PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller account 20 GB HD/100 GB traffic



Anoniem
17/06/03, 22:50
Goedendag,

Kort maar krachtig kom ik direct met de deur in dit digitale forum vallen.

Wat ik zoek:
Een reseller account op een NL server, locatie Redbus, Telecity etc.
Minimaal 20 GB space
Minimaal 100 GB dataverkeer (meer is ook goed :P)
Uiteraard met: PHP en CGI ondersteuning
Onbeperkt aantal (sub)domains, mysql etc.
Controlpanel: Cpanel & WHM (versie 6?)
Onbeperkt aantal accounts (servercrashes doe ik niet aan :P)
Private nameservers & anonymous hostnames
En niet geheel onbelangrijk: voor dringende vragen moet je iig telefonisch bereikbaar zijn of snel antwoorden op support tickets (geen 7 dagen dus zoals ik laatst heb meegemaakt bij een provider, is ook de reden dat ik daar weg ben).

Daarnaast moet dit op korte termijn geregeld kunnen worden. Ben uiteraard bereid om installatiekosten te betalen maar 2 maanden borg vind ik iets te ver gaan. Facturatie per maand middels automatische incasso of overschrijving. Wellicht ten overvloede, ik doe geen zaken met hostingproviders waarvan de toko gerund wordt door iemand die nog geen 18 is (ook al een x mee op me b*k gegaan).

Kortom: Wie heeft er een leuke aanbieding voor me? Als je niet precies kunt voldoen aan bovenstaande specs maar wel een leuke aanbieding hebt die in de buurt zit hoor ik dat uiteraard ook graag! Als je daarnaast eventueel aanbiedingen in de VS hebt zijn deze ook welkom alhoewel daar niet m'n voorkeur naar uit gaat.

Zo, veel eisen maar ach, je weet gelijk wat ik wel en vooral niet zoek :) Daarnaast heb ik in het verleden te maken gehad met providers die het woord support niet kennen... en daarmee tegelijkertijd iets te hard mee op me mondje gevallen :S Alleen serieuze reacties a.u.b. (hmm, zetten ze ook bij contactadvertenties).

Groetjes,
Sebastiaan

PS: ik ben een rustige klant, als alles werkt merk je niets van mij, behalve de binnenkomende betalingen ;)

vdx
18/06/03, 00:03
Gebruik de search knop eens...


[edit]
Voor de luie medemens:
http://www.webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=26379&sortby=lastpost&sortorder=descending

Anoniem
18/06/03, 00:20
//offtopic: Bedankt voor je reactie VXD, maar ik zou deze reactie niet plaatsen als ik uiteraard al niet wat verder had gezocht dan m'n neus lang was ;)

//ontopic: Bedankt voor je reactie VXD echter, mijn specs heb ik er echt niet tussen zien staan, of ik moet me bril niet op gehad hebben dan hoor ik het graag van je. Ik loop al een paar dagen hier op het forum te dwalen, berichten lezen etc. maar helaas, geen zelfde specs gezien.

Nogmaals bedankt voor je reactie!

tom
18/06/03, 01:53
299€ p/m
199€ setup

je staat dan alleen op
intel server + rh 7.3 + cpanel/whm
p4 2.5ghz
2x60gb raid1
1gb geheugen
100gb verkeer
24u backup

alle ruimte die beschikbaar is na installatie :P

netwerk io
3 techneuten ter uwer beschikking
1 iemand dat u helpt met eventuele factuur probleempjes
mailtjes gegarandeerd beantwoord binnen de 24u en voor dringende vragen kan je best een belletje(24*7*365) geven :)

Savvas
18/06/03, 06:14
Reseller NL special
maximaal 5 klanten op een PIV 2400 server met 1 gig geheugen
20 gigabyte hdd ruimte
200 gigabyte dataverkeer per maand maximaal
Inclusief Cpanel/WHM
Opzetkosten Euro 39,-
Per maand Euro 59,-

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=25988

Misschien heb je deze over het hoofd gezien, het is een aanbieding van coloheaven, zodra er 5 aanvragen voor dit pakket zijn word er een server gebouwd en over 5 mensen verdeelt, er zijn reeds 3 aanvragen ontvangen en van een hoort die het vrijdag dus misschien 4, indien je ook geïnteresseerd bent en die ander ook doorgaat zitten jullie aan de 5 en kan die bak gelijk gebouwd worden :)

Beyonder
18/06/03, 11:05
Inmiddels 4 zelfs ;)

Anoniem
18/06/03, 12:08
De aanbieding van Coloheaven ken ik al maar daar moet men toch borg betalen? En hoe zit het als een klant na 2 maanden bijvoobeeld besluit om af te vallen... gaat het dan alsnog door? prijsverhoging?

Ik hou graag van vergelijken, dus meer reacties zijn uiteraard altijd welkom!

Alvast bedankt allemaal voor de reacties! Ik wil op korte termijn (deze week) een beslissing nemen.

Met vriendelijke groet,
Sebastiaan

Anoniem
18/06/03, 12:14
Tom, heb je ook een site die ik kan bekijken?

Beyonder
18/06/03, 12:28
Je betaald 1 maand borg bij ons inderdaad. Vooruibetaling van de laatste maand.

Als een klant afvalt is er geen probleem, het gaat om de initiele investering.

Anoniem
18/06/03, 15:15
Vooruibetaling van de laatste maand?? Die snap ik even niet, ken veel soorten borg maar deze versie heb ik nog nooit gehoord :S Wat zit daar voor grondslag achter? Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, vind je een superaanbieding hebben die ik zeker ga overwegen maar als je nog uitleg zou kunnen geven omtrent die borg...

Beyonder
18/06/03, 15:24
Simpel, men betaalt de laatste maand van gebruik vooraf, dus bij opzegging hoef je de laatste maand niet meer te voldoen.

Is gewoon een versie van een borgmaand.

Anoniem
18/06/03, 15:36
Ik ga even je site bezoeken :)

tom
18/06/03, 16:31
Origineel geplaatst door Santario
Tom, heb je ook een site die ik kan bekijken?

www.priorweb.be
tom.dejongh@priorweb.be

S2S-Guust
18/06/03, 22:54
Je kan niet aanbieden wat de topicstarter wilt, laat het dan ook.

Het is toch geen verplichting om op elke aanvraag te reageren :(

De nodige waarschuwingspunten voor jou.

Dillard
20/06/03, 00:33
Ik weet niet of je al voorzien bent , anders:

Locatie New York (ping 90-110 ms):

Max. 5 resellers op een server:

AMD XP 2100+
512 RAM
2*40 RAID-1
Cpanel 6.4

Custom reseller:

20 GB schijfruimte
100 GB traffic
Onbeperkt accounts, subaccounts etc. (geen Shell-server, IRC-server)
PHP/Mysql/Apache op Redhat

Geen setup kosten !
€ 125,- per maand (excl. BTW)

Geen borg nodig, wel kopie legitimatie.

Main hostname is redelijk anoniem, private nameservers is inbegrepen (op je eigen naam). Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar per mail (response max. 12 uur, meestal eerder) en tijdens kantoortijden natuurlijk gewoon telefonisch.

Activering kan binnen het uur rond zijn. Factuur per automatische incasso (per maand vooraf, dus rond de 8e schrijven we af voor de lopende maand).

Gemiddelde leeftijd van het team: +/- 30 jaar :)

Groeten, Dillard

bhisnl
20/06/03, 08:06
Celeron 2000
512 megabyte ram
60 gb HDD 7200
Cpanel/WHM
Redhat Linux
150 gigabyte dataverkeer per maand
Setup € 199,-
Per maand € 199,-

hierbij geld hetzelfde als bij beyonder je betaalt de laatste maand als borg vooraf

Anoniem
20/06/03, 11:42
We zijn reeds voorzien! Alle providers mijn hartelijke dank voor de inbreng en reacties!

Binnenkort zullen we zeker weer een beroep doen op de vele aanbiedingen op dit forum, we moeten nl. nu al uitbreiden :)

Nogmaals hartelijk bedankt allemaal!!!!

Groetjes,
Sebastiaan

Dillard
20/06/03, 19:43
En (uit nieuwsgierigheid, want daar kunnen wij ook wat van leren):

Op welk bedrijf is je keus gevallen en waarom ?