2host
19/06/03, 10:06
Sommige klanten van mij zijn geinterresseerd in ASP, aangezien wij geen windows machines hebben en dit ook niet van plan zijn ben ik op zoek gegaan na wat anders. Ik kwam uit op Chilisoft ASP, dat is nu overgenomen door Sun volgens mij.

Heeft iemand ervaring met dit programma? en kun je alles was ASP ook kan? graag jullie ervaring over dit pakket.

Is het trouwens ook stabiel in een linux omgeving?

maartenba
19/06/03, 11:37
http://www.go-mono.com, ASP.net, is wel nog in ontwikkeling en werkt niet met Apache <v2...

tom
19/06/03, 12:35
hij heeft het over chilisoft asp! :)

we hebben het draaien op onze servers, draait stabiel, maar het vreet geheugen als je een goede site hebt draaien in ASP

bijna elke functie als de gewone ASP is ondersteund, soms gewoon ff de help raadplegen.

paulmatthijs
19/06/03, 12:50
ik kan me herinneren dat chilisoft asp niet met odbc oveweg kan, en dus niet met access db's. het is wel mogelijk, maar dan moet de db op een windows machine draaien :\

EgoH
19/06/03, 14:43
En jullie betalen $495 per server voor chilisoft asp?

Qweb
21/06/03, 14:02
Wij hebben Cobalt RAQ's staan voor mensen die ASP willen gebruiken. Staat standaard Chillisoft ASP op.

W2KMaster
22/06/03, 00:43
Indien je alle mogelijkheden uit asp wilt halen zul je het echt op een Windows machine moeten draaien. En laten we het dan maar niet over asp.net hebben.... Wellicht is een resellerpakket op een Windows platform de oplossing?

tom
22/06/03, 02:13
Origineel geplaatst door W2KMaster
Wellicht is een resellerpakket op een Windows platform de oplossing?

laat mij ff raden, jij bied win2k hosting aan ? :p

mihosnet
23/06/03, 22:00
:) Dat doet ie inderdaad ;)